I dind't do anythingquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kap eens een keer met al dat OP flamen, hoe triest is dat.![]()
Zal hem er even in kwakkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb de OP weer even gefixt, nu zo laten graag.
En anders ik wel als er nog is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Denk dat ik er zo maar 1 open trek
Gelukkig, jullie moeten Geq niet zo pesten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb de OP weer even gefixt, nu zo laten graag.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
hoer op met ke graftakkeskanker txr kist
Ookal ben je boos en grof, vergeet niet kleine fs180: 'Wij zullen er voor je zijn.'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
hoer op met ke graftakkeskanker txr kist
Wat lul je nou over me helm?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Ipho het volgende:
BazzieK waarom had je nou een rode helm?
Je helm pas niet bij de rest.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Ipho het volgende:
:H nou ik ben de deur uit. Prettige avond nog mensen!
14.gif
ik ben ergens tssen de 1,85 en 190 ofzo? en jijquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ookal ben je boos en grof, vergeet niet kleine fs180: 'Wij zullen er voor je zijn.'
Zal het tegen m'n moeder zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef junkiesietze het volgende:
Mocht je uitlaat wat roest hebben. ff goed wassen met cillit bang! dan glimt ie weer mooiwerkte heel goed hier.
jongen, ga jij maar lekker appelsap drinken, ik houd het bij de echte mannen drank: bierquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Doe mij daar maar een paar flessen van. Mogen jullie Hertog Jan hebben.
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Doe mij daar maar een paar flessen van. Mogen jullie Hertog Jan hebben.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?
Met roze rietjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?
Die mocro met zijn mercedes, als dat geen crimineel is bijt ik mijn eigen fallus afquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
![]()
Btw, iemand die aflevering van wegmisbruikers gister gezien?
Zielige regelfuckers![]()
Nee, dat bedoel ik niet, dat was komisch inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die mocro met zijn mercedes, als dat geen crimineel is bijt ik mijn eigen fallus af![]()
Dat stukje niet gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, dat was komisch inderdaad![]()
Maar op de snelweg, die ene met die homo stem
Ach ja ze zaten ook wel achterlijk dicht op elkaar. Remmen en het is een kettingbotsing. En het commentaar is walgelijk jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Die vent ging mierenneuken over afstand houden en rechts blijven plakken
Maar het was ondoenlijk druk en dan rijd je sowiezo dichter op elkaar, en naar rechts gaan zat er niet bepaald bij..
M.a.w. je word genaait waar je bij staat![]()
Die tekst er ook bij
''Maar Bas en (naam) draaien hun hand niet om voor deze overtreders, ze kunnen er maar 2 aan de kant krijgen terwijl de hele strook fout zat''
Ja hoor, jij weet het beter, kut dwerg
Maak dan maar meteen een fiat panda baan, voor auto's die gaan trillen boven de 110quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ze zaten ook wel achterlijk dicht op elkaar. Remmen en het is een kettingbotsing. En het commentaar is walgelijk jaMaar ze moeten de linkerbaan gewoon minimumsnelheid van 140 maken
Dan blijven die slome kutjes er ook wel af
Alles wat geen motor is gewoon rechts, deal with itquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Maak dan maar meteen een fiat panda baan, voor auto's die gaan trillen boven de 110![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:02 schreef hardcorebass het volgende:
ja he, heb m 3 of 4 weken geleden gezien, 1 vond ik wel weer leuk
Zelfdequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ben ergens tssen de 1,85 en 190 ofzo? en jij![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:21 schreef Ipho het volgende:
op school fokken! is fet
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Even Battlefield 1942 downloaden!
Heb een legale versie, maar ben CD1 kwijt
...quote:
Ja inderdaad, maar deel 1 vond ik echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:30 schreef fs180 het volgende:
butterfly effect 2 gekeken net.. kudfilm opzich
gewoon met een borstel goed schrobben met cillit bang en dan afspoelen en droog maken en inspuiten met blanke lak of WD-40 en dan ff een stuk gaan rijden zodat het in de uitlaat brand.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal het tegen m'n moeder zeggen
Haar uitlaat van haar Tomos is ook beetje aan het roesten
Oké, met je sjieke Speedfightquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
gewoon met een borstel goed schrobben met cillit bang en dan afspoelen en droog maken en inspuiten met blanke lak of WD-40 en dan ff een stuk gaan rijden zodat het in de uitlaat brand.
Ook goedemorgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef BazzieK het volgende:
no1uknow heeft een R&P topic![]()
![]()
Niet bij elkaar passen..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:19 schreef no1uknow het volgende:
Ben ook ff 19 albums van ACDC aan het downen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi!
Vandaag is een dag die ik nooit zal vergeten!
Ik heb het voorste getalletje van mijn kilometerteller zojuist ontmaagd, wakker gemaakt uit zijn lange winterslaap, die maar liefst 9999,9 kilometers duurde. Maar het moment is nu daar dat hij is gevolueerd van een 0, naar een 1.
Hulde! Hoera!
Bier op mijn kosten!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
Euhm, van het weekend wel, dan ben ik alleen thuis.![]()
![]()
Sterf Basquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef BazzieK het volgende:
no1uknow heeft een R&P topic![]()
![]()
Niet bij elkaar passen..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe msn plaatje, hehe.![]()
ACDC FTW.quote:
Zaterdag overdag moet je werken ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en BazzieK, je doet maar, vrijdagavond komen er een paar man hier wat drinken, en zaterdag vanaf een uur of half 6 'smiddags ben ik wel thuis denk ik, tot 9 uur.. En zondag heb ik valkenswaardmeeting
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ACDC FTW.
Check dit:
Fuck mensen met een modemverbinding![]()
[afbeelding]
Gisteren en eergisteren alle prisonbreaks zitten kijken, echt goede seriequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ACDC FTW.
Check dit:
Fuck mensen met een modemverbinding![]()
[afbeelding]
ja kweet, ik had ff geen photoshop (pc geformatteerd) dus ik moest wel ff in paint en als je dan in jpg opslaat gaat het plaatje helemaal fuckenquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja kweet, ik had ff geen photoshop (pc geformatteerd) dus ik moest wel ff in paint en als je dan in jpg opslaat gaat het plaatje helemaal fuckendus dan maar zo
![]()
Plaatjes werken nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Bijnaaaa!
[afbeelding]
Het memorabele moment
[afbeelding]
Uitrusten na de daad.
Je pics doen het nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Bijnaaaa!
[afbeelding]
Het memorabele moment
[afbeelding]
Uitrusten na de daad.
Camera stilhouden is blijkbaar ook een kunstquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
En hou je bek.![]()
Mijn foto's zijn goed genoeg, alsof uitgebreid mijn spiegelreflex ga pakken midden op het fietspad om mijn kilometerteller te fotograferen.![]()
Ja maar net alsof je daardoor een camera ineens niet stil kan houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Weet je hoe fijne handschoenen dat zijn.![]()
Als je hem verzuipt, ff wachtenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:26 schreef Ferrox het volgende:
kreeg het niet voor mekaar, en was bang em te verzuipen.
kga vanavond nog maar ff oefenen denk ik![]()
Ik spring er altijd eerst op aangezien als ik wat gas geef hij meteen al 10 meter verder isquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
aanlopen niet voor elkaar krijgen? Gewoon in de 2 zetten, stukjes rennen, koppeling loslaten, wat gas geven, zorgen dat ie aanslaat, koppeling weer in, stoppen met lopen, erop gaan zitten, na de 1 schakelen, en wegrijden.![]()
Ja vinden de koppelingsplaten leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Gewoon koppeling wat inhouden aap.
Mijne heeft ietje meer compressiequote:Maja, als mijne niet gekickt wil worden (1x gehad) is die binnen 0,5 meter gestart.![]()
Normaal start ie ook meteen goed, dus beetje schoonmaken kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Boeien man, koppelingsplaten moeten niet zeuren.![]()
voor een derbi senda of motorhispania ryzquote:
Voor een krat bierquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:47 schreef Ferrox het volgende:
[..]
voor een derbi senda of motorhispania ryz![]()
mn brommer staat nog op schoolquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:27 schreef Ferrox het volgende:
straks als mn pa er weer is met de grote auto mét trekhaak
Ik vind 'm wel érg geyl trouwens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Iemand nog een fijne Derbi GPR kopen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
blok tuned door BT
cilinder omgebouwd tot manston getuned( oude NG)
koso 18 mm
hpi 05
doppler as tot 18000 toeren
pro race platen
opmaat uitlaat met bidalot demper
Voor 1650 euro is hij de jouwe.![]()
Wat is dat voor homofiele half racer half SMquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
blok tuned door BT
koso 18 mm
hpi 05
pro race platen
Niet veel geld, wel lelijk...quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
blok tuned door BT
koso 18 mm
hpi 05
pro race platen
Dat is een GPR, waar ze een naked van gemaakt hebben en een Senda voorkapje Bas.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat is dat voor homofiele half racer half SM![]()
Kan je over laten zetten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:43 schreef Ferrox het volgende:
Stel, ik verkoop mn zundapp nu
moet ik dan nog het hele jaar door mn verzekering betalen of kan ik dat over laten zetten op de nieuwe eigenaar?
Hij is echt godsgruwelijk lelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat is een GPR, waar ze een naked van gemaakt hebben en een Senda voorkapje Bas.![]()
Dat is klotequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:46 schreef Ferrox het volgende:
hmm dat zou wel mooi zijn.
Ik ben het namelijk wel een tikkeltje zat, ik sleutel er meer aan dan dat ik er op kan rijden.
als ik mn zundapp goed krijg, hou ik emquote:
In MP3 formaat wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef mister_dog het volgende:
en @ no1uknow, 19cds maar anderhalve gigdat kan nooooooit
heb je de polen wel goed aangesloten? voor lampjes maakt dat niet uit... voor je tomtom welquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef mister_dog het volgende:
hej dimi is het jou ooit gelukt om tomtom op de brommer te krijgen ik ben godver net al dik een uur bezig geweest maar het wil me niet lukken, draad aan me accu met zo'n sigaretten ding:
[afbeelding]
zo'n linkse heb ik waar die van me tomtom in kan.
Maar als ik er een lampje tegen aan houd gaat dat lampie fucking fel branden en als ik die stekker van tomtom er indruk zou het lampje op die stekker aan moeten gaan maar die doet niks, is gewoon 12v 5A dus das meer dan genoeg..![]()
ooow een uurtje maar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef mister_dog het volgende:
hej dimi is het jou ooit gelukt om tomtom op de brommer te krijgen ik ben godver net al dik een uur bezig geweest maar het wil me niet lukken
Ik had het binnen 5 minuten.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef mister_dog het volgende:
hej dimi is het jou ooit gelukt om tomtom op de brommer te krijgen ik ben godver net al dik een uur bezig geweest maar het wil me niet lukken, draad aan me accu met zo'n sigaretten ding:
[afbeelding]
zo'n linkse heb ik waar die van me tomtom in kan.
Maar als ik er een lampje tegen aan houd gaat dat lampie fucking fel branden en als ik die stekker van tomtom er indruk zou het lampje op die stekker aan moeten gaan maar die doet niks, is gewoon 12v 5A dus das meer dan genoeg..![]()
nee polen wonen verderopquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:20 schreef C2C het volgende:
[..]
heb je de polen wel goed aangesloten? voor lampjes maakt dat niet uit... voor je tomtom wel
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:24 schreef mister_dog het volgende:
[..]
nee polen wonen verderop![]()
omghelemaal niet aan gedacht enzo
![]()
Unrarren enzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef mister_dog het volgende:
ik board er ook meequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
Weet je hoe fijne handschoenen dat zijn.![]()
of hij wil graag mn krukas heel houdenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Met die setup.. denk een goede 110 ofzo? Zal niet erg extreem getuned zijn, met maar een 18mm..
te grote carb is weinig smering , ondat danb de gasstroomsnelheid te laag wordtquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
jouw krukas?
Doppler 18.000 toeren krukas jaag je niet zomaar kapot overigens.
Maar die kan je er ook uithalen en dan gewoon alleen de aansluiting gebruiken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Dat is wel veul vetter met zo'n gloeiding erin.
18mm valt wel meequote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
te grote carb is weinig smering , ondat danb de gasstroomsnelheid te laag wordt![]()
Maar het lijkt mij wel dat een extreem getunde 80 nogal wat benzine vraagt.. Ken wel wat derbi's die met 28 rijden, 1 met 24 maar die zuipt telkens het vlotterbakje leeg dusja.. Overigens allemaal met een getunde 80.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
te grote carb is weinig smering , ondat danb de gasstroomsnelheid te laag wordt![]()
k het er nog een liggenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:43 schreef mister_dog het volgende:
http://auto-diversen.marktplaats.nl/accessoires-navigatiesystemen/57199446-gps-voor-medion-md-40600.html?return=eJwlikEKwyAQAP8SMEcTlV5WpLQ%2FkUaqaHTJLjRt6d9ryGmGYTwo%2BCaYLYHSBgYKfntEG5kRpik3DFWufsuMxXsmWct0LhIjXvfi1LiQ4ybMTQlzL9zlk%2FDQvevB98n86lzDkloV%2BqLnJ1KvjVLPekSnBvv7A%2B%2BOLK4%3D&df=1&fta=
dit moet ik hebben, met kabels er bij
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:48 schreef Ferrox het volgende:
yeah mn brommer daar net ff terug gereden van mn school![]()
mn pa nog een x pcies uitleggen hoe aanlopen moet.
het gesprek ging ongeveer zo:
pa: doe maar in de 2, koppeling in, rennen, kopeling rustig oplaten komen, tikje gas bij ( wil nog wat zeggen)
ferrox: ok, ff proberen ( hoort dankzij zn helm niet pa nog wilde zeggen
"ferrox heeft em in de 2, koppeling in, gas bij, rent"
"ferrox laat de koppeling opkomen"
"brommer gaat er BIJNA vandoor"
"ferrox knijpt net op tijd zn rem in en laat het gas los"
"ferrox klimt er snel op en rijdt rustig naar pa"
pa: owja, zoon, wat ik nog wou zeggen: vergeet niet, zodra hij loopt DIRECT de koppeling ( evil grijns)
ferrox: ehmdaar was ik al achter
jongen ik doe met de rs van een maat van me 1 stap en hij staat aanquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
In z'n 1 aanrennen? Fijne compressie heb je dan.![]()
![]()
Dan heeft hij een gaar ding.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:05 schreef C2C het volgende:
[..]
jongen ik doe met de rs van een maat van me 1 stap en hij staat aan
Hahaha.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef Ferrox het volgende:
owja, ik was vanmiddag zo zuur.
dat ik mn brommer al op marktplaats had gezet, daarnet toch maar ff verwijderd
nou hij werkt prima hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dan heeft hij een gaar ding.![]()
Als jouw blokje genoeg compressie heeft ren je die in de 1 niet aan, dus Ferrox, over je zuigertje hoef je je geen zorgen te maken.![]()
Ja maar achterwiel hoort te slippen bij aanduwen in z'n 1, anders zijn de cilinder en zuiger bijna aan vervanging toe.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:19 schreef C2C het volgende:
[..]
nou hij werkt prima hoorzulks een lekker rijden dat ding, z'n achterwiel slipt niet, je kan ook klein beetje rollen en koppeling laten opkomen als t niet lukt
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar achterwiel hoort te slippen bij aanduwen in z'n 1, anders zijn de cilinder en zuiger bijna aan vervanging toe.![]()
´t is de originele gillardoni (of hoe je dat schrijft) met 33k op de teller wel 2x gereviseerd maar nog steeds de originele cilinderquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar achterwiel hoort te slippen bij aanduwen in z'n 1, anders zijn de cilinder en zuiger bijna aan vervanging toe.![]()
Goed voor jequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:28 schreef Ferrox het volgende:
ik mag lekker tot en met donderdag mn brommer aanlopen![]()
![]()
bullshitquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij wel dat een extreem getunde 80 nogal wat benzine vraagt.. Ken wel wat derbi's die met 28 rijden, 1 met 24 maar die zuipt telkens het vlotterbakje leeg dusja.. Overigens allemaal met een getunde 80.
En op een Senda moet je met een standaard 80 eigenlijk zoiezo al 19mm hebben..
ik kan helemaal niet aanrennenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hehe..![]()
Bij mij lukt het me ook niet in mijn 1, dan slipt mijn achterwiel ook.
woont er uberhaupt hier behalve mij en no1 iemand in een stadquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:28 schreef Ferrox het volgende:
C2C, een trekker heeft meestal geen oplegger met zand.
dat noemt met een kieper
(ik werk bij een boer btw)
Stommerdquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef Diemietuhriej het volgende:
Nee.![]()
Had vorige week ofzo stiekem een MHR80 op z'n black edition gebeund, met 19mm inlaat, en conti had er al lang op..
Komt z'n vader erachter omdat hij wel heel simpel wheeliede, moet ie alles er weer afhalen.![]()
en niet zoveel mensen.. meiden.. winkels.. dingen te doen.. ect ect .. wees dr maar trots opquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet zoveel politie als in grote steden
Jawel hoor, ik scheld Messenga en D_A ook gewoon altijd uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef C2C het volgende:
kut dan kan ik hem niet meer ongestraft uitschelden
Die vele meiden is wel lekker heurquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:20 schreef fs180 het volgende:
[..]
en niet zoveel mensen.. meiden.. winkels.. dingen te doen.. ect ect .. wees dr maar trots op![]()
Nee, in Utrechtquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
maar je woont in een dorp dus die heb je niet![]()
Zou ik ook wel willen, maar ik denk als ik naar een dorp zou verhuizen dat ik gek wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:37 schreef Ferrox het volgende:
ok true, om te winkelen ga ik altijd naar groningen, er is maar 1 kroeg in mijn dorp.
Maar toch, ik moet er niet aan denken om in een stad te wonen.
Geen huge tuin zoals nu, altijd politie, nooit meer in de winter reeën kijken op het akkerland tegenover mn huis, nooit meer ongestraft je fiets oid vergeten op slot te zetten, nooit meer dat het s'nachts echt "stil" is, zo kan ik nog wel ff doorgaan.![]()
Ik hou gewoon van mn dorp![]()
Ik zit met 10 minuten middenin de stad met 100'en winkels.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:39 schreef Ferrox het volgende:
waarom dan?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
woont er uberhaupt hier behalve mij en no1 iemand in een stad![]()
Ik. Utrecht.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Checkquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je moet gewoon oplettenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:15 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Check![]()
En wat gaan jullie hard met die topics![]()
ik dacht ook dat die gillardoni een niet originele was maar hij zei van wel.. 't is een am6 blok, hij komt uit 99 ofzo een van de eerste van het ronde model(het model wat nu veel op marktplaats staad)quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
Euhh.. Kutrevisie dan, bij een fatsoenlijke revisie stop je er ook een nieuwe zuiger en cilinder in.
En een Gillardoni is niet bepaald een ori cilinder, dat is juist een snelle.![]()
Zal wel een AM6 blokje zijn.![]()
kudtquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:36 schreef hardcorebass het volgende:
morgen vrijwat vinden we van mijn nieuwe usericon?
defqonquote:
okquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:42 schreef hardcorebass het volgende:
Hehe heb ik zelf bijgestaan natuurlijk, maar ik ben niet meer zo vd hardstyle, vroeger wel.. al vond ik technoboy best aardig draaien op Defqon.. vooral voor hardstyle dan..
Technoboy en the Prophet waren eerst mijn helden
PS : heb un gastenboek echt stoer!laat ff wat achter
Of hij werkt heel hard en is domquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:04 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik ga morgen met een vriend mee een Derbi Senda DRD voor erbij ophalen.
Hij is gek, heeft een DRD black edition in perfecte staat, koopt ie er nog een drd bij..
Waarom? Voor erbij.![]()
![]()
Den Boschquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:54 schreef fs180 het volgende:
[..]
misschien als ik later groot ben..quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef hardcorebass het volgende:
Echt ik zweer het, doe hetBeste wat er is man
Zijn alleen maar XTC slikkende 16 jarige scooterboys daarquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:46 schreef hardcorebass het volgende:
Gaat er trouwens iemand van hier wel eens naar feesten? (geen verjaardagen)
quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:58 schreef hardcorebass het volgende:
haha, nee geen scooterboysen ook geen 16 jaar
Neequote:Op maandag 30 oktober 2006 23:53 schreef hardcorebass het volgende:
Echt ik zweer het, doe hetBeste wat er is man
Grotere stad dan zoetermeer. Enne kom eens gezellig mee naar een FC Den Bosch wedstrijd en dan heel hard roepen dat wij geen stad zijnquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
dat is geen stad, het ligt niet in het westen![]()
Wil je dood ofzo? Bek houden godverdommequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:24 schreef mister_dog het volgende:
ga slapen stelletje rukkers!
omg! NIET ZO'N BEKKIE HÉ!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil je dood ofzo? Bek houden godverdomme![]()
zoetermeerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Grotere stad dan zoetermeer. Enne kom eens gezellig mee naar een FC Den Bosch wedstrijd en dan heel hard roepen dat wij geen stad zijn
Ik ga met vrienden naar MOH 2007 in de Brabanthallen Den Bosch (JA IN DEN BOSCH JA, WANT IN ZOETERMEER GEVEN ZE NOOIT PARTYS HÈ?!?quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:46 schreef hardcorebass het volgende:
Gaat er trouwens iemand van hier wel eens naar feesten? (geen verjaardagen)
ik ook weer, vorig jaar was echt supervetquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik ga met vrienden naar MOH 2007 in de Brabanthallen Den Bosch (JA IN DEN BOSCH JA, WANT IN ZOETERMEER GEVEN ZE NOOIT PARTYS HÈ?!?)
Maar verder nog nooit naar een party geweest.
Kroegfeesten tellen niet mee hè.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:27 schreef fs180 het volgende:
nou eigenlijk hehebben we juist heel veel grote feesten joh
die hebben we dan ook niet, dat is voor boerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:14 schreef Devolution het volgende:
[..]
Kroegfeesten tellen niet mee hè.
Slippenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:07 schreef Ferrox het volgende:
"ferrox kijkt uit het raam"
"het is droog"
rijden![]()
![]()
ja niet die lokale kutdj's in lokale kutcafe's waar 500 man binnenkan he, ik heb het over feesten met grote dj's in grote gebouwen met meer als 5000+ bezoekersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
die hebben we dan ook niet, dat is voor boeren
iig.. we hebben in zoetermeer gewoon heel veel grote dingen , waar dus ook veel grote feesten gehouden worden
voor de standaard jeugd is dr gewoon veel te doen enzo..
maar laat ik nou net niet van boem boem muziek houden, dus al die feesten ga ik toch niet naar toe
als we echt in een dorp zouden wonen, zouden niet allerlei mensen uit de omliggende steden, dus ook den haag en leiden enzo, hierheen komen
en dan hebben we nog snowwolrd en dutch water dreams (soort snowworld achtig iets maar dan voor water, dus waar je kan surfen kanoen ect ect, is pas open dus nog niet geken hoe en wat precies
http://www.google.nl/search?num=100&hl=nl&q=Utrecht&btnG=Zoeken&meta=quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef fs180 het volgende:
http://www.google.nl/search?num=100&hl=nl&q=den+bosch&btnG=Zoeken&meta=
wel meer zoekresultaten maar eigenlijk niets boeiends
minder zoekresultaten meer meer 'dingen te doen'http://www.google.nl/search?num=100&hl=nl&q=zoetermeer&btnG=Zoeken&meta=
weet ik hoeveel hoeveel man dr was maar dr was ergens eind vorig jaar ofzo? een hardcore feest, zelfs ik had dr wel is van gehoord dus was wel bekendquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ja niet die lokale kutdj's in lokale kutcafe's waar 500 man binnenkan he, ik heb het over feesten met grote dj's in grote gebouwen met meer als 5000+ bezoekers
Als je bejaard of jup bent jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef fs180 het volgende:
http://www.google.nl/search?num=100&hl=nl&q=den+bosch&btnG=Zoeken&meta=
wel meer zoekresultaten maar eigenlijk niets boeiends
minder zoekresultaten meer meer 'dingen te doen' http://www.google.nl/search?num=100&hl=nl&q=zoetermeer&btnG=Zoeken&meta=
Of debiel danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:18 schreef fs180 het volgende:
4 november 2006 - Project HardCore
9 december 2006 - Technoboy
deze staan op de site van silverdome, daar was dat feest toen ook
Niet echt te vergelijken met MOH lijkt mequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:18 schreef fs180 het volgende:
4 november 2006 - Project HardCore
9 december 2006 - Technoboy
deze staan op de site van silverdome, daar was dat feest toen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |