quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef schatje het volgende:
De streams doen het nu zonder die HEKS.
Ze zeggen dat 6 moet. Derhalve wordt niet uitgesloten dat 7 mag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef n1ek het volgende:
Zes Bewoners moeten dag en nacht voorkomen
Semih mocht toch zelf kiezen of hij meedeet, dan lijkt me dit een aparte tekst.
Je kan niet alles hebben, of je moet van een lange vrouw houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Dubbel gevoel toch bij deze exit. Mooi dat Marlies weg is, maar jammer dat dat als consequentie heeft dat marcia mocht blijven
quote:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn begrijpt dat hij buitenspel gezet is...
Wat bedoel je hiermee??quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn begrijpt dat hij buitenspel gezet is...
ach, we hebben ook honderden keren Hilde het kleedje recht zien schoppen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef n1ek het volgende:
streams hangen weer : - (
100x horen wat lempke betekent
knapquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn trekt nu steeds meer naar Marcia en Tijn....
Nu Marcia, Rik en Tijn nogquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef Lady-night het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marleis naar huis. Nu Jeroen, Tijn en Mo nog, dan is het goed
Wanneer gaan ze nomineren?
Monique is nu helemaal bij haar famillie, ze heeft even geen aandacht voor Tijn....quote:
En het is weer eens iets anders dan zwarte schermpjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, we hebben ook honderden keren Hilde het kleedje recht zien schoppen.
Ik kan me er niet druk om maken, maar als ik de zusjes niet had gemogen waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
De groep zal zich toch ook wel goed genaaid voelen, zo langzamerhand, met die voordelen voor de zusjes....
oh ja alleen de saaie moeten overblijven want die zijn sympathiek en die gun je het ofzoquote:
Monique is zowiezo altijd een beetje afstandelijk op de dag van de live...dan lijkt ze ineens veel meer bezig met d'r gezin ofzo. Maar das ze over een paar uur wel weer vergeten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique is nu helemaal bij haar famillie, ze heeft even geen aandacht voor Tijn....
bij haar kinderen ja.. Rob zag ze nergensquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique is nu helemaal bij haar famillie, ze heeft even geen aandacht voor Tijn....
Eenschquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, maar als ik de zusjes niet had gemogen waarschijnlijk wel ja.
Nu vond ik het gewoon mooie televisie. Sabrina moet winnen![]()
Mo gaat op 27 november naar huis, als laatste en zo'n 4 ton rijker !!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef Lady-night het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marleis naar huis. Nu Jeroen, Tijn en Mo nog, dan is het goed
Wanneer gaan ze nomineren?
Als Tijn maar als eerste gaat, wat een galbak eerste klasquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja alleen de saaie moeten overblijven want die zijn sympathiek en die gun je het ofzo![]()
Met Sabrina kan ik inderdaad goed levenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, maar als ik de zusjes niet had gemogen waarschijnlijk wel ja.
ja bij de liveshow zitten ze altijd zo ver mogelijk van elkaar vandaan...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Monique is zowiezo altijd een beetje afstandelijk op de dag van de live...dan lijkt ze ineens veel meer bezig met d'r gezin ofzo. Maar das ze over een paar uur wel weer vergeten.![]()
bij Tijn kan je teminste nog voor of tegen zijn bij Jeroen moet je altijd geen mening invullenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als Tijn maar als eerste gaat, wat een galbak eerste klas![]()
![]()
Misschien was Rob wel werkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij haar kinderen ja.. Rob zag ze nergens![]()
Van Jeroen heb ik niet zo'n last, die valt geen vrouwen lastig (en daar heb zooooooo'n hekel aan)quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij Tijn kan je teminste nog voor of tegen zijn bij Jeroen moet je altijd geen mening invullen![]()
Moet je hier je Liedjes niet zingen die je op de Talpa site onder de naam EMMA altijd zingt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo gaat op 27 november naar huis, als laatste en zo'n 4 ton rijker !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk ook 7 dagen in de week, maar wel elke keer 2 dagen vrijquote:
hey respect he ik werk ook op zondagquote:
als vrouwen worden lastig gevallen gaan ze niet tegen die zelfde persoon zeggen dat ie haar nooit in de steek moet latenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Van Jeroen heb ik niet zo'n last, die valt geen vrouwen lastig (en daar heb zooooooo'n hekel aan)
Ik wordt helemaal gek van die saaie stem van hem, en dan ook nog wat die stem zegtquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef T-lex het volgende:
Laat ajb Tijn er in blijven mensen...tis nou al zo'n saai boeltje aant worden.
Gewoon Tijn, Mo, Sa en Jeroen in de finale.![]()
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoegquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wordt helemaal gek van die saaie stem van hem, en dan ook nog wat die stem zegt![]()
![]()
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef T-lex het volgende:
Laat ajb Tijn er in blijven mensen...tis nou al zo'n saai boeltje aant worden.
Gewoon Tijn, Mo, Sa en Jeroen in de finale.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg![]()
Hij heeft ons verlost van Marlies en BB maakt gretig gebruik van zijn zwijgzaamheid door hem nu neer te zetten als de stille strateeg. Een hoeratje voor Jeroen de zwijgerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg![]()
true storyquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft ons verlost van Marlies en BB maakt gretig gebruik van zijn zwijgzaamheid door hem nu neer te zetten als de stille strateeg. Een hoeratje voor Jeroen de zwijger![]()
Mijn volgorde al van het beginquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.
ja idd ben echt benieuwd of Tijn en Rik hun plannetje nog uit gaan voerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef marky het volgende:
Wel lekker dat we zo totaal niets mee kunnen krijgen van het nomineren.![]()
Kunnen we een beetje offtopic kletsenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef marky het volgende:
Wel lekker dat we zo totaal niets mee kunnen krijgen van het nomineren.![]()
Semih, Rik, Jeroen, Sabrinaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.
Eindelijk maak je eens een verstandige keuze.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eindelijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Eindelijk maak je eens een verstandige keuze.![]()
Maar Marcia staat toch helemaal niet bij die 4? Dus maakt niets uit wat mij betreft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn volgorde al van het begin![]()
Micheline was iets beter geweest dan Marcia, maar we moeten roeien met de riemen die Talpa ons geeft![]()
Ik heb wat gemist. Wat was het plannetje ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd ben echt benieuwd of Tijn en Rik hun plannetje nog uit gaan voeren
Oke dan ben je er helemaal bij, en ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Marcia staat toch helemaal niet bij die 4? Dus maakt niets uit wat mij betreft.
Ja, schieten we wat mee op zonder streamsquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijn dat Fok eindelijk snel is op maandagavond
Ze zijn een van de weinig koppels, ze kunnen dus daarvan gebruik maken en op dezelfde stemmen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Wat was het plannetje ?
Als het de broertjes niet waren dan had ik het duivels goed verzonnen gevondenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze zijn een van de weinig koppels, ze kunnen dus daarvan gebruik maken en op dezelfde stemmen.
Zo duivels goed verzonnen vind ik het niet. De zusjes doen het al weken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het de broertjes niet waren dan had ik het duivels goed verzonnen gevonden![]()
Hangt er van af wie wie kan overtuigen denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Maar wie doen ze dan??
Dank uquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef sade42 het volgende:
er is weer beeld mensen
Dat maakt het wel iets zwaarder.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef Day het volgende:
Oh dus de lamp mag niet 2 keer achter elkaar uitgedrukt worden door dezelfde persoon?
Ja, Tijn zegt net dat "Jeroen ook lang weg blijft".quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef Snoet123 het volgende:
Waar is Jeroen? dbk?
Maar heeft hij door dat hij wel mag meehelpen, als hij wil?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Semih toch gaat meedoen aan de weekopdracht terwijl hij dus niet hoeft. Zó scoor je punten![]()
Hij is natuurlijk de molquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Tijn zegt net dat "Jeroen ook lang weg blijft".
Hij is een slimme vent, dus dat kan hij zelf wel bedenken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:49 schreef GeKa het volgende:
[..]
Maar heeft hij door dat hij wel mag meehelpen, als hij wil?
Hmmm, dat zou dus betekenen dat BB in feite zes van de zeven bewoners aanwijst. Semih vrijgesteld, dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
Over de WeekOpdracht:
Van de Talpasite
De regels
Vervolgens leest Semih de Weekopdracht voor. Zes Bewoners moeten dag en nacht voorkomen dat een lamp brandt.
De Mol is een heel ander programma, maar omdat er hier over gesproken wordtquote:
Bridget zei toch ook dat hij wel mee MAG doen. Dus ze staan straks gewoon met 7 personen de opdracht te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is een slimme vent, dus dat kan hij zelf wel bedenken.
Volgens mij stond er in de brief "Je hoeft niet mee te doen", met andere woorden...
Ok, dan hoorde ik het toch goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:59 schreef Verida het volgende:
Semih zegt ook net dat hij in de dbk tijdens gehoord heeft dat hij wel mee mag doen. daar zal dan ook wel bekend zijn gemaakt dat de bewoner die de lamp uitdrukt afgelost moet worden.
Zo had ik 't dus ook begrepen, maar Henk Jansen post net die brief en daar staat in 'zes van de zeven bewoners'quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget zei toch ook dat hij wel mee MAG doen. Dus ze staan straks gewoon met 7 personen de opdracht te doen.
Lijkt me duidelijk.
Zo staat het echt op de Talpa sitequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo had ik 't dus ook begrepen, maar Henk Jansen post net die brief en daar staat in 'zes van de zeven bewoners'![]()
Dan moet hij maar even naar de DBK om het te vragenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij hoor ik semih nu ook zeggen dat hij niet weet of het mag?
Go Semih!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet hij maar even naar de DBK om het te vragen![]()
Hij doet ook echt wel mee. Je zou wel idioot zijn om dan idd niet mee te gaan doen. Dat kost je stemmenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Go Semih!![]()
Lekker meedoen en als iedereen er doorheen zit, middenin de nacht starend naar die kutlamp en die kutknop, zullen ze misschien bedenken dat het toch heel fijn is dat hij wel meedoet en gaan ze misschien niet op hem stemmen.
had hij al gedaan ,maar hij mocht geen vragen stellen wara hij het antwoord al van wistquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet hij maar even naar de DBK om het te vragen![]()
Idd ja en nu weer die irritante stem op de streams. Ik denk dat ik na Marlies Mon maar ga hekelenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:11 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik, nou mag er niets besteld worden voor tijn's verjaardag
duh, voor jenna mocht van alles. wanneer komen die mensen nou zelf eens in opstand hierover.
Ja, en het zit nog in de familie ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Hoè kinderlijk kan een volwassen vrouw van 35 jaar met 2 kinderen zijn......hèèl erg dus...![]()
Met een beetje mazzel komen er vijf of zes op de bank, dan ligt het veld weer een beetje open.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Ben benieuwd wie er genomineerd zal komen te staan naast Marcia, ik gok Jeroen.
Marcia ligt er sowieso uit volgende week, denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Ben benieuwd wie er genomineerd zal komen te staan naast Marcia, ik gok Jeroen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia ligt er sowieso uit volgende week, denk ik.
Met een beetje hèèl veel mazzel vrees ik.........quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komen er vijf of zes op de bank, dan ligt het veld weer een beetje open.
Tja, dat lijkt me wel inderdaad. Goeie zaak, kan ze mooi tegen Floris gaan liegen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia ligt er sowieso uit volgende week, denk ik.
Dat zegt/denkt Rik toch alleen maar? Dat ze BB waarschijnlijk niet als kadocatalogus mogen gebruiken (of iets in die trant)?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:11 schreef Verida het volgende:
duh, voor jenna mocht van alles. wanneer komen die mensen nou zelf eens in opstand hierover.
Als Tijn jarig is, geef 'm wat drank, lekker boeiend. Ze worden toch na 2 biertjes naar bed gestuurd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:21 schreef Inq. het volgende:
[..]
Dat zegt/denkt Rik toch alleen maar? Dat ze BB waarschijnlijk niet als kadocatalogus mogen gebruiken (of iets in die trant)?
"Wat, Etienne?! Hoe kom je erbij!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me wel inderdaad. Goeie zaak, kan ze mooi tegen Floris gaan liegen.
Inderdaad, tot 2x toe.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Wat, Etienne?! Hoe kom je erbij!"![]()
[afbeelding]
Is nergens voor nodig, opzouten die gastquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:11 schreef Verida het volgende:
Om het even blijft het triest dat voor de zusjes alles kan en mag en voor de andere bewoners niks of weinig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:21 schreef Inq. het volgende:
[..]
Dat zegt/denkt Rik toch alleen maar? Dat ze BB waarschijnlijk niet als kadocatalogus mogen gebruiken (of iets in die trant)?
Volgens mij mag jij Tijn niet zoquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, opzouten die gast![]()
Die verjaardag boeit mij ook niet, maar vroeg me gewoon af of er 'officieel' gezegd was dat er voor hem niets gedaan/besteld mocht worden of dat ze dat alleen maar veronderstellen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Tijn jarig is, geef 'm wat drank, lekker boeiend. Ze worden toch na 2 biertjes naar bed gestuurd.
Wees blij dat ze erin zit, hoe saai had het anders geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Hoè kinderlijk kan een volwassen vrouw van 35 jaar met 2 kinderen zijn......hèèl erg dus...![]()
Belachelijk vind ik dat van de bewoners, ze flikken 't 'm wel vaker. Ik hoop zó dat Jeroen BB wint en een dikke up yours naar de rest geeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:26 schreef Bartoli het volgende:
jeroen uitlach uurtje is weer begonnen
Nee nie ech niequote:
Een scheiding van de zussen kan misschien nog leuk worden................quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze erin zit, hoe saai had het anders geweest![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een scheiding van de zussen kan misschien nog leuk worden................
Nee dan is de andere net zo snel wegquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een scheiding van de zussen kan misschien nog leuk worden................
Ja, Sabrina is meer naturel wat ik niet kan zeggen van haar zus.................quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Monique gaat er eerder uit dan Sabrina, wat denk jij?
Ik denk het ook, althans ik hoop het.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Monique gaat er eerder uit dan Sabrina, wat denk jij?
Ik vind dat berekenende wel meevallenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Monique is tè berekenend en Sabrina is in haar onnozelheid gewoon...leuk..![]()
Monique is geen DoBlo, en helpt haar jongere zusjequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Monique is tè berekenend en Sabrina is in haar onnozelheid gewoon...leuk..![]()
Omdat hij nu geen vriendin bij zich heeft, die jongen is altijd zichzelf geweest en daarom houd Micheline van hemquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
Sem en Jeroen beginnen dus. lijken me ook maatjes te worden
begin Semih veel cooler te vinden nu Mies weg is![]()
Zijn tijd komt wel wanneer hij gewonnen heeft lacht hij ze allemaal uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:26 schreef Bartoli het volgende:
jeroen uitlach uurtje is weer begonnen
Hear, hear!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat hij nu geen vriendin bij zich heeft, die jongen is altijd zichzelf geweest en daarom houd Micheline van hem![]()
Hoe durf je dat te plaatsenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Twéé keer Tijn in dat huis is net iets te veel van het goede![]()
[afbeelding]
Mooi.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn heeft een niet al te fijn gesprek gehad in de dagboekkamer en hij heeft weer een geheim erbij![]()
Rob weer daar geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef T-lex het volgende:
Blijkbaar is Tijn niet zo blij omdat er iets is besproken in het DBK gesprek. Weer een BB geheimpje erbij ofzo...![]()
Dat vraag ik me ook af en het is gewoon weer ubersaai dat rotspelquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af of het wijs is dat ze gaan schaken terwijl ze wachten totdat de lamp gaat branden.
Ja dames, dat is de deur.quote:
waarom niet je hoeft maar binnen 10 sec op die knop te drukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af of het wijs is dat ze gaan schaken terwijl ze wachten totdat de lamp gaat branden.
Je bent toch afgeleid als je iets anders aan 't doen bent? Dan slaat Semih om, pak 'm beet, twee uur 's nachts op de knop, verder spelen en dan uuuuuren later brandt die lamp weer, wil ie 't weer doen, dan zijn ze vergeten dat ie niet meer magquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af en het is gewoon weer ubersaai dat rotspel![]()
Met een interval van uren ben je vergeten wie de laatste was die op de knop sloeg, dat is mijn punt. Je gaat zo heel makkelijk in de fout.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom niet je hoeft maar binnen 10 sec op die knop te drukken
Zal wel weer balen dat ze iemand genomineerd heeft, Mon kan er niet tegen als mensen haar daar op aan gaan spreken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:03 schreef Snoet123 het volgende:
Wat is er nou weer met Mo aan de hand? ( zag der verongelijkte gelaatsuitdrukking alweer)Zeker pissed dat de rest op 1 kamer bij elkaar gaat slapen ofzo?
Moeten ze ook omstebeurt dan? Ze kunnen toch als ze willen proberen, als ze dat zouden willen, de opdracht met zn 2en te doen? Volgens mij is het belangrijkste dat niemand 2 keer achter elkaar op de knop duwt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met een interval van uren ben je vergeten wie de laatste was die op de knop sloeg, dat is mijn punt. Je gaat zo heel makkelijk in de fout.
Maar goed, waar maak ik me verder druk om![]()
Dit postte Henk eerder:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moeten ze ook omstebeurt dan? Ze kunnen toch als ze willen proberen, als ze dat zouden willen, de opdracht met zn 2en te doen? Volgens mij is het belangrijkste dat niemand 2 keer achter elkaar op de knop duwt.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
Over de WeekOpdracht:
Van de Talpasite
De regels
Als een Bewoner de lamp heeft uitgezet, moet hij of zij worden afgelost. Een Bewoner mag nooit twee keer achter elkaar de gouden knop indrukken.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Lekker lullig dat ze Marcia dat laten halen.
Lulligheid is hardquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
BB is keihard dit jaarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:12 schreef arneaux het volgende:
Het is maar net hoe iemand het beleeftquote:
Ja, wij hebben druk msn-verkeer: welke post jij, en welke post jij dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:18 schreef PC eend het volgende:
Die foto's van henk en WA sluiten mooi op elkaar aan
Mooie samenwerking![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:21 schreef Sug4r het volgende:
Nominaties zijn bekend. Marcia en Tijn
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef T-lex het volgende:
Jeroen heeft Tijn genomineerd...Ow Ow....
![]()
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, wij hebben druk msn-verkeer: welke post jij, en welke post jij dan?![]()
Tijn krijgt hem gewoon terug. Hij heeft zichzelf gewoon gered.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen wou tog met de zusjes en Tijn overblijven? wat een verrader!!!![]()
zeg dan niet dat je met Tijn wilt overblijvenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:25 schreef marky het volgende:
[..]
Tijn krijgt hem gewoon terug. Hij heeft zichzelf gewoon gered.
Als je mijn oom was had ik je terug naar school gestuurdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:22 schreef Suikeroom het volgende:
Jeroen wou tog met de zusjes en Tijn overblijven? wat een verrader!!!![]()
Maar de kijkers niet, denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef Sonique het volgende:
Dag Tijntje!
De bewoners zijn je gezeik zat...
lyrical content dudequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je mijn oom was had ik je terug naar school gestuurd
TOG![]()
Nee, helaasquote:
Dat gaat me dus weer punten kosten in de poulequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, helaas
Maar Semih zit er niet op!!!![]()
Dat was voordat hij bevriend raakte met Tijn....die 2 waren bezig een vrij hechte vriendschap op te bouwen leek het. Dus begrijp echt wel dat Tijn ,zich voelt alsof tie in z'n rug gestoken is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef Sug4r het volgende:
Jeroen is vier keer op de bank gezet en heeft er nooit over zitten janken!!
Lariekoek. Ruud en Willem waren echte maatjes, tenminste, dat dacht Ruudquote:
Ik denk dat Tijn in het begin wel populair was inderdaad maar nu niet meer, hij zeikt teveel en dat hele gedoe met Mo is iedereen ook zat naar mijn mening.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Vreemd dat Jeroen Tijn heeft genomineerd. Heel vreemd. Misschien gaat hem dat stemmen kosten, want Tijn is vrij populair denk ik. Maar goed, Weer een 80/20 uitslag ofzo
Ik vind Jeroen in dit geval een held omdat hij de underdog is in dit verhaalquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:32 schreef itsme het volgende:
Wel grappig, als marlies of Semih dit had gedaan dan was hij de grote verrader, maar nu is jeroen de held?![]()
![]()
Jeroen Willem de tweede.![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn in het begin wel populair was inderdaad maar nu niet meer, hij zeikt teveel en dat hele gedoe met Mo is iedereen ook zat naar mijn mening.
Tijn heeft Jeroen vaak zat genomineerd, hij moet niet janken
Jeroen zei van de week ik wil met jou en de zusjes overblijven.. de band tussen hun was in het begin te verwaarlozen dus dat kon je Tijn toen niet kwalijk nemen..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik denk dat Tijn in het begin wel populair was inderdaad maar nu niet meer, hij zeikt teveel en dat hele gedoe met Mo is iedereen ook zat naar mijn mening.
Tijn heeft Jeroen vaak zat genomineerd, hij moet niet janken
Ik denk niet dat ze in de zelfde vijver vissen. Maar toch het kan Hummie nu Jeroen weer neerzetten als de strateeg .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Vreemd dat Jeroen Tijn heeft genomineerd. Heel vreemd. Misschien gaat hem dat stemmen kosten, want Tijn is vrij populair denk ik. Maar goed, Weer een 80/20 uitslag ofzo
Niet mee eens. Jeroen en Tijn zijn best close. Jeroen heeft ook gezegd met Tijn over te blijven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lariekoek. Ruud en Willem waren echte maatjes, tenminste, dat dacht Ruud![]()
Kun je van Jeroen en Tijn niet zeggen.
Nee Jeroen is niet in dat geslijm van Tijn getrapt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen zei van de week ik wil met jou en de zusjes overblijven.. de band tussen hun was in het begin te verwaarlozen dus dat kon je Tijn toen niet kwalijk nemen..
Jeroen aka verrader!![]()
Je treedt consequent in herhaling met je mening over Jeroen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Jeroen zei van de week ik wil met jou en de zusjes overblijven.. de band tussen hun was in het begin te verwaarlozen dus dat kon je Tijn toen niet kwalijk nemen..
High five!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:37 schreef Day het volgende:
[..]
Nee Jeroen is niet in dat geslijm van Tijn getrapt!
Lul niet Tijn heeft ook tegen Jeroen gezegd dat hij het liefst met Rik en Moniek en Marlies. Daar past Jeroen ook niet in.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Kan je lang wachten helaasquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:36 schreef Snoet123 het volgende:
Mo je bent TRIEST !!!!!!!!!!
Beetje janken omdat Marcia jou nu dit x genomineerd heeft????????? Zerlf nomineerde je haar al 3x eerder om NIKS !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eruit met dit Nep Mens !!!![]()
Klopt. Als Semih eenmaal eruit is, had Tijn Jeroen ook netzo makkelijk genomineerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef marky het volgende:
[..]
Lul niet Tijn heeft ook tegen Jeroen gezegd dat hij het liefst met Rik en Moniek en Marlies. Daar past Jeroen ook niet in.
Dat is dus het verschil. Tijn vertelde met wie hij ECHT wilde overblijven. jeroen loog.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef marky het volgende:
[..]
Lul niet Tijn heeft ook tegen Jeroen gezegd dat hij het liefst met Rik en Moniek en Marlies. Daar past Jeroen ook niet in.
nuja dat was van de week. Tijn zei van de week ook iets van dat marcia die joker moest kopen van Jeroen en hem dan op de bank moest zetten. Kortom de vriendschap leek mss hechter maar achter andermans rug om leek dat niet echt zoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dit is trouwns wel een intersante uitslagquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:26 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen - Tijn
Semih - Tijn
Mo - Mars
Sa - Mars
Tijn - Semih
Rik - Jeroen
Mars - Mo
We levellen!quote:
En Tijn meent het echt met Jeroen, denk je?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:40 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil. Tijn vertelde met wie hij ECHT wilde overblijven. jeroen loog.
Jeroen heeft nooit gezegd, dat hij Tijn nooit zou gaan nomineren. Hij had uitgesproken tegen Tijn dat hij de voorkeur had om samen met hem bij de laatste vier te zitten. Is dat een reden om iemand niet (strategisch) te mogen nomineren?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kan je lang wachten helaas![]()
Mon houdt je bekEn Jeroen is een verrader [afbeelding]
Sabrina pakt 't geld. Die wordt de Ingrid van BB6quote:
zoals die marlies ook door hadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:44 schreef Sug4r het volgende:
Marcia gaat dit ook winnen van Tijn, die gaat heel de week lopen zeiken totdat iedereen hem uitkotst aan het eind van de week.
Jeroen had geen zin om weer op de bank te zitten, hij heeft er vaak genoeg opgezeten. Ik vind het een hele goede zet van hem. Zulke goede maatjes zijn het niet, hij had Tijn gewoon door.
hij was echt wel oprecht tegen Jeroen.. voor iemand open staan is geen slijmen.. Jeroen stond net zo goed open voor Tijn maar heeft 'm als een baksteen laten vallenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
En Tijn meent het echt met Jeroen, denk je?
Dacht het niet! Hij begon pas met de vorige nominatie weer met Jeroen te slijmen, daarvoor had hij geen goed woord over hem te zegggen. Sterker nog, zelfs deze week maakte hij Jeroen nog een aantal keer belachelijk bij de rest.
RAUS MET DIE SLOME SLIJMBAL!!!!![]()
Tijn wou Semih eruit, maar helaas hapte zijn broertje niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef itsme het volgende:
lol. ja ga maar allemaal voor jullie held opkomen.
Als Tijn Jeroen had gestemd, nou dan was het forum hier te klein geweest.![]()
Jeroen is helemaal mijn held nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef itsme het volgende:
lol. ja ga maar allemaal voor jullie held opkomen.
Als Tijn Jeroen had gestemd, nou dan was het forum hier te klein geweest.![]()
Hij zei een paar dagen terug dat ie Tijn niet ging nomineren en tegen Semih een paar dagen geleden dat ie Rik zou nomineren. Mede naar aanleiding daarvan heeft Tijn niet Jeroen maar Semih genomineerd. Hij had ook met Rik mee kunnen gaan. Tijn is minder met het spel bezig dan Jeroen iig, wel slim van Jeroenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:44 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Jeroen heeft nooit gezegd, dat hij Tijn nooit zou gaan nomineren. Hij had uitgesproken tegen Tijn dat hij de voorkeur had om samen met hem bij de laatste vier te zitten. Is dat een reden om iemand niet (strategisch) te mogen nomineren?
Daarnaast kan er in week veel gebeuren, dat je mening veranderd.
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij was echt wel oprecht tegen Jeroen.. voor iemand open staan is geen slijmen.. Jeroen stond net zo goed open voor Tijn maar heeft 'm als een baksteen laten vallen
Jeroen![]()
Je kan het ook zo bekijken. Tijn heeft heel duidelijk aangegeven dat Jeroen niet bij zijn laatste 4 hoort, dus Jeroen wist nu al dat Tijn hem ooit eruit ging stemmen. Nou, dan is hij Tijn gewoon voor geweest, punt!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:46 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij was echt wel oprecht tegen Jeroen.. voor iemand open staan is geen slijmen.. Jeroen stond net zo goed open voor Tijn maar heeft 'm als een baksteen laten vallen
Jeroen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |