Ja, moet er alleen genoeg animo zijn natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:52 schreef Megalomaniac het volgende:
@ Chris' avatar: Hey da meisje is lieff!!!![]()
+ lijkt me wel grappig zo'n meet.
Hierow!quote:Op donderdag 2 november 2006 23:17 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb zeer waarschijnlijk een kaartje over voor het concert. Zijn er nog gegadigden?
Allang.quote:Op vrijdag 3 november 2006 08:50 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil ook wel, maar nog geen kaartje. Is het al uitverkocht?
En ik wilde jou nog wel aanbieden om bij mij te komen staan...quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef Q. het volgende:
Bah, FOK!kers.
mag ik dan bij jou staan?quote:Op zondag 5 november 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik wilde jou nog wel aanbieden om bij mij te komen staan...![]()
Alleen als ik voor jou het middel ben om kennis te kunnen maken met Q. Ik ga jullie vooraanstaande prille geluk natuurlijk niet verstoren...quote:
Jij bent geen Fok!ker, ik ken jou via-via.quote:Op zondag 5 november 2006 09:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik wilde jou nog wel aanbieden om bij mij te komen staan...![]()
You've got mail.quote:
Goeie escape!quote:Op zondag 5 november 2006 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent geen Fok!ker, ik ken jou via-via.
Is CL er ook bij?quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goeie escape!![]()
Gaan wij dan maar meeten op de tweede rij?
Ah, ik was al even bang dat je echt in mij geïnteresseerd was als persoon...quote:
quote:
Mooi, dan is bij deze de CLquote:
same here.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:31 schreef Leonos het volgende:
Ik ben ook aanwezig... meeting weet ik nog niet
Kut antwoord van niets, slaat nergens opquote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Leonos het volgende:
Omdat ik al vrienden heb die fok niet kennen en ik geen meer vrienden nodig heb![]()
Ja én, ik kom toch ook met een vriend van me.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Leonos het volgende:
Omdat ik al vrienden heb die fok niet kennen en ik geen meer vrienden nodig heb![]()
Want?quote:
Enig. Ik bedoelde enigquote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, zometeen gaat CL het nog geloven.
Cool, zien we je dan.quote:
ik vind het ook eng.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, zometeen gaat CL het nog geloven.
quote:Op maandag 6 november 2006 09:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Merel & Ik zijn ook present
Heula jij hierquote:
Dan moeten we binnenkort maar in Utrecht bier drinken. Kan ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 08:37 schreef Q. het volgende:
Sorry vs.
Sarcastisch ofc, zie wel of ik langs kom. Zeg maar plaats en de tijdquote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kut antwoord van niets, slaat nergens op
Me too!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:33 schreef vloeistofje het volgende:
Q!
Hodfr. Ik heb kaarten voor Antwerpen.. Nou ja, keiveel toffere zaal dan Brabanthallen
.
Kijk even op 9292ov.nlquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:26 schreef Yozzieftw het volgende:
Dat dacht ik ook ja =]. Kijken of er ergens een auto geleend kan worden dan maar..
Of bij deze; is er nog iemand die richting groningen/utrecht/amersfoort/zwolle gaat en 2 mensen kan/wil meenemen.
Rijden er geen bussen ofzo?
Onze CL minimeet gaat toch nog wel door?quote:Op zondag 19 november 2006 12:27 schreef Q. het volgende:
Oh. Ik dacht dat dit het algemene topic was. Die meeting boeit me geen fuck.
Hoezo?quote:
Kun je niet met iemand meerijden? Waar woon je?quote:Op maandag 20 november 2006 22:59 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Vriendin gaat niet meer mee en kan geen vervanger zoeken.
den haag en als ik iemand kende zou ik wel met diegene gaan.quote:Op maandag 20 november 2006 23:02 schreef rena het volgende:
[..]
Kun je niet met iemand meerijden? Waar woon je?
hm, nou ik heb dus ook bij mijn collega's rondgevraagd en die hadden ook wel interesse. Dus ik hoor vandaag wat ze gaan doen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Psycha, ik heb misschien iemand die de kaarten zou willen, kan dat?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik en vriendin gaan ook niet meer.
Tsja, soms ach ze komen wel weer terug met het festivalseizoen. Nu 2 kaarten in de aanbieding dus.quote:
Interesse, hoe duur?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tsja, soms ach ze komen wel weer terug met het festivalseizoen. Nu 2 kaarten in de aanbieding dus.
Eujquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:22 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Interesse, hoe duur?
En eventueel ook per stuk te koop?
*checkquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
PM is een goed alternatief voor die vragen
'T is dat je het zegt, je stuurt alleen even niks meer terugquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
PM is een goed alternatief voor die vragen
Hoe?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef Leonos het volgende:
Ik ga misschien voordat de zaal opengaat binnen zijn
niemand?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:29 schreef PsyCha het volgende:
nou collega's zijn niet geintresseerd. Dus mijn kaarten zijn ook in de aanbieding.
Dark_Angelus is een beetje sloom met reageren, misschien dat ik je kaartjes over kan kopen ofzo. Moet nog maar even kijken wat D_A gaat doen.quote:
Toppiequote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah excuus baNEEL. Ik heb inmiddels iemand aan de lijn die de kaarten van plan is te kopen. Maar ik hou je op de hoogte.
sukkeltje, je moet gewoon komenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ah excuus baNEEL. Ik heb inmiddels iemand aan de lijn die de kaarten van plan is te kopen. Maar ik hou je op de hoogte.
Hey!quote:Op donderdag 9 november 2006 08:33 schreef vloeistofje het volgende:
Q!
Hodfr. Ik heb kaarten voor Antwerpen.. Nou ja, keiveel toffere zaal dan Brabanthallen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |