Nou, door je Radiohead ben je al heen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:59 schreef Bog het volgende:
Dit wordt mijn top 100 lijstje
1 Radiohead - How to Dissapear Completely
2 Radiohead - Exit Music
3 Mozart - Requiem
4 Radiohead - Pyramid Song
5 Radiohead - Paranoid Android
6 Radiohead - How i made my millions
de rest zal geedit worden![]()
Ja graag!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef Berkery het volgende:
Iemand nog een tvp? Ik heb er een paar over.
Gebruik dan gewoon bookmarksquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef Berkery het volgende:
Ook hier is 2005 toegestaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:00 schreef bigshadow het volgende:
Poeh, ik ga dit ook nog wel proberen.
Dan ga je naar dit topic en wordt je in de laatste comment weer naar de huidige topic verwezen. Mooi rondjes maken.quote:
Ohja, goed dat je het zegt, ik zou bijna Dead Or Alive - You spin me round (like a record) vergeten...quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef mvroegin het volgende:
[..]
Dan ga je naar dit topic en wordt je in de laatste comment weer naar de huidige topic verwezen. Mooi rondjes maken.
Doe mij er ook maar een.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:48 schreef Berkery het volgende:
Die zal ik sluiten, het idee van Ranja om de topictitel duidelijker te maken heb ik maar even doorgevoerd.quote:
ja wat dacht jij danquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef DrDentz het volgende:
Komen er ook een paar Steven Seagaltjes in?![]()
Mag wel, bij een top 100 mag je best 5 keer Elliott Smith in de top 10 zetten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef Simsfan88 het volgende:
Waarom mag je niet meerdere nummers van artiesten in een lijst?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laten we eens beginnen met een top 25.. daarna gaan we wel uitbreiden. FF uit de losse pols:
01. Guns 'n Roses - November Rain
02. Metallica - One
03. Nirvana - Smells Like Teen Spirit
04. Queen - Bohemian Rhapsody
05. Deep Purple - Child in Time
06. Guns 'n Roses - Sweet Child O' Mine
07. The Offspring - Self Esteem
08. U2 - With or Without You
09. Rolling Stones - Paint it Black
10. Nirvana - Oh, Me
11. R.E.M. - Losing My Religion
12. Metallica - The unforgiven
13. The Cure - A Forest
14. Live - I Alone
15. No Doubt - Don't Speak
16. Korn - Here To Stay
17. Golden Earring - Radar Love
18. Genesis - Mama
19. Dire Straits - Romeo and Juliet (live)
20. Nirvana - Come As You Are
21. Black Sabbath - Paranoid
22. No Doubt - Just a Girl
23. Phil Collins - Against All Odds
24. Natalie Imbruglia - Torn
25. Reamon - Supergirl
was het geen grapje danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:16 schreef nipeng het volgende:
[..]
We gaan elkaars lijsten hier niet afzeiken.
De 100? Probleem is het te beperken tot 100quote:Op woensdag 1 november 2006 15:23 schreef Timmeeehh het volgende:
Hm, wat peaceman zegt![]()
Eerst maar eens kijken of ik de 100 haal
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
055 Blue Nile - Tinseltown In The Rain
Deze is top, niks afzeiken!quote:Op donderdag 2 november 2006 00:32 schreef ScottTracy het volgende:
Zeik maar af.97 Kraftwerk - The Model
Losse tracks die niet op single zijn verschenen mogen wel hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 09:27 schreef Longmen het volgende:
Dit is nog moeilijker dan albums...
echt singles, dus geen losse tracks die nooit op single zijn verschenen?
Met zo'n lijst wordt je dus wel Nederlands Kampioen Popquiz ja. Van 70s singer/songwriter tot 00's indie en van dance tot punk en zo'n beetje alles wat daar tussen zit.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
lijst
ben snel verveeldquote:Op donderdag 2 november 2006 17:17 schreef ranja het volgende:
[..]
Met zo'n lijst wordt je dus wel Nederlands Kampioen Popquiz ja. Van 70s singer/songwriter tot 00's indie en van dance tot punk en zo'n beetje alles wat daar tussen zit.
Mis anders Magic Numbers wel in je lijstquote:
Magic Numbers is meer een Meetingpointquote:Op donderdag 2 november 2006 18:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mis anders Magic Numbers wel in je lijst
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Magic Numbers is meer een Meetingpoint![]()
ben van 83quote:Op donderdag 2 november 2006 21:35 schreef Longmen het volgende:
Leuk lijstje BramKVO, zelfde leeftijd vermoed ik ongeveer
quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
1. Muse - Invincible
2. Muse - Butterflies & Hurricanes
3. Coldplay - Speed of Sound
4. Keane - Somewere only we knors
5. The Killers - Sam's Town
6. Novastar - The best is yet to come
7. Thirteen senses - Thru the glass
8. Snow Patrol - Run
9. Razorlight - America
10. Wes - Alane
Zoek de foutenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:19 schreef JCdeLeeuwarden het volgende:
* De nummers moeten voor 2006 voor het eerst zijn verschenen.
Wat zijn teveel nummers van dezelfde artiest?
In een top 10 mag je 1 nummer per artiest/band/act, in een top25 2, in een top50 3 en in een top100 5.
Moet ik verder nog ergens op letten?
* Laat 'the' weg aan het begin van de bandnaam (behalve bij 'The The' ).
Wat als ik iets anders dan een top 10/25/50/100 opstuur?
Nou die telt dan lekker niet mee.
Mag ik tussentijds mijn favolijstje aanpassen?
Wat mij betreft wel. Zolang je maar niet veranderd na het verstrijken van de deadline. Doe je dit wel dan telt je lijst niet mee.
Oei, dan telt ie maar niet meequote:
Tja, dit soort lijstjes is dus precies waarom we die regel van niet meer dan 5x per top 100 etc hebben ingesteld.quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:38 schreef DrDentz het volgende:
Alleen jammer dat ik een beetje snel door m'n MJs en Beatles heen was
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:20 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik veel moeilijkermakkelijker dan de album top 100, maar ik zal er eens over nadenken
dank je, het zijn eigenlijk 2 songs in 1 dus het moest wel nummer 1 wordenquote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Veel nieuwe binnenkomers bij MofoF1!!!
En goeie nummer één bij Beathoven!
Ja, dat had ik vorig jaar ook... Ik leer steeds meer liedjes kennen, en een groot deel daarvan vind ik hartstikke goed... Eerlijk gezegd, denk ik dat er volgend jaar wel weer wat van uit valt...quote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef methodmich het volgende:
Veel nieuwe binnenkomers bij MofoF1!!!
Gewijzigdquote:Op zondag 5 november 2006 19:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik zie alweer een paar verschillende versies van titels langskomen. (...) en zag Le Vent Nous Portera eerder geschreven worden als L'Event..
dit gaat punten kosten, mensen
Het is jouw lijst, daar gaat het om en niet wat een ander er van vindt.quote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef sportfreak het volgende:
Hier mijn lijst. Mischien een beetje commercieel af en toe, maar ach, vorig jaar een top 50, nu een top 100.
Het is niet voor niets dat die platen commercieel zijn. Dat is gewoon muziek dat veel mensen goed vindt, en is het niet vreemd als dat in dit soort lijstjes terecht komt.quote:Op zondag 5 november 2006 20:26 schreef sportfreak het volgende:
Mischien een beetje commercieel af en toe
Uit de OP:quote:Op maandag 6 november 2006 01:20 schreef DrDentz het volgende:
Kun je je lijst ook aanpassen? Ik heb hem namelijk grondig op de schop gegooid
quote:Mag ik tussentijds mijn favolijstje aanpassen?
Wat mij betreft wel. Zolang je maar niet veranderd na het verstrijken van de deadline. Doe je dit wel dan telt je lijst niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |