Zeker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:55 schreef IHVK het volgende:
Femke is de inhoudelijke winnares vind ik.
Hierin heb je helemaal gelijk, maar ik ben dus kritisch op de oorzaak.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef Zij-en-Hij het volgende:
En jij kan er niks voor voelen om via jouw belastinggeld bij te dragen, maar als de regering bijstandsvrouwen gedwongen aan het werk zit dan moeten ze zoregn dat er opvang is.
De waarheid is pijnlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef SCH het volgende:
Erg zwak van Balkenende om Bos aan te vallen op oneerlijkheid
En rustig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:57 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Vind ik ook. Bovendien was ze geestig.
Off-topic:quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:55 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Kun je dan geen alimentatie vragen? Of geld dat alleen als je getrouwd bent? Ik ben er iig voor dat wanneer een man een kind bij iemand heeft verwekt, en dan vertrekt dat die daarvoor ook betaald getrouwd of niet.
Ja dat snap ik. Dat is belachelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Van mij wel, ik juich dat zelfs toe!
Maar het gaat om bijstandsmoeders die GEEN keuze hebben!
Alsof ie zelf het woord niet kan nemen. Hij heeft een paar stokpaardjes daar is ie na drie opmerkingen wel doorheen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:59 schreef FonsvdB het volgende:
Wilders kreeg maar weinig kans om iets te zeggen.
Het woord zomaar overnemen terwijl iemand anders aan het woord is getuigt van onfatsoen. Wilders werd vrij vaak onderbroken door Pechtold en Halsema. Foei!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof ie zelf het woord niet kan nemen. Hij heeft een paar stokpaardjes daar is ie na drie opmerkingen wel doorheen.
Ik denk niet dat hij mag.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik mis Rouvoet ook in dit debat. Of mag hij niet op zondag?
Onzin, dat hoort bij een debat. Dat voorkomt ook dat er al te langdradige verhalen worden opgevoerd. Godzijdank dat het geratel van Balkenende af en toe werd onderbroken. Het wordt pas onfatsoenlijk als het keer op keer gebeurt, zoals Fortuyn destijds deed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:08 schreef FonsvdB het volgende:
[..]
Het woord zomaar overnemen terwijl iemand anders aan het woord is getuigt van onfatsoen. Wilders werd vrij vaak onderbroken door Pechtold en Halsema. Foei!
Zo zien we maar weer eens dat de politieke kleur van schrijver bepaalt wie het debat gewonnen heeft. Linkse mensen vinden dat Halsema en Bos hebben gewonnen, rechtse mensen vinden dat Balkenende en Rutte winnen. Lekker nuttig zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Onzin, dat hoort bij een debat. Dat voorkomt ook dat er al te langdradige verhalen worden opgevoerd. Godzijdank dat het geratel van Balkenende af en toe werd onderbroken. Het wordt pas onfatsoenlijk als het keer op keer gebeurt, zoals Fortuyn destijds deed.
Juist door te luisteren kun je leren wat iemand wil. Ik wou net eens van Wilders horen wat hij er van vond, maar werd al weer snel door anderen de mond gesnoerd. Dan heb ik liever een lang debat waarbij je iedereen kunt volgen dan een kort debat waarbij iedereen door elkaar heen praat.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:10 schreef Pool het volgende:
[..]
Onzin, dat hoort bij een debat. Dat voorkomt ook dat er al te langdradige verhalen worden opgevoerd. Godzijdank dat het geratel van Balkenende af en toe werd onderbroken. Het wordt pas onfatsoenlijk als het keer op keer gebeurt, zoals Fortuyn destijds deed.
Met deze conclusie kan ik het wel eens zijn, alleen vond ik dat Rutte weinig eigen plannen in te brengen had en vooral zijn stokpaardjes over de pvda inbracht. Hij moet toch echt zijn eigen gezicht laten zien, met dit soort optredens praat hij alleen maar zetels naar het CDA toe.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:02 schreef Jurgen21 het volgende:
Enkele conclusies:
- Femke Halsema voerde het beste debat.
- Alexander Pechtold en Geert Wilders het slechtst.
- Bos is er niet in geslaagd Balkenende onderuit te halen, daarvoor heeft hij nu nog drie mogelijkheden.
- Rutte was soms behoorlijk goed bezig, maar had ook zwakke momenten.
- Bos en Balkenende waren volledig gericht op elkaar en dat leverde nauwelijks een interessant debat op.
Hihi ja. Zo gaat het altijd. De vraag wie er gewonnen heeft is daardoor nutteloos.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:12 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Zo zien we maar weer eens dat de politieke kleur van schrijver bepaalt wie het debat gewonnen heeft. Linkse mensen vinden dat Halsema en Bos hebben gewonnen, rechtse mensen vinden dat Balkenende en Rutte winnen. Lekker nuttig zo![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |