Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:52 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Vroegah misschien, laatste tijd bagger.
Alleen CL moet ik eerlijk toegeven, maar ik vond hem zeker vorig seizoen echt slecht. En Gomes kan je eigenlijk nooit betrappen op een foutje en pakt soms echt wereldballen. Ik zeg ook nog niet dat ie nu bij de beste van de wereld hoort maar over 2 jaar is ie dat zeker wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 03:48 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Milan nog niet zien spelen zeker dit seizoen ? Dida is uitmuntend bezig. Met alle respect maar Gomes kan (nog) niet aan de enkels van Dida.
Er was sprake van een eventuele overgang naar Corinthians bij geen verlenging van zijn contract bij Milan. Maar ondertussen is er volgens mij wel bijgetekend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef DeVinger het volgende:
Dida wil toch terug naar Brazilie?
Er zijn meer goede spitsen in de wereld, alleen heeft Milan het nagelaten om van het geld van Sheva een echte topspits te halen. Ricardo Oliveira is dat niet vind ik.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Buiten dat draait het gewoon van geen kant. behalve Kaka is het weinig soeps op dit moment.quote:Op zondag 5 november 2006 17:00 schreef Kadoc het volgende:
Milan mist Shevchenko.
Ancelotti was ook zo'n held om na afloop alleen maar uit te halen naar de scheids die Milan voor de zoveelste keer dit seizoen zwaar benadeeld zou hebben (Feit, 2 penalty appeals van Milan zijde waren volkomen onterecht en de scheids trapte er niet in, gaf Gourkouf in het 2e geval terecht geel wegens hands) en begon daarna ook nog eens zielig te doen dat ze de enige club waren zonder 'korting' op de strafpunten.quote:Op zondag 5 november 2006 16:58 schreef Radegast het volgende:
Denk niet dat Ancelotti het eind van het seizoen gaat halen bij Milan.![]()
Ze staan wéér achter.quote:
quote:Primavera renamed after Facchetti
The Italian Primavera youth team championship will be named after deceased Inter President Giacinto Facchetti.
“We have decided to change the name of the competition to honour the memory of Facchetti’s great sporting figure,” said Lega Calcio chief Antonio Matarrese.
“I personally made this proposal and all the members accepted without any complaints. [Inter owner and new President] Massimo Moratti was visibly moved by this fact,” added the official.
The championship will now therefore be known officially as the Primavera TIM Giacinto Facchetti.
Facchetti, who died in September, was firmly convinced of the ethical importance of youth teams, which he did not consider only from a technical and competitive point of view.
This was confirmed during Inter’s board of directors meeting on Monday, when newly-elected President Moratti announced that the Interello youth training facility would be renamed after Facchetti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |