mja 't mensje is al oud enzo, en m'n tante kon ineens niet en m'n moeder is onwijs ziek, dus offer ik me wel op...quote:
je wou zeggen dat je 'm wel eens "draait" ???quote:It's all over now, Baby Blue. Vind 'm steeds toffer babette..
dropje?!?quote:M'n stem is bijna weg..
you go girl!!quote:4 posts in 1..
Je bent te goed voor deze wereld!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
mja 't mensje is al oud enzo, en m'n tante kon ineens niet en m'n moeder is onwijs ziek, dus offer ik me wel op...
Sinds 'ie in je sig staat.quote:je wou zeggen dat je 'm wel eens "draait" ???
wow
Ik vind m'n rauwe mannelijke stem nu wel goed eigenlijk.quote:dropje?!?
ja dat zei ik dus zelf ook al in post 832.2quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld!.
dan laat ik 'm nog even staanquote:Sinds 'ie in je sig staat..
dat schorre kan best sexy zijn jaquote:Ik vind m'n rauwe mannelijke stem nu wel goed eigenlijk..
.
Hee.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Centraal] Haat hier Kerst en andere feestellende!
Kerst-meeloop-bomen-moordenaarquote:
Ze worden ervoor gekweekt!quote:
Ik kan geen doekje vindenquote:
quote:
Wil jij mijn doekje zijn?!quote:
quote:
Was dat ook een hint?!quote:
Nee, ik speelt hints met Zhenarquote:
quote:
Nog meer hints?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:22 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, ik speelt hints met Zhenar![]()
Niks "we"![]()
PeRiquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:28 schreef PeRi het volgende:
Hoiiiii!
Lé-zen!quote:
Die site is van een vriend van mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://www.eftelist.nl/
Lees je in ofzo..
OMG!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die site is van een vriend van mij..
quote:
Op z'n tagje!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Ga wat nuttigs met je tijd doen
Rukken of zo.
![]()
Dat nooit!quote:
Alhoewel... als dat logo bij de tweede ronddraai opeens Pardoes (het Efteling mannetje voor de onwetenden onder ons) verschijnt zou het wel UBER geil zijn!quote:
Dat zou wel vet zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alhoewel... als dat logo bij de tweede ronddraai opeens Pardoes (het Efteling mannetje voor de onwetenden onder ons) verschijnt zou het wel UBER geil zijn!![]()
Ja, en de titelnummer in de 900 zou zijn en niet 800quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Deze TT zou trouwens nog tofer zijn als het "ultieme orgasmes van 2 sec." heette![]()
Verander het danquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, en de titelnummer in de 900 zou zijn en niet 800
QuickPi staat er tegenwoordig automatisch.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef MissBliss het volgende:
#832??!!
Zo komen we nooit aan de 1000
En kut, op deze pc heb ik geen quickquote nog en nu dus ook geen quickPI
Waarom niet?quote:
Dan doe je het toch stiekem.quote:
Niet als je het uitzet omdat je de firefox-extensie hebt geinstalleerd.. Op een andere pcquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
QuickPi staat er tegenwoordig automatisch..
O ja, bedtijd..
da's expres, anders komen we té snel op de 1000 (lang en breed voor de meet)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef MissBliss het volgende:
#832??!!
Zo komen we nooit aan de 1000
Wat is er met de neukdruk?quote:
Klinkt wel kinkyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
het is hier wel droog, maar je waait wel de tent uit...
dus nu, na mijn lunchwandelingetje, staat mijn haar in Coupe Orkaan
Fotooooooooo'squote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
het is hier wel droog, maar je waait wel de tent uit...
dus nu, na mijn lunchwandelingetje, staat mijn haar in Coupe Orkaan
Jawel.quote:
ik moet straks op huisbezoek, ik mag toch hopen dat ik díe indruk niet wek bij mijn cliëntenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef Zhenar het volgende:
Zo'n kapsel van "OMFG, ben ik me daarnet even helemaal sufgeneukt!![]()
![]()
![]()
"
Ook dubieus als je die indruk wekt op je werk als je van je cliënten afkomtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet straks op huisbezoek, ik mag toch hopen dat ik díe indruk niet wek bij mijn cliënten
maar je moest eens weten wat ik allemaal meemaak bij mijn wandelrondje
OMG ja!! da's nog veel erger!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
Ook dubieus als je die indruk wekt op je werk als je van je cliënten afkomt![]()
Cadeautje van Dizzlequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Zhenar!!
quote:
Er is toch ook een kotssmiley?!quote:
januariquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
We moeten wel die #1000 meet snel vastleggen, want mijn agenda begint in januari alweer voller te raken![]()
![]()
Ik stel daarom bij deze voor om de meet op zaterdag 20 januari te houden. Plaats, activiteiten etc. bepalen we nog wel (liefst ASAP), maar datum moet nu wel vastgelegd, want anders gaat hetniet door
![]()
Daar gaat het toch niet om, knakker!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
januarimet dit tempo zou het zo april zijn
ow okquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, knakker!![]()
Ja dat weten we nou onderhand wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:39 schreef Zhenar het volgende:
OMG ik heb echt vét zin om te gaan verhuizen!![]()
![]()
![]()
Ik blijf het nog een paar dagen roepen denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou onderhand wel.. Verhuis dan ook eens, in plaats van het alleen maar te roepen.
.
Zullen we gelijk Amsterdam maar vastleggen als locatie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Zhenar het volgende:
20 januari kunnen:
Zhenar
MissBliss (en dus Re)
Babette![]()
Wie volgt?!![]()
Nee, want misschien dat er nog eenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zullen we gelijk Amsterdam maar vastleggen als locatie?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want misschien dat er nog eenleuke activiteit
wordt bedacht, die alleen elders kan plaatshebben.
Laten we Amsterdam vastleggen als preferente locatie!![]()
Als je nou even 10 posts terugleestquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
We moeten wel die #1000 meet snel vastleggen, want mijn agenda begint in januari alweer voller te raken![]()
![]()
Ik stel daarom bij deze voor om de meet op zaterdag 20 januari te houden. Plaats, activiteiten etc. bepalen we nog wel (liefst ASAP), maar datum moet nu wel vastgelegd, want anders gaat hetniet door
![]()
Aha. Ik lees nooit terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je nou even 10 posts terugleest
[..]
OMG!!!!!!111!!!!1!! MissBliss is iemand terwille met een behulpzame quote?! WTF?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je nou even 10 posts terugleest
[..]
Ik wou haar eigenlijk afzeiken, maar het kwam er niet echt uit...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG!!!!!!111!!!!1!! MissBliss is iemand terwille met een behulpzame quote?! WTF?!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Zhenar het volgende:
20 januari kunnen:
Zhenar
MissBliss (en dus Re)
Babette
alwaysthebest![]()
Wie volgt?!![]()
Je had ook wat meer moeten kotsen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou haar eigenlijk afzeiken, maar het kwam er niet echt uit...
Je hebt gelijk.. Alleen een 'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je had ook wat meer moeten kotsen!
Voel je je wel goed verder?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou haar eigenlijk afzeiken, maar het kwam er niet echt uit...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Zhenar het volgende:
20 januari kunnen:
Zhenar
MissBliss
Re
Babette
alwaysthebest
PeRi![]()
Wie volgt?!![]()
Nog 1 iemand erbij en het wordt de grootste ShowChat meet ever!quote:
NEEquote:
Zo dat lucht opquote:
De eerste ShowChat-meet (waar niemand bij was die nu hier nog post behalvequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog 1 iemand erbij en het wordt de grootste ShowChat meet ever!![]()
Als je maar geen last hebt van sympathicitusquote:
Huh?! Was die er??? Wie waren daar dan bij?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De eerste ShowChat-meet (waar niemand bij was die nu hier nog post behalveik
) had iets van 7 man.
Erik?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo gekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je maar geen last hebt van sympathicitusDaar schijn je enorm behulpzaam en vriendelijk van te worden
![]()
Ja natuurlijk moet Erik ook komenquote:
Nou, ik dus, Christine, Timbob, HeatWave, IRBaboon,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Huh?! Was die er??? Wie waren daar dan bij?!!
Doe niet zo aardig!quote:
Dat was niet aardig bedoeld, debiel!quote:
OH JA!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik dus, Christine, Timbob, HeatWave, IRBaboon,Tranceptor
, Q. Geloof ik.
Ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet Erik ook komenEn jij ook
![]()
Maar jullie hebben nog niet toegezegd![]()
!
Oh jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OH JA!Dat was die meet toen ik bij de verkeerde Three Sisters stond
![]()
Leer dan PI's te gebruiken, Rummicubslettebakquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was niet aardig bedoeld, debiel!![]()
![]()
Ik lachte je keihard uit, damwijfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Leer dan PI's te gebruiken, Rummicubslettebak!
Op de meet in Den Haag ging iedereen er anders van uit dat jij ook zou komenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef rena het volgende:
[..]
IkWaarom moet ik nou weer komen
? Niemand vind mij aardig
![]()
![]()
![]()
Boo-hoo, drama. Geef maar toe.![]()
Ik ben niet eens naar het dammen geweestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lachte je keihard uit, damwijf![]()
![]()
Erik komt ook.quote:
Als jij een auto hebt kan 'ie met jou meerijden!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Erik komt ook..
Desnoods sleep ik hem persoonlijk Eindhoven uit..
Yayquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ben niet eens naar het dammen geweest![]()
Maar misschien binnenkort nog![]()
Welke meetingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Op de meet in Den Haag ging iedereen er anders van uit dat jij ook zou komen![]()
Nog nieuwe vijanden gemaakt de laatste tijd?quote:
Dude, jij bent de fucking meester van de vroegies jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet niet wie ermee is gestart[
Iemand die werkt of stage loopt. Ik vind het wel iets voor Sven, of misschien was ik het zelf wel![]()
Naar mij luistert hij beter denk ik, mij kent hij alquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Erik komt ook..
Niet eens, iedereen vind mequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nog nieuwe vijanden gemaakt de laatste tijd?!
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:27 schreef Svensational het volgende:
Zhenar, je tag!
[..]
Dude, jij bent de fucking meester van de vroegies ja.
Niet waar!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet eens, iedereen vind melief
enzo
![]()
Jij ook, geef maar toe!
Mij ook heur!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:27 schreef rena het volgende:
[..]
Naar mij luistert hij beter denk ik, mij kent hij al![]()
![]()
Zijn jullie... treinvrienden?! (quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mij ook heur!.
Een heel klein beetje dan..
Dat vroeg je ook al toen ze aan het meeten waren.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:27 schreef rena het volgende:
Welke meeting![]()
Nu heb ik het echt niet gevolgd geloof ik.
![]()
![]()
![]()
Idolsmaatjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zijn jullie... treinvrienden?! (!
! )
Hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat vroeg je ook al toen ze aan het meeten waren.
Ow jaquote:
Tijdje geleden hebben MB, Babs, XM, en weet ik veel wie in De Haag gemeet. Op 20 januari wordt er nu weer een meet geregeld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef rena het volgende:
[..]
HeSerieus, ik weet niet waar jullie het over hebben
![]()
Afgelopen donderdag waren MissBliss, Babette, Dizer, XM, Re en ik aan het meeten in Den Haag. Zo. Nu weet j het. NIET VERGETEN!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
De meet van afgelopen donderdag in Den Haag... Djeez, ik moet ook alles voorkauwen hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Anders vergeet je mij evenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tijdje geleden hebben MB, Babs, XM, en weet ik veel wie in De Haag gemeet. Op 20 januari wordt er nu weer een meet geregeld.
Moeilijk zeg!
Zet maar in je dagboekquote:
"IK KOM LEKKER WEL"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op de geile rellen vlak voor de meet die worden veroorzaakt door mensen die op het laatste moment niet durven en daarom een excuus creëren om niet te komen.
"Nou, dan kom ik wel niet meer naar de meet!!" en dat soort uitspraken
![]()
![]()
![]()
Heb ik nietquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef PeRi het volgende:
Jullie gaan te hard.
"NOU DAN KOM IK NIET!quote:
OMG! Zit je mij nu te "wat je zegt ben je zelf"-en?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:36 schreef rena het volgende:
[..]
Heb ik nietZet jij het maar in je dagboek
![]()
quote:
Oprotten met die babette, jij hebt Vroegie bedacht, niet zijquote:
quote:
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG! Zit je mij nu te "wat je zegt ben je zelf"-en?!![]()
![]()
IN DAT GEVAL KOM IK TOCH!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:38 schreef rena het volgende:
[..]
DAN KOM IK NIET, WANT JIJ MOET WEL KOMEN
![]()
DAN KOM IK OOKquote:
En dan weer met zn 3-en in de kroeg zitten zeker? No thanksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:35 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan nu al niet wachten op de geile rellen vlak voor de meet die worden veroorzaakt door mensen die op het laatste moment niet durven en daarom een excuus creëren om niet te komen.
"Nou, dan kom ik wel niet meer naar de meet!!" en dat soort uitspraken
![]()
![]()
![]()
Bewijs het maar met quotes, want ik zou het niet meer wetenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oprotten met die babette, jij hebt Vroegie bedacht, niet zij.
Dat zij er in mee ging is wat anders!
Tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Donderdag naar de vliegende panters!.
.
Iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En dan weer met zn 3-en in de kroeg zitten zeker? No thanks
Spinvis is leuk, maarquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef PeRi het volgende:
Iemand die donderdag uit wilt gaan in Rotterdam en Spinvis wilt zien?e wanhoop nabij is.
Het was te triest voor woorden idd... De seks erna maakte wel weer wat goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
IddHoe awkward was dat?!
![]()
![]()
Volgens mij hebben we op een gegeven moment echt gewoon een uur lang helemaal niets gezegd!
![]()
![]()
![]()
!
Dat hoef ik echt nooit meer![]()
!
Tof denk ik danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De nieuwste in ieder geval..
Niet veel idd, maar wel watquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het was te triest voor woorden idd... De seks erna maakte wel weer wat goed
Al zou ik een volgende keer ervoor passen denk ikquote:
Meld je even aan voor de 20 januarimeet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Avond!
Frietjes!
Verkiezingsinformatie voor stembureauleden om 20:00.
Dan heb je zeker een begrafenis?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
20 januari kan ik niet.
Wat nu weer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
20 januari kan ik niet.
djeeez doe's lief .... jij wat er niet eens bij manquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
Oprotten met die babette, jij hebt Vroegie bedacht, niet zij.
Dat zij er in mee ging is wat anders!
ik heb kaartjes voor de 24ste...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Donderdag naar de vliegende panters!.
.
a. pech gehadquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:48 schreef Svensational het volgende:
20 januari kan ik niet.
Why not?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb kaartjes voor de 24ste...
maar ik ga niet
Met andere woorden: 20 januari blijft staanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
a. pech gehad
b. lul niet, je hebt alle tijd om wat er al staat te verzetten
c. lul niet, als je je andere afspraak belangrijker vind dan zegt dat genoeg over je prioriteiten
d. lul niet, je hebt geen andere afspraak, je wilt alleen maar moeilijk doen
kies maar wat...
ik heb al 'n etentje...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:12 schreef PeRi het volgende:
Why not?
Ja, schat?quote:
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja natuurlijk moet Erik ook komenEn jij ook
![]()
Maar jullie hebben nog niet toegezegd![]()
!
Dan moet je maar komen om je in elkaar te laten slaan. Hartstikke leuk, beats lasergames any time.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:21 schreef rena het volgende:
[..]
IkWaarom moet ik nou weer komen
? Niemand vind mij aardig
![]()
![]()
![]()
Boo-hoo, drama. Geef maar toe.![]()
Ik zal mijn haar ervoor laten groeienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Erik komt ook..
Fuck yeah!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als jij een auto hebt kan 'ie met jou meerijden!![]()
Ik kende ATB al veul eerder.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:27 schreef rena het volgende:
[..]
Naar mij luistert hij beter denk ik, mij kent hij al![]()
![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mij ook heur!.
Een heel klein beetje dan..
Ammenooitnie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zijn jullie... treinvrienden?! (!
! )
Dat was tof. Maar wel dodelijk eng.quote:
Maar omdat jij niet kon, kon ik misschien wel. Aangezien ik niet bovenaan het "jij-mag-mee-naar-mijn-kinderfeestje"-lijstje stond. Dus bedankt, Zhenar. Bedanktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:31 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ow ja![]()
Dat hadden wij ook kunnen zijn, maar ik kon niet toen![]()
![]()
Rotterdam is me te ver weg, kutwijf!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef PeRi het volgende:
Iemand die donderdag uit wilt gaan in Rotterdam en Spinvis wilt zien?e wanhoop nabij is.
Zo vaak mogelijk, maar niet als ik een heel topic gemist heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:15 schreef PeRi het volgende:
Erik je leest terug.
Tofquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:14 schreef Tha_Erik het volgende:
-blaaaaaa-
Anyway. 20 januari. Zo ver gaat de kalender thuis niet, maar bij dezen meld ik me alvast als aanwezige.
.
Ik moet altijd stiekem lachen om mensen met een pruttelend harde G.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Ik moet altijd stiekem lachen omdat zullie in Brabant geen nachttreinen hebben.
Daar ben ik er geen vanquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet altijd stiekem lachen om mensen met een pruttelend harde G.
Nee, jij praat met de harde Zquote:
Je moet hem ook gewoon op zn bek pakken en er niet omheen draaien.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef rena het volgende:
Waarom snappen sommige jongens geen hints![]()
? Of doen ze het expres? JA HE
?
Nou, om jou lach ik ook niet stiekem.quote:
Als ik die gozer nooit eens in mn buurt krijg, dan gaat het niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je moet hem ook gewoon op zn bek pakken en er niet omheen draaien.
Dan kun je iemand anders ermee verblijden!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb kaartjes voor de 24ste...
maar ik ga niet
Daarom gaan we ook 's middags meeten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef PeRi het volgende:
Ik moet altijd stiekem lachen omdat zullie in Brabant geen nachttreinen hebben.
En ik wil niet eens met je zoenen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Als ik die gozer nooit eens in mn buurt krijg, dan gaat het niet zo makkelijk![]()
![]()
Insgelijks.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik wil niet eens met je zoenen.
Zô, dan witte gullie dč ôk wir.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, om jou lach ik ook niet stiekem.
's middags?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Daarom gaan we ook 's middags meeten.
Bepaal ik nu..
al gebeurdquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Dan kun je iemand anders ermee verblijden!.
echt niet, 's middags én 's avonds én 's nachts....quote:Daarom gaan we ook 's middags meeten.
Bepaal ik nu..
wordt aan gewerktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
's middags?
We moeten eerst een locatie en evt. activiteit bepalen denk ik
Stalk hem en duik ineens voor hem op.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef rena het volgende:
[..]
Als ik die gozer nooit eens in mn buurt krijg, dan gaat het niet zo makkelijk![]()
![]()
Status-update?quote:
* streept "weekendje Rome" door....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik 's avonds maar thuis kom, dan vind ik het best. Oh, en ik heb geen onuitputtelijke cashflow, dus probeer niet iets té duurs te regelen.
Niet iedereen is Randstadter.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
's middags?
We moeten eerst een locatie en evt. activiteit bepalen denk ik
Stalken ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stalk hem en duik ineens voor hem op.
nope, maar XM en ik zouden iets tofs plannen, dus dat gaan we ook zeker doen:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:24 schreef MissBliss het volgende:
Status-update?
Erik moet ook alles verpesten hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:25 schreef babette21 het volgende:
[..]
* streept "weekendje Rome" door....
Spreek met m af dan!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:28 schreef rena het volgende:
[..]
Stalken ben ik al mee bezigMsn, sms enz.
![]()
Daar ben ik ook mee bezig.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat die kut maar weg, en doe mij dan maar een lullul.
slechte grap Erik.. slechte grap...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat die kut maar weg, en doe mij dan maar een lullul.
Ik wéét het. Echt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
slechte grap Erik.. slechte grap...
Waarom doe je het danquote:
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik constant goed moet presteren.quote:
Dan ben je de eerste man die zo denktquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik constant goed moet presteren..
think again!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik constant goed moet presteren..
Pleur op, ik krijg een harde pik als ik aan het woord vroegie denk, dat zou niet zo zijn als babette het bedacht had. Bewijs genoeg, dunkt me.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bewijs het maar met quotes, want ik zou het niet meer weten![]()
quote:
Zulke grappen blijven niet leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een begrafenis?
a.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
a. pech gehad
b. lul niet, je hebt alle tijd om wat er al staat te verzetten
c. lul niet, als je je andere afspraak belangrijker vind dan zegt dat genoeg over je prioriteiten
d. lul niet, je hebt geen andere afspraak, je wilt alleen maar moeilijk doen
kies maar wat...
Ja, ik ben niet te evenaren qua paradigmata.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:38 schreef rena het volgende:
[..]
Dan ben je de eerste man die zo denkt![]()
Wat een taalgebruikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Pleur op, ik krijg een harde pik als ik aan het woord vroegie denk, dat zou niet zo zijn als babette het bedacht had. Bewijs genoeg, dunkt me.
Ik weet het nog als de dag van gisteren, stom mensquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
djeeez doe's lief .... jij wat er niet eens bij man
Sinds wanneer zit je op basketbalquote:
het woord "vroegie" kán alleen maar van Zhenar komen, maar het begrip an sich, het vroegie zíjn, dat hebben Zhen en ik groot gemaakt... dat weet ik zo zeker, als ik het zeker weet!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
Pleur op, ik krijg een harde pik als ik aan het woord vroegie denk, dat zou niet zo zijn als babette het bedacht had. Bewijs genoeg, dunkt me.
Hij wil je gewoon niet, live with it.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef rena het volgende:
Waarom snappen sommige jongens geen hints![]()
? Of doen ze het expres? JA HE
?
Wattequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet te evenaren qua paradigmata.
thank youquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
Hij wil je gewoon niet, live with it.
Daarom dequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zulke grappen blijven niet leuk.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij wil je gewoon niet, live with it.
Denk daar maar eens over.quote:
prima...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
a.
Ik doe mee. Met de rosé dan. Het kaartje krijgt ie niet van me.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima...
we zullen je een kaartje sturen
en ik zal jouw rosetje nuttigen
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens met elkaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
het woord "vroegie" kán alleen maar van Zhenar komen, maar het begrip an sich, het vroegie zíjn, dat hebben Zhen en ik groot gemaakt... dat weet ik zo zeker, als ik het zeker weet!!
Oké. Wat ik dus bedoel is, 20 januari is nog bijna een kwart jaar weg, ik plan niet verder vooruit dan een week.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima...
we zullen je een kaartje sturen
en ik zal jouw rosetje nuttigen
mogelijk....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
Eigenlijk zijn we het dus gewoon eens met elkaar..
Ja, dat dacht ik dus ook alquote:
als dat voor jou werkt, moet jij dat vooral zo doen... wij (ik en mijn 7 andere persoonlijkheden... oh en de andere SC'ers) zitten nu al tot half dec. vol, dus kiezen bewust voor 'n datum vér weg... nu hoef je 'm alleen nog maar leeg te houdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
Oké. Wat ik dus bedoel is, 20 januari is nog bijna een kwart jaar weg, ik plan niet verder vooruit dan een week.
Nee, deze ken ik uit het echte levenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
een internetliefde dus.. aangezien jij internet-bi bent..
Dus zeg je nu maar vast dat je niet kan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oké. Wat ik dus bedoel is, 20 januari is nog bijna een kwart jaar weg, ik plan niet verder vooruit dan een week.
quote:
1 - 0 voor Erikquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus zeg je nu maar vast dat je niet kan?
Ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het gaat toch over degene waarover ik denk dat het gaat?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ben jij een van de weinigen die niks aan Fok! te danken heeft?
Ik wil Zhenars hart niet andermaal breken, mocht blijken dat ik dan terloops wat anders heb gepland.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus zeg je nu maar vast dat je niet kan?
Ik snap niet waarom die ene moest janken? Rena zegt dat ie in USA topic moet zijn, maar er viel niks te janken laatste aflquote:
quote:
Aangezien je zelf met 1600-0 achterstaat, ga je nu iemand anders supporteren?quote:
SPOILER!!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:56 schreef PeRi het volgende:
maar er viel niks te janken laatste afl.
Houd jij je muil nu maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aangezien je zelf met 1600-0 achterstaat, ga je nu iemand anders supporteren?
Wat zielig voor degene die ooit bij jou in bed moet kruipen.quote:
"Oh mevrouw , we hebben anorexia en zijn hier toevallig komen aanwaaien" ©Finkersquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Oh mevrouw , we hebben anorexia en zijn hier toevallig komen aanwaaien" ©Finkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |