Pechtold is nog lachwekkender dan Wildersquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:25 schreef Timmehhh het volgende:
Wat valt die Pecthold tegen zeg. Kabinetsbeleid afkraken waar d66 jarenlang onderdeel van is geweest
![]()
Ik vind halsema en Jan M een stuk geloofwaardiger
De metingen lopen naar mijn weten wel gelijk. Datzelfde geld volgens mij voor NIPO/RTL morgen.quote:
Want?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:28 schreef Viper86 het volgende:
Geen wonder dat alle leraren zo Links als de neten zijn.....
Die extra taalcursus is zo slecht nog niet.quote:
Komt misschien ook omdat linkse mensen graag anderen helpen en zo snel niet voor een riant salaris gaan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:28 schreef Viper86 het volgende:
Geen wonder dat alle leraren zo Links als de neten zijn.....
Ja, maar dan is het toch niet zijn eigen peiling?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is allemaal uit hetzelfde weekend hoor.
Met die spellingwijze is niets mis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die extra taalcursus is zo slecht nog niet.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een cursus nodig, aangezien het dus geen typo is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met die spellingwijze is niets mis.
ik hoop hetquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef Timmehhh het volgende:
Kinderopvangis er nog een partij die daar tegen is?
SP toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef Timmehhh het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Spellings.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"De gebiedende wijs krijgt over het algemeen geen 't'. De gebiedende wijs enkelvoud met u als onderwerp krijgt echter wel een t"quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:33 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een cursus nodig, aangezien het dus geen typo is.![]()
Laat maar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"De gebiedende wijs krijgt over het algemeen geen 't'. De gebiedende wijs enkelvoud met u als onderwerp krijgt echter wel een t"
(Schrijfwijzer, J. Renkema).
Verder nog vragen?
Opvallend idd dat er nooit eens iemand zegt: ja hallo als je kinderen wilt moet je ze godverdomme opvoeden ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef Timmehhh het volgende:
En hoe wil jij dat bijstandsmoeders dan laten oplossen die gedwongen aan het werk gezet worden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Opvallend idd dat er nooit eens iemand zegt: ja hallo als je kinderen wilt moet je ze godverdomme opvoeden ook.
Familie of betaalde kinderopvang, of de man natuurlijk, genoeg alternatievenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
En hoe wil jij dat bijstandsmoeders dan laten oplossen die gedwongen aan het werk gezet worden?
Zie ook de discussie in kinderkorting kwijt na aankoop huis?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Opvallend idd dat er nooit eens iemand zegt: ja hallo als je kinderen wilt moet je ze godverdomme opvoeden ook.
Rutte hield steeds vast aan die 18%, terwijl dat pertinent niet waar is. Dan is het makkelijk te scoren.quote:
Eehhhmm, niet gedwongen aan het werk zetten? Is dat een idee?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:38 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
En hoe wil jij dat bijstandsmoeders dan laten oplossen die gedwongen aan het werk gezet worden?
Waar zie jij u in deze zin dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
"De gebiedende wijs krijgt over het algemeen geen 't'. De gebiedende wijs enkelvoud met u als onderwerp krijgt echter wel een t"
(Schrijfwijzer, J. Renkema).
Verder nog vragen?
quote:Halsema, houdt je muil toch.
Dat is toch gewoon vastgesteld door het onafhankelijk CPBquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Rutte hield steeds vast aan die 18%, terwijl dat pertinent niet waar is. Dan is het makkelijk te scoren.
idd wat een drolquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef Peter83 het volgende:
Wouter weet het ook allemaal. Heerenveen heeft vrijdag al gespeeld.
Woutertje, toch.
Het CPB rapport van Rutte ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:41 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon vastgesteld door het onafhankelijk CPB![]()
Een man is er niet, anders was het geen bijstandsmoeder..quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:39 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Familie of betaalde kinderopvang, of de man natuurlijk, genoeg alternatieven![]()
Zover ik weet is het correct hoor...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hmmm... Wat dacht je van coalitie CDA / SP / CU?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat de SP zo radicaal wil bezuinigen op defensie en veel te veel geld uitgeeft aan de verzorgingsstaat. Anders zouden CDA en SP best een kabinet kunnen vormen. De SP is veel en veel beter dan PvdA of Groenlinks.
De regering heeft er toch voor gezorgd dat mensen in de bijstand moeten werken voor hun uitkering?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Eehhhmm, niet gedwongen aan het werk zetten? Is dat een idee?
Is het echt nodig dat IEDEREEN in Nederland werkt? Waarom was het 30 jaar geleden genoeg als er één kostwinner was, en moeten er nu per sé twee zijn? Kan iemand mij dat nou eens uitleggen.
Of je moet er niet meer voor zorgen dat ze moeten werken voor hun uitkering.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:44 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
De regering heeft er toch voor gezorgd dat mensen in de bijstand moeten werken voor hun uitkering?
Dan moeten ze ook voor goede opvang zorgen anders wordt werken onmogelijk en werk je je eigen beleid (werken voor de uitkering) tegen..
Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:44 schreef Zij-en-Hij het volgende:
En die 2 kostwinners zijn gewoon noodzakelijk omdat alles inmiddels onbetaalbaar is geworden..
Tja..quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Of je moet er niet meer voor zorgen dat ze moeten werken voor hun uitkering.
Elk kind heeft een vader, dus die spoort ze dan maar op, Anders had ze zich maar 10x moeten bedenken voordat ze met hem in bed dook, of het veilig moeten doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Een man is er niet, anders was het geen bijstandsmoeder..
Familie als achtervang heeft ook niet iedere bijstandsmoeder..
Feit is dat kinderopvang (ook de voorschoolse) gewoon goed geregeld moet worden. Anders wordt het de vrouwen die willen werken wel erg moeilijk gemaakt.
En ik heb t nu dus over vrouwen die, omdat ze in de bijstand zitten, moeten werken.
U draait en u bent niet eerlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef FonsvdB het volgende:
Hmm, ik geloof dat CDA een patent heeft op het 'niet eerlijk noemen van Bos'... zoveelste keer alweer.
Ik voel mij als CDA'er verwant met de CU en als ik moet kiezen tussen SP en PvdA zal ik altijd de eerste kiezen. Er is namelijk iets erger dan die sociaal-liberale regentenkliek die PvdA heet. Wouter Bos heeft in het hele radiodebat nog niets zinnigs gezegd over zijn eigen partij. Alle anderen doen het slecht, maar over z'n eigen plannen hoor je hem niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:44 schreef FonsvdB het volgende:
[..]
Hmmm... Wat dacht je van coalitie CDA / SP / CU?
Zegtie het weer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
U draait en u bent niet eerlijk.
Maar dan met dat toontje, erg irritant inderdaad.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef MeneerTim het volgende:
Interviewer: "Wat is uw favoriete club?"
Balkenende: "Heerenveen"
Interviewer: "Om hoe laat spelen die vandaag?
Balkende: "Geen idee"
Wouter Bos: "Dat weet ik wel, die hebben gisteren gespeeld en verloren."
Dus als je ervoor kiest om je kinderen op te voeden ipv te gaan werken, dan mag dat niet?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Tja..
Dat lijkt me de wereld op de kop. Iedereen moet werken voor het geld.
Als het écht niet gaat, ala.. Maar iedereen die kán werken moet gewoon werken. Uitkering of niet..
Wouter had het over vrijdag, dus die is ook niet helemaal op de hoogte.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef MeneerTim het volgende:
Je moet zaken bij de naam durven noemen en dat doet Balkenende dus ook. De PvdA liegt en draait aan alle kanten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef FonsvdB het volgende:
Hmm, ik geloof dat CDA een patent heeft op het 'niet eerlijk noemen van Bos'... zoveelste keer alweer.
Wouter is echt een ideale schoonzoon, he. Staat zo lekker in de maatschappij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef MeneerTim het volgende:
Balkenende weet niet eens wie de trainer is. Komt puur omdat Van Gaal Heerenveen als voorbeeld noemde op het CDA-congres.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef MeneerTim het volgende:
Beetje veel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef MeneerTim het volgende:
Oei, Bos beschuldigen van liegen is wel een beetje een zwaktebod.
Dat doet niets af aan de grappige interruptie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Wouter is echt een ideale schoonzoon, he. Staat zo lekker in de maatschappij.
Jammer genoeg dacht Wouter dat Heerenveen vrijdag had gespeeld.![]()
Of terecht. Het is maar hoe je het ziet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef SCH het volgende:
Het zijn vvvvvvvvvvvvvvveiten
Erg zwak van Balkenende om Bos aan te vallen op oneerlijkheid
Hè bah, een politicus die niets van voetbal weet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Balkenende weet niet eens wie de trainer is. Komt puur omdat Van Gaal Heerenveen als voorbeeld noemde op het CDA-congres.
De vader van mijn kind is er vandoor gegaan met een ander en heeft er zelf voor gekozen niet meer naar zn kind (verwekt in een huwelijk, dus niet zo maar even niet opgelet) om te kijken, ondanks herhalde verzoeken etc..quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Elk kind heeft een vader, dus die spoort ze dan maar op, Anders had ze zich maar 10x moeten bedenken voordat ze met hem in bed dook, of het veilig moeten doen
Kinderopvang kan ook goed geregeld worden zonder de overheid. Ik heb er ieder geval geen zin, om andersmans kinderen via de belastingen te onderhouden.
Van mij wel, ik juich dat zelfs toe!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dus als je ervoor kiest om je kinderen op te voeden ipv te gaan werken, dan mag dat niet?
Ik mis Rouvoet ook in dit debat. Of mag hij niet op zondag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef Urquhart het volgende:
Kan Pastors voortaan niet komen ipv Wilders/Pechtold?
Hij heeft idd. dit debat aan zich voorbij laten gaan i.v.m. de zondagsrust (net als de SGP).quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik mis Rouvoet ook in dit debat. Of mag hij niet op zondag?
Kun je dan geen alimentatie vragen? Of geld dat alleen als je getrouwd bent? Ik ben er iig voor dat wanneer een man een kind bij iemand heeft verwekt, en dan vertrekt dat die daarvoor ook betaald getrouwd of niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
De vader van mijn kind is er vandoor gegaan met een ander en heeft er zelf voor gekozen niet meer naar zn kind (verwekt in een huwelijk, dus niet zo maar even niet opgelet) om te kijken, ondanks herhalde verzoeken etc..
Die situaties komen ook voor.. Niet dat ik in de situatie 'bijstandsmoeder' zit (gelukkig)
Maar wat ik wil zeggen is dat niet iedere vrouw in de bijstand daar zelf voor heeft gekozen dus jouw opmerking gaat daar mank.
En jij kan er niks voor voelen om via jouw belastinggeld bij te dragen, maar als de regering bijstandsvrouwen gedwongen aan het werk zit dan moeten ze zoregn dat er opvang is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |