Ik wil een shirt met Budan erop.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat bij de 1-1 tussenstand Budan en Doni de doelpuntenmakers zijn
Atalanta speelt volgende week thuis tegen Milan, dus die zullen wel wat wegzakken nu.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:04 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wil een shirt met Budan erop.![]()
Geweldige overwinning, erg belangrijk. Atalanta stond sowieso te hoog.
quote:
Blatter apologises for Italy win
FIFA President Sepp Blatter has further infuriated Italian fans by apologising to Australia for the Azzurri’s World Cup victory.
The second round match was goalless and heading for extra time following Marco Materazzi’s controversial straight red card when Fabio Grosso fell over a Lucas Neill challenge.
Francesco Totti stepped up to convert the stoppage-time penalty with the last kick of the game on June 26 and send Italy on towards their eventual Final triumph.
Australian supporters were angry at the decision by Spanish referee Luis Medina Cantalejo and the FIFA President stepped out of his official role to make a bizarre announcement.
“I agree with them and I would like to apologise to our fans in Australia,” said Blatter. “The Socceroos should have gone into the quarter-finals in place of Italy, because they were up to beating Italy.”
The Azzurri went unbeaten throughout the entire tournament, notching up four wins and two draws in the 90 minutes – seeing off Germany 2-0 in extra time and beating France on penalties in the Final.
Blatter had already caused controversy with his comments after the July 9 Berlin match by stating it was “a tragedy” to see the World Cup assigned on a shoot-out.
This was the second time the trophy had been decided this way, as in 1994 Italy lost to Brazil in Pasadena.
The FIFA President also failed to hand over the World Cup to Italy captain Fabio Cannavaro. He was in the stands, but UEFA President Lennart Johansson took these duties instead. It has never been clarified why the change was made.
"I think the referees were not at their best," continued Blatter. "I think they were too well prepared or not looked after the right way. They were in a military camp situation. And I think there was too much cheating on the players' side.”
Yet Italy also felt aggrieved by the refereeing in the Australia match, as Medina Cantalejo showed Materazzi a straight red card for a late, but by no means violent, tackle on Palermo midfielder Mark Bresciano.
“I certainly don’t think it was worthy of a straight red, but I saw the referee’s eyes were determined, so decided not to argue and risk a longer ban,” said Matrix at the time.
“The important thing is that the world saw what happened.” So did FIFA, who only handed the Inter hard man, standing in for the injured Alessandro Nesta, the regulation one-match suspension.
Mooi doelpunt was het ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:31 schreef the_hunter het volgende:
Roma weer gewonnen en Zlatan gescoord voor Inter. Lekker weekend
De tweede voorzitter die op een snelle uitschakeling hooptquote:Aldo Spinelli, president van Livorno, heeft aan Sky Sport television wel hele opmerkelijke verklaringen gedaan. De preses liet namelijk na het competitieduel met Empoli (0-0) weten dat hij hoopt dat zijn ploeg zo snel mogelijk in de UEFA Cup wordt uitgeschakeld.
“Ik wil geen commentaar leveren op de trainer (Daniele Arrigoni, red.), maar ik snap niet waarom hij de reservespelers niet opstelt in de UEFA Cup. Kwalitatief gezien hebben we geen selectie om zowel in Serie A als in Europees verband te spelen. Hopelijk worden we snel uitgeschakeld, we maken een middelmatig seizoen door en de Serie A is onze doelstelling”, aldus Spinelli.
Livorno, dat overigens op een keurige zevende plaats in de Serie A staat, is in de UEFA Cup ingedeeld in groep A met Partizan Belgrado, Glasgow Rangers, Maccabi Haifa en Auxerre.
Blatterquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kan die randdebiel niet heel snel aan het gas?
Wat laat die idoot zich kennen zeg, en dat het getollereerd wordt dat iemand in zijn functie dit soort uitspraken doet
Toont dit aan dat Juve, Lazio en Fiorentina nu nog viezer zijn dan aanvankelijk al werd gedacht of is het gehele tribunaal nu een lachertje.. wat het sowiezo al is btw...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al een tijdje bekend en niemand nog gepost?
Nieuwe uitspraken in het omkoopschandaal van Lazio, Fiorentina en AC Milan. Milan houdt dezelfde straf, Lazio gaat van -11 naar -3 en Fiorentina gaat naar -19 naar -15!
Juventus gaat van -17 naar -9.!
Maar ook daar is de relatie voorzitter - trainer een haat liefde verhouding (met ook nog eens Lucarelli als 3e persoon in deze haat liefde relatie).quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:
[..]
De tweede voorzitter die op een snelle uitschakeling hoopt
Dat wou ik er ook mee aangevenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
Tuttosport is zo'n belachelijk gekleuurde Juve-krant hé, niet normaal ...
quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
En beste keepers ? Mja dan denk ik aan Cech, Buffon, Dida, Casillas, Coupet.
Vroegah misschien, laatste tijd bagger. Casillas blijft een clown. Edje vd Sar vind ik met Cech en Buffon de beste. Gomes wordt de opvolger van Dida bij Milan en Brazilie denk ikquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:18 schreef BramKVO het volgende:
Dida vind ik een absolute klasbak en zwaar ondergewaardeerd. Heerst in z'n luchtruim.
Gomes zit niet eens bij de selectie van brazilie, ze hebben Julio Cesar van Inter geplukt.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vroegah misschien, laatste tijd bagger. Casillas blijft een clown. Edje vd Sar vind ik met Cech en Buffon de beste. Gomes wordt de opvolger van Dida bij Milan en Brazilie denk ik.
Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vroegah misschien, laatste tijd bagger.
Alleen CL moet ik eerlijk toegeven, maar ik vond hem zeker vorig seizoen echt slecht. En Gomes kan je eigenlijk nooit betrappen op een foutje en pakt soms echt wereldballen. Ik zeg ook nog niet dat ie nu bij de beste van de wereld hoort maar over 2 jaar is ie dat zeker wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.
Er was sprake van een eventuele overgang naar Corinthians bij geen verlenging van zijn contract bij Milan. Maar ondertussen is er volgens mij wel bijgetekend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef DeVinger het volgende:
Dida wil toch terug naar Brazilie?
Er zijn meer goede spitsen in de wereld, alleen heeft Milan het nagelaten om van het geld van Sheva een echte topspits te halen. Ricardo Oliveira is dat niet vind ik.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Buiten dat draait het gewoon van geen kant. behalve Kaka is het weinig soeps op dit moment.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Ancelotti was ook zo'n held om na afloop alleen maar uit te halen naar de scheids die Milan voor de zoveelste keer dit seizoen zwaar benadeeld zou hebben (Feit, 2 penalty appeals van Milan zijde waren volkomen onterecht en de scheids trapte er niet in, gaf Gourkouf in het 2e geval terecht geel wegens hands) en begon daarna ook nog eens zielig te doen dat ze de enige club waren zonder 'korting' op de strafpunten.quote:Op zondag 5 november 2006 16:58 schreef Radegast het volgende:
Denk niet dat Ancelotti het eind van het seizoen gaat halen bij Milan.![]()
Ze staan wéér achter.quote:
quote:Primavera renamed after Facchetti
The Italian Primavera youth team championship will be named after deceased Inter President Giacinto Facchetti.
“We have decided to change the name of the competition to honour the memory of Facchetti’s great sporting figure,” said Lega Calcio chief Antonio Matarrese.
“I personally made this proposal and all the members accepted without any complaints. [Inter owner and new President] Massimo Moratti was visibly moved by this fact,” added the official.
The championship will now therefore be known officially as the Primavera TIM Giacinto Facchetti.
Facchetti, who died in September, was firmly convinced of the ethical importance of youth teams, which he did not consider only from a technical and competitive point of view.
This was confirmed during Inter’s board of directors meeting on Monday, when newly-elected President Moratti announced that the Interello youth training facility would be renamed after Facchetti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |