abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43035696
kansloze verkiezingsactie dit.

VVD.
pi_43036416
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:32 schreef JohnDope het volgende:
Wat een drama zeg..... Sacha de Boer is enkel een nieuwscassiere en die andere juffrouw is een spuit - en slikgoeroe

Ik vind die rutte an sich sowieso al een drama, moet je eens goed kijken en horen hoe hij praat.
en daar zit je er dus naast dat dacht ik ook altijd.

maar de man heeft wel smaak in iedergeval
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:04:46 #28
65918 IBAZ
broeinest
pi_43036825
Smaak?

Ik vind het walgelijk om vlak voor de verkiezingen als vvd´er te gaan lonken met normen en waarden als : " het gezin als hoeksteen van de samenleving, ik zoek een vrouw en ga 15 kleinkinderen maken".
Dit is gewoon inspelen op het gedachtengoed van de confessionele partijen, waar ze de meeste stemmen dreigen te verliezen.
pi_43036993
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:04 schreef IBAZ het volgende:
Smaak?

Ik vind het walgelijk om vlak voor de verkiezingen als vvd´er te gaan lonken met normen en waarden als : " het gezin als hoeksteen van de samenleving, ik zoek een vrouw en ga 15 kleinkinderen maken".
Dit is gewoon inspelen op het gedachtengoed van de confessionele partijen, waar ze de meeste stemmen dreigen te verliezen.
over het soort vrouwen dan he voor de rest heb ik ook niets met onze mark
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_43037145
Ben ik met je eens, ibaz. Ik kan er wel om lachen, maar het wordt idd erg Amerikaans zo. Het is tevens een goede zet om de naamsbekendheid van Mark Rutte te vergroten bij de wat minder politiek-geinteresseerden.....
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:22:45 #31
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43037262
Ach, Femke halsema had het er onlangs ook al over, als je gevraagd wordt door bladen moet je 3/4 privenieuws delen, zodat je misschien een kwart van het stuk je politieke standpunten kunt uitdragen. En dat is vast niet anders bij dit artikel. Halsema heeft alleen het voordeel dat er heel veel vrouwenbladen zijn die haar wel willen hebben, en dan kom je als Rutte bij de privé uit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43037354
Ik zie een programma hierover opdoemen bij talpa waarbij de kijekrs via sms mogen stemmen. Eerst over of hij homo, hetero of bi is en daarna mag er een leuke partner gekozen worden.

Dat moet nog meer kijekrs trekken dan de lijsttrekkersverkiezingen van de VVD.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:31:32 #33
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43037485
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef du_ke het volgende:
Ik zie een programma hierover opdoemen bij talpa waarbij de kijekrs via sms mogen stemmen. Eerst over of hij homo, hetero of bi is en daarna mag er een leuke partner gekozen worden.

Prima. Als Verdonk de lijst maar trekt en de kiezers binnensleept.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43037500
quote:

ik zie meer iets in coalitie on ice waar de nieuwe coalitie bepaald wordt door een vakjury van dansleraren.
pi_43037566
sophie hilbrand
pi_43038726
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en daar zit je er dus naast dat dacht ik ook altijd.

maar de man heeft wel smaak in iedergeval
Sasha de boer heeft ook nog talenten als Fotografe (zoals 1 miljoen andere nederlanders met hun digitale camera) zoals ze zij destijds vertelde in BvD.
Toen zat ze heel intellectueel te praten over fotograferen. En over Hart van Nederland zei Sasha: "dat is toch heel triviaal nieuws? Dat altijd gaat over eendjes die geboren worden enzo toch?"
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43039093
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Sasha de boer heeft ook nog talenten als Fotografe (zoals 1 miljoen andere nederlanders met hun digitale camera) zoals ze zij destijds vertelde in BvD.
Toen zat ze heel intellectueel te praten over fotograferen. En over Hart van Nederland zei Sasha: "dat is toch heel triviaal nieuws? Dat altijd gaat over eendjes die geboren worden enzo toch?"
daar heeft ze toch gelijk in het enige jammere is is dat het NOS journaal daar ook steeds meer naar het neigen is.
pi_43039207
quote:

lijkt me leuk.. ik zal kijken
pi_43039582
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

daar heeft ze toch gelijk in het enige jammere is is dat het NOS journaal daar ook steeds meer naar het neigen is.
Dat is het hypocriete ook dat ze daar de laatste tijd ook naar toe neigen. Ze proberen dan net niet oubollig te zijn, maar ze slaan daarmee dan net de plank mis.
ze heeft er geen gelijk in en ze deed net alsof ze HvN niet kende "ofzo toch?", terwijl ze het wel kent.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43040630
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef JohnDope het volgende:
Sacha de Boer maakt eigenlijk hele mooie foto's (vind ik): http://www.sachadeboer.com/
pi_43041905
Ach, er zal vast wel een golddigger opduiken. Net zoals 99% van de VVD'ers een vrouw hebben omdat ze geld hebben.
pi_43042431
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
Ach, er zal vast wel een golddigger opduiken. Net zoals 99% van de VVD'ers een vrouw hebben omdat ze geld hebben.
Ach, altijd beter dan dat je vrouw op je valt omdat je een uitkering hebt, zoals bij de SP.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:42:47 #43
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43042530
de rukcarrousel van Rutte
quote:
Als voorbeeldvrouwen noemde Rutte onder andere Sophie Hilbrand, Daphne Deckers en Sacha de Boer.
volgens mij kan het niveau echt niet lager dan dit
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43042542
Rutte is trouwens homo, maar aangezien hij gereformeerd is kan hij dat niet toegeven, maar dat terzijde. Mark hoort dan ook niet bij de VVD, maar bij het CDA.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:44:04 #45
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43042567
who cares of ie homo is of niet, hij heeft het lekker voor zich te houden
pi_43042594
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef Aoristus het volgende:
who cares of ie homo is of niet, hij heeft het lekker voor zich te houden
Prima natuurlijk, maar ik schaam me plaatsvervangend voor zulke triestigheid als openlijk verkondigen dat je een vrouw zoekt en dan een zootje bekende vrouwen opsommen die je wel leuk lijken.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:47:33 #47
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43042643
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Prima natuurlijk, maar ik schaam me plaatsvervangend voor zulke triestigheid als openlijk verkondigen dat je een vrouw zoekt en dan een zootje bekende vrouwen opsommen die je wel leuk lijken.
absoluut, dat zijn geen gangbare normen en waarden
pi_43042692
Laten we twijfel gevalletjes gewoon rutteseksueel noemen
pi_43042770
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ach, altijd beter dan dat je vrouw op je valt omdat je een uitkering hebt, zoals bij de SP.
.

Linkse vrouwen scheren hun kutje niet .
pi_43042785
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Laten we twijfel gevalletjes gewoon rutteseksueel noemen
Ik denk dat het nog wel wat wordt met Rutte en Bos als ze uit de kast komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')