Die is het WK aan het volgenquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:18 schreef Beschouw het volgende:
Waar is de bal?
Dan doe je het toch op je werkquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:36 schreef Bjoro het volgende:
Beschouwtje.....ik bewerk de foto's thuis met een programmatje...mijn PC thuis heeft op 1 of andere manier de geest gegeven.
Een nieuwe modem en een kleine reanimaie laten dit spel nog even op zich wachten !
maar ik heb hier geen piant/photoshop/DigitalImagePro etc. ....onmogelijk dus !quote:
Of is hij gevlucht?quote:Op zondag 30 juli 2006 18:26 schreef dndiek het volgende:
Bjoro is nu op vakantie
pc zit in een dip...het programma waar ik het mee maak staat op een gecrashde pc....wellicht deze week een vervanging...dan ook weer nieuwe opgavequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:01 schreef Beschouw het volgende:
Bjoro, ga je hier nog mee verder of kan ik mijn prijs ophalen?
Moet je nog gesponsord worden voor de vervanging van je pc?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef Bjoro het volgende:
[..]
pc zit in een dip...het programma waar ik het mee maak staat op een gecrashde pc....wellicht deze week een vervanging...dan ook weer nieuwe opgave
sorryvoor de onnodige spanningsopbouw
nou, graagquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet je nog gesponsord worden voor de vervanging van je pc?![]()
ik zit bij de bankquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:58 schreef Beschouw het volgende:
Geef je gironummer maar.
photo bucket werkt prima...maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:03 schreef RayMania het volgende:
Leuk leuk. Als je een ooit een hostingsplek nodig heb, ik kan wel een stukje van raymania.nl vrijmaken
.
Toen ik het nog deed vond ik dat zo'n nadeel, om de foto's steeds up te loaden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |