Neequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:43 schreef Zhenar het volgende:
Mag je je hier ook melden als je kersthaters haat?![]()
Sowieso zijn al die kerstliedjes een ramp op zich. Ben blij dat ze die dingen niet op Kink FM draaien, anders zou ik helemaal gillend gek worden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
Een topic naar mijn hart! De verplichte gezelligheid die dus totaal niet meer gezellig is door de verplichtingen elk jaar weer "Last Christmas" aan moeten horen
![]()
Dat komt nog wel, als Kerst wat dichterbij komtquote:
Last Christmas hoor ik overal doorheenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boodschappen doen met oordopjes in scheelt al veel.
Kan ik geen tagje "Scrooge" krijgen ofzo.
Vorig jaar draaide ze bij mijn AH geen kerstmuziek. Hopen dat het dit jaar weer zo is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Boodschappen doen met oordopjes in scheelt al veel.
Kan ik geen tagje "Scrooge" krijgen ofzo.
Als dat zo is, weet ik waar ik de komende tijd mn boodschappen ga doenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vorig jaar draaide ze bij mijn AH geen kerstmuziek. Hopen dat het dit jaar weer zo is.
Het bedrijf waar ik werk is dicht dit jaar en natuurlijk valt kerst op maandag en dinsdag, wat altijd al mijn vrije dagen zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:09 schreef WEST het volgende:
dus jullie gaan ook werken (mits jullie bedrijf niet open is)? waarbij iedereen 2 dagen vrij is en je als enige aan het werk bent![]()
Je hoeft niet gezellig te doen als je daar geen zin in hebt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Kerst!
Een ellendiger feest kan ik me niet voorstellen:
* Verplichte gezelligheid
Thuis niets versieren en daarbuiten kan je 't negeren, zoals je ook hondedrollen negeert.quote:* Stomme versieringen
Het is altijd druk in de supermarkt.quote:* Drukte in de supermarkt
Dat is een keuze die je maakt. Als jij niet naar familie wilt, met kerst, dan ga je toch niet? Niemand die je verplicht. Je doet het jezelf aan.quote:* Het hele land doorcrossen om "gezellig" bij de family langs te gaan
Dat doe je ook jezelf aan. Dan 'zuip en vreet' je niet. Simpelquote:* Het gezuip en gevreet
Doen!!quote:Het liefst zou ik gewoon 2 dagen in m'n bed liggen met de dekens over m'n kop om pas weer boven water te komen als alle kerst-ellende voorbij is.
Dat wilde ik dus net posten, maar je bent me al voor zie ik.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:11 schreef Leigh het volgende:
[..]
Je hoeft niet gezellig te doen als je daar geen zin in hebt.
[..]
Thuis niets versieren en daarbuiten kan je 't negeren, zoals je ook hondedrollen negeert.
[..]
Het is altijd druk in de supermarkt.
[..]
Dat is een keuze die je maakt. Als jij niet naar familie wilt, met kerst, dan ga je toch niet? Niemand die je verplicht. Je doet het jezelf aan.
[..]
Dat doe je ook jezelf aan. Dan 'zuip en vreet' je niet. Simpel
[..]
Doen!!
Ik vond toch al dat die reactie lang op zich liet wachtenquote:Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Dat wilde ik dus net posten, maar je bent me al voor zie ik.
Je KAN van Kerst iets gezelligs maken, het hoeft dus niet![]()
Ja het zou mijn 1ste reactie geweest zijnquote:Op maandag 6 november 2006 15:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vond toch al dat die reactie lang op zich liet wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |