abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43431655
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:59 schreef RayMania het volgende:

[..]

Vind jij dat usericon van Bos ook niet kunnen ?
Nee!

stukken beter!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43431726
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:12 schreef Messenga het volgende:
Hij is inmiddels al weg.
Als je ze gewoon meteen gelijk had gegeven (wat je nu door het weghalen ervan hebt gedaan), had dat je een hoop gezeik gescheeld.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 november 2006 @ 17:16:08 #253
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43431750
quote:

Hij ging de fout in, meermaals. Stefmans ook. Dan is een ban logisch. Overigens is het voor mij ook voor het eerst sinds tijden dat ik in het FA-topic kwam.
Dat-ie in de fout ging weet ik. Maar dat betekent NIET dat een ban nodig is. Post verwijderen is voldoende.

Wat is het nut van die ban?
quote:
Hij is inmiddels al weg.
Dat had ik gezien. Maar het punt was dus niet zozeer dat je als mod die sig had, maar dat je daardoor de geloofwaardigheid iemand op getroll aan te spreken verloren had. Dat scheen je niet echt door te hebben.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:19:33 #254
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43431844
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:16 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat-ie in de fout ging weet ik. Maar dat betekent NIET dat een ban nodig is. Post verwijderen is voldoende.

Wat is het nut van die ban?
Bewustzijn kweken van het feit dat dingen niet door de beugel kunnen.
quote:
[..]

Dat had ik gezien. Maar het punt was dus niet zozeer dat je als mod die sig had, maar dat je daardoor de geloofwaardigheid iemand op getroll aan te spreken verloren had. Dat scheen je niet echt door te hebben.
De sign stond er al 3 weken, dus ik begreep de ophef erover niet zo.
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:15 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als je ze gewoon meteen gelijk had gegeven (wat je nu door het weghalen ervan hebt gedaan), had dat je een hoop gezeik gescheeld.
Jij begon ergens totaal anders over.
pi_43431850
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nee!

[afbeelding]
stukken beter!

Mijn eventuele reactie op dit alles komt vanavond. Als jullie er behoefte aan hebben. Eerst alles rustig nalezen en eten enzo.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 november 2006 @ 17:24:34 #256
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43431971
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:19 schreef Messenga het volgende:

Bewustzijn kweken van het feit dat dingen niet door de beugel kunnen.
Denk jij dat je door bans "bewustzijn" kweekt?

Je mag me de eerste user die langer dan een maand op Fok zit bij wie dat gebeurd is
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:19 schreef Messenga het volgende:
De sign stond er al 3 weken, dus ik begreep de ophef erover niet zo.
Het gaat ook niet op de sig op zich, maar WEL om dat je met zo'n sig niet kan zeggen dat mensen niet meer moeten trollen. Snap je dat niet?
pi_43432089
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:12 schreef rubbereend het volgende:
he ben ik net te laat voor de rel
Dat had ik vorige keer
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:28:37 #258
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_43432093
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Je mag me de eerste user die langer dan een maand op Fok zit bij wie dat gebeurd is
Als ie er niet van leert is ie er zo weer van af. Er zaten gewoon dingen bij die echt niet door de beugel konden. Ik ken zelf ook een bepaalde grens, en die was overschreden, en heel ruim. Dan is er een moment waarin ik zeg "Ho stop!" en dan ben je het haasje.
quote:
[..]

Het gaat ook niet op de sig op zich, maar WEL om dat je met zo'n sig niet kan zeggen dat mensen niet meer moeten trollen. Snap je dat niet?
Jawel hoor. Daarom is hij ook weg.
pi_43432111
quote:

[..]Je mag me de eerste user die langer dan een maand op Fok zit bij wie dat gebeurd is
Ik weet nu wel dat ik geen dingen mag plaatsen die een FA heeft verwijderd...
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:31:25 #260
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_43432177
* Eilanden pakt er effe wat noten en drank bij

Goed leesvoer dit!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 10 november 2006 @ 17:33:00 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43432224
quote:

[..]

[..]

Messenga kwam tijden alleen in het Ajaxtopic; tot hij mod werd hier. Misschien dat dat wat verklaart
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 10 november 2006 @ 17:34:26 #262
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_43432265
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:31 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden pakt er effe wat noten en drank bij

Goed leesvoer dit!
Leuk he?
Vooral de krampachtigheid waarmee 'gezag' verdedigd wordt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 november 2006 @ 18:53:02 #263
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43434265
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Messenga het volgende:

Als ie er niet van leert is ie er zo weer van af. Er zaten gewoon dingen bij die echt niet door de beugel konden. Ik ken zelf ook een bepaalde grens, en die was overschreden, en heel ruim. Dan is er een moment waarin ik zeg "Ho stop!" en dan ben je het haasje.
Jij hebt nog veel te leren in het leven. Laat ik het daar bij houden.
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:28 schreef Messenga het volgende:

Jawel hoor. Daarom is hij ook weg.
Bij het weghalen zei je dat je het weghaalde "terbevordering van de sfeer". Dat is iets anders dan dat je anders voor lul staat als je mensen aanspreekt op trollen.
pi_43435318
Is inderdaad echt onzin. Ik ben nu 3 x gebanned hier en al ban je me 100 x je veranderd mij echt niet hoor.
pi_43435396
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Is inderdaad echt onzin. Ik ben nu 3 x gebanned hier en al ban je me 100 x je veranderd mij echt niet hoor.
Misschien geldt dat niet voor iedereen. Er zullen ook users zijn die zich wel aanpassen denk ik .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_43435804
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:

Mijn eventuele reactie op dit alles komt vanavond. Als jullie er behoefte aan hebben. Eerst alles rustig nalezen en eten enzo.
Nou Bos, het begint een beetje een dooie boel te worden hier. Ben je al klaar met eten?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_43435864
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:44 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nou Bos, het begint een beetje een dooie boel te worden hier. Ben je al klaar met eten?
Eten is inderdaad al op.

Er valt eigenlijk op dit moment niet echt iets te zeggen. Tenzij mensen wat willen weten van mij. Discussie is er op dit moment niet meer echt.
pi_43435894
Denk je dat Cart_Man veel zal leren van zijn 361e ban?
pi_43436003
quote:
Permban!
pi_43436023
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:45 schreef Bos81 het volgende:

Er valt eigenlijk op dit moment niet echt iets te zeggen. Tenzij mensen wat willen weten van mij. Discussie is er op dit moment niet meer echt.
Ah, jammer.. ik dacht dat je een reactie op dit alles zou geven..
pi_43436424
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:50 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ah, jammer.. ik dacht dat je een reactie op dit alles zou geven..
Ik zei dat ik eventueel een reactie zou geven. Daarnaast is de discussie wel afgelopen en hoeft er op dit moment niets over gezegd te worden.

Over de sig kan ik kort zijn. Ik weet niet wat er stond en kan dus niet goed oordelen. Wel wil ik kwijt dat een mod juist moet uitkijken met de sig. Dat een normale user een beetje een uitdagende sig heeft, is niet zo erg. Maar een mod moet juist zo onpartijdig mogelijk zijn. Clubvoorkeur laten merken kan nog wel, maar een afkeer tegen een andere club moet je niet laten merken.
pi_43446336
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:04 schreef Doc het volgende:

[..]

In mijn optiek is het beter posts te verwijderen die te ver gaan, dan de user te bannen die ze post. Ik ben sowieso al anti-ban. Ik heb geloof ik in de twee jaar dat ik in totaal mod ben geweest ooit 1 keer voorgedragen voor een FA.
Je kunt niet ontkennen dat de sfeer een paar jaar geleden anders was dan dat ie nu is.
quote:
Overigens vind ik het feit dat je iemand voordraagt aan een FA voor een ban gelijkwaardig aan het daadwerkelijk geven van een ba. Je kan je er als mod niet achter verschuilen.
Tja. Andersom is het niet anders. Hypocrisie ten top, maar he, welkom op Fok.
quote:
Wat denken jullie dat het nut van het bannen van iemand als C_M? Wordt het forum er beter door?
Dat is natuurlijk wel je doelstelling als mod zijnde denk ik. Dat geldt voor iedereen die je laat bannen..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43446343
quote:
Wat dat betreft zou een permban je niet misstaan. Maar dat geldt voor meerdere users, maar goed, een permban wordt alleen maar gegeven aan écht lastige users...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 november 2006 @ 10:55:40 #274
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43448495
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:

[..]

Misschien geldt dat niet voor iedereen. Er zullen ook users zijn die zich wel aanpassen denk ik .
Ik ken geen enkele user die hier langer dan een maand komt die door een ban ooit veranderd is (als je er een kent - noem maar - maar echt : bannen helpt geen zier in de gedragsverandering).

Het enige wat echt trollende users in gedrag verandert is als ze mod worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 11 november 2006 @ 11:02:07 #275
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_43448578
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 02:49 schreef Da_Sandman het volgende:

Je kunt niet ontkennen dat de sfeer een paar jaar geleden anders was dan dat ie nu is.
Zo heel veel verschilt het niet vind ik eerlijk gezegd. Ik bedoel - stel dat je een topic van januari 2006 naast een zet van januari 2003 (data verwijderd en aantal users geanonimiseerd) denk ik dat het lastig wordt te weten welke uit welk jaar komt. Alle scheldpartijen die je nu vind, had je 3 jaar gelden evenzo.

En als beter was, was het omdat de mods beter waren
quote:

Tja. Andersom is het niet anders. Hypocrisie ten top, maar he, welkom op Fok.
Yep. FA's zeggen " hee, wij kunnen er niets aan doen - wij doen ook alleen maar wat gevraagd wordt", mods zeggen " hee, wij kunnen er niets aan doen, wij leggen het alleen maar voor". Maar beiden zijn verantwoordelijk.
quote:
Dat is natuurlijk wel je doelstelling als mod zijnde denk ik. Dat geldt voor iedereen die je laat bannen..
Ik vind het forum door bans saaier worden. Ik mis personen als C_M en D-K als ze er niet zijn. Ik vind het geen verbetering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')