I dind't do anythingquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Diemietuhriej het volgende:
Kap eens een keer met al dat OP flamen, hoe triest is dat.![]()
Zal hem er even in kwakkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb de OP weer even gefixt, nu zo laten graag.
En anders ik wel als er nog is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef PallominnoXIII het volgende:
Denk dat ik er zo maar 1 open trek
Gelukkig, jullie moeten Geq niet zo pesten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb de OP weer even gefixt, nu zo laten graag.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
hoer op met ke graftakkeskanker txr kist
Ookal ben je boos en grof, vergeet niet kleine fs180: 'Wij zullen er voor je zijn.'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef fs180 het volgende:
hoer op met ke graftakkeskanker txr kist
Wat lul je nou over me helm?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Ipho het volgende:
BazzieK waarom had je nou een rode helm?
Je helm pas niet bij de rest.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:42 schreef Ipho het volgende:
:H nou ik ben de deur uit. Prettige avond nog mensen!
14.gif
ik ben ergens tssen de 1,85 en 190 ofzo? en jijquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:35 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ookal ben je boos en grof, vergeet niet kleine fs180: 'Wij zullen er voor je zijn.'
Zal het tegen m'n moeder zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef junkiesietze het volgende:
Mocht je uitlaat wat roest hebben. ff goed wassen met cillit bang! dan glimt ie weer mooiwerkte heel goed hier.
jongen, ga jij maar lekker appelsap drinken, ik houd het bij de echte mannen drank: bierquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Doe mij daar maar een paar flessen van. Mogen jullie Hertog Jan hebben.
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef Devolution het volgende:
[afbeelding]
Doe mij daar maar een paar flessen van. Mogen jullie Hertog Jan hebben.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?
Met roze rietjequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
zal ik je handtasje even vasthouden terwijl je een longdrin glas gaat halen?
Die mocro met zijn mercedes, als dat geen crimineel is bijt ik mijn eigen fallus afquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
![]()
Btw, iemand die aflevering van wegmisbruikers gister gezien?
Zielige regelfuckers![]()
Nee, dat bedoel ik niet, dat was komisch inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die mocro met zijn mercedes, als dat geen crimineel is bijt ik mijn eigen fallus af![]()
Dat stukje niet gezienquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:07 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet, dat was komisch inderdaad![]()
Maar op de snelweg, die ene met die homo stem
Ach ja ze zaten ook wel achterlijk dicht op elkaar. Remmen en het is een kettingbotsing. En het commentaar is walgelijk jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef PallominnoXIII het volgende:
Die vent ging mierenneuken over afstand houden en rechts blijven plakken
Maar het was ondoenlijk druk en dan rijd je sowiezo dichter op elkaar, en naar rechts gaan zat er niet bepaald bij..
M.a.w. je word genaait waar je bij staat![]()
Die tekst er ook bij
''Maar Bas en (naam) draaien hun hand niet om voor deze overtreders, ze kunnen er maar 2 aan de kant krijgen terwijl de hele strook fout zat''
Ja hoor, jij weet het beter, kut dwerg
Maak dan maar meteen een fiat panda baan, voor auto's die gaan trillen boven de 110quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja ze zaten ook wel achterlijk dicht op elkaar. Remmen en het is een kettingbotsing. En het commentaar is walgelijk jaMaar ze moeten de linkerbaan gewoon minimumsnelheid van 140 maken
Dan blijven die slome kutjes er ook wel af
Alles wat geen motor is gewoon rechts, deal with itquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Maak dan maar meteen een fiat panda baan, voor auto's die gaan trillen boven de 110![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:02 schreef hardcorebass het volgende:
ja he, heb m 3 of 4 weken geleden gezien, 1 vond ik wel weer leuk
Zelfdequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:49 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik ben ergens tssen de 1,85 en 190 ofzo? en jij![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:21 schreef Ipho het volgende:
op school fokken! is fet
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Even Battlefield 1942 downloaden!
Heb een legale versie, maar ben CD1 kwijt
...quote:
Ja inderdaad, maar deel 1 vond ik echtquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:30 schreef fs180 het volgende:
butterfly effect 2 gekeken net.. kudfilm opzich
gewoon met een borstel goed schrobben met cillit bang en dan afspoelen en droog maken en inspuiten met blanke lak of WD-40 en dan ff een stuk gaan rijden zodat het in de uitlaat brand.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Zal het tegen m'n moeder zeggen
Haar uitlaat van haar Tomos is ook beetje aan het roesten
Oké, met je sjieke Speedfightquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
gewoon met een borstel goed schrobben met cillit bang en dan afspoelen en droog maken en inspuiten met blanke lak of WD-40 en dan ff een stuk gaan rijden zodat het in de uitlaat brand.
Ook goedemorgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef BazzieK het volgende:
no1uknow heeft een R&P topic![]()
![]()
Niet bij elkaar passen..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:19 schreef no1uknow het volgende:
Ben ook ff 19 albums van ACDC aan het downen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
Hoi!
Vandaag is een dag die ik nooit zal vergeten!
Ik heb het voorste getalletje van mijn kilometerteller zojuist ontmaagd, wakker gemaakt uit zijn lange winterslaap, die maar liefst 9999,9 kilometers duurde. Maar het moment is nu daar dat hij is gevolueerd van een 0, naar een 1.
Hulde! Hoera!
Bier op mijn kosten!![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
Euhm, van het weekend wel, dan ben ik alleen thuis.![]()
![]()
Sterf Basquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef BazzieK het volgende:
no1uknow heeft een R&P topic![]()
![]()
Niet bij elkaar passen..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Mijn nieuwe msn plaatje, hehe.![]()
ACDC FTW.quote:
Zaterdag overdag moet je werken ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:42 schreef Diemietuhriej het volgende:
Oh en BazzieK, je doet maar, vrijdagavond komen er een paar man hier wat drinken, en zaterdag vanaf een uur of half 6 'smiddags ben ik wel thuis denk ik, tot 9 uur.. En zondag heb ik valkenswaardmeeting
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ACDC FTW.
Check dit:
Fuck mensen met een modemverbinding![]()
[afbeelding]
Gisteren en eergisteren alle prisonbreaks zitten kijken, echt goede seriequote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ACDC FTW.
Check dit:
Fuck mensen met een modemverbinding![]()
[afbeelding]
ja kweet, ik had ff geen photoshop (pc geformatteerd) dus ik moest wel ff in paint en als je dan in jpg opslaat gaat het plaatje helemaal fuckenquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja kweet, ik had ff geen photoshop (pc geformatteerd) dus ik moest wel ff in paint en als je dan in jpg opslaat gaat het plaatje helemaal fuckendus dan maar zo
![]()
Plaatjes werken nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Bijnaaaa!
[afbeelding]
Het memorabele moment
[afbeelding]
Uitrusten na de daad.
Je pics doen het nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:49 schreef Diemietuhriej het volgende:
[afbeelding]
Bijnaaaa!
[afbeelding]
Het memorabele moment
[afbeelding]
Uitrusten na de daad.
Camera stilhouden is blijkbaar ook een kunstquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
En hou je bek.![]()
Mijn foto's zijn goed genoeg, alsof uitgebreid mijn spiegelreflex ga pakken midden op het fietspad om mijn kilometerteller te fotograferen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |