Feli, Heb je al cadeautjes gehad van Glenn en Kady Máire?quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:42 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Morgen, op m'n verjaardag, naar Amsterdam
Tuurlijk, slaap nog half en dacht dat je vandaag jarig was en morgen naar adam zou gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:52 schreef DIGGER het volgende:
Nope, komt ook morgen pas he.
En daarna voor de kids naar het Italiaanse Consulaat, ze inschrijven als Italiaans staatsburger, ze in het paspoort bijschrijven en ze zodoende ook laten registreren voor alle Italiaanse verkiezingen voor het moment dat ze 18 worden.
En zorgen dat ze zo ook voor de squadra azzurra uit kunnen komen he![]()
Een dubbel paspoort, daar heeft Rita een hekel aan hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:52 schreef DIGGER het volgende:
En daarna voor de kids naar het Italiaanse Consulaat, ze inschrijven als Italiaans staatsburger, ze in het paspoort bijschrijven en ze zodoende ook laten registreren voor alle Italiaanse verkiezingen voor het moment dat ze 18 worden.
En zorgen dat ze zo ook voor de squadra azzurra uit kunnen komen he![]()
Maar de Italiaanse Rita hoeft dan niet haar hoofd te breken als de toekomstige Italiaanse bondscoach Glenn graag bij de Squadra Azzurra wil hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Een dubbel paspoort, daar heeft Rita een hekel aan hoor.
Als het aan haar ligt mag het dus niet !quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Maar de Italiaanse Rita hoeft dan niet haar hoofd te breken als de toekomstige Italiaanse bondscoach Glenn graag bij de Squadra Azzurra wil hebben.
Tegen die tijd ben je in Italie al 195 kabinetten verderquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:52 schreef DIGGER het volgende:
Daarom, kunnen ze 3 keer per jaar stemmenquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je in Italie al 195 kabinetten verder
Welkom in de wondere wereld van de wintertijd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Dacht om 10.00 op te staan, zie ik de TT. Is het een uur vroeger. 09.00 uur m'n nest uit op zondag. Wel 7 vorige hools teruggelezen.
Zal een vreemde dag zijn. Gecremeerd worden tijdens je huwelijksdag.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:09 schreef sjimz het volgende:
Pfff.. trouwens weer opgestaan met een flinke kater en met een aanstaand huwelijk als verassing.
Tja laten we het maar als verrassing doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal een vreemde dag zijn. Gecremeerd worden tijdens je huwelijksdag.
ik leefde net nog op half1quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Middag duurt nog een half uurtje hoor
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh Hoolsjes![]()
Mijn eerste zondag in bijna 5 jaar zonder Justin![]()
Ik voel me waardeloos eerlijk gezegd.
Mijn ex dus met hem weg (5 uur) En hij weet niet wat ie gaat doen met Justin vandaag![]()
Ik word er niet vrolijk van.
Ergens heen kan ik niet, want ik zie Justin die 5 uur niet volmaken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt![]()
lijkt me ook een raar gevoelquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:59 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh Hoolsjes![]()
Mijn eerste zondag in bijna 5 jaar zonder Justin![]()
Ik voel me waardeloos eerlijk gezegd.
Mijn ex dus met hem weg (5 uur) En hij weet niet wat ie gaat doen met Justin vandaag![]()
Ik word er niet vrolijk van.
Dat zit er de eerste paar keer niet in, ik wil wel thuis zijn, voor het geval dat. Als het een paar keer goed gaat, komt dat wel. Nu dus gewoon mijn tijd uitzitten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef SCH het volgende:
Ga toch maar wat leuks doen lookin
Waarom vertelt niemand mij ooit wat over die schuivende tijden. Zat ik om 11.00 al klaar voor het grote lijsttrekkersdebat
Vooruit? Als je dat hebt gedaan zou ik al je klokken nu 2 uur achteruit zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef lookinforyou het volgende:
Enne SCH, dat de klok een uur vooruit gaat in het laatste weekend van oktober is niet voor de eerste keer![]()
Ik ben een beetje in de war vandaag. Maar ik heb hem wel achteruit gezet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vooruit? Als je dat hebt gedaan zou ik al je klokken nu 2 uur achteruit zetten.
dat zou wel de eerste keer zijn danquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Enne SCH, dat de klok een uur vooruit gaat in het laatste weekend van oktober is niet voor de eerste keer![]()
Mooi zo.quote:
Tsja, je moet ergens beginnenquote:
en tong moet ook nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:54 schreef RayMania het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/74597/2![]()
.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:54 schreef RayMania het volgende:
.
Mijn lijstje was er niets bijquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:54 schreef RayMania het volgende:
.
jij typt sneller dan je SCHaduwquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:10 schreef SCH het volgende:
Dat ik op 8 sta, ik post echt niet zoveel
Ik typ gewoon snel
Coolquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:27 schreef Bjoro het volgende:
Voor de liefhebbers en deelnemers:
Het "Raad waar de bal is" spel #4
Ik gun het Hayden ook, het levert me namelijk nog wat geld opquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:25 schreef SCH het volgende:
Ik gun het die Heiden wel, is dat een broertje van Eric Heiden?
Hier ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik gun het Hayden ook, het levert me namelijk nog wat geld op
Een odd van 3.00 kon ik niet laten lopenquote:
Vertel es van je halloweenparty? Ik kan me er niks bij voorstellenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:21 schreef Eilanden het volgende:
Ik bood zelf Rossi een aantal keer aan op Betfair, als Hayden was gevallen had ik een probleem gehadquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Een odd van 3.00 kon ik niet laten lopen
Dat is ondertussen een traditie geworden in Huize Eilanden ... uiteraard begonnen door vriendin. Het hele huis hing vol met spinnen/spoken/pompoenen etc en de vrienden die uitgenodigd zijn, moeten ook verkleed komen .... lekkere muziek, drank en lekker eten doen de restquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vertel es van je halloweenparty? Ik kan me er niks bij voorstellen
en dan om de beurt aanbellen.... trick or treat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat is ondertussen een traditie geworden in Huize Eilanden ... uiteraard begonnen door vriendin. Het hele huis hing vol met spinnen/spoken/pompoenen etc en de vrienden die uitgenodigd zijn, moeten ook verkleed komen .... lekkere muziek, drank en lekker eten doen de rest![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:34 schreef dndiek het volgende:
[..]
en dan om de beurt aanbellen.... trick or treat?
Klinkt leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:30 schreef Eilanden het volgende:
Dat is ondertussen een traditie geworden in Huize Eilanden ... uiteraard begonnen door vriendin. Het hele huis hing vol met spinnen/spoken/pompoenen etc en de vrienden die uitgenodigd zijn, moeten ook verkleed komen .... lekkere muziek, drank en lekker eten doen de rest![]()
ok, lijkt me een leuke traditiequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]dat gedeelte slaan we maar over en gaan gelijk aan de drank
Is het ookquote:
om te redden wat er nog te redden valtquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:54 schreef RayMania het volgende:
Dat jij nog schmink nodig hebt Eilanden.
En toch wil Bluezz je maar steeds nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
om te redden wat er nog te redden valten nee SCH, die string draag ik alleen op de VBL-meets
zou dat smaken, gebakken kat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef SCH het volgende:
Op de tafel waar gisteren de high tea stond, liggen nu de katten heerlijk te slapen. Ook maar bij de thee serveren dan
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:46 schreef Eilanden het volgende:
Een van de voorgaande jaren was ik verkleed als zombie, maar mijn vriendin had de schmink zo goed gedaan, dat ik niet herkend werd en zelfs onze beste vrienden zich aan me voorstelde
Joggie, ik zit nu gewoon te soppe op me stoeltsjie as je zo tegen mu praotquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef Eilanden het volgende:
Die vindt dat Utregse aksent maor helemaol niets![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Joggie, ik zit nu gewoon te soppe op me stoeltsjie as je zo tegen mu praot
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk niet zo in, in een nuteloze discussie. Ik vond het geen strafschop, maar het was zeker geen fopduik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:41 schreef VoreG het volgende:
En terecht, was gewoon weer een smerige fopduik van zo'n Italiaan
Hoi Pascalquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
avond
weer 2 films gezien vanmiddag
Hoiquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:01 schreef pascalheister het volgende:
avond
weer 2 films gezien vanmiddag
aahquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:05 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hoi Pascal![]()
Je hebt je zo te horen beter vermaakt dan mij.
Wat een kloten dag zeg![]()
Ja, gelukkig wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
aah[afbeelding]
Justin weer veilig thuis?
jeetje hij zou er nog eens trauma's aan over houdenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Mijn ex heeft 5 uur met Justin in een overdekte speeltuin gezeten.![]()
Justin wilde naar huis, maar dat mocht niet van zijn pa.
Stalker is wel tof inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Paradise Now en Stalker
Die laatste was zeer goed![]()
Dit zegt weer meer dan genoeg over mijn ex.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:20 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jeetje hij zou er nog eens trauma's aan over houden![]()
idd verhaallijn rammelt een beetjequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stalker is wel tof inderdaad.
Paradise now vond ik wat tegenvallen.
Je kanquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en terrecht was ook geen pingel
Ja nou weten we het wel - die man is een etter en jij doet alles goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
Ik zou niet blind afgaan op de mening van een kind, ze weten al erg vroeg hoe te manipuleren. Bovendien zijn ze niet in staat om beslissingen van wie dan ook te beoordelen mbt de juistheid ervan. Als je met dit soort zaken je puur door emoties laat leiden en erg op je strepen gaat staan, kan het ook zijn dat je zelf juist de boel opblaast.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:17 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel.
bij alles van Blatter heb ik altijd iets vanquote:
ja, niemand die ook tegen Gullit durft te zeggen dat hij door zn wanbeleid qua aankopen medeschuldig aan de bende die het nu isquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef SCH het volgende:
Heerlijk hoe Mulder en Gullit er weer om heen draaien.
Typische haantjes - nooit eens toegeven dat ze er naast zaten: neem dan eens een voorbeeld aan mijquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, niemand die ook tegen Gullit durft te zeggen dat hij door zn wanbeleid qua aankopen medeschuldig aan de bende die het nu is
welk voorbeeld? overgewicht kweken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Typische haantjes - nooit eens toegeven dat ze er naast zaten: neem dan eens een voorbeeld aan mij
zegt er ook één watquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk voorbeeld? overgewicht kweken?
Hey brotherquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welk voorbeeld? overgewicht kweken?
SCH is mijn held!quote:
Look, who's talking.quote:
quote:
Katja speelt erin, dus dat lijkt me duidelijk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:22 schreef RayMania het volgende:
Straks om 20:30 Interview (die film) op NL3. Iemand deze gezien en is het een aanrader?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Katja speelt erin, dus dat lijkt me duidelijk!
Oeh, eens kijken dan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Katja speelt erin, dus dat lijkt me duidelijk!
Binnen 5 minuten noemt ie haar Kutja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:22 schreef RayMania het volgende:
Straks om 20:30 Interview (die film) op NL3. Iemand deze gezien en is het een aanrader?
Too latequote:Op zondag 29 oktober 2006 20:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Binnen 5 minuten noemt ie haar Kutja.
Je bent nog helemaal van slag zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Tong ging even liggen en heeft heel de wedstrijden gemist.
Lastig he? Weer wennen aan de wintertijd en fok!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Tong ging even liggen en heeft heel de wedstrijden gemist.
Inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ook weer bij gelezen.. veel gebeurd op deze zondag
Je kan ook niet ff rustig naar een musical gaan.
ja was een aardige Musical... beetje kort alleen en (ik persoonlijk) vond het niet echt iets voor kinderen, werden best veel grove woorden gebruikt. Maar was voor de rest goed te doenquote:
'We gaan we gaan gaan gaan gaan ertegenaan, alle bomen zijn beuken. Maar niet heus. We gaan neu neu neu neuken in de keuken.'quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja was een aardige Musical... beetje kort alleen en (ik persoonlijk) vond het niet echt iets voor kinderen, werden best veel grove woorden gebruikt. Maar was voor de rest goed te doen
Teringjopie, en voor jou neem ik het dan de hele dag opquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
'We gaan we gaan gaan gaan gaan ertegenaan, alle bomen zijn beuken. Maar niet heus. We gaan neu neu neu neuken in de keuken.'
Nu allemaal.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Teringjopie, en voor jou neem ik het dan de hele dag op![]()
een van de weinige katjafilms die ik op dvd hebquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:22 schreef RayMania het volgende:
Ik kwam op 97% uit op Bosquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef VoreG het volgende:
Goede site dat kieskompas
Het potloodje stond bijna bovenop de VVD, goede site.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kwam op 97% uit op BosMaar toch ga ik dat niet stemmen
geeft een beter beeld idd, kom uit op PVDA daarna SPquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef VoreG het volgende:
69.17 CDAquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef VoreG het volgende:
wel heel uiteenlopend ook, centrum, rechts, linksquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
69.17 CDA
68.33 LPF
67.5 CU
Dat zijn juist de partijen waar ik voor mijn gevoel juist helemaal niets mee heb
Tis dat je te jong bent maar andersquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef pascalheister het volgende:
geeft een beter beeld idd, kom uit op PVDA daarna SP![]()
moet ik weer terug gaan lezen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:54 schreef appelsientje het volgende:
Zo ben ook weer bij gelezen.. veel gebeurd op deze zondag
Je kan ook niet ff rustig naar een musical gaan.
quote:
gewoon alleen het FB topic doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
moet ik weer terug gaan lezen?Ik zie dat tong er weer is, dus volgens mij is alles goed
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]hier ook PvdA en dan SP. Ik ben links progressief
Als je mij ergens NOOIT zult aantreffen, dan is het bij de training van F'noord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef borisz het volgende:
stond Golfer nu van de week bij de training van feijenoord?![]()
al die brulsmurfen bij de trainingquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je mij ergens NOOIT zult aantreffen, dan is het bij de training van F'noord.![]()
Ah, ik zie het al, doe ik morgenochtend wel even tijdens de koffiequote:
Welke idioot zou er nou iets willen opblazen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:13 schreef RayMania het volgende:
Bespaar je de moeite AZ, opgeblazen gedoe.
goed dat je het zegtquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al, doe ik morgenochtend wel even tijdens de koffie
Eerst nog even snooker afkijken.
ja, maar ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij wel klaar zou zijn ondertussen, gezien het spel eerder. Maar Cope blijft taai volhoudenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
goed dat je het zegtRobertson ver voor
hopelijk maakt hij nog een mooie come back in de wedstrijdquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:17 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, maar ik had eerlijk gezegd gedacht dat hij wel klaar zou zijn ondertussen, gezien het spel eerder. Maar Cope blijft taai volhouden
hij heeft in twee frames een shot-of-the-tournament laten zien, helaas verloor hij wel beide framesquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hopelijk maakt hij nog een mooie come back in de wedstrijd
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft in twee frames een shot-of-the-tournament laten zien, helaas verloor hij wel beide frames
Dennis Taylor z'n commentaar na een van die shots was dat hij in zijn loopbaan tegen elke wereldtopper heeft gespeeld, maar nog nooit zo'n bal gezien had. Da's een mooi opsteker....quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dennis Taylor z'n commentaar na een van die shots was dat hij in zijn loopbaan tegen elke wereldtopper heeft gespeeld, maar nog nooit zo'n bal gezien had. Da's een mooi opsteker....
Robertson heeft best veel geluk, maar hij neemt ook wel het risico. Cope lijkt bij makkelijke pots te bezwijken onder de druk....quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]eens kijken of die shots straks nog herhaalt worden. Maar als robertson zulke geluksballen krijgt als net
jammer is dat. Robertson zal het nu wel afmaken denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Robertson heeft best veel geluk, maar hij neemt ook wel het risico. Cope lijkt bij makkelijke pots te bezwijken onder de druk....
niet dit frame dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jammer is dat. Robertson zal het nu wel afmaken denk ik
Hij had ze toch bij zich. Hij kwam met de auto naar Utrecht rijden, dus hij zei dat hij het wel even langs kwam brengenquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef dndiek het volgende:
Wat een gek dat ie de boeken ook nog is komen brengen![]()
'quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:04 schreef VoreG het volgende:
Oke stel:
Je hebt het vorig jaar verneukt en denkt het dit jaar wel af te kunnen met dezelfde boeken. Hierdoor ben jeje niet bewust van het nieuwe boekenpakket.
Je krijgt een essay en je denkt, agh dat heb ik vorig jaar gedaan. Was simpel. Eitje.
Je kijkt vandaag maar even hoe je dat gaat aanpakken om het af te krijgen voor maandag 09.00 uur. Is te doen.
Je begint te werken, hey dat is wel een lastig paper! Je pakt je studieboeken erbij... Waarm staat dit nergens?!
Nu kan je dus de hele nacht doorhalen met de boeken van een vriend die ze net even is langs komen brengen.
Oke als je dit herkent dan weet je wat ik nu moet doen.
Koffie pot is gezet, Daaar gaaan we
Nee het is jammer dat ik het dan alleen moet doen met mijn roze polo, maar dat blijkt inderdaad geen garantie voor succesquote:Op maandag 30 oktober 2006 02:15 schreef golfer het volgende:
[..]
'
Met andere woorden: een rijke pappie en een roze polo-shirt zijn tegenwoordig niet meer voldoende garantie om cum-laude af te studeren, zonder ooit een studieboek in te kijken?
Jeetje, wat een rare tijd leven jullie studentjes toch in.![]()
Yupquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:38 schreef Eilanden het volgende:
Is dat essay nu af?
En vraag aan studenten of ze dit vaker meemaken, en wat blijkt zo'n 90% zal dit bekend in de oren klinkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee het is jammer dat ik het dan alleen moet doen met mijn roze polo, maar dat blijkt inderdaad geen garantie voor succes
Cisco Certified Network Analyst?quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:43 schreef DarkShine het volgende:
Goedemorgen!
Zometeen 2 CCNA toetsen en daarna door naar stage...
Jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:48 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Cisco Certified Network Analyst?
Thx, heb de antwoorden uit me kop geleerd.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Succes!
* Eilanden zit in de IT - certificeringen en -opleidingen branche
OK.. toetsen zijn dus niet hetzelfde als een examen ... moet je later ook nog de CCNA examens doen of tellen al die toetsen uiteindelijk als een examen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:12 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Thx, heb de antwoorden uit me kop geleerd.
Donderdag weer 2 CCNA toetsen en volgende week nog 2. Oftewel 6 ervan in 1½ week tijd...
Ben nu bezig met CCNA2. De examens ervan komen op het eind (van CCNA2). Maar CCNA4 is niet verplicht bij mij op school, en je certificaten halen ook niet (heb ook geen certificaat CCNA 1).quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK.. toetsen zijn dus niet hetzelfde als een examen ... moet je later ook nog de CCNA examens doen of tellen al die toetsen uiteindelijk als een examen?
Vind CCNA al teveel eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:18 schreef Eilanden het volgende:
Wil je uiteindelijk wel verder naar bijv. CCNP en CCIE, of vind je het na CCNA wel best?
Brrrrrrrrrrrrrrr! En ik had het al zo koudquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:13 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gooit een emmer ijswater over Clau en AZ om ze echt wakker te maken![]()
Koffie?![]()
Essays schrijven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:42 schreef VoreG het volgende:
En vraag aan studenten of ze dit vaker meemaken, en wat blijkt zo'n 90% zal dit bekend in de oren klinken
Aan voertuigjes knutselen bedoel je?quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Essays schrijven.!
Doe eens een nuttige studie joh.
Als het maar 5 jaar duurt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan voertuigjes knutselen bedoel je?
* Eilanden heeft zijn studie uiteraard ook in 5 jaar gedaanquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn studie duurt inmiddels ook 5 jaar
Ik hoop de mijne binnen 8 jaar af te hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mijn studie duurt inmiddels ook 5 jaar
Dat is een redelijke targetquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik hoop de mijne binnen 8 jaar af te hebben.![]()
!
Zit jij altijd in het ICT lokaal op die school van je?quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:10 schreef borisz het volgende:
tijd voor pauze en we hebben weer ouderwetSCH nederlandSCH
nou zeg het maar; wie zijn in Hools de brokkenpiloten?quote:Leaserijders zijn brokkenpiloten
Uitgegeven: 30 oktober 2006 08:17
AMSTERDAM - Bestuurders van leaseauto's maken meer brokken dan eigenaren van auto's. Dat schrijft De Telegraaf maandag. Elk jaar zorgen leaserijders ruim tweeënhalf keer vaker voor schade dan eigenautobezitters, blijkt uit onderzoek.
"Hoewel leaseauto's meer kilometers dan gewone personenauto's maken, schrokken we enorm van de schade die deze chauffeurs veroorzaken", zegt woordvoerder Bertwin Tiemersma namens verzekeraars Avéro en Achmea in de krant.
Vorig jaar claimden automobilisten een miljard euro aan schade. Negentig procent daarvan komt op het conto van leaserijders.
¤1500,- schade tot nu toe, maar niet mijn schuld. Is dan ook mijn eigen autoquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:45 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
nou zeg het maar; wie zijn in Hools de brokkenpiloten?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:04 schreef VoreG het volgende:
Oke stel:
Je hebt het vorig jaar verneukt en denkt het dit jaar wel af te kunnen met dezelfde boeken. Hierdoor ben jeje niet bewust van het nieuwe boekenpakket.
Je krijgt een essay en je denkt, agh dat heb ik vorig jaar gedaan. Was simpel. Eitje.
Je kijkt vandaag maar even hoe je dat gaat aanpakken om het af te krijgen voor maandag 09.00 uur. Is te doen.
Je begint te werken, hey dat is wel een lastig paper! Je pakt je studieboeken erbij... Waarm staat dit nergens?!
Nu kan je dus de hele nacht doorhalen met de boeken van een vriend die ze net even is langs komen brengen.
Oke als je dit herkent dan weet je wat ik nu moet doen.
Koffie pot is gezet, Daaar gaaan we
Studerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ik heb ook zoiets meegmaakt... ook de hele nacht aan een stuk moeten werken.. omdat ik dacht dat het een makkie zou worden..
Niet meer gegaan helaas, kwam van alles tussen. Jammer, een van de gasten met wie ik zou gaan had gewonnen.. Toch fijn 770 eurotjesquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:36 schreef rubbereend het volgende:
hoe was het pokertoernooi verlopen?
Cisco is kutquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:29 schreef rubbereend het volgende:
zullen we voor vandaag voor DS hools verplaatsen naar KLB?
Nee hij wilt niet op mijn N70...quote:
Hoi diekjequote:
Is helemaal niets aan hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:08 schreef StarGazer het volgende:
Stoppen met roken blijft kut.
Middag trouwens
Gewoon volhouden!!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:08 schreef StarGazer het volgende:
Stoppen met roken blijft kut.
Middag trouwens
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:21 schreef rubbereend het volgende:
waar blijft Digger met de taart?
moest hij niet naar Amsterdam vandaag?quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:21 schreef rubbereend het volgende:
waar blijft Digger met de taart?
geen symbian 3rd versie zeker?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nee hij wilt niet op mijn N70...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |