wat is een tvp?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Ah je weer ook al hoe een tvp werkt. Snel gedaan voor een newbie!![]()
Niet zeuren, huiluil is lief, vooral die avatarquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Hey..ff niet zo zeiken man. Anders vul je maar een topic report in en laat je er een mod naar kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:15 schreef macondo het volgende:
[..]
TerugVindPost, dat is voor mensen die niet weten hoe bookmarks werkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:18 schreef huiluil het volgende:
[..]
ik zie het wel eens staan, maar waar staat de afkorting voor?
bedankt! Weet ik dat ook weerquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Mark_V het volgende:
[..]
TerugVindPost, dat is voor mensen die niet weten hoe bookmarks werken
Eens!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens Mark_V..ik zie je vaak je post editten om nog wat commentaar toe te voegen.
Dan kun je beter OF een nieuwe post maken OF er even -edit- bijzetten. Antwoordposts behoren niet ge-edit te worden om gezeik te voorkomen.
Dat zal ik voortaan doenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
trouwens Mark_V..ik zie je vaak je post editten om nog wat commentaar toe te voegen.
Dan kun je beter OF een nieuwe post maken OF er even -edit- bijzetten. Antwoordposts behoren niet ge-edit te worden om gezeik te voorkomen.
nvmquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Kerkuil?
Hoi Jayhawk?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Bruce117 het volgende:
Oei, bijna met mijn eerste post mijn eerste puntje
Ik lees net op wiki dat kerkuil synoniem is aan torenuil. dan win ik dus?quote:
Welkom Bruce!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:27 schreef Bruce117 het volgende:
Oei, bijna met mijn eerste post mijn eerste puntje
Hoor ik daar nou een newbie blaten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:28 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hoi Jayhawk?
Welkom trouwens! Heb je de OP gelezen? Veel speelplezier dan
Ik lees daar niks over op Wiki.... anders sorry, want de volgende vraag is al gesteldquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik lees net op wiki dat kerkuil synoniem is aan torenuil. dan win ik dus?
Ja, Van Dale zegt het ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:29 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik lees net op wiki dat kerkuil synoniem is aan torenuil. dan win ik dus?
quote:kerkuil
kerk·uil
de (m.)
eerste editie 1864
1·een van de meest bekende soorten van katuilen, die zich bij voorkeur op zolders, in torens en kerken ophoudt (Tyto alba)
synoniem: torenuil, oranje-uil
Het schijnt dat ik daar wel eens komquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welkom Bruce!
Flinke sportfan zo te zien![]()
Kan wel zou ik niet wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef macondo het volgende:
Leontien is voormalig collega van Richard's vrouw Daphne...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:32 schreef TrickyDick het volgende:
Leontine Ruiters is getrouwd met Borsato, In één van de clips van Borsato figureert Daphne Deckers, wie op haar beurt weer de vrouw is van Krajicek ????
Vreemd. Voortaan maar de moeite nemen even te checken dan voordat je een punt geeft. Staat in Wiki en in de Van Dale.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik lees daar niks over op Wiki.... anders sorry, want de volgende vraag is al gesteld
Ik zie ook geen reden om Yuri te bedanken voor de vraag, en mij het punt te geven?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Waarom krijgt macondo nou dat punt niet, Mark_V?
waarom niet macondo was tog echt eerder dan mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik lees daar niks over op Wiki.... anders sorry, want de volgende vraag is al gesteld
Inderdaad, Yuri mag de vraag stellen, maar het punt kan alsnog naar de rechtmatige eigenaarquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Waarom krijgt macondo nou dat punt niet, Mark_V?
Ik heb toch een citaat gegeven uit Van Dale. Vertrouw je dat ook niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Mark_V het volgende:
Ik zie het echt niet op wikipedia hoor, daar heet hij gewoon kerkuil van het geslacht kerkuilen.....
Ook op google vind ik geen enkele link die torenuil verbindt aan kerkuil....
Maar als jullie het punt willen veranderen, prima!
het staat zelfs in de Van Dale, goeimoooorgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Mark_V het volgende:
Ik zie het echt niet op wikipedia hoor, daar heet hij gewoon kerkuil van het geslacht kerkuilen.....
Ook op google vind ik geen enkele link die torenuil verbindt aan kerkuil....
Maar als jullie het punt willen veranderen, prima!
Nope, samengesteld !!! Wie het antwoord compleet maakt krijgt één puntjequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn drie vragen.Geef je dan ook drie punten?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:44 schreef ChopperMick het volgende:
Warren Beaty,Bugsy Siegel,Bugsy
Super Film!
Ik had gisteren ook zo'n vraag maar blijkbaar is het niveau hier zodanig afgezwakt dat meervoudige vragen niet meer kunnen ofso want gisteren ging iedereen zeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:41 schreef Lienekien het volgende:
Dat zijn drie vragen.Geef je dan ook drie punten?
Completer kan niet, maar had je antwoord nog niet zien staan !!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef ChopperMick het volgende:
wat is er niet compleet aan m'n antwoord?
Overmatige behoefte aan vele partners?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef ChopperMick het volgende:
Bijna net zo goed als 'Goodfellas'
Wat is hypergamie?
Klopt, vind t ook geen probleem.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook zo'n vraag maar blijkbaar is het niveau hier zodanig afgezwakt dat meervoudige vragen niet meer kunnen ofso want gisteren ging iedereen zeuren.
Maar het is vanaf het begin aan vaak gedaan hoor. Maakt het wel leuk vind ik.
Dat vind ik dan ook kutvragen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, vind t ook geen probleem.
En anders zou je vragen als 'Noem 5 dingen waarin...' ook niet meer kunnen stellen.
Een ADHD'er als partner hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef ChopperMick het volgende:
Bijna net zo goed als 'Goodfellas'
Wat is hypergamie?
Noem vijf romans van Simon Vestdijk. Dat vinden we dan allebei een kutvraag.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik met literatuurvragen
quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Noem vijf romans van Simon Vestdijk. Dat vinden we dan allebei een kutvraag.![]()
Vraag voor jou:quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik met literatuurvragen
Een giraffequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:55 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Vraag voor jou:
Wat is dit voor beest?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06441/schapie.JPG]afbeelding][/url]
Je bedoelt dat je niet van een uitdaging houdtquote:
neequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:58 schreef Lienekien het volgende:
Een texeler?
Daar komen er wel veel vandaan, maar ik zoek het ras....quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Een Nieuw-Zeelander?
Ik weet nooit een reactie als iemand knipoogt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet van een uitdaging houdt
merino?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Daar komen er wel veel vandaan, maar ik zoek het ras....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet nooit een reactie als iemand knipoogt.![]()
Die kennis heb ik niet. Het is weer Algemene Raad-maar-wat Quiz.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Daar komen er wel veel vandaan, maar ik zoek het ras....
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef huiluil het volgende:
Zit ik gdvr 5 romans van Vestdijk op te lepelen om niks
Met zo'n usernaam ben je natuurlijk meteen verdacht van voorkennisquote:
huiluil +stickerquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef huiluil het volgende:
schotse schaap?
Heb je ze ook gelezen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef huiluil het volgende:
schotse schaap?
quote:
quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef Marsupial het volgende:
en ik dacht echt dat ik de enige was die 't niet kende...
Titel bestaat uit drie woorden waarvan unicorn het laatste woord is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:09 schreef RoofingBurner het volgende:
Unicorn?
hmm, tjs, ik heb tot nu toe nog niets gemerkt van zijn aantijgingen jouw kant op, maar als ze waar zijn, dan zou ik het best eens met hem eens kunnen zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
Ik zie trouwens dat Macondo een bericht in de feedback geplaatst heeft![]()
Jayhawk heeft zijn vriendin afgepakt, zijn kat vermoord, zijn auto in de fik gestoken en hem onteigend, dus macondo heeft nogal een hekel aan jayhawk en googlequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
Dat zei je snelquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
Hmm ik had wel gedacht dat ze moeilijker zouden zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:21 schreef Supersheep het volgende:
Opgezwolle?
Tijd om eerlijk te zijn. Waarom check je trouwens angstvallig zijn postgeschiedenis?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:17 schreef huiluil het volgende:
niet gedaan (als ik dit wel gedaan heb, dan onbewust) heb even door MEN gesurfed en dus ook in de feedback gekeken, zodoende.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:22 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Tijd om eerlijk te zijn. Waarom check je trouwens angstvallig zijn postgeschiedenis?
vrij lastige foto maar ik herkende Ricoquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:22 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hmm ik had wel gedacht dat ze moeilijker zouden zijn
Sheep +1
hij mag van mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Macondo noemt m.i. redelijke argumenten voor een verzoek om een check.
jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef lienelien het volgende:
Mabel Wisse Smit
Eens...maar er blijft maar doorgezaagd worden. Stuur een topicreport in als je het niet vertrouwd en wacht af wat de modjes er vinden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Macondo noemt m.i. redelijke argumenten voor een verzoek om een check.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens...maar er blijft maar doorgezaagd worden. Stuur een topicreport in als je het niet vertrouwd en wacht af wat de modjes er vinden.
Dit herkauwen en door blijven trappen is behoorlijk irritant.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
fuck wat ben ik laat
Maare mensen..ik krijg hier een sterk gevoel van middeleeuwse praktijken: de heksenjacht.
Zeg, riep jij niet zelf 'kloon' toen Mark_V opdook?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eens...maar er blijft maar doorgezaagd worden. Stuur een topicreport in als je het niet vertrouwd en wacht af wat de modjes er vinden.
Dit herkauwen en door blijven trappen is behoorlijk irritant.
Iets met een eend was hetquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
Noem 3 methoden hoe je volgens Monty python kan bepalen of iemand een heks is?
Ik zal vast een keer mijn vermoedens hebben uitgesproken. Maar over huiluil zijn we nu al pagina's aan het volkalken met verwijten en steken. Dat is wat anders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, riep jij niet zelf 'kloon' toen Mark_V opdook?
En Huiluil haalt zelf Macondo's bericht in feedback aan. Of mag ik daar ook niet op reageren?
wil ik dit wel weten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
En hooooooeeee weet je of iemand van hout isquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:32 schreef Asmodian het volgende:
*iemand in een 'newt' veranderen
*zien of ze van hout gemaakt zijn
*zien of ze lichter zijn dan (of even zwaar zijn als) een eend
kijken of ze blijft drijven, net als houtquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:30 schreef Mark_V het volgende:
Nee een brug ervan maken kan ook hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Asmodian het volgende:
Ze in het water gooien! Want alles wat van hout is gemaakt (behalve kerken) drijft!
las jayhawk onder een andere user weer meespeelt, gaatie mi vanzelf wel weer door de mand vallenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal vast een keer mijn vermoedens hebben uitgesproken. Maar over huiluil zijn we nu al pagina's aan het volkalken met verwijten en steken. Dat is wat anders.
-edit- voorlopig zijn Macondo en Roofingburner niet te stoppen
Of gewoon in de fik steken. Hout brandt goedquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Asmodian het volgende:
Ze in het water gooien! Want alles wat van hout is gemaakt (behalve kerken) drijft!
maar dat kan ook van stenenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee een brug ervan maken kan ook hoor
Niet zoveel. Maar we zijn met z'n allen een flinke heksenjacht aan het houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Asmodian het volgende:
dat eerste moet natuurlijk zijn 'als ze iemand in een 'newt' veranderen'
Trouwens, wat heb ik gemist met Macondo en Roofingburner?
oh ja wat stom van mijquote:
Yay!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef Mark_V het volgende:
[..]
En hooooooeeee weet je of iemand van hout is
Asmo +1
Nice to meet you trouwensheb een hoop goede verhalen over je gehoord
Ja natuurlijk!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee een brug ervan maken kan ook hoor
Ik ook van jou, Erkelquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:35 schreef erkel het volgende:
'Gij zult geen andere grootheden vereren dan Asmo, maar alleen hem aanbidden en boven alles beminnen'
* erkel vereert Asmo zoals in de 10 geboden staat![]()
Wat nou? Dat was een geweldige vraag!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh ja wat stom van mij![]()
Misschien had de vraag niet zo'n hoog niveau maar ik vond hem wel leuk en toepasselijk om de sfeer er weer een beetje in te krijgen
ik vond m leuk hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oh ja wat stom van mij![]()
Misschien had de vraag niet zo'n hoog niveau maar ik vond hem wel leuk en toepasselijk om de sfeer er weer een beetje in te krijgen
Yepsquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
dat was een vraag van de brugwachter toch?
Ja natuurlijk! Brave Sir Robin ook nog!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:40 schreef Mark_V het volgende:
always look on the bright side of life
brave sir robbin
the meaning of life
african or european....
Hoe laat moet ik er dan zijn?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:39 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yeps
Trouwens, Nem, als je zin hebt om mee te quizzen vanavond is er ruimte in mijn team voor je
De quiz duurt ongeveer van 9 tot 11 uur. Wij zijn er meestal iets eerder om even wat te eten. iamredleader en MaJo zullen uiteraard ook van de partij zijn (al is MaJo tijdens het quizzen The Enemyquote:
Ja hoorquote:
Een ander keertje dan maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Mark_V het volgende:
Hmmm, ik heb zin om alleen nog maar monty python vragen te gaan stellen, maar daar hebben Yuri en ik al een keer de hele AKQ mee naar huis gejaagd (de swallow vraag zat er ook tussen)
Even iets leuks bedenken....
Okay dan ga ik even opzoeken hoe ik er ook alweer moet komen en dan kun je mij wel van de partij beschouwen :pquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
De quiz duurt ongeveer van 9 tot 11 uur. Wij zijn er meestal iets eerder om even wat te eten. iamredleader en MaJo zullen uiteraard ook van de partij zijn (al is MaJo tijdens het quizzen The Enemy)
Ha, die heb ik op DVDquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:43 schreef Asmodian het volgende:
Video van LEGO versie van 'Knights of the Round Table'
Ok, eentje dan (uit de categorie supermoeilijk), iedereen hoeft er maar 1 goed te beantwoorden, asmo 2quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:48 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Een ander keertje dan maar. Allerlei gedetailleerde vragen over de films en de Flying Circus... Mmmm
. En dan te bedenken dat ik in de vroege stadia van de AKQ maar met moeite een antwoord kreeg op de vraag 'noem mij 3 van de 6 leden van MP'
Jeej!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Okay dan ga ik even opzoeken hoe ik er ook alweer moet komen en dan kun je mij wel van de partij beschouwen :p
noobquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef Etcetera het volgende:
in al die tijd dat ik meedoe heb ik Asmo nog nooit online gezien geloof ik
Zal ik doen maar ik de routeomschrijving reeds gevonden. O'Connells toch gewoon?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:51 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Jeej!
Als je verdwaald raakt kan je me gewoon bellen
Samequote:
Primaquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja hoor. Erg druk met van-alles-en-nog-wat. Ik werk nu zo'n 12 uur per dag
. En hoe is't met jou?
Jepquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zal ik doen maar ik de routeomschrijving reeds gevonden. O'Connells toch gewoon?
I know how you feelquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
PrimaMoet nu alleen elke ochtend op het werk zijn. Dus nachten doorhalen is er niet meer bij.
![]()
The A23s through Purleys down on the main roads near Purbrights avoiding Leatherheads and then taking the A231s entering Rottingdeans from the North. From Rottingdeans we go through Africa to Nairobis. We take the South road out of Nairobis for about twelve miles and then ask.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:54 schreef Asmodian het volgende:
Oh God, ik weet niet wat je bedoelt. Het heeft veel te maken met dingen in woordenboeken opzoeken en ergens bij Surrey te zoeken iig
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:58 schreef TrickyDick het volgende:
JOHN CLEESE
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:59 schreef Asmodian het volgende:
Desmond Llewelyn
Hoera!quote:
Ja, ik ben aan het afstuderen, dus echt werken is het niet. Maar het bevalt wel goed.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
I know how you feel. Ik mis die vrijheid wel... Maar bevalt het werk?
Helemaal juist!quote:
Iemand Tideland van m toevallig gezien? Ben benieuwd hoe die isquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Helemaal juist!
Andere films zijn bijvoorbeeld Fear & Loathing, The Brothers Grimm, The Fisher King en Baron Munchhausen
Berkery +1
De trailer was best tof.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iemand Tideland van m toevallig gezien? Ben benieuwd hoe die is
Dank jequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:14 schreef Etcetera het volgende:
ff tussendoor, het is mss raar maar ook al weet ik de vragen niet (sorry, vind monty python tof maar zie het nooit) ik vind het een stuk gezelliger ineens
wou ik ff kwijt
Mmm, ik bedoel een anderequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:15 schreef Mark het volgende:
Guesthouse Paradiso
weet niet of het door jou komtquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:16 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dank je
Nee, even zonder dollen: ik weet niet hoe het hier net was met al die beschuldigingen maar ik vind't bijna altijd gezellig hier
Slowchat is altijd al een heel belangrijk onderdeel van de AKQ geweest. Er zijn veel pogingen geweest om het in te dammen, maar persoonlijk vind ik dat een groot deel van de allure van de AKQ zit in de relaxte, gezellige sfeer hierquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
weet niet of het door jou komt
maar ineens klept iedereen met elkaar, geen gezeik of gezanik over users
mss komt het wel door de slowchat![]()
Die zocht ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Anarion het volgende:
Team America
Ik word altijd afgezeken als ik zit te slowchattenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Slowchat is altijd al een heel belangrijk onderdeel van de AKQ geweest. Er zijn veel pogingen geweest om het in te dammen, maar persoonlijk vind ik dat een groot deel van de allure van de AKQ zit in de relaxte, gezellige sfeer hier![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:18 schreef Mark_V het volgende:
Als de vragen over gemoedelijkere onderwerpen gaan, wordt het vanzelf gezelliger. Gisteravond (naja, nacht eigenlijk meer, we zijn tot half vijf doorgegaan) zijn we 2 uur beziggeweest met nederlandse transcripties van engelse indie-liedjes.... ging nergens over maar was erg gezellig
en de autoriteit van Asmo natuurlijk
Geboren en getogen hier, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend. Vind het eigenlijk belachelijk. Winkels gaan open als iedereen naar zijn werk gaat en gaan dicht als iedereen terugkomt van het werk, waar is de logica???quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Asmodian het volgende:
Maar goed, ik ben bang dat ik nu echt weg moet, anders is straks de hele stad dicht(doet er niet toe hoe lang ik in Nederland woon zal ik nooit wennen aan de zondag-sluiting en het feit dat alles om 5/6u dicht gaat)
Nog heel veel quiz-plezier iedereen en tot gauw!
Nem: tot vanavond!
Ja daar had MaJo het over, dat jij ook wel had geweten dat ik "i bet you look good on the dancefloor" zochtquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef Asmodian het volgende:
[..]
![]()
Nederlandse vertalingen van Engelse liedjes zijn mijn specialiteit. Altijd als ik niet wist wat ik moest vragen deed ik dat. Ik ben echt veel te lang weg geweest
![]()
Ik heb Bottom en The Young Ones allebei op DVD maar die film moet ik nog steeds zienquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef Mark_V het volgende:
En een langere en bizardere kotsscene dan in guesthouse paradiso bestaat niet
* Supersheep compleet eens isquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:19 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Slowchat is altijd al een heel belangrijk onderdeel van de AKQ geweest. Er zijn veel pogingen geweest om het in te dammen, maar persoonlijk vind ik dat een groot deel van de allure van de AKQ zit in de relaxte, gezellige sfeer hier![]()
supermarkten blijven mss tot een uur of 9,10 open in vervolgquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Geboren en getogen hier, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend. Vind het eigenlijk belachelijk. Winkels gaan open als iedereen naar zijn werk gaat en gaan dicht als iedereen terugkomt van het werk, waar is de logica???
Ja kan ik mee levenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
supermarkten blijven mss tot een uur of 9,10 open in vervolg
is dat een begin?
Je zult daarna wel snappen waarom dat mijn eerste ingeving wasquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb Bottom en The Young Ones allebei op DVD maar die film moet ik nog steeds zien![]()
komt puur door de 'huisvrouwenmentaliteit': vroeger bleven de vrouwen thuis overdag en konden boodschappen doen als de man werktequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Ja kan ik mee levenMaar bedoel ook gewoon kledingwinkels, andere zaken
Ik ben hier geboren maar niet getogen. Ik ben het gewend dat winkels open zijn zolang als de winkeleigenaar dat wil en mensen in kan huren. Er is een hoge toeslag op 's avonds werken, dus niet iedere winkelier doet het. Maar de klanten zijn blij omdat ze na hun werk nog kunnen winkelen (ipv heel werkend Nederland op zaterdag en donderdagavond te laten winkelen), het winkelpersoneel is blij omdat ze zo veel betaald krijgen en de winkeliers zijn blij omdat ze extra klanten hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:21 schreef erkel het volgende:
[..]
Geboren en getogen hier, maar ik ben er nog steeds niet aan gewend. Vind het eigenlijk belachelijk. Winkels gaan open als iedereen naar zijn werk gaat en gaan dicht als iedereen terugkomt van het werk, waar is de logica???
Je bedoelt natuurlijk 'Authoritah'quote:
Ik heb 'm ook al eens zien staan in de uitverkoopbakken, maar waarom ik 'm dan niet meeneem...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Mark het volgende:
Je zult daarna wel snappen waarom dat mijn eerste ingeving was
Ik kijk er naar uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren maar niet getogen. Ik ben het gewend dat winkels open zijn zolang als de winkeleigenaar dat wil en mensen in kan huren. Er is een hoge toeslag op 's avonds werken, dus niet iedere winkelier doet het. Maar de klanten zijn blij omdat ze na hun werk nog kunnen winkelen (ipv heel werkend Nederland op zaterdag en donderdagavond te laten winkelen), het winkelpersoneel is blij omdat ze zo veel betaald krijgen en de winkeliers zijn blij omdat ze extra klanten hebben.
Maar tja, het zal nog een flinke tijd duren totdat dit alles doordringt in de Ne'erlandse politiek
En nu ben ik /echt/ weg
ik heb em hier liggen, als je wilt maak ik wel even een kopietjequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook al eens zien staan in de uitverkoopbakken, maar waarom ik 'm dan niet meeneem...![]()
Blackout ofzo...
'respect my authoritaaaaah' Cartmanquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'Authoritah'
quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:29 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk 'Authoritah'
hmm vorige week had ik een southpark/dog the bountyhunter vraag en toen wist niemand hem, waarom zijn er nu opeens wel southparkliefhebbersquote:
Weet dat V&D zo'n beetje als enige wel eens openblijft (op dagen naast koopavond dus). Al is dat niet echt vaak en soms ook alleen voor klantkaarthouders.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:27 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren maar niet getogen. Ik ben het gewend dat winkels open zijn zolang als de winkeleigenaar dat wil en mensen in kan huren. Er is een hoge toeslag op 's avonds werken, dus niet iedere winkelier doet het. Maar de klanten zijn blij omdat ze na hun werk nog kunnen winkelen (ipv heel werkend Nederland op zaterdag en donderdagavond te laten winkelen), het winkelpersoneel is blij omdat ze zo veel betaald krijgen en de winkeliers zijn blij omdat ze extra klanten hebben.
Maar tja, het zal nog een flinke tijd duren totdat dit alles doordringt in de Ne'erlandse politiek
En nu ben ik /echt/ weg
Omdat die er toen offline warenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
hmm vorige week had ik een southpark/dog the bountyhunter vraag en toen wist niemand hem, waarom zijn er nu opeens wel southparkliefhebbers
*vanuit het weg zijn*quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef Mark_V het volgende:
[..]
hmm vorige week had ik een southpark/dog the bountyhunter vraag en toen wist niemand hem, waarom zijn er nu opeens wel southparkliefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |