mja 't mensje is al oud enzo, en m'n tante kon ineens niet en m'n moeder is onwijs ziek, dus offer ik me wel op...quote:
je wou zeggen dat je 'm wel eens "draait" ???quote:It's all over now, Baby Blue. Vind 'm steeds toffer babette..
dropje?!?quote:M'n stem is bijna weg..
you go girl!!quote:4 posts in 1..
Je bent te goed voor deze wereld!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
mja 't mensje is al oud enzo, en m'n tante kon ineens niet en m'n moeder is onwijs ziek, dus offer ik me wel op...
Sinds 'ie in je sig staat.quote:je wou zeggen dat je 'm wel eens "draait" ???
wow
Ik vind m'n rauwe mannelijke stem nu wel goed eigenlijk.quote:dropje?!?
ja dat zei ik dus zelf ook al in post 832.2quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Je bent te goed voor deze wereld!.
dan laat ik 'm nog even staanquote:Sinds 'ie in je sig staat..
dat schorre kan best sexy zijn jaquote:Ik vind m'n rauwe mannelijke stem nu wel goed eigenlijk..
.
Hee.quote:
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[Centraal] Haat hier Kerst en andere feestellende!
Kerst-meeloop-bomen-moordenaarquote:
Ze worden ervoor gekweekt!quote:
Ik kan geen doekje vindenquote:
quote:
Wil jij mijn doekje zijn?!quote:
quote:
Was dat ook een hint?!quote:
Nee, ik speelt hints met Zhenarquote:
quote:
Nog meer hints?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:22 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, ik speelt hints met Zhenar![]()
Niks "we"![]()
PeRiquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:28 schreef PeRi het volgende:
Hoiiiii!
Lé-zen!quote:
Die site is van een vriend van mij.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://www.eftelist.nl/
Lees je in ofzo..
OMG!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die site is van een vriend van mij..
quote:
Op z'n tagje!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Ga wat nuttigs met je tijd doen
Rukken of zo.
![]()
Dat nooit!quote:
Alhoewel... als dat logo bij de tweede ronddraai opeens Pardoes (het Efteling mannetje voor de onwetenden onder ons) verschijnt zou het wel UBER geil zijn!quote:
Dat zou wel vet zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alhoewel... als dat logo bij de tweede ronddraai opeens Pardoes (het Efteling mannetje voor de onwetenden onder ons) verschijnt zou het wel UBER geil zijn!![]()
Ja, en de titelnummer in de 900 zou zijn en niet 800quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Deze TT zou trouwens nog tofer zijn als het "ultieme orgasmes van 2 sec." heette![]()
Verander het danquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, en de titelnummer in de 900 zou zijn en niet 800
QuickPi staat er tegenwoordig automatisch.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef MissBliss het volgende:
#832??!!
Zo komen we nooit aan de 1000
En kut, op deze pc heb ik geen quickquote nog en nu dus ook geen quickPI
Waarom niet?quote:
Dan doe je het toch stiekem.quote:
Niet als je het uitzet omdat je de firefox-extensie hebt geinstalleerd.. Op een andere pcquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
QuickPi staat er tegenwoordig automatisch..
O ja, bedtijd..
da's expres, anders komen we té snel op de 1000 (lang en breed voor de meet)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:39 schreef MissBliss het volgende:
#832??!!
Zo komen we nooit aan de 1000
Wat is er met de neukdruk?quote:
Klinkt wel kinkyquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
het is hier wel droog, maar je waait wel de tent uit...
dus nu, na mijn lunchwandelingetje, staat mijn haar in Coupe Orkaan
Fotooooooooo'squote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
het is hier wel droog, maar je waait wel de tent uit...
dus nu, na mijn lunchwandelingetje, staat mijn haar in Coupe Orkaan
Jawel.quote:
ik moet straks op huisbezoek, ik mag toch hopen dat ik díe indruk niet wek bij mijn cliëntenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:47 schreef Zhenar het volgende:
Zo'n kapsel van "OMFG, ben ik me daarnet even helemaal sufgeneukt!![]()
![]()
![]()
"
Ook dubieus als je die indruk wekt op je werk als je van je cliënten afkomtquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet straks op huisbezoek, ik mag toch hopen dat ik díe indruk niet wek bij mijn cliënten
maar je moest eens weten wat ik allemaal meemaak bij mijn wandelrondje
OMG ja!! da's nog veel erger!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef Zhenar het volgende:
Ook dubieus als je die indruk wekt op je werk als je van je cliënten afkomt![]()
Cadeautje van Dizzlequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
OMG Zhenar!!
quote:
Er is toch ook een kotssmiley?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |