Me poseerslip was uitgescheurd door me vette assquote:
Ben 10 jaar bezig, maar ik begeleid mezelf heel matig.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:05 schreef Calyptus het volgende:
naturel een jaar of 4-5 schat ik, dan wel goede begeleiding, eetschema en genen
weet ik, maar is je voedingschema al 10 jaar in orde?quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ben 10 jaar bezig, maar ik begeleid mezelf heel matig.
Ik heb nu wel me voeding aangepast. Kreeg zeker nog niet genoeg eiwitten binnen. Maar zonder extra voeding zou je toch ook al wel moeten groeien alleen stuk langzamer?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:14 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, je bent klaarblijkelijk slecht bezig. Dat moet je niet verkeerd opvatten hoor. Het is geen ramp en ook niks om je voor te schamen; 95% van de beginnende krachttrainers begint slecht. Lees veel over trainings- en voedingstheorie en verdiep je in wat voor jou zou moeten werken, probeer dingen uit etc. In het eerste jaar is 20kg aankomen toch wel het minimum als alles goed voor elkaar is (ongeacht genetische aanleg). Natuurlijk is dat theoretisch, want zoals ik al zei begint niemand goed, ook ik niet. Zelf heb ik een half jaar verspilt aan machines en 15-reppers etc.
Zolang je niet meer eet dan je nodig hebt zal er geen gram bijkomen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:37 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Ik heb nu wel me voeding aangepast. Kreeg zeker nog niet genoeg eiwitten binnen. Maar zonder extra voeding zou je toch ook al wel moeten groeien alleen stuk langzamer?
Heb een trainingsschema van de sportschool dus lijkt me dat dat wel goed moet zitten. Ik kan hem anders wel keer posten. Ook doe ik nog 3 keer per week basketball erbij. Ik kan me spieren dus niet altijd helemaal uit laten rusten. Dat is ook wel nadelig.
Maar een voedingsschema zoals dat van Mr.J is voor mij gewoon niet mogelijk. Veel eiwitten is toch wel het belangrijkst? Koolhydraten krijg ik ook genoeg binnen.
Honderd gram suiker? Waar is dat goed voor?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:05 schreef Calyptus het volgende:
in mijn bulkschemas zitten altijd per dag 440gram tonijn in eigen nat(2*220) met 30g katsiroop, 2 kilo verse platte kaas met 100 gram suiker in totaal, en 1.5 liter melk.
Daarbij eet ik nog mn gewoon eten, ook nog pak calorien. Dan groei ik lekker op alles, met vechttrainingen erbij
Ik krijg die platte kaas anders niet binnenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:06 schreef LedZep het volgende:
[..]
Honderd gram suiker? Waar is dat goed voor?
Ahquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:07 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Ik krijg die platte kaas anders niet binnen![]()
Dag 1:quote:
Het is inderdaad een doodzonde.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:09 schreef Wenzo het volgende:
[..]
Dag 1:
Borst:
Bench press
Chest press (hammer)
Dumbell press (incline)
Dumbell fly's
Inlice press (hammer) 21e
Biceps:
One arm cable curl
Barbell curl (ez)
Concentration curl (bankje)
Arm curl
Piramide zittend
Rug:
High row (hammer)
Pulley (hoog pakken)
Pull down 21e
Dag 2:
Schouders:
Side front raises combi
Shoulder press (vaste bak)
Side raies (one arm cable)
Shoulder press (hammer) 21e
Schrugs/upright rowing
Triceps:
Kick backs
Touwtjes (boven me hoofd)
French press
Pussdown cable
Dippen 2 bankjes
Rug:
Low row (hammer)
Lower back
Pulley laag pakken 21e
En ik ga 3 keer per week. Dus ene week 2 keer dag 1. De week erna 2 keer dag 2. Buik doe ik er ook nog sit-ups bij. En nog wat andere oefeningen waarvan ik niet weet hoe ze heten. Benen doe ik niet (ik weet dat jullie dat fout vinden) want dat doe ik wel aardig veel met basketball en vind teveel tijd kosten.
Komt ook wel beetje van de schaduw denk ik. Maar ik zie zelf nu ook wel verandering. Moet toch maar is vaker een foto makenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:43 schreef BertV het volgende:
Veel betere definitie dan bij je vorige foto's, daar was je vooral groot, hier zie je spiergroepen duidelijker.
Misschien komt het door meer schaduwwerking in deze foto's?
Puike pectoralis.
Ik heb ook nog nooit begeleiding gehad. Ik heb de eerste 5 jaar me kennis uit de muscle & fitness gehaald. En gewoon zelf veel uitproberen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:58 schreef Calyptus het volgende:
[..]
weet ik, maar is je voedingschema al 10 jaar in orde?En oplossingen voor fouten die je maakt(en die fouten te herkennen) leer je maar met ervaring, of met een goede training.
Ik heb zo bv 2 jaar getraind zonder me echt veel zorgen te maken over progressieve overload, dat en ik deed geneen van de grote 3... Maar ik had geen enkele begeleiding dus ik was op mezelf uitgewezen.
ow ow, het is juist omdat je basketball doet dat je ZEKER moet squatten. Sprongkracht trainen is heavy squats en bodyweight jumpsquats gemixed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:09 schreef Wenzo het volgende:
Benen doe ik niet (ik weet dat jullie dat fout vinden) want dat doe ik wel aardig veel met basketball en vind teveel tijd kosten.
Dat je teveel traint en te weinig rust, waardoor je spieren niet maximaal kunnen groeien. Kans op blesures is dan ook extra groot.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:59 schreef Skazminko het volgende:
Wat houdt 'overtrainen' in?
Ik voelde me gewoon zo slap als een vaatdoek, ik sliep 5 uur op een nacht en ik begon af te vallen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:55 schreef ivosnivo het volgende:
Dat je teveel traint en te weinig rust, waardoor je spieren niet maximaal kunnen groeien. Kans op blesures is dan ook extra groot.
Wat is dat nou weer voor mentaliteitquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:08 schreef J-Will het volgende:
Gisteren met mijn luie reet heel de dag in de sauna gehangen. Stress? Wat is dat?
Kijken of het een positieve uitwerking heeft op mijn training, straks namelijk even squatten (55 kg misschien proberen) en dumbell snatchen. Vanmiddag wedstrijd dus rustig aan, maar ik heb er zin in.
te weinig eten moet er ook bij, al je niet genoeg eet of te weinig eiwitten herstel je nu eenmaal niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 07:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Dat je teveel traint en te weinig rust, waardoor je spieren niet maximaal kunnen groeien. Kans op blesures is dan ook extra groot.
Als je 110 kg weegt en je begint de eerste keer te dippen spreek je wel andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:36 schreef McGilles het volgende:
Ik zie het hier ook weer terugkomen en heb het wel vaker gezien.
Gaan mensen dippen maar dan met 2 bankjes, dat vind ik echt dippen op een vrouwenmanier. Net als opdrukken met je knieen ipv je tenen op de grond.
Dippen hoor je gewoon te hangen met je complete BW, niks met rare bankjes, dan doe je er zo 50.
Dat vind ik dan ook waardeloze / nutteloze oefeningen als je ook parallel dips en chins kunt doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Als je 110 kg weegt en je begint de eerste keer te dippen spreek je wel anders
Trouwens spreekt parallel dip meer de voorste kop van de schouders en de borstspier aan als stabilisators, terwijl bench dip de achterkant van de schouders pakt. Dus ik zou ze alle2 doen.
Feit is wel dat bench dips je schouders wat kunnen verneuken door de onnatuurlijke positie, maar dat heb je met lateral pulls behind the neck ook.
Met een beetje creativiteit kan allesquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:37 schreef Calyptus het volgende:
nog een ander voordeel is dat je bench dips thuis makkelijk kan doen(2 stoelen op een meterenhalve afstand en voila) , terwijl je voor parallels al in de gym moet zitten en het dips apparaat vrij moet zijn
dat zie je verkeerd. Ik ken mensen (duh) die na 'n half jaar aankloten met toestellen nog geen één keer kunnen dippen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef McGilles het volgende:
Een beginneling zou toch wel minimaal een paar keer zichzelf kunnen dippen of zie ik dat nou verkeerd?
Maar jij bent dan ook een gruwelijk beest, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:20 schreef McGilles het volgende:
Ik dacht iemand van nature dat wel hoorde te kunnen
En ecto of endo dacht ik dat het ook niet boeide, het gaat toch om relatieve kracht.
Ik kan ook zo 30x dippen met mijn 103kg
Dat heb je goed gezienquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een gruwelijk beest, natuurlijk.
Ja of schijven op je benen leggen, maar dan gaan je knieen op een gegeven moment de verkeerde kant op buigen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:36 schreef McGilles het volgende:
Gaan mensen dippen maar dan met 2 bankjes, dat vind ik echt dippen op een vrouwenmanier. Net als opdrukken met je knieen ipv je tenen op de grond.
Dippen hoor je gewoon te hangen met je complete BW, niks met rare bankjes, dan doe je er zo 50.
Ik hang er sinds 3 maanden gewicht aan, en zit nu al op 20kg. Gewoon proberen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Als je 110 kg weegt en je begint de eerste keer te dippen spreek je wel anders
Trouwens spreekt parallel dip meer de voorste kop van de schouders en de borstspier aan als stabilisators, terwijl bench dip de achterkant van de schouders pakt. Dus ik zou ze alle2 doen.
Feit is wel dat bench dips je schouders wat kunnen verneuken door de onnatuurlijke positie, maar dat heb je met lateral pulls behind the neck ook.
Ik voel nooit wat in me borst, alleen beetje schouders. En me triceps heel goed als ik me armen helemaal strek.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:41 schreef Sloper het volgende:
Ik vind dippen echt een heerlijke oefening na zwaar benchen. Lekker naar voren hangen en de borstspieren nog ff flink op hun sodemieter geven![]()
Doe 't dan maar eens de dag na borst-dag. Als je nog spierpijn hebt. Kun je precies voelen wanneer je je borst goed aanspreekt. Iig zo heb ik het geleerd, omdat ik het eerst ook niet goed kon.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:19 schreef ivosnivo het volgende:
Ik voel nooit wat in me borst, alleen beetje schouders. En me triceps heel goed als ik me armen helemaal strek.
Denk dat het tegenvalt... vrouwen kunnen het vaak om dezelfde reden niet als mensen met overgewicht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:43 schreef McGilles het volgende:
Een beginneling zou toch wel minimaal een paar keer zichzelf kunnen dippen of zie ik dat nou verkeerd?
Nee da's Bolton, die weegt 150kg oid. Ik doelde op de pic die ik hier een hele tijd terug heb gepost, deze dus:quote:Op zondag 5 november 2006 12:43 schreef Sloper het volgende:
Weegt die kerel met die rug <75kg? Zou je niet zeggen...tenzij hij 1.50m is, maar daar lijkt het ook niet op.
* Webkim kon er vanmorgen al 17quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:00 schreef Calyptus het volgende:
Ik ken ook een paar mensen die nog geen 1 volledige push-up kunnen(neus 3 cm van de grond) en dat vind ik nu toch wel een hoop makkelijker als een dip
Zeer netjes!quote:Op zondag 5 november 2006 13:26 schreef Skazminko het volgende:
Gisteren voor het eerst gesquat. Ging wel chill, maar heb een gigantische spierpijn in mijn benen nu, iets wat ik nog nooit in mijn leven heb gehad.![]()
Goeie oefening dus.![]()
Morgen ga ik me laten uitleggen door de sportschool eigenaar hoe ik moet deadliften.![]()
Ik dip dus tussen 2 bankjes. Ben nog niet sterk genoeg om 't hangend te kunnen doen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:36 schreef McGilles het volgende:
Ok, 100x opdrukken voor straf dan is het je vergeven...quote:Op zondag 5 november 2006 20:04 schreef Frautie het volgende:
[..]
Ik dip dus tussen 2 bankjes. Ben nog niet sterk genoeg om 't hangend te kunnen doen.![]()
So have mercy
Hoe hou jij je armen met een frontsquat? Als ik hem dan smal beetpak ga ik helemaal kapot, en breed kan ik hem niet goed neerleggen.quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zeer netjes!
Probeer vanaf het begin af aan fullsquats te doen. Nu je net bent begonnen kan je mooi de techniek je eigen maken en vanaf dat punt zwaar gaan knallen
Ik heb een periode gehad dat ik nog VEEL meer at dan wat jij nu eet (18 stukken brood, bak kwark, 2.5L melk, brinta, havermout, cornflakes, eieren, gewoon ALLES) en ik werd er niet dik(ker) van. Als je dik wordt van het eten betekent het niet dat je teveel eet, maar dat je te weinig (of de licht) traint.quote:Op zondag 5 november 2006 22:26 schreef Skazminko het volgende:
Nu begin ik er zelf ook aan te twijfelen.![]()
Ik had zojuist een discussie met mijn vader. Hij beweerde dat ik toch echt eens moest gaan cardioën. Maar ik ben een ecto.
ik zei: "Jamaar, jamaar, ja ben een ecto".
Pa: "jamaar, jamaar, je zal een buikje krijgen net als ik. Of je moet eens wat minder gaan eten. echt waar geloof mij maar."![]()
Ik: "Jamaar, jamaar, ik fiets al freaking veel en als ik met gewichten aan het slepen ben verbrand ik ook vet. Daarbij komt dat ik massa wil aanzetten".
Pa: "Ja, kijk als je ijzer van de grond tilt, maak je spiertjes, ga je cardio doen, verbrand je vet!"
Broer: "Al die professionele lui doen ook cardio"
Ik:"Maar die lui hebben een vetpercentage van 2 procent ofzo, dat hoef ik niet. Ik ga gewoon lekker trainen en geen cardio. Want anders moet ik nog meer eten en cardio is voor huisvrouwen.
"
Broer: "Dan niet, dan krijg je een buikje"
Pa: "Ja"![]()
Ik: " Letten jullie maar eens op. Van de zomer ben ik gespierd, en geen papzak"
Ik: "Denk ik"
Oke het zit zo: Ik fiets maandag t/m vrijdag een uur per dag. Ik gym een anderhalf uur op dinsdag. Ik doe krachttraining op maandag, woensdag, donderdag en zaterdag.
Ik eet iets van 15 sneetjes brood per dag (Met vleeswaren of pindakaas) en drink andehalve liter melk per dag, 2 whey shakes, en een avond maaltijd (Vlees aardappels en groente meestal) en ben een Ectomorph. Dat is wat ik standaard eet. Dan komen er soms nog tussendoortjes bij zoals een sultana ofzo. Maar das niet vaak.
Moet ik mijn pa geloven? Moet ik cardio doen? Ik krijg toch niet echt een buikje he?![]()
![]()
Dat zal je nog tegen vallen denk ik, mijn vriend is een ex-model, dus kan niet echt zeggen dat ik het slecht doequote:Op zondag 5 november 2006 22:48 schreef Calyptus het volgende:
omdat je je lat niet hoog genoeg legt. Ik ken zat genoeg wichten die buikje lief vinden, maar ik moet de eerste echt schone nog tegenkomen die dat ook zegt. Is evolutie, hoe hoger je jezelf schat, hoe hoger de partner kwalitatief moet zijn.
Het ideale is natuurlijk een schone die niet zoveel streken heeft, maar die zijn zeldzaam(ik heb er wel eentje)
Omdat ik anders word gepest door klasgenoten.quote:Op zondag 5 november 2006 22:40 schreef raptorix het volgende:
Wat is er mis met een buikje
Ik heb ook een mooi buikje, en zowel mannen als vrouwen zijn er dol op
Waarom denkt iedereen altijd dat strak het schoonheids ideaal is?
Hahahah, er zijn andere dingen belangrijk hoor :0quote:Op zondag 5 november 2006 22:56 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Omdat ik anders word gepest door klasgenoten.![]()
![]()
Frontsquat vind ik zeer onprettig. Ik heb (zonder dat ik wil opscheppen) best een gespierde voorkant schouder en daardoor vind ik het niet lekker liggen. Vaak wil de stang maar al te graag naar voren rollen. Ook ben ik niet de lenigste met mijn armen dus dat is ook een nadeel.quote:Op zondag 5 november 2006 21:26 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hoe hou jij je armen met een frontsquat? Als ik hem dan smal beetpak ga ik helemaal kapot, en breed kan ik hem niet goed neerleggen.
Ik ben ook niet aardig.quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef raptorix het volgende:
Mjah ik zou een wat leukere foto plaatsen, maar op de man spelen vind ik niet aardig.
Okequote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Probeer dan in ieder geval de schijn op te wekken
Ik heb er geen ervaring mee, maar hier: http://forum.dutchbodybui(...)r-eens-altijd-52109/ wordt het allemaal wel uitgelegd en het is in ieder geval wetenschappelijk verantwoord. Daarbij heb ik er goede verhalen over gehoord dus het is het probeer iig waard.quote:Op zondag 5 november 2006 23:22 schreef Chris_Highhat het volgende:
Heeft er iemand hier ervaringen met trainen volgens een HST schema? En zijn er voordelen ten opzichte van een regulier BB-schema?
Ja zulke armen heb ik ook, laat het maar bij gewoon squaten dan. Niks forceren wat niet goed voelt.quote:Op zondag 5 november 2006 22:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Frontsquat vind ik zeer onprettig. Ik heb (zonder dat ik wil opscheppen) best een gespierde voorkant schouder en daardoor vind ik het niet lekker liggen. Vaak wil de stang maar al te graag naar voren rollen. Ook ben ik niet de lenigste met mijn armen dus dat is ook een nadeel.
Dat alles opgeteld is de reden dat ik hem tegenwoordig niet meer doe, gewoon 2x in de week fullsquatten, dan kom ik er ook wel denk ik
Hoor er ook goede verhalen over. Maar het is niks voor mij, lijkt me geen fijne manier van trainen.quote:Op zondag 5 november 2006 23:24 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik heb er geen ervaring mee, maar hier: http://forum.dutchbodybui(...)r-eens-altijd-52109/ wordt het allemaal wel uitgelegd en het is in ieder geval wetenschappelijk verantwoord. Daarbij heb ik er goede verhalen over gehoord dus het is het probeer iig waard.
Met een kabeltje schiet het niet zo erg op. Vooral niet als je daarmee begint. Denk dat triceps barbel extension, smalbankdrukken en dippen toch wel de massa oefeningen zijn voor de triceps.quote:Op maandag 6 november 2006 09:43 schreef mister_popcorn het volgende:
zo, ik heb echt zin om te gaan deadliften![]()
Ik denk dat ik er vanmiddag nog maar 'n dumbell incline press, 'n bor met dumbells, dippen en nog iets lekkers erbij doe.
Wat is eigenlijk de nummer 1 tricpes oefening? Ik doe zelf voor triceps altijd triceps pushdowns (met dat kabeltje naar beneden duwen) en dippen. Zijn die extensions beter? of zou ik die gewoon voor variate toe moeten voegen?
Skull crushers.quote:Op maandag 6 november 2006 09:43 schreef mister_popcorn het volgende:
Wat is eigenlijk de nummer 1 tricpes oefening? Ik doe zelf voor triceps altijd triceps pushdowns (met dat kabeltje naar beneden duwen) en dippen. Zijn die extensions beter? of zou ik die gewoon voor variate toe moeten voegen?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | TRAINING 1 Full Squat 5*5*45 6*3*50 5*5*50 6*3*55 5*5*55 8*1*60 Row 5*8*50 5*5*55 5*8*55 5*3*60 5*5*55 8*1*70 Clean & Press 5*4*40 5*3*45 5*2*50 5*4*45 5*4*50 8*1*55 Dumbell Snatch 8*2*22,5 8*3*22,5 10*1*25 8*2*25 6*3*25 6*1*27,5 TRAINING 2 Deadlift 8*2*90 6*3*90 6*1*100 8*2*100 6*3*100 8*1*110 Reps Squat 1*20*30 2*20*30 1*40*30 1*20*35 2*20*35 1*30*35 Speed Squat 8*2*40 8*3*40 8*2*45 8*3*45 8*2*50 10*2*50 Bench 5*8*50 5*5*55 5*8*55 5*3*60 5*5*60 6*1*70 |
nee, kickbacks!!!11111einzelleventwintower!!!quote:
Dat kan ik dan als ik het in girlie style doe weer welquote:Op zondag 5 november 2006 20:08 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ok, 100x opdrukken voor straf dan is het je vergeven...![]()
jeps.quote:Op maandag 6 november 2006 11:00 schreef BertV het volgende:
hm, mijn trapezius begint enorm ongelijk te worden door barbell shrugs /oefeningen.
Denk dat ik met losse dumbbell's moet beginnen?
Jij zegt "doorknallen met de barbell" en niet druk maken om het verschil.quote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef Mr.J het volgende:
Niemand is symetrisch bro. Er zit altijd wel een verschil tussen links en rechts.
Zorgen dat je veel groter wordt, dan is het relatieve verschil nl. een stuk kleiner.
Speed squat, clean en db snatch moeten vooraan in de training.quote:Op maandag 6 november 2006 10:45 schreef J-Will het volgende:
[ code verwijderd ]
Dit zijn mijn doelen voor de komende weken. Er kan hier en daar wat van afgeweken worden maar moet op de meeste vlakken wel haalbaar zijn denk ik. Straks week 1, training 1.
Je kan de skullcrusher ook op de vloer doen, dan breng je hem achter je hoofd ipv naar je voorhoofd (dus eigenlijk is het dan geen skullcrusher meerquote:Op maandag 6 november 2006 12:57 schreef mister_popcorn het volgende:
dan zal ik die skullcrushers eens n maandje of wat erbij gooien, kijken of het effect heeft. merci beaucoup voor de antwoorden
ik lig liever lekker op 'n bankje, doet me beetje aan mijn bed denken altijdquote:Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je kan de skullcrusher ook op de vloer doen, dan breng je hem achter je hoofd ipv naar je voorhoofd (dus eigenlijk is het dan geen skullcrusher meer), laat hem een seconde op de vloer rusten en breng hem weer omhoog. Met kleine schijven is de ROM vanzelfsprekend groter.
Ik lig liever op de grond of sta ik, want dan hoef ik niet zo'n gay-handdoekje mee te slepen.quote:Op maandag 6 november 2006 13:29 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik lig liever lekker op 'n bankje, doet me beetje aan mijn bed denken altijd(behalve dan die hippe baco-boys om me heen
)
Mooi werkquote:Op maandag 6 november 2006 18:11 schreef mister_popcorn het volgende:
woehoe. 3 x 3 x 125 kg DL, 3 x 4 x 100 kg deadlift. Daarna nog wat, oa die skullcrushers. Ik weet weer precies waarom ik ze niet deed, oude boksblessure die opspeeltmaar toch maar proberen op laag gewicht en veel reps, dat ging nog wel. Al met al lekker getraind
![]()
benchpressen vind ik kut, al is 160 wel veul, maar die MP is echt vetquote:Op maandag 6 november 2006 19:19 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Mooi werk
Ik had vandaag 160kg 2x met bankdrukken, was een beetje aan het toppen. Had ervoor wel 140 al 5x gedruktEn als laatst 110 12x.
En met military press had ik 87,50 1x. Volgende week de 90 maar is proberen.
Hier nog zo een.quote:Op maandag 6 november 2006 20:32 schreef McGilles het volgende:
Biceps ging zoals gewoonlijk weer kut, ben echt een wijf met biceps!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |