De Mol is een heel ander programma, maar omdat er hier over gesproken wordtquote:
Bridget zei toch ook dat hij wel mee MAG doen. Dus ze staan straks gewoon met 7 personen de opdracht te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is een slimme vent, dus dat kan hij zelf wel bedenken.
Volgens mij stond er in de brief "Je hoeft niet mee te doen", met andere woorden...
Ok, dan hoorde ik het toch goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:59 schreef Verida het volgende:
Semih zegt ook net dat hij in de dbk tijdens gehoord heeft dat hij wel mee mag doen. daar zal dan ook wel bekend zijn gemaakt dat de bewoner die de lamp uitdrukt afgelost moet worden.
Zo had ik 't dus ook begrepen, maar Henk Jansen post net die brief en daar staat in 'zes van de zeven bewoners'quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bridget zei toch ook dat hij wel mee MAG doen. Dus ze staan straks gewoon met 7 personen de opdracht te doen.
Lijkt me duidelijk.
Zo staat het echt op de Talpa sitequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo had ik 't dus ook begrepen, maar Henk Jansen post net die brief en daar staat in 'zes van de zeven bewoners'![]()
Dan moet hij maar even naar de DBK om het te vragenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef Coraatje het volgende:
volgens mij hoor ik semih nu ook zeggen dat hij niet weet of het mag?
Go Semih!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet hij maar even naar de DBK om het te vragen![]()
Hij doet ook echt wel mee. Je zou wel idioot zijn om dan idd niet mee te gaan doen. Dat kost je stemmenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Go Semih!![]()
Lekker meedoen en als iedereen er doorheen zit, middenin de nacht starend naar die kutlamp en die kutknop, zullen ze misschien bedenken dat het toch heel fijn is dat hij wel meedoet en gaan ze misschien niet op hem stemmen.
had hij al gedaan ,maar hij mocht geen vragen stellen wara hij het antwoord al van wistquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:06 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dan moet hij maar even naar de DBK om het te vragen![]()
Idd ja en nu weer die irritante stem op de streams. Ik denk dat ik na Marlies Mon maar ga hekelenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:11 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik, nou mag er niets besteld worden voor tijn's verjaardag
duh, voor jenna mocht van alles. wanneer komen die mensen nou zelf eens in opstand hierover.
Ja, en het zit nog in de familie ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Hoè kinderlijk kan een volwassen vrouw van 35 jaar met 2 kinderen zijn......hèèl erg dus...![]()
Met een beetje mazzel komen er vijf of zes op de bank, dan ligt het veld weer een beetje open.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Ben benieuwd wie er genomineerd zal komen te staan naast Marcia, ik gok Jeroen.
Marcia ligt er sowieso uit volgende week, denk ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef arneaux het volgende:
Ben benieuwd wie er genomineerd zal komen te staan naast Marcia, ik gok Jeroen.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia ligt er sowieso uit volgende week, denk ik.
Met een beetje hèèl veel mazzel vrees ik.........quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel komen er vijf of zes op de bank, dan ligt het veld weer een beetje open.
Tja, dat lijkt me wel inderdaad. Goeie zaak, kan ze mooi tegen Floris gaan liegen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Marcia ligt er sowieso uit volgende week, denk ik.
Dat zegt/denkt Rik toch alleen maar? Dat ze BB waarschijnlijk niet als kadocatalogus mogen gebruiken (of iets in die trant)?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:11 schreef Verida het volgende:
duh, voor jenna mocht van alles. wanneer komen die mensen nou zelf eens in opstand hierover.
Als Tijn jarig is, geef 'm wat drank, lekker boeiend. Ze worden toch na 2 biertjes naar bed gestuurd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:21 schreef Inq. het volgende:
[..]
Dat zegt/denkt Rik toch alleen maar? Dat ze BB waarschijnlijk niet als kadocatalogus mogen gebruiken (of iets in die trant)?
"Wat, Etienne?! Hoe kom je erbij!"quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tja, dat lijkt me wel inderdaad. Goeie zaak, kan ze mooi tegen Floris gaan liegen.
Inderdaad, tot 2x toe.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
"Wat, Etienne?! Hoe kom je erbij!"![]()
[afbeelding]
Is nergens voor nodig, opzouten die gastquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:11 schreef Verida het volgende:
Om het even blijft het triest dat voor de zusjes alles kan en mag en voor de andere bewoners niks of weinig.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:21 schreef Inq. het volgende:
[..]
Dat zegt/denkt Rik toch alleen maar? Dat ze BB waarschijnlijk niet als kadocatalogus mogen gebruiken (of iets in die trant)?
Volgens mij mag jij Tijn niet zoquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is nergens voor nodig, opzouten die gast![]()
Die verjaardag boeit mij ook niet, maar vroeg me gewoon af of er 'officieel' gezegd was dat er voor hem niets gedaan/besteld mocht worden of dat ze dat alleen maar veronderstellen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:22 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Tijn jarig is, geef 'm wat drank, lekker boeiend. Ze worden toch na 2 biertjes naar bed gestuurd.
Wees blij dat ze erin zit, hoe saai had het anders geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:14 schreef yellowfirst het volgende:
Hoè kinderlijk kan een volwassen vrouw van 35 jaar met 2 kinderen zijn......hèèl erg dus...![]()
Belachelijk vind ik dat van de bewoners, ze flikken 't 'm wel vaker. Ik hoop zó dat Jeroen BB wint en een dikke up yours naar de rest geeft.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:26 schreef Bartoli het volgende:
jeroen uitlach uurtje is weer begonnen
Nee nie ech niequote:
Een scheiding van de zussen kan misschien nog leuk worden................quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wees blij dat ze erin zit, hoe saai had het anders geweest![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een scheiding van de zussen kan misschien nog leuk worden................
Nee dan is de andere net zo snel wegquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Een scheiding van de zussen kan misschien nog leuk worden................
Ja, Sabrina is meer naturel wat ik niet kan zeggen van haar zus.................quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Monique gaat er eerder uit dan Sabrina, wat denk jij?
Ik denk het ook, althans ik hoop het.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Monique gaat er eerder uit dan Sabrina, wat denk jij?
Ik vind dat berekenende wel meevallenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Monique is tè berekenend en Sabrina is in haar onnozelheid gewoon...leuk..![]()
Monique is geen DoBlo, en helpt haar jongere zusjequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef yellowfirst het volgende:
Monique is tè berekenend en Sabrina is in haar onnozelheid gewoon...leuk..![]()
Omdat hij nu geen vriendin bij zich heeft, die jongen is altijd zichzelf geweest en daarom houd Micheline van hemquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef Bartoli het volgende:
Sem en Jeroen beginnen dus. lijken me ook maatjes te worden
begin Semih veel cooler te vinden nu Mies weg is![]()
Zijn tijd komt wel wanneer hij gewonnen heeft lacht hij ze allemaal uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:26 schreef Bartoli het volgende:
jeroen uitlach uurtje is weer begonnen
Hear, hear!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Omdat hij nu geen vriendin bij zich heeft, die jongen is altijd zichzelf geweest en daarom houd Micheline van hem![]()
Hoe durf je dat te plaatsenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Twéé keer Tijn in dat huis is net iets te veel van het goede![]()
[afbeelding]
Mooi.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn heeft een niet al te fijn gesprek gehad in de dagboekkamer en hij heeft weer een geheim erbij![]()
Rob weer daar geweestquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef T-lex het volgende:
Blijkbaar is Tijn niet zo blij omdat er iets is besproken in het DBK gesprek. Weer een BB geheimpje erbij ofzo...![]()
Dat vraag ik me ook af en het is gewoon weer ubersaai dat rotspelquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af of het wijs is dat ze gaan schaken terwijl ze wachten totdat de lamp gaat branden.
Ja dames, dat is de deur.quote:
waarom niet je hoeft maar binnen 10 sec op die knop te drukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vraag me af of het wijs is dat ze gaan schaken terwijl ze wachten totdat de lamp gaat branden.
Je bent toch afgeleid als je iets anders aan 't doen bent? Dan slaat Semih om, pak 'm beet, twee uur 's nachts op de knop, verder spelen en dan uuuuuren later brandt die lamp weer, wil ie 't weer doen, dan zijn ze vergeten dat ie niet meer magquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af en het is gewoon weer ubersaai dat rotspel![]()
Met een interval van uren ben je vergeten wie de laatste was die op de knop sloeg, dat is mijn punt. Je gaat zo heel makkelijk in de fout.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:01 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom niet je hoeft maar binnen 10 sec op die knop te drukken
Zal wel weer balen dat ze iemand genomineerd heeft, Mon kan er niet tegen als mensen haar daar op aan gaan spreken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:03 schreef Snoet123 het volgende:
Wat is er nou weer met Mo aan de hand? ( zag der verongelijkte gelaatsuitdrukking alweer)Zeker pissed dat de rest op 1 kamer bij elkaar gaat slapen ofzo?
Moeten ze ook omstebeurt dan? Ze kunnen toch als ze willen proberen, als ze dat zouden willen, de opdracht met zn 2en te doen? Volgens mij is het belangrijkste dat niemand 2 keer achter elkaar op de knop duwt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Met een interval van uren ben je vergeten wie de laatste was die op de knop sloeg, dat is mijn punt. Je gaat zo heel makkelijk in de fout.
Maar goed, waar maak ik me verder druk om![]()
Dit postte Henk eerder:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Moeten ze ook omstebeurt dan? Ze kunnen toch als ze willen proberen, als ze dat zouden willen, de opdracht met zn 2en te doen? Volgens mij is het belangrijkste dat niemand 2 keer achter elkaar op de knop duwt.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:51 schreef henk.jansen het volgende:
Over de WeekOpdracht:
Van de Talpasite
De regels
Als een Bewoner de lamp heeft uitgezet, moet hij of zij worden afgelost. Een Bewoner mag nooit twee keer achter elkaar de gouden knop indrukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |