Ja, moet er alleen genoeg animo zijn natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:52 schreef Megalomaniac het volgende:
@ Chris' avatar: Hey da meisje is lieff!!!![]()
+ lijkt me wel grappig zo'n meet.
Hierow!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zeer waarschijnlijk een kaartje over voor het concert. Zijn er nog gegadigden?
Allang.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil ook wel, maar nog geen kaartje. Is het al uitverkocht?
En ik wilde jou nog wel aanbieden om bij mij te komen staan...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef Q. het volgende:
Bah, FOK!kers.
mag ik dan bij jou staan?quote:Op zondag 5 november 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik wilde jou nog wel aanbieden om bij mij te komen staan...![]()
Alleen als ik voor jou het middel ben om kennis te kunnen maken met Q. Ik ga jullie vooraanstaande prille geluk natuurlijk niet verstoren...quote:
Jij bent geen Fok!ker, ik ken jou via-via.quote:Op zondag 5 november 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik wilde jou nog wel aanbieden om bij mij te komen staan...![]()
You've got mail.quote:
Goeie escape!quote:Op zondag 5 november 2006 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent geen Fok!ker, ik ken jou via-via.
Is CL er ook bij?quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie escape!![]()
Gaan wij dan maar meeten op de tweede rij?
Ah, ik was al even bang dat je echt in mij geïnteresseerd was als persoon...quote:
quote:
Mooi, dan is bij deze de CLquote:
same here.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef Leonos het volgende:
Ik ben ook aanwezig... meeting weet ik nog niet
Kut antwoord van niets, slaat nergens opquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Leonos het volgende:
Omdat ik al vrienden heb die fok niet kennen en ik geen meer vrienden nodig heb![]()
Ja én, ik kom toch ook met een vriend van me.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Leonos het volgende:
Omdat ik al vrienden heb die fok niet kennen en ik geen meer vrienden nodig heb![]()
Want?quote:
Enig. Ik bedoelde enigquote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, zometeen gaat CL het nog geloven.
Cool, zien we je dan.quote:
ik vind het ook eng.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, zometeen gaat CL het nog geloven.
quote:Op maandag 6 november 2006 09:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Merel & Ik zijn ook present
Heula jij hierquote:
Dan moeten we binnenkort maar in Utrecht bier drinken. Kan ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:37 schreef Q. het volgende:
Sorry vs.
Sarcastisch ofc, zie wel of ik langs kom. Zeg maar plaats en de tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kut antwoord van niets, slaat nergens op
Me too!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:33 schreef vloeistofje het volgende:
Q!
Hodfr. Ik heb kaarten voor Antwerpen.. Nou ja, keiveel toffere zaal dan Brabanthallen
.
Kijk even op 9292ov.nlquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:26 schreef Yozzieftw het volgende:
Dat dacht ik ook ja =]. Kijken of er ergens een auto geleend kan worden dan maar..
Of bij deze; is er nog iemand die richting groningen/utrecht/amersfoort/zwolle gaat en 2 mensen kan/wil meenemen.
Rijden er geen bussen ofzo?
Onze CL minimeet gaat toch nog wel door?quote:Op zondag 19 november 2006 12:27 schreef Q. het volgende:
Oh. Ik dacht dat dit het algemene topic was. Die meeting boeit me geen fuck.
Hoezo?quote:
Kun je niet met iemand meerijden? Waar woon je?quote:Op maandag 20 november 2006 22:59 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Vriendin gaat niet meer mee en kan geen vervanger zoeken.
den haag en als ik iemand kende zou ik wel met diegene gaan.quote:Op maandag 20 november 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Kun je niet met iemand meerijden? Waar woon je?
hm, nou ik heb dus ook bij mijn collega's rondgevraagd en die hadden ook wel interesse. Dus ik hoor vandaag wat ze gaan doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Psycha, ik heb misschien iemand die de kaarten zou willen, kan dat?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik en vriendin gaan ook niet meer.
Tsja, soms ach ze komen wel weer terug met het festivalseizoen. Nu 2 kaarten in de aanbieding dus.quote:
Interesse, hoe duur?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, soms ach ze komen wel weer terug met het festivalseizoen. Nu 2 kaarten in de aanbieding dus.
Eujquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Interesse, hoe duur?
En eventueel ook per stuk te koop?
*checkquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
PM is een goed alternatief voor die vragen
'T is dat je het zegt, je stuurt alleen even niks meer terugquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
PM is een goed alternatief voor die vragen
Hoe?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Leonos het volgende:
Ik ga misschien voordat de zaal opengaat binnen zijn
niemand?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef PsyCha het volgende:
nou collega's zijn niet geintresseerd. Dus mijn kaarten zijn ook in de aanbieding.
Dark_Angelus is een beetje sloom met reageren, misschien dat ik je kaartjes over kan kopen ofzo. Moet nog maar even kijken wat D_A gaat doen.quote:
Toppiequote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah excuus baNEEL. Ik heb inmiddels iemand aan de lijn die de kaarten van plan is te kopen. Maar ik hou je op de hoogte.
sukkeltje, je moet gewoon komenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah excuus baNEEL. Ik heb inmiddels iemand aan de lijn die de kaarten van plan is te kopen. Maar ik hou je op de hoogte.
Hey!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:33 schreef vloeistofje het volgende:
Q!
Hodfr. Ik heb kaarten voor Antwerpen.. Nou ja, keiveel toffere zaal dan Brabanthallen
.
Neen, ik verkoop de 2 kaartjesquote:
Als je er nou niet vanaf komt zou ik gaan, het is je verjaardagscadeau.quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, ik verkoop de 2 kaartjes
We zien wel!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Als je er nou niet vanaf komt zou ik gaan, het is je verjaardagscadeau.
Wel meer dan 1quote:
Ik heb er zelfs twee gezien!quote:Op woensdag 29 november 2006 00:59 schreef CherryLips het volgende:
ik heb wel een toegift gezien hoor.
Ja, mij, op het station.quote:Op woensdag 29 november 2006 00:59 schreef CherryLips het volgende:
ik heb wel een toegift gezien hoor.
Ik heb geen meet gezien. Ik ben een ster in fokkers ontwijken wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:31 schreef keijz het volgende:
Het was de meet?
Vooral dat laatste. Ik heb gezweet op plekken waarvan ik niet wist dat ik daar kon zweten!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef Q. het volgende:
Quite. Sfeerloos, kutgeluid en veuls te warm.
Had nou maar gemeet. Dan had ik je wel ff op de schouders genomen hoor!quote:Op woensdag 29 november 2006 13:39 schreef CherryLips het volgende:
ik heb amper iets van de show gezien. ben na twee nummers even een tikkie naar achter gegaan, ik zit echt onder de blauwe plekken. En echt verrot warm. Er liepen ook gasten rond met ontblote bovenlichamen en die smeerden hun zweet lekker aan mij af
.
quote:
Hoe kun je dat nou zien/merken aan het publiekquote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef kreuk050 het volgende:
En kutpubliek. Veel te commercieel.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:56 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zien/merken aan het publiek![]()
Omdat niet iedereen de alto-look hanteert?
Ik vond het een top avond, alleen veel te kort voor mijn gevoelHeb echt met alles mee staan bleren (leuk voor de mensen om me heen
![]()
![]()
) behalve
Hoodoo
Ik heb echt niks met dat nummer.
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:37 schreef kreuk050 het volgende:
En kutpubliek. Veel te commercieel.
Ok je hebt een punt.quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:46 schreef MaZz_ het volgende:
[..]
You just made my day!
Zong het publiek teveel bekende liedjes mee?
Waren ze niet 'alto' gekleed?
Vond je het erg dat meer mensen 'jouw' bandje ook leuk vinden?
Ow en nog even over de definitie van commercieel, het houd in dat 'het' voor het grote publiek wordt ingezet en waarschijnlijk wel een leuke cent opbrengt.
Zeggen dat iets commercieel is terwijl je er zelf achter staat, heeft in mijn ogen sterk iets weg van egoïsme. Het voor jezelf willen 'houden' van Muse bijvoorbeeld; i.p.v. de hele bevolking er lekker van laten meegenieten.
-Dat meegenieten zie je mij trouwens ook wel doen, maar ik moest het toch even kwijt... jep wat een opluchting: my day just keeps getting better.![]()
Ik erger me totaal dood aan al die lompe springende mensen. Muse is luister muziek geen mosh muziek!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:33 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ok je hebt een punt.
Té commercieel en kutpubliek bedoel ik dat er bij een concert van 15.000 man maar 20% er een feestje van maakt, waarom? Ik ergerde me dood aan de stilstaande mensen....niet bevordelijk voor de sfeer...
Nou, iedereen mag z'n eigen beleving hebben natuurlijk, maar ik erger me persoonlijk dood aan mensen die er als een standbeeld bij staanquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef Collaborator het volgende:
[..]
Ik erger me totaal dood aan al die lompe springende mensen. Muse is luister muziek geen mosh muziek!
Wtf? Heb je ooit wel eens een cd van Muse geluisterdquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:03 schreef Collaborator het volgende:
[..]
Ik erger me totaal dood aan al die lompe springende mensen. Muse is luister muziek geen mosh muziek!
ik heb ze hier allemaal liggen hier jaquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:33 schreef rena het volgende:
[..]
Wtf? Heb je ooit wel eens een cd van Muse geluisterd![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 20:50 schreef Collaborator het volgende:
[..]
ik heb ze hier allemaal liggen hier jaAllemaal prachtig bombastisch maar toch zeker geen speedmetal ofzo
![]()
mag je alleen bij heavy metal etc uit je dak gaanquote:Op vrijdag 1 december 2006 20:50 schreef Collaborator het volgende:
[..]
ik heb ze hier allemaal liggen hier jaAllemaal prachtig bombastisch maar toch zeker geen speedmetal ofzo
![]()
Je mag van mij uit je dak gaan zoveel je wilt, ik vind het alleen nogal onnozel bij muse.. niet echt het tempo ervoor niet echt heel snel meestal.. je kan er wel lekker op springen maar een pit.. neequote:Op vrijdag 1 december 2006 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
mag je alleen bij heavy metal etc uit je dak gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |