Ik wordt helemaal gek van die saaie stem van hem, en dan ook nog wat die stem zegtquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef T-lex het volgende:
Laat ajb Tijn er in blijven mensen...tis nou al zo'n saai boeltje aant worden.
Gewoon Tijn, Mo, Sa en Jeroen in de finale.![]()
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoegquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wordt helemaal gek van die saaie stem van hem, en dan ook nog wat die stem zegt![]()
![]()
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef T-lex het volgende:
Laat ajb Tijn er in blijven mensen...tis nou al zo'n saai boeltje aant worden.
Gewoon Tijn, Mo, Sa en Jeroen in de finale.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg![]()
Hij heeft ons verlost van Marlies en BB maakt gretig gebruik van zijn zwijgzaamheid door hem nu neer te zetten als de stille strateeg. Een hoeratje voor Jeroen de zwijgerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg![]()
true storyquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft ons verlost van Marlies en BB maakt gretig gebruik van zijn zwijgzaamheid door hem nu neer te zetten als de stille strateeg. Een hoeratje voor Jeroen de zwijger![]()
Mijn volgorde al van het beginquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.
ja idd ben echt benieuwd of Tijn en Rik hun plannetje nog uit gaan voerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef marky het volgende:
Wel lekker dat we zo totaal niets mee kunnen krijgen van het nomineren.![]()
Kunnen we een beetje offtopic kletsenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef marky het volgende:
Wel lekker dat we zo totaal niets mee kunnen krijgen van het nomineren.![]()
Semih, Rik, Jeroen, Sabrinaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.
Eindelijk maak je eens een verstandige keuze.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu vond ik het gewoon mooie televisie. Sabrina moet winnen![]()
Eindelijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Eindelijk maak je eens een verstandige keuze.![]()
Maar Marcia staat toch helemaal niet bij die 4? Dus maakt niets uit wat mij betreft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn volgorde al van het begin![]()
Micheline was iets beter geweest dan Marcia, maar we moeten roeien met de riemen die Talpa ons geeft![]()
Ik heb wat gemist. Wat was het plannetje ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd ben echt benieuwd of Tijn en Rik hun plannetje nog uit gaan voeren
Oke dan ben je er helemaal bij, en ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Marcia staat toch helemaal niet bij die 4? Dus maakt niets uit wat mij betreft.
Ja, schieten we wat mee op zonder streamsquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijn dat Fok eindelijk snel is op maandagavond
Ze zijn een van de weinig koppels, ze kunnen dus daarvan gebruik maken en op dezelfde stemmen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Wat was het plannetje ?
Als het de broertjes niet waren dan had ik het duivels goed verzonnen gevondenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze zijn een van de weinig koppels, ze kunnen dus daarvan gebruik maken en op dezelfde stemmen.
Zo duivels goed verzonnen vind ik het niet. De zusjes doen het al weken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het de broertjes niet waren dan had ik het duivels goed verzonnen gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |