en daar zit je er dus naast dat dacht ik ook altijd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:32 schreef JohnDope het volgende:
Wat een drama zeg..... Sacha de Boer is enkel een nieuwscassiere en die andere juffrouw is een spuit - en slikgoeroe
Ik vind die rutte an sich sowieso al een drama, moet je eens goed kijken en horen hoe hij praat.
over het soort vrouwen dan he voor de rest heb ik ook niets met onze markquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:04 schreef IBAZ het volgende:
Smaak?
Ik vind het walgelijk om vlak voor de verkiezingen als vvd´er te gaan lonken met normen en waarden als : " het gezin als hoeksteen van de samenleving, ik zoek een vrouw en ga 15 kleinkinderen maken".
Dit is gewoon inspelen op het gedachtengoed van de confessionele partijen, waar ze de meeste stemmen dreigen te verliezen.
Prima. Als Verdonk de lijst maar trekt en de kiezers binnensleept.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef du_ke het volgende:
Ik zie een programma hierover opdoemen bij talpa waarbij de kijekrs via sms mogen stemmen. Eerst over of hij homo, hetero of bi is en daarna mag er een leuke partner gekozen worden.
Dat moet nog meer kijekrs trekken dan de lijsttrekkersverkiezingen van de VVD.
ik zie meer iets in coalitie on ice waar de nieuwe coalitie bepaald wordt door een vakjury van dansleraren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef du_ke het volgende:
Ik zie een programma hierover opdoemen bij talpa waarbij de kijekrs via sms mogen stemmen. Eerst over of hij homo, hetero of bi is en daarna mag er een leuke partner gekozen worden.
Sasha de boer heeft ook nog talenten als Fotografe (zoals 1 miljoen andere nederlanders met hun digitale camera) zoals ze zij destijds vertelde in BvD.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
en daar zit je er dus naast dat dacht ik ook altijd.
maar de man heeft wel smaak in iedergeval
daar heeft ze toch gelijk in het enige jammere is is dat het NOS journaal daar ook steeds meer naar het neigen is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Sasha de boer heeft ook nog talenten als Fotografe (zoals 1 miljoen andere nederlanders met hun digitale camera) zoals ze zij destijds vertelde in BvD.
Toen zat ze heel intellectueel te praten over fotograferen. En over Hart van Nederland zei Sasha: "dat is toch heel triviaal nieuws? Dat altijd gaat over eendjes die geboren worden enzo toch?"![]()
lijkt me leuk.. ik zal kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef du_ke het volgende:
Dat is het hypocriete ook dat ze daar de laatste tijd ook naar toe neigen. Ze proberen dan net niet oubollig te zijn, maar ze slaan daarmee dan net de plank mis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
daar heeft ze toch gelijk in het enige jammere is is dat het NOS journaal daar ook steeds meer naar het neigen is.
Sacha de Boer maakt eigenlijk hele mooie foto's (vind ik): http://www.sachadeboer.com/quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef JohnDope het volgende:
Sasha de boer heeft ook nog talenten als Fotografe (zoals 1 miljoen andere nederlanders met hun digitale camera) zoals ze zij destijds vertelde in BvD.
Toen zat ze heel intellectueel te praten over fotograferen. En over Hart van Nederland zei Sasha: "dat is toch heel triviaal nieuws? Dat altijd gaat over eendjes die geboren worden enzo toch?"![]()
Ach, altijd beter dan dat je vrouw op je valt omdat je een uitkering hebt, zoals bij de SP.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
Ach, er zal vast wel een golddigger opduiken. Net zoals 99% van de VVD'ers een vrouw hebben omdat ze geld hebben.
volgens mij kan het niveau echt niet lager dan ditquote:Als voorbeeldvrouwen noemde Rutte onder andere Sophie Hilbrand, Daphne Deckers en Sacha de Boer.
Prima natuurlijk, maar ik schaam me plaatsvervangend voor zulke triestigheid als openlijk verkondigen dat je een vrouw zoekt en dan een zootje bekende vrouwen opsommen die je wel leuk lijken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef Aoristus het volgende:
who cares of ie homo is of niet, hij heeft het lekker voor zich te houden
absoluut, dat zijn geen gangbare normen en waardenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Prima natuurlijk, maar ik schaam me plaatsvervangend voor zulke triestigheid als openlijk verkondigen dat je een vrouw zoekt en dan een zootje bekende vrouwen opsommen die je wel leuk lijken.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan dat je vrouw op je valt omdat je een uitkering hebt, zoals bij de SP.
Ik denk dat het nog wel wat wordt met Rutte en Bos als ze uit de kast komen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Laten we twijfel gevalletjes gewoon rutteseksueel noemen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |