januariquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
We moeten wel die #1000 meet snel vastleggen, want mijn agenda begint in januari alweer voller te raken![]()
![]()
Ik stel daarom bij deze voor om de meet op zaterdag 20 januari te houden. Plaats, activiteiten etc. bepalen we nog wel (liefst ASAP), maar datum moet nu wel vastgelegd, want anders gaat hetniet door
![]()
Daar gaat het toch niet om, knakker!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:43 schreef Re het volgende:
[..]
januarimet dit tempo zou het zo april zijn
ow okquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, knakker!![]()
Ja dat weten we nou onderhand wel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:39 schreef Zhenar het volgende:
OMG ik heb echt vét zin om te gaan verhuizen!![]()
![]()
![]()
Ik blijf het nog een paar dagen roepen denk ik.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja dat weten we nou onderhand wel.. Verhuis dan ook eens, in plaats van het alleen maar te roepen.
.
Zullen we gelijk Amsterdam maar vastleggen als locatie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Zhenar het volgende:
20 januari kunnen:
Zhenar
MissBliss (en dus Re)
Babette![]()
Wie volgt?!![]()
Nee, want misschien dat er nog eenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zullen we gelijk Amsterdam maar vastleggen als locatie?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee, want misschien dat er nog eenleuke activiteit
wordt bedacht, die alleen elders kan plaatshebben.
Laten we Amsterdam vastleggen als preferente locatie!![]()
Als je nou even 10 posts terugleestquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:32 schreef Zhenar het volgende:
We moeten wel die #1000 meet snel vastleggen, want mijn agenda begint in januari alweer voller te raken![]()
![]()
Ik stel daarom bij deze voor om de meet op zaterdag 20 januari te houden. Plaats, activiteiten etc. bepalen we nog wel (liefst ASAP), maar datum moet nu wel vastgelegd, want anders gaat hetniet door
![]()
Aha. Ik lees nooit terug.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je nou even 10 posts terugleest
[..]
OMG!!!!!!111!!!!1!! MissBliss is iemand terwille met een behulpzame quote?! WTF?!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als je nou even 10 posts terugleest
[..]
Ik wou haar eigenlijk afzeiken, maar het kwam er niet echt uit...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG!!!!!!111!!!!1!! MissBliss is iemand terwille met een behulpzame quote?! WTF?!![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Zhenar het volgende:
20 januari kunnen:
Zhenar
MissBliss (en dus Re)
Babette
alwaysthebest![]()
Wie volgt?!![]()
Je had ook wat meer moeten kotsen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou haar eigenlijk afzeiken, maar het kwam er niet echt uit...
Je hebt gelijk.. Alleen een 'quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je had ook wat meer moeten kotsen!
Voel je je wel goed verder?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik wou haar eigenlijk afzeiken, maar het kwam er niet echt uit...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:50 schreef Zhenar het volgende:
20 januari kunnen:
Zhenar
MissBliss
Re
Babette
alwaysthebest
PeRi![]()
Wie volgt?!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |