Ik heb ze nog, wees er echt heel snel bij. Ik kijk de hele dag even mijn mail en neem laptop mee naar college's. Maar goed dan moet ik het heel snel weten!quote:Op dinsdag 28 november 2006 08:56 schreef coltje87 het volgende:
Heb je ze nog? Ik wil echt heel graag heen zie je.. Moet even een vriendin (ook zonder kaartje) te pakken zien te krijgen..
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb haar nog steeds niet kunnen bereiken.. Als je ondertussen al een ander hebt gevonden heb ik gewoon pechquote:Op dinsdag 28 november 2006 09:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb ze nog, wees er echt heel snel bij. Ik kijk de hele dag even mijn mail en neem laptop mee naar college's. Maar goed dan moet ik het heel snel weten!
Ik heb ze nog in mijn bezit hoor, zit inmiddels in A'dam en mocht je mogelijkheden zien dan kan ik ze altijd nog apart houdenquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:12 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb haar nog steeds niet kunnen bereiken.. Als je ondertussen al een ander hebt gevonden heb ik gewoon pech![]()
Ik ben er bang voor.. Ze is onbereikbaar. Denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een andere koper (au, dit doet zeer aan m'n hart).quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb ze nog in mijn bezit hoor, zit inmiddels in A'dam en mocht je mogelijkheden zien dan kan ik ze altijd nog apart houden
Hou me op de hoogte
Thenks voor je mail
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |