Beetje veel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef MeneerTim het volgende:
Oei, Bos beschuldigen van liegen is wel een beetje een zwaktebod.
Dat doet niets af aan de grappige interruptie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef Peter83 het volgende:
[..]
Wouter is echt een ideale schoonzoon, he. Staat zo lekker in de maatschappij.
Jammer genoeg dacht Wouter dat Heerenveen vrijdag had gespeeld.![]()
Of terecht. Het is maar hoe je het ziet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:48 schreef SCH het volgende:
Het zijn vvvvvvvvvvvvvvveiten
Erg zwak van Balkenende om Bos aan te vallen op oneerlijkheid
Hè bah, een politicus die niets van voetbal weet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Balkenende weet niet eens wie de trainer is. Komt puur omdat Van Gaal Heerenveen als voorbeeld noemde op het CDA-congres.
De vader van mijn kind is er vandoor gegaan met een ander en heeft er zelf voor gekozen niet meer naar zn kind (verwekt in een huwelijk, dus niet zo maar even niet opgelet) om te kijken, ondanks herhalde verzoeken etc..quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:47 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Elk kind heeft een vader, dus die spoort ze dan maar op, Anders had ze zich maar 10x moeten bedenken voordat ze met hem in bed dook, of het veilig moeten doen
Kinderopvang kan ook goed geregeld worden zonder de overheid. Ik heb er ieder geval geen zin, om andersmans kinderen via de belastingen te onderhouden.
Van mij wel, ik juich dat zelfs toe!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dus als je ervoor kiest om je kinderen op te voeden ipv te gaan werken, dan mag dat niet?
Ik mis Rouvoet ook in dit debat. Of mag hij niet op zondag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:53 schreef Urquhart het volgende:
Kan Pastors voortaan niet komen ipv Wilders/Pechtold?
Hij heeft idd. dit debat aan zich voorbij laten gaan i.v.m. de zondagsrust (net als de SGP).quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:54 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik mis Rouvoet ook in dit debat. Of mag hij niet op zondag?
Kun je dan geen alimentatie vragen? Of geld dat alleen als je getrouwd bent? Ik ben er iig voor dat wanneer een man een kind bij iemand heeft verwekt, en dan vertrekt dat die daarvoor ook betaald getrouwd of niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:52 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
De vader van mijn kind is er vandoor gegaan met een ander en heeft er zelf voor gekozen niet meer naar zn kind (verwekt in een huwelijk, dus niet zo maar even niet opgelet) om te kijken, ondanks herhalde verzoeken etc..
Die situaties komen ook voor.. Niet dat ik in de situatie 'bijstandsmoeder' zit (gelukkig)
Maar wat ik wil zeggen is dat niet iedere vrouw in de bijstand daar zelf voor heeft gekozen dus jouw opmerking gaat daar mank.
En jij kan er niks voor voelen om via jouw belastinggeld bij te dragen, maar als de regering bijstandsvrouwen gedwongen aan het werk zit dan moeten ze zoregn dat er opvang is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |