abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43039754
Palermo
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:04:34 #252
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43040084
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Het zal je niet verbazen dat bij de 1-1 tussenstand Budan en Doni de doelpuntenmakers zijn
Ik wil een shirt met Budan erop.

Geweldige overwinning, erg belangrijk. Atalanta stond sowieso te hoog.
pi_43040150
Wat een slot van de wedstrijd in Firenze zeg. En Amauri heeft in deze korte periode al bewezen een hele goede aankoop te zijn.

Ook weer genoeg rode kaarten vandaag (en dus dit weekend) en dus veel schorsingen voor de volgende speelronde.

Beste speler in de Serie A tot nu toe volgense de vele statistieken die worden bijgehouden is trouwens, best verrassend, Bresciano. Maar wel terecht in mijn ogen, die heeft gewoon een superstart.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_43040198
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:04 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik wil een shirt met Budan erop.

Geweldige overwinning, erg belangrijk. Atalanta stond sowieso te hoog.
Atalanta speelt volgende week thuis tegen Milan, dus die zullen wel wat wegzakken nu.

Volgende week sowieso weer een paar leuke potjes, met o.a. ook Roma - Fiorentina en Reggina - Catania
pi_43040577
quote:

Blatter apologises for Italy win

FIFA President Sepp Blatter has further infuriated Italian fans by apologising to Australia for the Azzurri’s World Cup victory.

The second round match was goalless and heading for extra time following Marco Materazzi’s controversial straight red card when Fabio Grosso fell over a Lucas Neill challenge.

Francesco Totti stepped up to convert the stoppage-time penalty with the last kick of the game on June 26 and send Italy on towards their eventual Final triumph.

Australian supporters were angry at the decision by Spanish referee Luis Medina Cantalejo and the FIFA President stepped out of his official role to make a bizarre announcement.

“I agree with them and I would like to apologise to our fans in Australia,” said Blatter. “The Socceroos should have gone into the quarter-finals in place of Italy, because they were up to beating Italy.”

The Azzurri went unbeaten throughout the entire tournament, notching up four wins and two draws in the 90 minutes – seeing off Germany 2-0 in extra time and beating France on penalties in the Final.

Blatter had already caused controversy with his comments after the July 9 Berlin match by stating it was “a tragedy” to see the World Cup assigned on a shoot-out.

This was the second time the trophy had been decided this way, as in 1994 Italy lost to Brazil in Pasadena.

The FIFA President also failed to hand over the World Cup to Italy captain Fabio Cannavaro. He was in the stands, but UEFA President Lennart Johansson took these duties instead. It has never been clarified why the change was made.

"I think the referees were not at their best," continued Blatter. "I think they were too well prepared or not looked after the right way. They were in a military camp situation. And I think there was too much cheating on the players' side.”

Yet Italy also felt aggrieved by the refereeing in the Australia match, as Medina Cantalejo showed Materazzi a straight red card for a late, but by no means violent, tackle on Palermo midfielder Mark Bresciano.

“I certainly don’t think it was worthy of a straight red, but I saw the referee’s eyes were determined, so decided not to argue and risk a longer ban,” said Matrix at the time.

“The important thing is that the world saw what happened.” So did FIFA, who only handed the Inter hard man, standing in for the injured Alessandro Nesta, the regulation one-match suspension.

Kan die randdebiel niet heel snel aan het gas?
Wat laat die idoot zich kennen zeg, en dat het getollereerd wordt dat iemand in zijn functie dit soort uitspraken doet
  zondag 29 oktober 2006 @ 17:41:01 #256
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43043912
Inderdaad, niemand die toen z'n excuses aanbood aan Italie of Spanje, integendeel, de FIFA vond het maar wat leuk.
  zondag 29 oktober 2006 @ 21:23:23 #258
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_43047833
Puntje erbij voor LAZIO. Nou ja, in ieder geval weer de nul gehouden en degradatiezone is nu ook weer een stuk verder weg.
pi_43058676
Roma weer gewonnen en Zlatan gescoord voor Inter. Lekker weekend
pi_43059036
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:31 schreef the_hunter het volgende:
Roma weer gewonnen en Zlatan gescoord voor Inter. Lekker weekend
Mooi doelpunt was het ook.
"I love deadlines. I love the wooshing sound they make as they go by."
"Fuck it Dude, let's go bowling."
pi_43064576
quote:
Aldo Spinelli, president van Livorno, heeft aan Sky Sport television wel hele opmerkelijke verklaringen gedaan. De preses liet namelijk na het competitieduel met Empoli (0-0) weten dat hij hoopt dat zijn ploeg zo snel mogelijk in de UEFA Cup wordt uitgeschakeld.

“Ik wil geen commentaar leveren op de trainer (Daniele Arrigoni, red.), maar ik snap niet waarom hij de reservespelers niet opstelt in de UEFA Cup. Kwalitatief gezien hebben we geen selectie om zowel in Serie A als in Europees verband te spelen. Hopelijk worden we snel uitgeschakeld, we maken een middelmatig seizoen door en de Serie A is onze doelstelling”, aldus Spinelli.

Livorno, dat overigens op een keurige zevende plaats in de Serie A staat, is in de UEFA Cup ingedeeld in groep A met Partizan Belgrado, Glasgow Rangers, Maccabi Haifa en Auxerre.
De tweede voorzitter die op een snelle uitschakeling hoopt
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43065132
Ja Palermo ook al, en vervolgens gewoon vet goed presteren. Wat zal die man slecht slapen
pi_43066586
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kan die randdebiel niet heel snel aan het gas?
Wat laat die idoot zich kennen zeg, en dat het getollereerd wordt dat iemand in zijn functie dit soort uitspraken doet
Blatter
Цой жив
pi_43070146
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Al een tijdje bekend en niemand nog gepost?

Nieuwe uitspraken in het omkoopschandaal van Lazio, Fiorentina en AC Milan. Milan houdt dezelfde straf, Lazio gaat van -11 naar -3 en Fiorentina gaat naar -19 naar -15!

Juventus gaat van -17 naar -9.

!
Toont dit aan dat Juve, Lazio en Fiorentina nu nog viezer zijn dan aanvankelijk al werd gedacht of is het gehele tribunaal nu een lachertje.. wat het sowiezo al is btw...
Ik wist het niet tot gisteravond toen het werd vermeld bij de wedstrijden. Mag Lazio nu ook deelnemen aan de UEFA Cup? Ben nog steeds benieuwd waar Lazio zich schuldig aan heeft gemaakt.

Al met al, een belachelijke zet weer natuurlijk... afgezien van het feit dat de clubs uiteraard in beroep zijn gegaan, maar dit gehele gedoe was al een lachertje bij de eerste uitspraak, dat al berusste op niets..behalve vermoedens wat over het algemeen niet hard gemaakt kon worden. Alleen even laten zien dat "corruptie" niet getolereerd kan worden en maar enkele ploegen straffen. Doelstelling: FAILED MISERABLY! Hoeveel scheidsrechters zitten nu trouwens thuis? Krijgt Juve binnen een maand weer haar kampioenschap terug?
pi_43080200
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 13:44 schreef dndiek het volgende:

[..]

De tweede voorzitter die op een snelle uitschakeling hoopt
Maar ook daar is de relatie voorzitter - trainer een haat liefde verhouding (met ook nog eens Lucarelli als 3e persoon in deze haat liefde relatie).
pi_43080260
Serie A goals van afgelopen weekend, met een hoofdrol voor Amauri (Die assist is zoooooooooooow mooi): http://www.skylife.it/htm(...)video_gallery_A.html

En de 0-1 voor Siena is bij deze pegel van de week. ( http://www.skylife.it/htm(...)llery_A.html?video=5 )

Pfaf, let jij nog even speciaal op de penalty voor Parma? http://www.skylife.it/htm(...)llery_A.html?video=3
De blunder bij de 1-0 mag er overigens ook wezen.

[ Bericht 42% gewijzigd door DIGGER op 30-10-2006 21:09:48 ]
pi_43201673
Zo, meneer Adriano is weer terug en aan de training.
Gisteren nog weer beelden op de Italiaanse TV van een feestvierende Adriano, beetje rondcrossen op motoren etc.

Ondertussen n.a.v. uitspraken van Ancelotti direct na Milan - Anderlecht:
Ancelotti zegt dat Kaka de beste speler van de wereld is op dit moment, beter dan Ronaldinho.
Kaka zegt bescheiden dat ie nog genoeg verbeterpunten heeft en Ronaldinho juis took als voorbeeld ziet.
De Braziliaanse media (O'Globo) houden direct een onderzoek naar wie er beter zou zijn: Kaka wint met 82% van de stemmen.
De Tuttosport kopt vervolgens vandaag dat Buffon nog altijd beter is dan Kaka.

vrijdag 3 november 2006 @ 12:35:15 #268
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_43201788
Tijdens de wedstrijd Arsenal tegen CSKA Moskou gaf commentator Arno Vermeulen aan dat Igor Akinfeev na Petr Cech de beste doelman ter wereld zou zijn, maar denk toch echt dat Gianluigi Buffon (zeker op dit moment) de beste doelman ter wereld is, ook al speelt hij slechts in de Serie B.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_43204642
Uhm VD Sar?
pi_43207541
Tuttosport is zo'n belachelijk gekleuurde Juve-krant hé, niet normaal ...
En beste keepers ? Mja dan denk ik aan Cech, Buffon, Dida, Casillas, Coupet.
pi_43207836
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
Tuttosport is zo'n belachelijk gekleuurde Juve-krant hé, niet normaal ...
Dat wou ik er ook mee aangeven

Elke dag nu jubelverhalen over Juve
pi_43207877
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 15:58 schreef BramKVO het volgende:
En beste keepers ? Mja dan denk ik aan Cech, Buffon, Dida, Casillas, Coupet.
pi_43208087
Dida vind ik een absolute klasbak en zwaar ondergewaardeerd. Heerst in z'n luchtruim.
pi_43211948
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:18 schreef BramKVO het volgende:
Dida vind ik een absolute klasbak en zwaar ondergewaardeerd. Heerst in z'n luchtruim.
Vroegah misschien, laatste tijd bagger. Casillas blijft een clown. Edje vd Sar vind ik met Cech en Buffon de beste. Gomes wordt de opvolger van Dida bij Milan en Brazilie denk ik .
pi_43225681
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Vroegah misschien, laatste tijd bagger. Casillas blijft een clown. Edje vd Sar vind ik met Cech en Buffon de beste. Gomes wordt de opvolger van Dida bij Milan en Brazilie denk ik .
Gomes zit niet eens bij de selectie van brazilie, ze hebben Julio Cesar van Inter geplukt.
Casillas een clown? Canizares is pas een clown . Maar dat terzijde.

Ik vind dat Dida echt wel een sterke keeper is. Goed op de lijn, maar voor de rest zeker een klasse keeper. Zonder fanboy-gedrag uiteraard
pi_43225691
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Vroegah misschien, laatste tijd bagger.
Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.
pi_43228135
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 03:48 schreef BramKVO het volgende:

[..]

Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.
Alleen CL moet ik eerlijk toegeven, maar ik vond hem zeker vorig seizoen echt slecht. En Gomes kan je eigenlijk nooit betrappen op een foutje en pakt soms echt wereldballen. Ik zeg ook nog niet dat ie nu bij de beste van de wereld hoort maar over 2 jaar is ie dat zeker wel.
pi_43228792
Vorig seizoen was Dida inderdaad beduidend minder maar de 3 seizoenen ervoor en dit seizoen keept ie op hoog niveau.
pi_43231476
Dida wil toch terug naar Brazilie?
pi_43254040
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef DeVinger het volgende:
Dida wil toch terug naar Brazilie?
Er was sprake van een eventuele overgang naar Corinthians bij geen verlenging van zijn contract bij Milan. Maar ondertussen is er volgens mij wel bijgetekend.
pi_43254933
Budan mocht met een matige keeper weer scoren gisteren, maar ongelooflijk dat Parma het nog uit handen gaf zeg.
Catania lag lange tijd onder maar wist via een mooie treffer toch te winnen, Reggina blijft derhalve nog in de negatieve punten. Na een goede snelle tart gaat het nu wat minder, terwijl er nog geen aansluiting is met de onderste ploegen, benieuwd hoe dit psychisch doorwerkt bij de spelers.
pi_43255603
Zo komen die hamka's ook nooit weg uit de onderste regionen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 5 november 2006 @ 13:46:40 #283
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43257719
* zucht.
Zelf niets van gezien, maar wat ik op dieverse fora lees, een goede match, met een kuteind.
pi_43263702
Uitslagen van vanmiddag:
Atalanta 2 - 0 AC Milan
Chievo 0 - 0 Cagliari
Empoli 1 - 1 Lazio
Inter Milan 2 - 0 Ascoli
Livorno 1 - 0 Udinese
Palermo 2 - 0 Sampdoria
Torino 1 - 1 Messina

Wat zal dat een feest in Bergamo zijn Dat overkomt ze niet zo vaak, winnen van Milan.
En bij Lazio blijven de punten ook maar binnenstromen
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43263764
Denk niet dat Ancelotti het eind van het seizoen gaat halen bij Milan.
pi_43263826
Milan mist Shevchenko.
pi_43263893
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Er zijn meer goede spitsen in de wereld, alleen heeft Milan het nagelaten om van het geld van Sheva een echte topspits te halen. Ricardo Oliveira is dat niet vind ik.
pi_43263934
quote:
Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Buiten dat draait het gewoon van geen kant. behalve Kaka is het weinig soeps op dit moment.
En Oliveira is idd geen wereldtop.
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43275410
quote:
Op zondag 5 november 2006 16:58 schreef Radegast het volgende:
Denk niet dat Ancelotti het eind van het seizoen gaat halen bij Milan.
Ancelotti was ook zo'n held om na afloop alleen maar uit te halen naar de scheids die Milan voor de zoveelste keer dit seizoen zwaar benadeeld zou hebben (Feit, 2 penalty appeals van Milan zijde waren volkomen onterecht en de scheids trapte er niet in, gaf Gourkouf in het 2e geval terecht geel wegens hands) en begon daarna ook nog eens zielig te doen dat ze de enige club waren zonder 'korting' op de strafpunten.

Alsof ze met die 8 punten extra wel zo geweldig zouden draaien.

Geruchten gaan nu dat Milan de CL meer priorieit gaat geven dan de Scudetto en dat einde seizoen Ancelotti vertrekt en voor hem in de plek Rijkaard & Ronaldinho komen, of Mourinho (Corriere dello Sport vandaag - dus al voor de wedstrijd)

Zlatan was bij Inter zowaar eens goed op dreef met 2 assists, zeker die bij de 1e goal leek een stukje op de ouwe vertrouwde slalommende Zlatan.

Roma - Fiorentina 3-1, met weer een screamer van De Rossi, Fiorentina blijft op 0 punten staan en zit even in een mindere fase (Toni was er vanavond met een blessure niet bij).
  zondag 5 november 2006 @ 22:35:06 #290
8540 Peter83
All the way
pi_43276071
Roma was vanavond erg sterk. Zeker in de 2e helft heb ik genoten. Die bal van de Rossi was zwanger van het effect. Het middenveld zoals vandaag hebben we helaas nog te weinig gezien door blessures. Het is wel gebleken dat je met dit team serieus een gooi kan doen naar de Scudetto.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_43278530
Milan speelt inderdaad belabberd maar het is ook wel waar dat ze de arbitrage (en andere beslissingen) dit seizoen zeker niet meehebben (heb het niet over de match van vandaag, want die heb ik niet gezien).
En ik blijf er ook bij dat Milan zonder Juve-arbitrage-relatie vorig seizoen de titel ging gepakt hebben ipv dat Inter die nu gewoon toegewezen kreeg.
pi_43311150
Mijn Milan wat doe je
pi_43375238
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:21 schreef Henkmanz het volgende:
Mijn Milan wat doe je
Ze staan wéér achter.

Nu in de Coppa Italie tegen Brescia. In eigen huis, 1-2. Nog een halfuur te gaan.
pi_43375514
En 2-2.
pi_43381956
Toch nog 4-2 gewonnen.
pi_43385673
quote:
Primavera renamed after Facchetti

The Italian Primavera youth team championship will be named after deceased Inter President Giacinto Facchetti.

“We have decided to change the name of the competition to honour the memory of Facchetti’s great sporting figure,” said Lega Calcio chief Antonio Matarrese.

“I personally made this proposal and all the members accepted without any complaints. [Inter owner and new President] Massimo Moratti was visibly moved by this fact,” added the official.

The championship will now therefore be known officially as the Primavera TIM Giacinto Facchetti.

Facchetti, who died in September, was firmly convinced of the ethical importance of youth teams, which he did not consider only from a technical and competitive point of view.

This was confirmed during Inter’s board of directors meeting on Monday, when newly-elected President Moratti announced that the Interello youth training facility would be renamed after Facchetti.
  donderdag 9 november 2006 @ 09:33:16 #297
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43385762
Leuk eerbetoon.

Overigens is Cardone maandenlang uitgeschakeld wegens niet werkende kniebanden, en is Couto weer in genade aangenomen. Één trage schopper voor de andere.
pi_43422907
Op hoeveel dagen niet scoren staat Adriano nu?

Ronaldo heeft weer gescoord en beëindigde een periode van 215 dagen zonder goal voor Real Madrid
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_43426625
Adriano z'n teller staat nu op 227 dagen zonder goal voor Inter geloof ik.

Kranten roeren zich steeds meer om de trainerspost bij Milan. Lippi wordt genoemd al heeft hij zelf bedankt en ook de naam van Rijkaard komt steeds vaker voor.
Oliveira zal ondertussen misschien in de winter al uitgeleend gaan worden aan Sao Paulo. Reken er maar op dat Milan iets gaat doen aan het moeilijke scoren van de spitsen in de winterstop.

Morgen is het Milan - Roma, als Milan deze verliest dan hoeven ze het woord 'titel'niet meer in de mond te nemen.
Laatste zege van Roma bij Milan is overigens al 19 jaar geleden en dat was toen 1 van achter de bestuurstafel van de voetbalbond, de laatste zege op het veld is van 21 jaar terug of zo.

Palermo en Inter hebben op papier makkelijke wedstrijden en kunnen dus goede zaken doen, hoewel Inter in de historie slechts 1 keer bij Parma gewonnen heeft.
pi_43461818
Nou, Fiorentina op doelsaldo Chievo in de stand voorbij na een hele moeizame overwinning op Atalanta, dat eigenlijk een punt verdiende.
2-1 en 3-1 vielen pas in de slotminuut en blessuretijd, doelpuntenmaker nota bene Pazzini 2x, Ex Atalanta.

Nu net bezig Milan - Roma, Milan kan weer vol aan de bak want na 7 minuten was het alweer Tottigoooooooooooool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')