hm, nou ik heb dus ook bij mijn collega's rondgevraagd en die hadden ook wel interesse. Dus ik hoor vandaag wat ze gaan doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Psycha, ik heb misschien iemand die de kaarten zou willen, kan dat?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik en vriendin gaan ook niet meer.
Tsja, soms ach ze komen wel weer terug met het festivalseizoen. Nu 2 kaarten in de aanbieding dus.quote:
Interesse, hoe duur?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, soms ach ze komen wel weer terug met het festivalseizoen. Nu 2 kaarten in de aanbieding dus.
Eujquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Interesse, hoe duur?
En eventueel ook per stuk te koop?
*checkquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
PM is een goed alternatief voor die vragen
'T is dat je het zegt, je stuurt alleen even niks meer terugquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
PM is een goed alternatief voor die vragen
Hoe?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Leonos het volgende:
Ik ga misschien voordat de zaal opengaat binnen zijn
niemand?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef PsyCha het volgende:
nou collega's zijn niet geintresseerd. Dus mijn kaarten zijn ook in de aanbieding.
Dark_Angelus is een beetje sloom met reageren, misschien dat ik je kaartjes over kan kopen ofzo. Moet nog maar even kijken wat D_A gaat doen.quote:
Toppiequote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah excuus baNEEL. Ik heb inmiddels iemand aan de lijn die de kaarten van plan is te kopen. Maar ik hou je op de hoogte.
sukkeltje, je moet gewoon komenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah excuus baNEEL. Ik heb inmiddels iemand aan de lijn die de kaarten van plan is te kopen. Maar ik hou je op de hoogte.
Hey!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:33 schreef vloeistofje het volgende:
Q!
Hodfr. Ik heb kaarten voor Antwerpen.. Nou ja, keiveel toffere zaal dan Brabanthallen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |