quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:56 schreef schatje het volgende:
De streams doen het nu zonder die HEKS.
Ze zeggen dat 6 moet. Derhalve wordt niet uitgesloten dat 7 mag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:49 schreef n1ek het volgende:
Zes Bewoners moeten dag en nacht voorkomen
Semih mocht toch zelf kiezen of hij meedeet, dan lijkt me dit een aparte tekst.
Je kan niet alles hebben, of je moet van een lange vrouw houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Dubbel gevoel toch bij deze exit. Mooi dat Marlies weg is, maar jammer dat dat als consequentie heeft dat marcia mocht blijven
quote:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn begrijpt dat hij buitenspel gezet is...
Wat bedoel je hiermee??quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:00 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn begrijpt dat hij buitenspel gezet is...
ach, we hebben ook honderden keren Hilde het kleedje recht zien schoppen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef n1ek het volgende:
streams hangen weer : - (
100x horen wat lempke betekent
knapquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn trekt nu steeds meer naar Marcia en Tijn....
Nu Marcia, Rik en Tijn nogquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef Lady-night het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marleis naar huis. Nu Jeroen, Tijn en Mo nog, dan is het goed
Wanneer gaan ze nomineren?
Monique is nu helemaal bij haar famillie, ze heeft even geen aandacht voor Tijn....quote:
En het is weer eens iets anders dan zwarte schermpjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, we hebben ook honderden keren Hilde het kleedje recht zien schoppen.
Ik kan me er niet druk om maken, maar als ik de zusjes niet had gemogen waarschijnlijk wel ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:02 schreef Nostalgist het volgende:
De groep zal zich toch ook wel goed genaaid voelen, zo langzamerhand, met die voordelen voor de zusjes....
oh ja alleen de saaie moeten overblijven want die zijn sympathiek en die gun je het ofzoquote:
Monique is zowiezo altijd een beetje afstandelijk op de dag van de live...dan lijkt ze ineens veel meer bezig met d'r gezin ofzo. Maar das ze over een paar uur wel weer vergeten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique is nu helemaal bij haar famillie, ze heeft even geen aandacht voor Tijn....
bij haar kinderen ja.. Rob zag ze nergensquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Monique is nu helemaal bij haar famillie, ze heeft even geen aandacht voor Tijn....
Eenschquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, maar als ik de zusjes niet had gemogen waarschijnlijk wel ja.
Nu vond ik het gewoon mooie televisie. Sabrina moet winnen![]()
Mo gaat op 27 november naar huis, als laatste en zo'n 4 ton rijker !!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:58 schreef Lady-night het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marleis naar huis. Nu Jeroen, Tijn en Mo nog, dan is het goed
Wanneer gaan ze nomineren?
Als Tijn maar als eerste gaat, wat een galbak eerste klasquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
oh ja alleen de saaie moeten overblijven want die zijn sympathiek en die gun je het ofzo![]()
Met Sabrina kan ik inderdaad goed levenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk om maken, maar als ik de zusjes niet had gemogen waarschijnlijk wel ja.
ja bij de liveshow zitten ze altijd zo ver mogelijk van elkaar vandaan...quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef T-lex het volgende:
[..]
Monique is zowiezo altijd een beetje afstandelijk op de dag van de live...dan lijkt ze ineens veel meer bezig met d'r gezin ofzo. Maar das ze over een paar uur wel weer vergeten.![]()
bij Tijn kan je teminste nog voor of tegen zijn bij Jeroen moet je altijd geen mening invullenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als Tijn maar als eerste gaat, wat een galbak eerste klas![]()
![]()
Misschien was Rob wel werkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij haar kinderen ja.. Rob zag ze nergens![]()
Van Jeroen heb ik niet zo'n last, die valt geen vrouwen lastig (en daar heb zooooooo'n hekel aan)quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:07 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
bij Tijn kan je teminste nog voor of tegen zijn bij Jeroen moet je altijd geen mening invullen![]()
Moet je hier je Liedjes niet zingen die je op de Talpa site onder de naam EMMA altijd zingt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Mo gaat op 27 november naar huis, als laatste en zo'n 4 ton rijker !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik werk ook 7 dagen in de week, maar wel elke keer 2 dagen vrijquote:
hey respect he ik werk ook op zondagquote:
als vrouwen worden lastig gevallen gaan ze niet tegen die zelfde persoon zeggen dat ie haar nooit in de steek moet latenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:09 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Van Jeroen heb ik niet zo'n last, die valt geen vrouwen lastig (en daar heb zooooooo'n hekel aan)
Ik wordt helemaal gek van die saaie stem van hem, en dan ook nog wat die stem zegtquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef T-lex het volgende:
Laat ajb Tijn er in blijven mensen...tis nou al zo'n saai boeltje aant worden.
Gewoon Tijn, Mo, Sa en Jeroen in de finale.![]()
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoegquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik wordt helemaal gek van die saaie stem van hem, en dan ook nog wat die stem zegt![]()
![]()
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef T-lex het volgende:
Laat ajb Tijn er in blijven mensen...tis nou al zo'n saai boeltje aant worden.
Gewoon Tijn, Mo, Sa en Jeroen in de finale.![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg![]()
Hij heeft ons verlost van Marlies en BB maakt gretig gebruik van zijn zwijgzaamheid door hem nu neer te zetten als de stille strateeg. Een hoeratje voor Jeroen de zwijgerquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je kan beter niks zeggen zoals Jeroen dan word je teminste sympathiek gevonden.. doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg![]()
true storyquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:15 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft ons verlost van Marlies en BB maakt gretig gebruik van zijn zwijgzaamheid door hem nu neer te zetten als de stille strateeg. Een hoeratje voor Jeroen de zwijger![]()
Mijn volgorde al van het beginquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.
ja idd ben echt benieuwd of Tijn en Rik hun plannetje nog uit gaan voerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef marky het volgende:
Wel lekker dat we zo totaal niets mee kunnen krijgen van het nomineren.![]()
Kunnen we een beetje offtopic kletsenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef marky het volgende:
Wel lekker dat we zo totaal niets mee kunnen krijgen van het nomineren.![]()
Semih, Rik, Jeroen, Sabrinaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe Semih ipv Tijn en ik ben het met je eens.
Eindelijk maak je eens een verstandige keuze.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eindelijk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef Coos het volgende:
[..]
Eindelijk maak je eens een verstandige keuze.![]()
Maar Marcia staat toch helemaal niet bij die 4? Dus maakt niets uit wat mij betreft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Mijn volgorde al van het begin![]()
Micheline was iets beter geweest dan Marcia, maar we moeten roeien met de riemen die Talpa ons geeft![]()
Ik heb wat gemist. Wat was het plannetje ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:17 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd ben echt benieuwd of Tijn en Rik hun plannetje nog uit gaan voeren
Oke dan ben je er helemaal bij, en ik nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar Marcia staat toch helemaal niet bij die 4? Dus maakt niets uit wat mij betreft.
Ja, schieten we wat mee op zonder streamsquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:26 schreef Peter6000 het volgende:
Wel fijn dat Fok eindelijk snel is op maandagavond
Ze zijn een van de weinig koppels, ze kunnen dus daarvan gebruik maken en op dezelfde stemmen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist. Wat was het plannetje ?
Als het de broertjes niet waren dan had ik het duivels goed verzonnen gevondenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze zijn een van de weinig koppels, ze kunnen dus daarvan gebruik maken en op dezelfde stemmen.
Zo duivels goed verzonnen vind ik het niet. De zusjes doen het al weken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het de broertjes niet waren dan had ik het duivels goed verzonnen gevonden![]()
Hangt er van af wie wie kan overtuigen denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:35 schreef Lady-night het volgende:
Maar wie doen ze dan??
Dank uquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef sade42 het volgende:
er is weer beeld mensen
Dat maakt het wel iets zwaarder.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef Day het volgende:
Oh dus de lamp mag niet 2 keer achter elkaar uitgedrukt worden door dezelfde persoon?
Ja, Tijn zegt net dat "Jeroen ook lang weg blijft".quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:46 schreef Snoet123 het volgende:
Waar is Jeroen? dbk?
Maar heeft hij door dat hij wel mag meehelpen, als hij wil?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Semih toch gaat meedoen aan de weekopdracht terwijl hij dus niet hoeft. Zó scoor je punten![]()
Hij is natuurlijk de molquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Tijn zegt net dat "Jeroen ook lang weg blijft".
Hij is een slimme vent, dus dat kan hij zelf wel bedenken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:49 schreef GeKa het volgende:
[..]
Maar heeft hij door dat hij wel mag meehelpen, als hij wil?
Hmmm, dat zou dus betekenen dat BB in feite zes van de zeven bewoners aanwijst. Semih vrijgesteld, dus.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
Over de WeekOpdracht:
Van de Talpasite
De regels
Vervolgens leest Semih de Weekopdracht voor. Zes Bewoners moeten dag en nacht voorkomen dat een lamp brandt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |