abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43132464
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:15 schreef J-Will het volgende:
net heerlijk ge-bankdrukt en gerowt. Chinnen gaat ook steeds beter. 4 keer, perfect rustig, heerlijk.

Ik denk dat vijf ook lukt, maar heb verdomme eelt wat behoorlijk pijn doet.
Eelt dat pijn doet?

Eelt is toch gewoon dikkere huid wat op plaatsen komt waar het veel schuurt ed. Dus zou toch beschermend moeten werken ipv pijn doen. Dat doet het bij mij iig
pi_43133465
quote:
Op woensdag 1 november 2006 11:15 schreef J-Will het volgende:
net heerlijk ge-bankdrukt en gerowt. Chinnen gaat ook steeds beter. 4 keer, perfect rustig, heerlijk.

Ik denk dat vijf ook lukt, maar heb verdomme eelt wat behoorlijk pijn doet.
Probeer eerst te hangen aan alle 8 vingers, aan het eerste kootje, zonder dat er vel dubbel gaat.
Eelt wat pijn doet zou dat vel kunnen zijn wat dubbel gaat.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  woensdag 1 november 2006 @ 12:50:35 #53
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43133571
nee echt de druk op de eeltplek, die doet pijn. Ook veel last van bij deadliften
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_43134927
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:50 schreef J-Will het volgende:
nee echt de druk op de eeltplek, die doet pijn. Ook veel last van bij deadliften
Ik heb geen eelt op mijn eerste kootje... en dat is het enige wat ik gebruik met chinnen.
hm, toch 10kg per kootje als je het netjes verdeelt.
pi_43135060
quote:
Op woensdag 1 november 2006 09:20 schreef ConQuestador het volgende:
Ledzep gaat altijd uit van waarden die proffesionele trainers halen bij hun mannetjes.

Ik vind persoonlijk dat als je net begint met fitness (want om het meteen BB te gaan noemen...) Dat je blij moet zijn met wat meer detail van het lichaam en misschien 5 spieren erbij. Het echte zware werk komt later wel.

(Maarja zo denk ik er over, ik weet dat genoeg (zoals ledje) er heel anders over denken )
True, natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het een vereiste is om 20kg VVM in het eerste jaar te halen, maar alleen dat je dat wel als maatstaaf zou kunnen nemen; het is fysiek mogelijk. Dat je het niet haalt omdat 1. je de kennis niet hebt en 2. geen coach hebt, doet niets af aan het feit dat het wel kán. De gedachte dat sommige coaches zelfs 15kg VVM in het eerste halfjaar op hun studenten plakken lijkt mij simpelweg een enorme motivator om niet te snel tevreden te zijn met je 2cm gegroeide schouderomtrek. Hoge doelen = hoge prestaties.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:44:02 #56
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43135374
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:32 schreef BertV het volgende:

[..]

Ik heb geen eelt op mijn eerste kootje... en dat is het enige wat ik gebruik met chinnen.
hm, toch 10kg per kootje als je het netjes verdeelt.
zal volgende keer proberen, dank voor de tip
Al lijkt het me heel raar vasthouden.
met dank aan SF
  woensdag 1 november 2006 @ 13:58:58 #57
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43135853
Ik begin ook last te krijgen van eelt, alleen bij chinnen heb je er last van, alle andere oefeningen heb ik blijkbaar de stang net anders beet ofzo.
pi_43136447
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:36 schreef LedZep het volgende:

[..]

True, natuurlijk. Ik zeg ook niet dat het een vereiste is om 20kg VVM in het eerste jaar te halen, maar alleen dat je dat wel als maatstaaf zou kunnen nemen; het is fysiek mogelijk. Dat je het niet haalt omdat 1. je de kennis niet hebt en 2. geen coach hebt, doet niets af aan het feit dat het wel kán. De gedachte dat sommige coaches zelfs 15kg VVM in het eerste halfjaar op hun studenten plakken lijkt mij simpelweg een enorme motivator om niet te snel tevreden te zijn met je 2cm gegroeide schouderomtrek. Hoge doelen = hoge prestaties.
Onzin dit.
Je hebt sowieso genetisch erg verschillende mensen, dus je kan nooit zomaar aangeven hoeveel iemand zou kunnen halen.
20kg aankomen in het eerste jaar is gewoon al erg veel, en 20kg VVM is op natuurlijke wijze bijna onmogelijk.
pi_43137591
Ik heb in m'n eerst jaar 12kg VVM gegained.
pi_43137941
Ik denk 9 - 10 kg VVM in het eerste jaar... daarbij was ik daarvoor ook nog 's flink afgevallen.
pi_43138924
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef DjMark het volgende:

[..]

Onzin dit.
Je hebt sowieso genetisch erg verschillende mensen, dus je kan nooit zomaar aangeven hoeveel iemand zou kunnen halen.
20kg aankomen in het eerste jaar is gewoon al erg veel, en 20kg VVM is op natuurlijke wijze bijna onmogelijk.
Genetisch verschil is "onzin", aangezien dat alleen betrekking heeft op je potentieel en niet op de gains die je de eerste jaren maakt. Slappe excuses voor weinig resultaten.

Als jij denkt dat het onmogelijk is om 20kg VVM aan te maken in 1 jaar, moet je dat zelf weten, maar de praktijk is anders. Dat is geen mening, maar een feit.
  woensdag 1 november 2006 @ 15:58:38 #62
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_43139874
Hoppa, na 3 weken 85kg 1 keer te hebben gemilitary pressed heb ik er vandaag 2 uit weten te persen.
Hoera voor mij enzo
pi_43140126
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:58 schreef ivosnivo het volgende:
Hoppa, na 3 weken 85kg 1 keer te hebben gemilitary pressed heb ik er vandaag 2 uit weten te persen.
Hoera voor mij enzo
Op naar BW military press
  woensdag 1 november 2006 @ 16:17:57 #64
140141 ivosnivo
pi_43140674
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef LedZep het volgende:

[..]

Op naar BW military press
100Kg is eerst me streven. Maar ik gebruik me benen totaal niet he, op youtube zie je ze vaak heel erg smokkelen met de benen.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:03:27 #65
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43142403
dan is het een pushpress. Die kan ik met net 50 kg Maar is voor mij een betere oefening, explosiviteit enzo. Volgende week proberen een begin te maken met jerks. Beginnen met lege bar, kijken hoe het gaat.
met dank aan SF
pi_43142962
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:35 schreef LedZep het volgende:

[..]

Genetisch verschil is "onzin", aangezien dat alleen betrekking heeft op je potentieel en niet op de gains die je de eerste jaren maakt. Slappe excuses voor weinig resultaten.

Als jij denkt dat het onmogelijk is om 20kg VVM aan te maken in 1 jaar, moet je dat zelf weten, maar de praktijk is anders. Dat is geen mening, maar een feit.
waarschijnlijk begrijp jij de term VVM niet echt.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:22:23 #67
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43143020
Hij zegt alleen dat het KAN, niet dat het de norm is. Ik denk dat een scharminkel van 1.90 bij 70 k zoiets echt moet kunnen halen hoor. Maar dan heb je het dus over mensen die nog nooit fatsoenlijk gegeten hebben en geen halter aangeraakt.
met dank aan SF
pi_43143329
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef DjMark het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
  woensdag 1 november 2006 @ 17:44:52 #69
140141 ivosnivo
pi_43143788
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:20 schreef DjMark het volgende:

[..]

Vrij Vette Massa.
  woensdag 1 november 2006 @ 18:42:18 #70
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_43145832
20kg vvm in 1 jaar?

Maybe iemand met supergenen en vanaf dag 1 al goede begeleiding. Anders no way.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  woensdag 1 november 2006 @ 18:45:03 #71
140141 ivosnivo
pi_43145918
10 tot 15kg lijkt me wel goed mogelijk.

20 Ook wel maar dan moet je er al wel veel vanaf weten.

[ Bericht 46% gewijzigd door ivosnivo op 01-11-2006 19:41:47 ]
pi_43147890
Ik ben nu 7 weken bezig ongeveer en ben 4 kilo aan gekomen (Begon met 62 kilo, nu 66), maar of het VVM is, geen idee. Gewoon flink eten, elke dag 2 shaky's en 4 keer per week flink fitnessen. Ik geloof wel dat 20 kilo in een jaar mogelijk is.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_43151081
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef Mr.J het volgende:
20kg vvm in 1 jaar?

Maybe iemand met supergenen en vanaf dag 1 al goede begeleiding. Anders no way.
Je moet bedenken dat dat onder begeleiding van de beste coaches ter wereld is. Coach Rippetoe doet het heel simpel; die laat zijn studenten 3x per week trainen, elke training zware squats + wat compounds, 3000-4000kcal vast voedsel + 1 gallon (3,7L) melk per dag + 1x per week een "all-you-can-eat"dinertje. Als ondervoedde 18 jarige of jonger van 65-70kg vliegen de kilo's er dan aan, als je daarbij neemt dat intensiteit en volume onder strict toezicht van de big boss zelf gebeurd, persoonlijke begeleiding etc.

Aight, het maakt me niet uit dat alleen hij erin slaagt gemiddeld 10-15kg VVM in het eerste halfjaar bij zijn lifters plakt; het feit dát het gebeurt ( en trust me, hij kan het) is al een bewijs (voor mij) dat het mogelijk is, en een motivatie (mijn) doelen hoger te stellen.

McGilles: ik heb nieuws voor je

Vandaag fullsquat 80kg x 30 reps

Ik moet er bij zeggen dat ik daarvoor geen werksets heb gedaan (volgens mij deed jij een 5x5 voor je all-out set met 80kg), alleen opwarming. Maar goed, ik weeg wel een flinke 30kg minder, dus je mag wat harder gaan werken vanaf nu
pi_43151568
natural 20 kilo vvm in 1 jaar, mja, lijkt me wel mogelijk mits goede genen, perfecte rust/voedingsbalans, beginneling, genoeg tijd om te trainen en een goede coach.

Natural 20 kilo in 1 jaar en vetpercentage quasi hetzelfde gebleven, dat lijkt me al een heel pak moeilijker

20 kilo per jaar en non-natural, piece of cake als alles vrij goed zit

Trouwens 3.7 liter per dag??? Dan ben ik heel de dag misselijk...

Morgen checkup bij dokter en steunverband af enkel, en dan 1ste keer squatten in 7 maanden
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 22:58:25 #75
18653 crew  D.
pi_43156578
quote:
Op woensdag 1 november 2006 19:37 schreef Skazminko het volgende:
Ik ben nu 7 weken bezig ongeveer en ben 4 kilo aan gekomen (Begon met 62 kilo, nu 66), maar of het VVM is, geen idee. Gewoon flink eten, elke dag 2 shaky's en 4 keer per week flink fitnessen. Ik geloof wel dat 20 kilo in een jaar mogelijk is.
ik ben nu 5,5 weken bezig en al 9 kilo aangekomen.
Heb echter ook geen idee hoeveel daarvan vet is

iemand een idee hoe dit te meten zonder dat je naar een sportschool moet?
pi_43160359
quote:
Op woensdag 1 november 2006 20:52 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je moet bedenken dat dat onder begeleiding van de beste coaches ter wereld is. Coach Rippetoe doet het heel simpel; die laat zijn studenten 3x per week trainen, elke training zware squats + wat compounds, 3000-4000kcal vast voedsel + 1 gallon (3,7L) melk per dag + 1x per week een "all-you-can-eat"dinertje. Als ondervoedde 18 jarige of jonger van 65-70kg vliegen de kilo's er dan aan, als je daarbij neemt dat intensiteit en volume onder strict toezicht van de big boss zelf gebeurd, persoonlijke begeleiding etc.

Aight, het maakt me niet uit dat alleen hij erin slaagt gemiddeld 10-15kg VVM in het eerste halfjaar bij zijn lifters plakt; het feit dát het gebeurt ( en trust me, hij kan het) is al een bewijs (voor mij) dat het mogelijk is, en een motivatie (mijn) doelen hoger te stellen.

McGilles: ik heb nieuws voor je

Vandaag fullsquat 80kg x 30 reps

Ik moet er bij zeggen dat ik daarvoor geen werksets heb gedaan (volgens mij deed jij een 5x5 voor je all-out set met 80kg), alleen opwarming. Maar goed, ik weeg wel een flinke 30kg minder, dus je mag wat harder gaan werken vanaf nu
Doe je netjes!
Maar ja, ik had daarvoor al een max efford bench gedaan + setje dumbellpress en daarna inderdaad 5x5 naar max met squat.

Maar dan nog vind ik het een nette prestatie!
  donderdag 2 november 2006 @ 10:12:59 #77
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43164176
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:
Je middel opmeten, wordt je middelomtrek groter : dan zit er een gedeelte vet bij. Blijft je middel gelijk, dan is het zo goed als pure spieren wat je wint.

Ik ben nu nu zo'n 5 kg gegroeid in 3 maanden, maar mijn middel is wel enkele cms gegroeid (trainen we er later wel weer eens af )
  donderdag 2 november 2006 @ 10:40:08 #78
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43164717
ik word al moe van de gedachte 30 keer mijn eigen gewicht te squatten
met dank aan SF
pi_43165167
Even hier, omdat het fitnesstopic zo dood als wat is.
Vanmorgen werkte ik voor m'n basisopleiding fitness een casus uit en ik ben benieuwd wat júllie inzichten zijn.

Wat voor fitnessprogramma zou jij aanraden aan een vrouw van 43 die een kilo of zeven te zwaar is.
Ze wil afvallen en wat strakker worden en kan daar 3x per week 1 1/2 a 2 uur voor vrijmaken. Ze houdt niet van al die krachttoestellen.

Your thoughts? Eerst zelf denken, dan verder lezen...

Mijn idee:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My 2 cents. Maar ik kom pas net kijken, dus ik hoor graag wat van jullie...
Hardloper.
IG @webkim
pi_43165190
quote:
Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ik ben nu 5,5 weken bezig en al 9 kilo aangekomen.
Heb echter ook geen idee hoeveel daarvan vet is

Digitale vetmeters geven je dan wel een getal die je met een korrel zout moet nemen, maar het verloop van je vetpercentage kun je natuurlijk wel volgen.

(mits gemeten op zelfde tijdstip, lege blaas, droge voeten, ehm. )
  donderdag 2 november 2006 @ 11:32:32 #81
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43165833
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:03 schreef Webkim het volgende:
Vanmorgen werkte ik voor m'n basisopleiding fitness een casus uit en ik ben benieuwd wat júllie inzichten zijn.

Wat voor fitnessprogramma zou jij aanraden aan een vrouw van 43 die een kilo of zeven te zwaar is.
Ze wil afvallen en wat strakker worden en kan daar 3x per week 1 1/2 a 2 uur voor vrijmaken. Ze houdt niet van al die krachttoestellen.

Mijn idee:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder de spoiler te hebben gelezen:

Cardio, Cardio en Cardio. Laat haar wandelen en fietsen buiten de sportschool, binnen wat roeien en dat langlauf-apparaat. En spinnen natuurlijk Voor afvallen is het gewoon zaak een hoop te verbranden en minder naar binnen te werken.
met dank aan SF
pi_43166679
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:05 schreef BertV het volgende:

[..]

Digitale vetmeters geven je dan wel een getal die je met een korrel zout moet nemen, maar het verloop van je vetpercentage kun je natuurlijk wel volgen.

(mits gemeten op zelfde tijdstip, lege blaas, droge voeten, ehm. )
Zelfs dat niet.
Digitale vetmeters werken met een formule.
Je moet namelijk ook je gewicht aangeven.

En zo'n vetmeter werkt dus alleen voor een normaal gemiddeld persoon.

Als jij bijvoorbeeld 1m80 bent en 75 kg, dan zal je vetpercentage redelijk kloppen.
En stel dat dat ding dan 10% zegt.
En tijd later ben je 10kg aangekomen, en je vet is gelijk gebleven, dan zal dat apparaat ws zeggen dat je meer vet hebt, gewoon omdat je zwaarder bent, en dus kwa gewicht niet meer aan het gemiddelde voldoet.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:09:55 #83
19479 Mr.J
pi_43166794
quote:

3x per week full body kracht (als ze het niet leuk vind heeft ze pech) gevolgd door een 1/2 uurtje cardio.

En laat haar stoppen met zichzelf de hele dag volvreten.
  donderdag 2 november 2006 @ 12:10:05 #84
153812 Frautie
Frautilicious
pi_43166799
quote:

Mijn idee:
SPOILER
ik vind je gedachte goed. Alleen een paar opmerkingen/vragen:

Waarom 3 setjes van 12 herhalingen?

En ik zou machines en gebruik van losse gewichten afwisselen. Dan laat je d'r er al kennis mee maken...

En cardio als laatst zou ik max. een half uurtje doen met cooldown. Want anders ben je veel te lang bezig met trainen. Leuk voor ff, maar na een tijdje ben je 't imo spuugzat.
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_43169462
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:04 schreef DjMark het volgende:

[..]

Zelfs dat niet.
Digitale vetmeters werken met een formule.
Je moet namelijk ook je gewicht aangeven.

En zo'n vetmeter werkt dus alleen voor een normaal gemiddeld persoon.

Als jij bijvoorbeeld 1m80 bent en 75 kg, dan zal je vetpercentage redelijk kloppen.
En stel dat dat ding dan 10% zegt.
En tijd later ben je 10kg aangekomen, en je vet is gelijk gebleven, dan zal dat apparaat ws zeggen dat je meer vet hebt, gewoon omdat je zwaarder bent, en dus kwa gewicht niet meer aan het gemiddelde voldoet.
Die formule gaat idd uit van een "normale" lichaamsbouw maar doet ook een weerstandsmeting waar hopelijk ook iets mee gedaan wordt. Ook moet je het waterpercentage, wat je vaak los kan zien, in de gaten houden. Meer spier is meer water.

Op een gegeven moment klopt er niks meer van idd, maar vet is er bij mij sneller aan dan spier. Spiegels werken zonder formule en weerstandsmeting.
pi_43171456
Uiteraard word er ook wat gedaan met de weerstand, anders is het apparaatje vrij nutteloos

Spiegel is inderdaad een van de beste raadgevers vind ik.
  donderdag 2 november 2006 @ 15:05:11 #87
140141 ivosnivo
pi_43172201
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:44 schreef DjMark het volgende:
Uiteraard word er ook wat gedaan met de weerstand, anders is het apparaatje vrij nutteloos

Spiegel is inderdaad een van de beste raadgevers vind ik.
Niet als je bigorexia hebt, dan moet je met het meetlint aan de slag.
pi_43173703
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Niet als je bigorexia hebt, dan moet je met het meetlint aan de slag.
ZE HEBBEN AAN DE SPIEGELS GEROMMELD!

...echt, de spiegels in de sportschool staan een fraktie bol, ik vertrouw ze niet.
  donderdag 2 november 2006 @ 15:58:31 #89
140141 ivosnivo
pi_43173828
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:54 schreef BertV het volgende:

[..]

ZE HEBBEN AAN DE SPIEGELS GEROMMELD!

...echt, de spiegels in de sportschool staan een fraktie bol, ik vertrouw ze niet.
Hier ook, bij de cardio apparaten lijk je dunner. En bij de losse dumbels lijk je breder
pi_43174775
In Webkim's voorbeeld zou ik net als MrJ gewoon 3x per week fullbody kracht + half uur cardio doen. Wat kracht betreft ben ik altijd voor de combo squat - bench press / military press - bent row, omdat voor "fitness" dat meer dan genoeg is, de meeste spiergroepen allemaal wel aanspreekt, je snel klaar bent (vooral als je het niet zo heel leuk vindt) en het alledrie losse gewicht - oefeningen zijn, zodat je ook genoeg synergisten en stabilisatoren betrekt bij de beweging.

Iedereen kent mijn afkeer van apparaten, maar in dit geval is het argument "van de tegenpartij" (die ik normaalgesproken wel als goed punt beschouw), namelijk dat je je echt op de spier zelf kan concentreren (bv bij chest press puur op de borst ) ook niet echt van toepassing, omdat die vrouw niet geinteresseerd is in het kweken van spieren. 3 oefeningen met los gewicht; dat is in een half uurtje klaar. Half uur cardio erbij,, dus tijdgebrek is geen sprake van .
  donderdag 2 november 2006 @ 18:59:51 #91
19479 Mr.J
pi_43179726
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:27 schreef LedZep het volgende:
zou ik net als MrJ
Ik ben sprakeloos...
  donderdag 2 november 2006 @ 19:13:03 #92
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_43180297
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik ben sprakeloos...
We kunnen het hele bodybuilding draadje wel sluiten, nu jullie het eens zijn geworden is er niks meer aan
  donderdag 2 november 2006 @ 19:35:07 #93
19479 Mr.J
pi_43181193
Heb hier geen modrechten helaas.
  donderdag 2 november 2006 @ 20:01:46 #94
140141 ivosnivo
pi_43182220

Foto's genomen na 3 dagen niet trainen, span niks aan. Ben druk aan het bulken Me schouders en bovenkant borst en triceps zijn er wel op vooruit gegaan. Me biceps wordt iets minder voor me gevoel, raakt wat overtraint denk ik. En me benen zijn gegroeid maar dat is hier niet te zien
En de foto's zijn in brakke kwaliteit zoals jullie van me gewend zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door ivosnivo op 02-11-2006 20:22:30 ]
  donderdag 2 november 2006 @ 20:15:20 #95
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43182771
doen het niet

ik ga overmorgen pas weer, een eerste poging tot een mega-squat-set. Ik zit te denken aan 20 reps op 30 kg ofzo, het zal in ieder geval zwaar worden.
met dank aan SF
pi_43183149
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:01 schreef ivosnivo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Foto's genomen na 3 dagen niet trainen, span niks aan. Ben druk aan het bulken Me schouders en bovenkant borst en triceps zijn er wel op vooruit gegaan. Me biceps wordt iets minder voor me gevoel, raakt wat overtraint denk ik. En me benen zijn gegroeid maar dat is hier niet te zien
En de foto's zijn in brakke kwaliteit zoals jullie van me gewend zijn
Tip: hou je onderbroek aan
[url="http://voedingsbehoefte.nl/index.php?adp=9"][IMG]http://www.david-designs-be.nl02.members.pcextreme.nl/plaatjes/vb.jpg[/IMG][/url]
  donderdag 2 november 2006 @ 20:30:20 #97
140141 ivosnivo
pi_43183372
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Kwam net onder de douche vandaan
Ga volgende week is proberen fatsoenlijke foto's te maken.
pi_43185041
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:59 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Ik ben sprakeloos...
Je hebt gelijk. Dit gaat te ver

ivosnivo: geile foto's, daar weet ik vanavond laat wel raad mee

J-Will: 8RM gewicht pakken (is 40kg bij jou als ik je log zo zie) en daar 20 reps mee maken, altijd leuk
  donderdag 2 november 2006 @ 21:57:22 #99
19479 Mr.J
pi_43187139
@ Ivo;

Je hebt je taille aardig verbeterd. Nice! Verder een goede borst en veel massa op de armen.

Vergeet echter niet je schouders volledig te trainen want op foto 2 lijkt het alsof je voorste en achterste koppen iets achter lopen.
  donderdag 2 november 2006 @ 22:21:08 #100
153812 Frautie
Frautilicious
pi_43188154
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:24 schreef Calyptus het volgende:

[..]

Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')