I dind't do anythingquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kap eens een keer met al dat OP flamen, hoe triest is dat.![]()
Zal hem er even in kwakkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb de OP weer even gefixt, nu zo laten graag.
En anders ik wel als er nog is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Denk dat ik er zo maar 1 open trek
Gelukkig, jullie moeten Geq niet zo pesten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb de OP weer even gefixt, nu zo laten graag.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
hoer op met ke graftakkeskanker txr kist
Ookal ben je boos en grof, vergeet niet kleine fs180: 'Wij zullen er voor je zijn.'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
hoer op met ke graftakkeskanker txr kist
Wat lul je nou over me helm?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Ipho het volgende:
BazzieK waarom had je nou een rode helm?
Je helm pas niet bij de rest.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Ipho het volgende:
:H nou ik ben de deur uit. Prettige avond nog mensen!
14.gif
ik ben ergens tssen de 1,85 en 190 ofzo? en jijquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ookal ben je boos en grof, vergeet niet kleine fs180: 'Wij zullen er voor je zijn.'
Zal het tegen m'n moeder zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef junkiesietze het volgende:
Mocht je uitlaat wat roest hebben. ff goed wassen met cillit bang! dan glimt ie weer mooiwerkte heel goed hier.
jongen, ga jij maar lekker appelsap drinken, ik houd het bij de echte mannen drank: bierquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Doe mij daar maar een paar flessen van. Mogen jullie Hertog Jan hebben.
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Doe mij daar maar een paar flessen van. Mogen jullie Hertog Jan hebben.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?
Met roze rietjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?
Die mocro met zijn mercedes, als dat geen crimineel is bijt ik mijn eigen fallus afquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
![]()
Btw, iemand die aflevering van wegmisbruikers gister gezien?
Zielige regelfuckers![]()
Nee, dat bedoel ik niet, dat was komisch inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die mocro met zijn mercedes, als dat geen crimineel is bijt ik mijn eigen fallus af![]()
Dat stukje niet gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, dat was komisch inderdaad![]()
Maar op de snelweg, die ene met die homo stem
Ach ja ze zaten ook wel achterlijk dicht op elkaar. Remmen en het is een kettingbotsing. En het commentaar is walgelijk jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Die vent ging mierenneuken over afstand houden en rechts blijven plakken
Maar het was ondoenlijk druk en dan rijd je sowiezo dichter op elkaar, en naar rechts gaan zat er niet bepaald bij..
M.a.w. je word genaait waar je bij staat![]()
Die tekst er ook bij
''Maar Bas en (naam) draaien hun hand niet om voor deze overtreders, ze kunnen er maar 2 aan de kant krijgen terwijl de hele strook fout zat''
Ja hoor, jij weet het beter, kut dwerg
Maak dan maar meteen een fiat panda baan, voor auto's die gaan trillen boven de 110quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ze zaten ook wel achterlijk dicht op elkaar. Remmen en het is een kettingbotsing. En het commentaar is walgelijk jaMaar ze moeten de linkerbaan gewoon minimumsnelheid van 140 maken
Dan blijven die slome kutjes er ook wel af
Alles wat geen motor is gewoon rechts, deal with itquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Maak dan maar meteen een fiat panda baan, voor auto's die gaan trillen boven de 110![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |