Bron: www.rtvnoord.nlquote:Trein Nieuweschans - Leer laat het afweten
GRONINGEN - De trein tussen Nieuweschans en het Duitse Leer is kapot. De Deutsche Bahn heeft bussen gezet.
Naar verwachting duurt het de hele dag voordat de trein is gemaakt.
Vanaf half december rijdt Arriva op dit traject met een nieuwe trein. Het is dan niet meer nodig om in Nieuweschans over te stappen op de trein naar Duitsland.
Maandag 30 oktober 2006, 12:50 uur
De DB is nooit scheutig geweest met het materieel op Nieuweschans-Leer.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Bron: www.rtvnoord.nl
Pfff 1 treintje stuk en gelijk ligt alles op zijn gat...
Dat is voor het lightrailtopic ofzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:33 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom moet de TT korter![]()
Tevens tvp![]()
Ik wilde zelf eigenlijk de chloor-trein herinvoeren en die dan door Den Haag laten karren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 06:39 schreef Jerommeke.nl het volgende:
en bovendien gaat een deel over het tramnetwerk. je wil niet dat er ineens per ongeluk een dikke intercity op de montersestraat staat
Ja, zondequote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat de motor van de wadloper 3117 geploft is, nabij Groningen Noord![]()
![]()
Dames en heren, door een geexplodeerde motor zal Wadloper 3117 versnelt naar de scheermessen fabriek worden gedoneertquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat de motor van de wadloper 3117 geploft is, nabij Groningen Noord![]()
![]()
Jij ook altijd met je scheermessenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Dames en heren, door een geexplodeerde motor zal Wadloper 3117 versnelt naar de scheermessen fabriek worden gedoneert
Vet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net op Somda dat de motor van de wadloper 3117 geploft is, nabij Groningen Noord![]()
![]()
veel meer kan je dr niet van makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij ook altijd met je scheermessen![]()
Laten duwen door een andere wadloper. Wel zo makkelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:57 schreef Peterselieman het volgende:
Er kwam een behoorlijke rookpluim uit dat ding en uiteraard was er voorafgaand nog een knal, aldus een Somda gebruiker. Deze vroeg zich direct ook af hoe ze het ding weer naar groningen kregen. Op Groningen Noord laten staan is geen mogelijkheid, in verband met de enkelsporigheid voorlopig. Misschien is ie onderweg afgeworpen en later achter een ander stel weer aangehaakt?
ik ben wel benieuwd hoe het ding er nu uitziet, zowel van binnen als van buiten
Dat zou dan wel weer gaaf zijn! Maar als ik de machinist van de trein naar Roodeschool moest geloven, is deze ontploffing geen verrassing.quote:
geef ze eens ongelijk, dat is de concurrentquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:39 schreef thatsme het volgende:
nee Arriva doet er alles aan de wadlopers zo snel mogelijk wadslopers te maken... Ze schijnen er zo mee te raggen dat het lijkt alsof ze ze nooit in een goede staat terug willen geven aan de NS.
Die dingen zijn voor een appel en een ei gebouwd 20, 25 jaar geleden. 't Was niet de bedoeling dat ze in 2006 nog zouden rijden, dus dat er zo nu en dan eentje stuk gaat is niet zo raar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:39 schreef thatsme het volgende:
nee Arriva doet er alles aan de wadlopers zo snel mogelijk wadslopers te maken... Ze schijnen er zo mee te raggen dat het lijkt alsof ze ze nooit in een goede staat terug willen geven aan de NS.
concurrent? Op welke lijnen rijden ze allebei dan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
geef ze eens ongelijk, dat is de concurrent
Bij aanbestedingenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
concurrent? Op welke lijnen rijden ze allebei dan?
Is dat geouwehoer nou niet eens klaar inmiddels dan?quote:
nee, ze beginnen bijna weer opnieuwquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat geouwehoer nou niet eens klaar inmiddels dan?
zoals waar? De NS is juist blij al die lijntjes kwijt te zijn.quote:
valt me nog mee dat de olieslangen niet uit elkaar klappen danquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Wadloper het volgende:
Je hoort ook als ze vertrekken dat de motoren gewoon maximaal werken, die dingen zijn volgens mij gewoon opgevoerd :s
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Wadloper het volgende:
Je hoort ook als ze vertrekken dat de motoren gewoon maximaal werken, die dingen zijn volgens mij gewoon opgevoerd :s
Inzet bij Veolia?quote:
Apeldoorn-Zutphen, die aanbesteding is doodleuk weer gewonnen door NS. Terwijl Syntus dat lijntje best graag wilde hebben (hadden ze 'm handig aan de stopper Zutphen-Oldenzaal kunnen koppelen).quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef thatsme het volgende:
[..]
zoals waar? De NS is juist blij al die lijntjes kwijt te zijn.
moeten ze wel keerlussen hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Inzet bij Veolia?
Als sneltrein, dat is duidelijk.
Boeie, het is toch al een soort van lightrail, dat kan er ook nog wel bij. En anders: omklapbare spoilers.quote:
Arriva mag toch nog minimaal 15 rijden daar in het noorden? (met de trein dan, dat ze de bussen kwijtraken lijkt me duidelijk)quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze beginnen bijna weer opnieuw
Alleen niet tjdens het rijdenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
Had wel mooi geleken ja, maar het mag niet van Koos Spee.
Ja klopt, viel me ook al opquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
Nog vergeten te melden dat de 3212 op een van de balkons van de Bk bak een camera mist. Waarschijnlijk eraf gesloopt door vandalen
He die vraag kwam in een vorig topic ook al langs!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag afgelopen vrijdag bij de stootblokken van zowel perron 2a als perron 3a in Gn nogal wat rollen doek liggen. Nu bleek dat de bielzen tussen de rails bij de desbetreffende perrons bedekt waren met dat doek, zodanig dat er tussen de rails alleen het doek zichtbaar is. Weet iemand waar dat voor dient?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |