abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43028405
quote:
De VVD-lijsttrekker Mark Rutte is zijn vrijgezellenbestaan zat. Tegenover Privé liet de 39-jarige Rutte weten dat hij op zoek is naar een sterke en mooie carrièrevrouw. Als voorbeeldvrouwen noemde Rutte onder andere Sophie Hilbrand, Daphne Deckers en Sacha de Boer.

"Ik ben er misschien meer aan toe dan een paar jaar geleden, het verlangen naar intimiteit komt steeds dichterbij", bekent Rutte.

De VVD-frontman laat weten dat hij een goede man zal zijn voor zijn toekomstige levenspartner. "Ik hou ervan om mijn handen uit de mouwen te steken en weet alles van schoonmaken."

Mark Rutte denkt ver vooruit. Hij hoopt rond de vijftien kleinkinderen te krijgen. Mocht het echter allemaal niet lukken zal hij niet 'diep ongelukkig' zijn.
Ik kom niet zo vaak in SHO, maar heb de indruk dat alledrie de voorbeeldvrouwen reeds bezet zijn (?).
Wie weet er nog een geschikte kandidate voor Mark?
pi_43028432
Wat doet Daphne Deckers in dat lijstje ? Maareh, Sacha de Boer, die Rutte snapt het
pi_43028486
Vinden vrouwen dat wat, dat een man in de media aan gaat kondigen op zoek te zijn naar je? Moet zoiets niet spontaan en toevallig gebeuren, ipv dat het gewenste aantal kleinkinderen al bekend is?

Of dat er voorbeeldvrouwen genoemd worden, zo van: iedereen die daar op lijkt is goed.

Of heb ik het verkeerd en vinden vrouwen dit wel schattig en een goeie deal?
  zondag 29 oktober 2006 @ 09:41:00 #5
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_43028769
wat een kansloze lul is het toch ook.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_43028914
ik maar denken dat hij homo is
pi_43029057
Eén Mark Trutte is meer dan zat. Laat Mark bij mama blijven. Ik moet er namelijk niet aan denken dat hij ons land "verrijkt" met 15 kleinkinderen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:18:39 #8
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_43029267
Ik dacht dat het een VVD-ideaal was om rijk en eenzaam te sterven.
pi_43029383
Tja, ik kan me zo voorstellen dat de VVD wel blij is met Rutte, maar dat ze vinden dat een politicus nog sterker is met de juiste vrouw. Daarom plaatsen ze dit in de media, zodat iedereen het idee krijgt, dat Rutte bezig is om een stabielere thuisbasis te krijgen, om zo een betere politicus te worden.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_43029507
Hier de foto's aanleveren.
pi_43029635
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:18 schreef Pool het volgende:
Kijik en daar gaat het bij jou fout...Denken
"If you put in the same effort as others, you can't be better than others."
- Ki young Jeon.
pi_43029712
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:26 schreef Pendri het volgende:
Tja, ik kan me zo voorstellen dat de VVD wel blij is met Rutte, maar dat ze vinden dat een politicus nog sterker is met de juiste vrouw. Daarom plaatsen ze dit in de media, zodat iedereen het idee krijgt, dat Rutte bezig is om een stabielere thuisbasis te krijgen, om zo een betere politicus te worden.
kom zeg hé, het is geen voetbal
  zondag 29 oktober 2006 @ 10:47:29 #13
65918 IBAZ
broeinest
pi_43029746

Dit lijkt me wel een sterke vrouw.
Allochtoon ook, kan hij dubbel scoren.
pi_43030550
Hier nog een gezellige, sterke vrouw voor Mark. En ze stemt nog VVD ook!

pi_43030846
Leuk voor hem, maar ik weet niet waarom hij dit aan de grote klok moet hangen. (ow ja, verkiezingen enzo )
pi_43031613
Ja, deze actie zal vast wel met de verkiezingen te maken hebben; het studentikoze, levensgenietende moet er een beetje af en daar moet (tot op zekere hoogte) wat stabiliteit, betrouwbaarheid en ga zo maar door voor in de plaats komen, maar.... wie past er dan bij (het eisenpakket van) Mark?

Carice van Houten?
Edit: gaat niet door, want volgens wikipedia heeft "Carice sinds kort een relatie met de Duitser Sebastian Koch die ook in de film Zwartboek speelt."

[ Bericht 19% gewijzigd door femmeChantal op 29-10-2006 12:21:53 ]
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:28:47 #17
65918 IBAZ
broeinest
pi_43032013
Dit is ook wel een (bio)stabiele vrouw.

pi_43032101
Wat een drama zeg..... Sacha de Boer is enkel een nieuwscassiere en die andere juffrouw is een spuit - en slikgoeroe

Ik vind die rutte an sich sowieso al een drama, moet je eens goed kijken en horen hoe hij praat.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 29 oktober 2006 @ 12:32:57 #19
3185 Adelante
To let it go now
pi_43032119
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 10:18 schreef Pool het volgende:
Met z'n tweeen kun je nog intenser genieten dat de kansloze paupers eerder gaan dan jou...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:11:10 #20
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43033180
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 09:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
ik maar denken dat hij homo is
Dat is ie dus niet
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 29 oktober 2006 @ 13:13:02 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_43033235
Ik vind het best een leuke man, alleen issie van de verkeerde partij en ben ik al bezet.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_43033570
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Dat is ie dus niet
tja, of bi ?

maar goed, ik denk toch dat hij homo is ...

hij durft er nog niet voor uit te komen

zondag 29 oktober 2006 @ 13:40:45 #23
159886 RobieHood
tegen de rechtse rakkers
pi_43034180
http://www.single-russian-woman.com

Voor ieder potje is een deksteltje te koop!! Leve de marktwerking.....
If (strCrimineel = \\\\\\\"Holleeder\\\\\\\") Then goto Paarlberg goto Kroes goto VVD
MsgBox \\\\\\\"Infiltration Succeded!!!\\\\\\\"
MsgBox \\\\\\\"www.kutvvd.nl\\\\\\\"
end
pi_43034554
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:28 schreef IBAZ het volgende:
Dit is ook wel een (bio)stabiele vrouw.

[afbeelding]
live life
pi_43035051

Gister op het journaal!!
pi_43035696
kansloze verkiezingsactie dit.

VVD.
pi_43036416
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 12:32 schreef JohnDope het volgende:
Wat een drama zeg..... Sacha de Boer is enkel een nieuwscassiere en die andere juffrouw is een spuit - en slikgoeroe

Ik vind die rutte an sich sowieso al een drama, moet je eens goed kijken en horen hoe hij praat.
en daar zit je er dus naast dat dacht ik ook altijd.

maar de man heeft wel smaak in iedergeval
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:04:46 #28
65918 IBAZ
broeinest
pi_43036825
Smaak?

Ik vind het walgelijk om vlak voor de verkiezingen als vvd´er te gaan lonken met normen en waarden als : " het gezin als hoeksteen van de samenleving, ik zoek een vrouw en ga 15 kleinkinderen maken".
Dit is gewoon inspelen op het gedachtengoed van de confessionele partijen, waar ze de meeste stemmen dreigen te verliezen.
pi_43036993
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:04 schreef IBAZ het volgende:
Smaak?

Ik vind het walgelijk om vlak voor de verkiezingen als vvd´er te gaan lonken met normen en waarden als : " het gezin als hoeksteen van de samenleving, ik zoek een vrouw en ga 15 kleinkinderen maken".
Dit is gewoon inspelen op het gedachtengoed van de confessionele partijen, waar ze de meeste stemmen dreigen te verliezen.
over het soort vrouwen dan he voor de rest heb ik ook niets met onze mark
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_43037145
Ben ik met je eens, ibaz. Ik kan er wel om lachen, maar het wordt idd erg Amerikaans zo. Het is tevens een goede zet om de naamsbekendheid van Mark Rutte te vergroten bij de wat minder politiek-geinteresseerden.....
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:22:45 #31
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_43037262
Ach, Femke halsema had het er onlangs ook al over, als je gevraagd wordt door bladen moet je 3/4 privenieuws delen, zodat je misschien een kwart van het stuk je politieke standpunten kunt uitdragen. En dat is vast niet anders bij dit artikel. Halsema heeft alleen het voordeel dat er heel veel vrouwenbladen zijn die haar wel willen hebben, en dan kom je als Rutte bij de privé uit.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_43037354
Ik zie een programma hierover opdoemen bij talpa waarbij de kijekrs via sms mogen stemmen. Eerst over of hij homo, hetero of bi is en daarna mag er een leuke partner gekozen worden.

Dat moet nog meer kijekrs trekken dan de lijsttrekkersverkiezingen van de VVD.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 29 oktober 2006 @ 15:31:32 #33
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_43037485
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef du_ke het volgende:
Ik zie een programma hierover opdoemen bij talpa waarbij de kijekrs via sms mogen stemmen. Eerst over of hij homo, hetero of bi is en daarna mag er een leuke partner gekozen worden.

Prima. Als Verdonk de lijst maar trekt en de kiezers binnensleept.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_43037500
quote:

ik zie meer iets in coalitie on ice waar de nieuwe coalitie bepaald wordt door een vakjury van dansleraren.
pi_43037566
sophie hilbrand
pi_43038726
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 14:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

en daar zit je er dus naast dat dacht ik ook altijd.

maar de man heeft wel smaak in iedergeval
Sasha de boer heeft ook nog talenten als Fotografe (zoals 1 miljoen andere nederlanders met hun digitale camera) zoals ze zij destijds vertelde in BvD.
Toen zat ze heel intellectueel te praten over fotograferen. En over Hart van Nederland zei Sasha: "dat is toch heel triviaal nieuws? Dat altijd gaat over eendjes die geboren worden enzo toch?"
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43039093
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Sasha de boer heeft ook nog talenten als Fotografe (zoals 1 miljoen andere nederlanders met hun digitale camera) zoals ze zij destijds vertelde in BvD.
Toen zat ze heel intellectueel te praten over fotograferen. En over Hart van Nederland zei Sasha: "dat is toch heel triviaal nieuws? Dat altijd gaat over eendjes die geboren worden enzo toch?"
daar heeft ze toch gelijk in het enige jammere is is dat het NOS journaal daar ook steeds meer naar het neigen is.
pi_43039207
quote:

lijkt me leuk.. ik zal kijken
pi_43039582
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

daar heeft ze toch gelijk in het enige jammere is is dat het NOS journaal daar ook steeds meer naar het neigen is.
Dat is het hypocriete ook dat ze daar de laatste tijd ook naar toe neigen. Ze proberen dan net niet oubollig te zijn, maar ze slaan daarmee dan net de plank mis.
ze heeft er geen gelijk in en ze deed net alsof ze HvN niet kende "ofzo toch?", terwijl ze het wel kent.
pi_43040630
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef JohnDope het volgende:
Sacha de Boer maakt eigenlijk hele mooie foto's (vind ik): http://www.sachadeboer.com/
pi_43041905
Ach, er zal vast wel een golddigger opduiken. Net zoals 99% van de VVD'ers een vrouw hebben omdat ze geld hebben.
pi_43042431
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
Ach, er zal vast wel een golddigger opduiken. Net zoals 99% van de VVD'ers een vrouw hebben omdat ze geld hebben.
Ach, altijd beter dan dat je vrouw op je valt omdat je een uitkering hebt, zoals bij de SP.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:42:47 #43
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43042530
de rukcarrousel van Rutte
quote:
Als voorbeeldvrouwen noemde Rutte onder andere Sophie Hilbrand, Daphne Deckers en Sacha de Boer.
volgens mij kan het niveau echt niet lager dan dit
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_43042542
Rutte is trouwens homo, maar aangezien hij gereformeerd is kan hij dat niet toegeven, maar dat terzijde. Mark hoort dan ook niet bij de VVD, maar bij het CDA.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:44:04 #45
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43042567
who cares of ie homo is of niet, hij heeft het lekker voor zich te houden
pi_43042594
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef Aoristus het volgende:
who cares of ie homo is of niet, hij heeft het lekker voor zich te houden
Prima natuurlijk, maar ik schaam me plaatsvervangend voor zulke triestigheid als openlijk verkondigen dat je een vrouw zoekt en dan een zootje bekende vrouwen opsommen die je wel leuk lijken.
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:47:33 #47
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43042643
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Prima natuurlijk, maar ik schaam me plaatsvervangend voor zulke triestigheid als openlijk verkondigen dat je een vrouw zoekt en dan een zootje bekende vrouwen opsommen die je wel leuk lijken.
absoluut, dat zijn geen gangbare normen en waarden
pi_43042692
Laten we twijfel gevalletjes gewoon rutteseksueel noemen
pi_43042770
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ach, altijd beter dan dat je vrouw op je valt omdat je een uitkering hebt, zoals bij de SP.
.

Linkse vrouwen scheren hun kutje niet .
pi_43042785
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:49 schreef MrBadGuy het volgende:
Laten we twijfel gevalletjes gewoon rutteseksueel noemen
Ik denk dat het nog wel wat wordt met Rutte en Bos als ze uit de kast komen.
pi_43042809
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Paars 3 wordt Roze 1
  zondag 29 oktober 2006 @ 18:54:04 #52
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43042814
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:53 schreef pberends het volgende:

[..]

paars haar?
pi_43042875
Balkenende is ook wel gay eigenlijk. Bas van der Vlies is de enige lijsttrekker die ik op z'n heteroseksualiteit vertrouw.
pi_43048896
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:24 schreef femmeChantal het volgende:

[..]

Sacha de Boer maakt eigenlijk hele mooie foto's
Wie niet?

Maar om daar nou intellectueel over te gaan praten dat gaat me ook wat ver

Maargoed of men nou vindt dat ze goed fotografeert of niet.... de status van nieuwscassiere zal haar altijd blijven achter volgen......
pi_43048991
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:56 schreef pberends het volgende:
Balkenende is ook wel gay eigenlijk. Bas van der Vlies is de enige lijsttrekker die ik op z'n heteroseksualiteit vertrouw.
Die juist niet! Da's wel de enige die er nooit voor uit zal komen.
pi_43066397
Oei, ik zie in gedachten al Sophie Hilbrand Mark Rutte pijpen. Lekker zeg. Eerst voelt ze een beetje aan de zak van Mark. En dan zie je zo Mark een beetje aarzelend kijken. En dan hapt ze in een keer die geile neukstaaf van dat Wiegeliaanse prinsje naar binnen. Mark zo stotteren van: "Mij-mijn moe-moeder is beneden." En daarop werpt Sophie zo'n blik naar hem toe van: "Relax." Dan moet Mark steeds meer kreunen en zijn bril wordt er beslagen van. Op het moment supreme haalt Mark zijn liberale lapzwans naar buiten en saneert snoeihard in haar gezicht. Het sperma druipt van Sophies jukbeenderen af. Haar geile BNN-tongetje draait over haar lippen en ze geeft Mark een dikke knipoog.

Nee, ik zou het me niet kunnen voorstellen.
pi_43067848
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 14:37 schreef Puzzelaar het volgende:
Oei, ik zie in gedachten al Sophie Hilbrand Mark Rutte pijpen. Lekker zeg. Eerst voelt ze een beetje aan de zak van Mark. En dan zie je zo Mark een beetje aarzelend kijken. En dan hapt ze in een keer die geile neukstaaf van dat Wiegeliaanse prinsje naar binnen. Mark zo stotteren van: "Mij-mijn moe-moeder is beneden." En daarop werpt Sophie zo'n blik naar hem toe van: "Relax." Dan moet Mark steeds meer kreunen en zijn bril wordt er beslagen van. Op het moment supreme haalt Mark zijn liberale lapzwans naar buiten en saneert snoeihard in haar gezicht. Het sperma druipt van Sophies jukbeenderen af. Haar geile BNN-tongetje draait over haar lippen en ze geeft Mark een dikke knipoog.

Nee, ik zou het me niet kunnen voorstellen.
sexverhalen.com
pi_43070336
quote:
De VVD-lijsttrekker Mark Rutte is zijn vrijgezellenbestaan zat. Tegenover Privé liet de 39-jarige Rutte weten dat hij op zoek is naar een sterke en mooie carrièrevrouw.
1

+
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:31 schreef PJORourke het volgende:
Prima. Als Verdonk de lijst maar trekt en de kiezers binnensleept.
1
=
2.

Leuk koppel. Opposites attract.
pi_43070386
Als Sophie Hilbrand al met een politicus een relatie aangaat, kan het alleen maar Nawijn zijn....
pi_43070761
http://www.ad.nl/multimedia/archive/00078/rutte2007_78902b.jpg

Mooi Glimlach Mark Hahahahahahahah

Markie is eindelijk in de Pubertijd beland en begint last van zijn hormonen te krijgen
  maandag 30 oktober 2006 @ 17:10:42 #61
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_43071634
Is dit niks voor hem:

Froukje Jansen=
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
pi_43072312
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:10 schreef freddygonzales het volgende:
Is dit niks voor hem:
[afbeelding]
Froukje Jansen=
Ja nog even. Mag wel 'n iets oudere dame zijn volgens mij.

Ik vind 't overigens triest dat 'n politicus daarop in gaat, vragen over z'n liefdesleven.. Geeft zo'n akelig 'politici-zijn-je-vrienden'-gevoel.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:01:27 #63
159886 RobieHood
tegen de rechtse rakkers
pi_43094455
Eeen premierskandidaat die nog niet eens een vrouw kan versieren
En dan maar lopen zeuren oven Balkie....

Ik denk niet dat die topmeiden op een dergelijk sulletje zitten te wachten. Het oog wil ook wat.........
If (strCrimineel = \\\\\\\"Holleeder\\\\\\\") Then goto Paarlberg goto Kroes goto VVD
MsgBox \\\\\\\"Infiltration Succeded!!!\\\\\\\"
MsgBox \\\\\\\"www.kutvvd.nl\\\\\\\"
end
pi_43094993
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:01 schreef RobieHood het volgende:
Eeen premierskandidaat die nog niet eens een vrouw kan versieren [afbeelding]
En dan maar lopen zeuren oven Balkie....

Ik denk niet dat die topmeiden op een dergelijk sulletje zitten te wachten. Het oog wil ook wat.........
Inderdaad die Rutte is nu niks beter dan een Golddigger. Hij probeert namelijk met zijn status een vrouw te regelen. Inderdaad wat een nerd
pi_43095267
Waarom suggereert/denkt bijna iedereen ineens dat Rutte een billensnoeper is!?!

Kijk, ik mag 'm niet, z'n partij vervloek ik tot in het diepst van mijn hart maar dat Mark
homosueel (Rotterdams ) is kan ik me echt niet voorstellen!

PS. Hij woont ook niet nog bij z'n moeder, hij heeft een eigen huis!
pi_43095403
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:41 schreef BlaineDeMono het volgende:

Hoe oud was die nerdje dan dat hij uit huis ging?
pi_43096605
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Hoe oud was die nerdje dan dat hij uit huis ging?
Dat weet ik niet, er stond een interview met 'm in eens Volkskrant-krantje (bijlage),
maar het zal wel laat geweest zijn!

PS. Laat die bal!!!
pi_43096691
Els Borst voldoet wel aan zijn eisen.
pi_43096806
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Niveautje zeg!
pi_43157569
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 10:41 schreef BlaineDeMono het volgende:
Waarom suggereert/denkt bijna iedereen ineens dat Rutte een billensnoeper is!?!

Kijk, ik mag 'm niet, z'n partij vervloek ik tot in het diepst van mijn hart maar dat Mark
homosueel (Rotterdams ) is kan ik me echt niet voorstellen!

Wat jij wil.
Hij woont in het schuurtje in de tuin van zijn moeder.
Als jij dat een eigen huis wil noemen, best.
pi_43157898
Blijkbaar red je het in de Nederlandse politiek ook niet zonder vrouw aan je zij.

Rutte homo? Absoluut niet. Zo hetero als het maar zijn kan.
  woensdag 1 november 2006 @ 23:39:42 #72
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_43157932
quote:
Op woensdag 1 november 2006 23:38 schreef Sander10 het volgende:
Blijkbaar red je het in de Nederlandse politiek ook niet zonder vrouw aan je zij.

Rutte homo? Absoluut niet. Zo hetero als het maar zijn kan.
zou hij zich aan de bezem in de gang vergrijpen, denk je?
pi_43157974
Niet iets waar ik over nadenk.

Ook een idee voor een Koefnoen-persiflage van "Boer zoekt vrouw".
Ik heb nog geen parodie van Rutte gezien in Koefnoen.
pi_43256812
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 11:44 schreef kriele het volgende:

[..]

Niveautje zeg!
Nee, inderdaad niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')