Hahahaha...quote:
Die bronnen staan zelfs op de officiële site vermeld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:54 schreef Dr_Crouton het volgende:
"Oww, look Rasi! New pants to increase your healing! Aren't you glad you came?"
Briljant gechoreografeerd.
Enne, ik lees op verschillende bronnen dat TBC is uitgesteld naar januari 2007.![]()
Een alt van onze guild zit ook in TIYAD, keek toch wel raar op dat jullie Onyxia gisteren opgegeven hadden na een 1% wipequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
Er zijn al meer guilds van Twisting Nether verdwenen
Vandaag heeft ons guid Ony weer omgelegd las ik net in het forum.
Damn dat ik er niet bij was. Ik hoop niet dat ze daarna MC in zijn gegaan en Luci en Magma omgeledg hebben. ik moet namelijk nog een corehound afslachten voor een quest.
Morgen weer lekker MC in namelijk. Alles tot aan Raggie omleggen
Wie?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een alt van onze guild zit ook in TIYAD, keek toch wel raar op dat jullie Onyxia gisteren opgegeven hadden na een 1% wipe
Is dat 2e deel nou al klaar trouwens? Heb wel een hele tijd geleden een trailer gezien, maar verder niet meer op gelet.quote:
Biggye, gnome warrior. Hij wilde hem Bigguy noemen maar wist niet hoe je guy speldequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Wie?
lol!
En op een 1% wipe? Wat een sukkels
Hahaha!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:34 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Biggye, gnome warrior. Hij wilde hem Bigguy noemen maar wist niet hoe je guy spelde
Dus als hij niet in Naxx zit met ons, zit ie waarschijnlijk in MC ofzo met jullie, of te PvPen.
Stealth zal je in de toekomst constant gaan gebruiken omdat dat de reden is waarom je een rogue bent en dat de enige manier is hoe je nog mensen kan afmakenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Ericjuh het volgende:
bedankt voor de rouge tips.. ik gebruikte namelijk nooit de stealth! ja..ik heb het 1x gebruikt om langs een horde te komen (ik was beetje de wereld aan het verkennen met mijn toen nog level 12)
Speel je horde of allience @ Twisting nether?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:36 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Een alt van onze guild zit ook in TIYAD, keek toch wel raar op dat jullie Onyxia gisteren opgegeven hadden na een 1% wipe
DjNivek speelt zo'n noob class.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef jercovski het volgende:
[..]
Speel je horde of allience @ Twisting nether?
Zit in zelfde Battleground group![]()
* Gloeidoos vuurt een deathcoil af naar Migwiquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:27 schreef Migwi het volgende:
[..]
DjNivek speelt zo'n noob class.
Human Warlock
* Migwi scatter shots Gloeidoos en naait ertussenuit met Aspect of the Cheetahquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:42 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
* Gloeidoos vuurt een deathcoil af naar Migwi
Vond er eerlijk gezegd in z'n totaliteit niks aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:21 schreef NDAsilenced het volgende:
Mijn eerste pvp filmpje bestaat uit 3 delen, het is ongeedit en laat dus alles zien, dus ook fouten, blunders maar ook actievolle momenten die ik tegenkwam tijdens een potje Arathi Basin. Uiteindelijk belande ik als 2de op de ranglijst.
Ik speel een lvl60 Female undead rogue op de Laughing Skull realm.
De muziek komt van een 'A State Of Trance' episode #216 door Armin van Buuren, muziek wat ik vrij vaak luister. Toevallig had ik het aan staan tijdens filmen.
Begin is mischien een beetje saai maar vanaf de helft van filmpje 1 word het interessanter tot aan eind filmpje 3.
1 - http://www.youtube.com/watch?v=tj6n9G6RQQQ
2 - http://www.youtube.com/watch?v=A69ec9NPoBA
3 - http://www.youtube.com/watch?v=nqWut_T6beo
Kan best zijn, het is ook helemaal niet bedoeld om een indruk achter te laten, het hele film maken gebeuren is iets wat ik voor het eerst doe, dit is meer test dan wat anders. Als je stukken skipt zal waarschijnlijk ook veel dingen missen. Maar maakt niet uit, voor latere films zal ik de edit knop gebruiken, ik ben op het moment bezig met het verzamelen van world pvp materiaal.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:47 schreef Migwi het volgende:
[..]
Vond er eerlijk gezegd in z'n totaliteit niks aan![]()
Heb steeds stukken overgeslagen en nou zou 't heel toevallig kunnen zijn, maar wat ik zag was dus steeds Alliance in de minderheid en Horde in de meerderheid. Best wel heel erg saai dus om naar te kijken.
*shock*quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:01 schreef Ericjuh het volgende:
bedankt voor de rouge tips.. ik gebruikte namelijk nooit de stealth! ja..ik heb het 1x gebruikt om langs een horde te komen (ik was beetje de wereld aan het verkennen met mijn toen nog level 12)
And Biggye has left the guild. Omdat ie weer eens als eerste dood gingquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hahaha!
Nice. Hij is de tank die zo ongeveer het meeste dood gaat
Alliance idd, ik ben de enige sandman-warlock daar, dus die kan je niet missenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:24 schreef jercovski het volgende:
[..]
Speel je horde of allience @ Twisting nether?
Zit in zelfde Battleground group![]()
Nah, hij wilt weer wat meer raiden met ons, en z'n alt in een raid guild werd niet echt positief opgevangen door een paar van onze andere membersquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
And Biggye has left the guild. Omdat ie weer eens als eerste dood ging![]()
Goed verhaal Crouton! Duidelijke taal. Daar heeft Eric wat aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:51 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]*shock*
Stealth is juist een van de primaire reden om rogue te zijn!![]()
ja.. ben net ff weer wezen spelen (level 15) en heb weer meer stealth gebruikt.. werkt idd wel fijn ja! die kick is ook wel fijn ja!quote:
Gz! Wij hebben gisteren Anub voor het eerst down gekregen. Maar die Midnight haze zou ik erg over twijfelen als ie dropt. Het is een mooie upgrade voor mijn Azuresong, maar de Wraith blade is veel lekkerder. Moeilijke keuzes dan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:56 schreef Zosk het volgende:
TVP.
Vanavond Patchwerk first kill (0 dood, 30/40 sec over) en Grobbulus first kill![]()
Grobbulus drops: http://www.thottbot.com/?i=53881 / http://www.thottbot.com/?i=53888
Patchwerk drops: http://www.thottbot.com/?i=53903 / http://www.thottbot.com/?i=53890
Ik wordt gek van die paladrops in MCquote:Op maandag 30 oktober 2006 07:08 schreef Sitethief het volgende:
TeVeeelPaladins
Ja,quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die paladrops in MC![]()
Mjah, druids mogen ook wel eens verwend worden vind ik, als er een class is die het moeilijk heeft in WoW zijn het de druids....quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:03 schreef Mauro het volgende:
Gisteren 1 dr00d mee naar MC. Had meteen 4/8 t1
Ben ik het wel mee eens ja. Ze was ook heel blij met haar itemsquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, druids mogen ook wel eens verwend worden vind ik, als er een class is die het moeilijk heeft in WoW zijn het de druids....
Zolang ze het verdientquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja. Ze was ook heel blij met haar items
Bij ons waren er ook altijd stemmen om dat op die manier te doen, maar wij hebben Broodlord uiteindelijk altijd zonder exploit gekilled. Overigens is dat gat door Blizzard nu gedicht geloof ik in de laatste patch. Exploits zijn not-done imho.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:19 schreef Departak het volgende:
Nu kwam er een heftige discussie op gang, want een boel van mijn guildies vinden dat we die boss moesten exploiten (op zijn altaar gaan staan en dan kan je m vanaf het eerste platformpje zonder moeite afknallen), terwijl de TD gasten (en ik overigens) dat not-done vonden.
Is dit een exploit en had ik gewoon toe moeten geven?
Onze hunter heeft een Pet die heel ongelukkig met hem is ... die wordt namelijk alleen gebruikt om te pullen op bosses ... op Chromaggus, Geddon, Shazzrah en dat soort volkquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wij hadden gisteren een Kitty op de Twin Emps gebruikt.![]()
Midnight Haze is totaal niet gewilt bij ons. 25 DKP voor de laatste toen ik niet in de raid zat. Wraith Blade aan de andere kant wel enorm. Ik ga de Haze dus nemen in afwachting van het laatste Atiesh stukje dat ik moet hebben. En dat komt er binnenkort hopelijk wel aan, we progressen weer!quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:41 schreef Takje het volgende:
[..]
Gz! Wij hebben gisteren Anub voor het eerst down gekregen. Maar die Midnight haze zou ik erg over twijfelen als ie dropt. Het is een mooie upgrade voor mijn Azuresong, maar de Wraith blade is veel lekkerder. Moeilijke keuzes dan.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mjah, druids mogen ook wel eens verwend worden vind ik, als er een class is die het moeilijk heeft in WoW zijn het de druids....
http://www.warcraftrealms(...)296dc93593f5a6eeb480quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:03 schreef koffiegast het volgende:
[..]
rotop, zo vaak vol gespammed met druid (en mage) loot.
feit is dat ik na 30 mc runs nog niet me ef shoulders/boot heb!
precies de reden waarom er minder vaak drood loot moet zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:54 schreef Sitethief het volgende:
[..]
http://www.warcraftrealms(...)296dc93593f5a6eeb480
Mjah houd er rekening mee dat voor hun rol in de raid weinig mensen zijn terwijl bij warriors het dubbele aantal players is. Dus ze raiden meestal ook meer denk ik?quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef koffiegast het volgende:
[..]
precies de reden waarom er minder vaak drood loot moet zijndie gozers lopen zowat allemaal rond in tier 3 bij ons
Ah, mooi.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Kan best zijn, het is ook helemaal niet bedoeld om een indruk achter te laten, het hele film maken gebeuren is iets wat ik voor het eerst doe, dit is meer test dan wat anders. Als je stukken skipt zal waarschijnlijk ook veel dingen missen. Maar maakt niet uit, voor latere films zal ik de edit knop gebruiken, ik ben op het moment bezig met het verzamelen van world pvp materiaal.
Welke guild zit je ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:10 schreef koffiegast het volgende:
meh zit nu in een guild, ik wist niet waar ik moest zoeken op tarrenmill en waar ze shamans nodig hadden, deze hadden er toevallig nodig. maar ze beginnen net pas met bwl blijkbaar... veel van me gear krijgt pas een update in ver aq40 of naxx... er valt zowat niets voor me te loote in mc/bwl
en ik weet niet welke guild er nog shamans nodig hebben :/ /cry
http://www.wowwiki.com/Razorgorequote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef Brama het volgende:
Ik heb een vraagje over Razorgore. Onze guild heeft gisteren voor het eerst deze baas geprobeerd en jammerlijk gefaald.
Probleem bij ons is dat de kiters (warriors en hunters) te snel dood gaan. De groepen worden bij ons verdeeld in de hoeken met in elke hoek wat healers die, zodra een kiter voorbij rent, een hot of shield op de kiter gooit. Toch gaan de healers ook snel dood door losrennende mobs.
Wat is nou de beste tactiek zodat healers niet te snel dood gaan hierbij? En ja, we gebruiken fade zoveel mogelijk.
Btw het is horde kant dus geen low aggro heals van pallies beschikbaar...
Kiters hebben eigenlijk 0 healing nodig als ze het goed doen, hooguit 1 HoT ofzo ALS het bijna fout lijkt te gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef Brama het volgende:
Ik heb een vraagje over Razorgore. Onze guild heeft gisteren voor het eerst deze baas geprobeerd en jammerlijk gefaald.
Probleem bij ons is dat de kiters (warriors en hunters) te snel dood gaan. De groepen worden bij ons verdeeld in de hoeken met in elke hoek wat healers die, zodra een kiter voorbij rent, een hot of shield op de kiter gooit. Toch gaan de healers ook snel dood door losrennende mobs.
Wat is nou de beste tactiek zodat healers niet te snel dood gaan hierbij? En ja, we gebruiken fade zoveel mogelijk.
hmm, laat de hunters ns een video googlen naar hoe te kiten, tis eigenlijk eitje...quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:23 schreef Brama het volgende:
gewoon distracting shot gebruiken, dat levert meer aggro op en zolang je geen dmg pakt altijd aspect of the cheetah aan hebbenquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:41 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
hmm, laat de hunters ns een video googlen naar hoe te kiten, tis eigenlijk eitje...
agro shot, arcane shot (of multi shot ozo) tijdens een draai jump, en flink afsnijden bij de trapjes, dus naar beneden springen zeg maar. en op lange stukken eventueel ff stukje met aspect of the cheetah...
hunters hebben idd een grote rol hier![]()
Druids kunnen inderdaad een Dragonkin sleepen voor als een Hunter m nog niet heeft opgepikt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:57 schreef Brama het volgende:
Ok, bedankt voor de tips.
Wij hebben nog een tweede tactiek gebruikt waarbij onze druids ieder een dragonkin lieten slapen. Dat is dus niet echt een goede techniek?
Is het verstandig om al je warriors en hunters te laten kiten?
En laten jullie de rest van de mensen ook wel eens fearen als er rondrennende mobs zijn?
farseers, net nieuwe guild, horde uiteraard. Ik moet nog zien hoe het endgame raiden gaat, qua ZG ging het wel aardig en waren ze wat meer enthousiast dan me vorige guild. Maja zoals ik al zei, veel van me gear ziet pas vernieuwingen in aq40/naxx, hooguit een necklace/1 ring(maybe 2)/ trinket. Verder zou ik hooguit me hands / chest / feet moeten vernieuwen vanwege ik ef set bonus niet meer gebruik vanwege 3 superieure leather items. Dussuh. De echte hardcore guilds zijn me nog wat te ver gegrepen, ook al ken ik een paar.quote:
Tsja, wij zijn zeker niet hardcore maar wel begonnen aan AQ40.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:09 schreef koffiegast het volgende:
[..]
farseers, net nieuwe guild, horde uiteraard. Ik moet nog zien hoe het endgame raiden gaat, qua ZG ging het wel aardig en waren ze wat meer enthousiast dan me vorige guild. Maja zoals ik al zei, veel van me gear ziet pas vernieuwingen in aq40/naxx, hooguit een necklace/1 ring(maybe 2)/ trinket. Verder zou ik hooguit me hands / chest / feet moeten vernieuwen vanwege ik ef set bonus niet meer gebruik vanwege 3 superieure leather items. Dussuh. De echte hardcore guilds zijn me nog wat te ver gegrepen, ook al ken ik een paar.
Shaman kiten met Earthbind totems, maar dat werkt niet meer aangezien die totems nu getarget worden door de mobs en ooit niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:17 schreef Brama het volgende:
Shaman kiten?
haha, de een zegt warriors, de ander hunter en jij zegt shaman..
Hoe pak je aggro dan? Met lvl 1 shocks ofzo?
maar wat is het voordeel boven een hunter?
Ik hoor je nog roepen.. Hey ik ben dood ? hoe kan dat nou dat ik dood ben , ik lag net levend uit .. nahhhhh dood .quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:48 schreef Mauro het volgende:
[..]
Hahahaha...
Zit hier met een stelletje WoW n00bs en heb ze net Illegal Danish latens zien.
En Leeeeeeeeeeeeeerrrrrooooooooooooooooooyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Jeeeeeennnnnnnnnkiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssssssss.
Maar ik heb hem wel die Midnight Haze!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Midnight Haze is totaal niet gewilt bij ons. 25 DKP voor de laatste toen ik niet in de raid zat. Wraith Blade aan de andere kant wel enorm. Ik ga de Haze dus nemen in afwachting van het laatste Atiesh stukje dat ik moet hebben. En dat komt er binnenkort hopelijk wel aan, we progressen weer!
damn ik ben echt te lang gekapt met wowquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Shaman kiten met Earthbind totems, maar dat werkt niet meer aangezien die totems nu getarget worden door de mobs en ooit niet.
(al kun je de andere kiters wel helpen door Earthbind totems neer te zetten in de hoeken)
Wowrush Dashers.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:01 schreef koffiegast het volgende:
[..]
damn ik ben echt te lang gekapt met wowpaar maanden ofzo
en grimoir en delling ken ik ja, welke guild zijn jullie eigenlijk?
paar ouwe bekenden van me zeiden te applye bij state of art. maar daar weet ik het nog ff zo net niet.
ow wowrush dashers ken ik wel, aardige mensen altijdquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wowrush Dashers.
En State of Art is zeg maar het oude Talent, alleen gaan er daar wekelijks mensen weg geloof ik ?
Trial & Error is nogal hardcore though, zou mijn guild iig niet zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:33 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ow wowrush dashers ken ik wel, aardige mensen altijd
ik was ex mist, voor ze migreerde.
state of art, paar van die russen die ik regelmatig tegenkwam in het spel en aantal die ook bij mist zaten.
qua ouwe talent, denk dat er aardig daarvan juist nu juist in trial and error zitten, zou ik best willen, maar lukt niet met me gear en ze doen alleen nog naxx ofzo. Happyruben woont paar straten verderop (hem ken je vastwel)
wij hebben op 3 kills 3 keer wraith bladequote:Op maandag 30 oktober 2006 08:41 schreef Takje het volgende:
[..]
Gz! Wij hebben gisteren Anub voor het eerst down gekregen. Maar die Midnight haze zou ik erg over twijfelen als ie dropt. Het is een mooie upgrade voor mijn Azuresong, maar de Wraith blade is veel lekkerder. Moeilijke keuzes dan.
hehe vorige week nog lan bij hem gehad met groepje van 5quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Trial & Error is nogal hardcore though, zou mijn guild iig niet zijn.
En Ruben ken ik wel ja (van ingame dan), old-school Deathwing ftw !
schijnt dat bij ons een guild met alle warriors 5/9 minstens rondlopen, keb al stuk of 3 mensen gezien met 7/9 (geen robe/ring dan) en qua hybrids/clothies schijnt haast niet voor te komen de dropsquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
wij hebben op 3 kills 3 keer wraith blade![]()
altijd caster loot, we hebben ook best veel casters met tier3.
1 rogue heeft 1/9, 1 rogue heeft 4/9. Warriors hebben er 2 1/9 ofzo en onze MT 5/9.
En casters bijna iedereen 1/9 of 2/9+![]()
1 warlock sinds gister 4/9 met shoulders. wel vet op gnome![]()
Btw, hele guild van Twisting Nether naar Trollbane gemigrate volgensmij![]()
Same here. De deathlists worden dan ook meestal aangevoerd door Tota.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:51 schreef Elikian het volgende:
[..]
Onze hunter heeft een Pet die heel ongelukkig met hem is ... die wordt namelijk alleen gebruikt om te pullen op bosses ... op Chromaggus, Geddon, Shazzrah en dat soort volk... zodra hij wordt gesummoned gaat hij eraan
![]()
alliance? maak een apply -> http://www.denial-guild.comquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef Migwi het volgende:
Dus, nog een Guild die een Hunter zoekt?
Heb 't wel een beetje gehad op Twisting Nether.
Net nog een hunter afgewezen die een application had ingediend :/quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef Migwi het volgende:
rofl, zat jij niet in die oh zo gave " vrienden groep?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:11 schreef Migwi het volgende:
Nee, wel in die oh zo gave gamer groep.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
rofl, zat jij niet in die oh zo gave " vrienden groep?"
zoveel is 130 dagen nou ook weer nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:50 schreef Migwi het volgende:
[..]
Nee, wel in die oh zo gave gamer groep.
En als ik genoeg geld had ging ik binnenkort ook mee naar Zweden, mocht je daar op doelen.
Maar ik verveel me onwijs en ik heb de servermongool ook in de guild zitten en erger me er kapot aan
Server switch zou trouwens toch niet werken waarschijnlijk, ik heb gewoon veel te veel gespeeld en heb een break nodig ofzo.
/played op m'n main is 130 dagen meen ik. Echt veel te veel. En ik me maar afvragen waarom ik zo moe ben de laatste maanden![]()
ik had het anders moeten zeggenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:44 schreef Takje het volgende:
Nou, dat is echt wel veel hoor. Ik heb 67 dagen played en vind dat al erg veel. 130 is het dubbele!
Maar goed, het houdt je van de straat
Ik ken mensen met 200+quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Elikian het volgende:
Het spel bestaat 1.5 jaar ofzo ... en daarvan heb jij al 130 dagen pure speeltijd (op een char?)
WoW!
niksen is gewoon playtime.., AFK-en trekt het idd uit zn verhoudingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef Sitethief het volgende:
Ik zit veel te vaak te niksen in Ogrimar om nog een /played te hebben die in verhouding is,.
Nou ja, af en toe traden, maar vooral wow als superluxe chatbox gebruiken,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
niksen is gewoon playtime.., AFK-en trekt het idd uit zn verhouding![]()
niksen in orgrimmar mag ik pas als ik lvl 60 ben, ik ga voor de 12 dagen playtime lvl 60quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe traden, maar vooral wow als superluxe chatbox gebruiken,. Als je te brak bent om te grinden enzo,
.
Uh-hu, je hebt veel skills nodig om bij Thaddius je debuff in de gaten te houden en naar voren in te drukken. En dit is al helemaal erg als je Bigwigs gebruikt, dat schijnt het nog makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:46 schreef paradoXical het volgende:
Patchwork is echt de meest boring boss ever
nuken staat gelijk aan knopjes rammen..
voor bosses als Heighan of Gluth / Thaddius heb je tenminste echt skills nodig, zelfs de dps classes (dodge die fear op gluth maar eens met een perfecte time interval zodat je continue kan doordpsen zonder fear, en dan zorgen dat je combo saved/energy restored.) Dat is pas kickass
Patchwork is eigenlijk alleen leuk als healing class in mijn ogen
Mja, 164 in totaal ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Elikian het volgende:
Het spel bestaat 1.5 jaar ofzo ... en daarvan heb jij al 130 dagen pure speeltijd (op een char?)
WoW!
Die ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mobywan?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef DjNivek het volgende:
Had m'n "Heeft IL soms niks beters te doen?" van gisteren je toch aan het denken gezet Cyn?
jezelf een nerd noemen is not donequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:38 schreef Migwi het volgende:
Ja ik weet 't, ik ben een nerd. Alhoewel ik wel steeds minder gespeeld heb de laatste maanden.
Er is nog hoop
US-creditcard? Je kan volgens mij met elke willekeurige creditcard je account activeren en er voor betalen zonder problemenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Okay, ik wil het nu echt weten: kan je met een willekeurige prepaid game-card (bijv. 60 dagen) gewoon op een EU of US account spelen? Of zijn er toch verschillen en zou ik als ik op een US-server wil spelen een US versie game-card moeten hebben?
Ik wil niet gaan knoeien met de programmering van het spel om aan de regiosettings te knoeien en overweeg een US-versie van WoW te kopen en dan om de US-creditcard kwestie te omzeilen met prepaid kaarten te spelen. Heb nog Amerikaanse, Canadese en Nieuw-Zeelandse vrienden van de guild uit de tijd van Diablo EN_KAN_DANKZIJ_BLIZZARD_NOG_STEEDS_NIET_MET_HEN_SPELEN!!!! Verdomde discriminatie.
/agreequote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
US-creditcard? Je kan volgens mij met elke willekeurige creditcard je account activeren en er voor betalen zonder problemen
Ja, dat vind ik ook. Maar waarom heeft Blizzard dan fysiek en online gescheiden zones.. In de oude 56k6 periode kon ik ook of vooral met overzeese gamers spelen met Diablo, de latency was dan niet altijd van je het, maar in de meeste gevallen speelbaar. Nu in de breedband-tijdperk moeten we gescheiden spelen!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Zou dat ook wel raar vinden, credit card is credit card
Nou, dat is 8 uur per dagquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef Zosk het volgende:
iedereen vind 200+ zoveelhet spel bestaat al 629 dagen ofzo, dus dat is 1/3 van je tijd in wow steken.
Zoveel is dat niet![]()
Zoek een leven manquote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef Elikian het volgende:
Vandaag ben ik in-game getrouwd, met de fellow mage met wie ik alles samen heb gedaan vanaf level 12, toen we allebij nog totale noobs waren
Een deel van het guild was gekomen, allemaal in feestkledij .. prachtig. Helaas ben ik van het event zelf vergeten fotos te maken, en het enorme vuurwerk in de Cathedral die blijkbaar iedereen bij zich had. Wel foto's van de ring wissel, het verlaten van de kerk, een portret en natuurlijk het feest op het eind .. helaas is die foto niet helemaal scherp, want toen was ik een beetje tipsy
Maar het is echt geweldig om een raiding guild te zien, op een dag dat ze eens wat anders doen
Die jurken waren echt prachtig .. ik wist niet dat er zoveel mooie kostuums in WoW waren. Dingen als "lovely red dress" :-)
WoW is meer dan alleen hakken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee man lock en druid dropsquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die paladrops in MC![]()
Want ik ben gehackt 2 maanden terugquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef tonks het volgende:
Iemand al eens gehackt?
Proestquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee man lock en druid drops![]()
wel humor gisteren zwaardje gedropt bij geddong ben de nama kwijt huppa vol 4000 dkp onze maintank ging er mee vandoor.
golemagg dropt zelfde zwaardje voor 50 dkp naar de ander die aan het bieden was lol![]()
![]()
lol als dat hte zwaard is had ik er uberhaupt geen dkp op gebodequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Proest![]()
Gisteren in MC eindelijk eens wat magedrops.
Dus de Fireruned Grimoire is van mij
PS: Dit zwaardje?
Idem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Zosk het volgende:
ben nog nooit gehackt/gescamt en heb nog nooit gehackt/gescamt![]()
Denk een keylogger jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:17 schreef Elikian het volgende:
[..]
Idem.
Had je een keylogger dan? En op wat voor sites pik je die op?
dat zwaardje jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Proest![]()
Gisteren in MC eindelijk eens wat magedrops.
Dus de Fireruned Grimoire is van mij
PS: Dit zwaardje?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat zwaardje jaik was echt van zomfg lmao
![]()
denk omdat hij prio krijgt op might etc. hij daarom zoveel biedquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:36 schreef Tain het volgende:
[..]daar ga je toch niet zoveel op bieden
al langquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:06 schreef Zosk het volgende:
Wie heeft er die 4-man Onyxia gezien btw? die is vet![]()
Die nieuwe 41 talent van Subtlety voor rogues lijkt me zo stoerquote:Op zaterdag 4 november 2006 03:31 schreef Fratz het volgende:
Alliance:
Necrodeath: Necrodeath: Darksorrow (lvl 60 Rogue)
Necrodeath: Diinia: Darksorrow (lvl 60 Priest)
Elikian: Clavemia: Quel'Thalas (lvl 60 mage)
Mauro: Eldoi: Twisting Nether (lvl 60 mage)
Mauro: Edloi: Twisting Nether (lvl 60 lock)
Horde
Jimbo : MuertoMago : Dunemaul
Gloeidoos : Deor : Dunemaul
Fratz: Luthiena: Argent Dawn (lvl 60 priest)
quote:Op zaterdag 4 november 2006 09:53 schreef Molotov25 het volgende:
Alliance:
_evenstar_: Evenstar: Eonar (lvl 60 warrior)
_evenstar_: rapunzel: Eonar ( lvl 60 priest)
Horde
Molotov25 : Molodeath : Arathor (lvl 60 rogue)
Nou als je wow in de winkel koopt dan moet je hem inderdaad activeren, dit kan je doen met credit card of gamecard. Een gamecard is volgens mij 60 dagen dus je krijgt eerst je gratis maand en daarna krijg je er 60 dagen bij dus als je het vandaag zou activeren dan gaat je camecard op 4 december in. Het is even wat lastig maar het is wel een echte gratis maand.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:47 schreef rew- het volgende:
Mensen, even een noob vraag tussendoor, ik wou net mijn account activeren (heb het net gekocht) en blijkt het dat ik ook nog een prepaid game card eerst moet kopen (schooier blizzard met hun 'gratis maand' :/ ). Anyway, mijn vraag is, werkt die kaart echt pre-paid in de zin dat er pas een 'dag' vanaf geschreven wordt voor elke dag dat je speelt? of is het gewoon 30 dagen vanaf dat je de code hebt ingevoerd? Ik neem aan dat laatste, maar laat me hopen
Ik zie m wel eens rondlopen in Orgrimmar ja. Hij heeft trouwens ook een bankalt die lvl 60 isquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:49 schreef Zosk het volgende:
Btw Jimbo / Gloeidoos, kent 1 van jullie Beastwood nog uit Cold Blooded?![]()
Daar moet je de tank niet op aan spreken maar de healers die verantwoordelijk voor m zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:34 schreef Mauro het volgende:
[..]
And Biggye has left the guild. Omdat ie weer eens als eerste dood ging![]()
always blame the healerquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:52 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Daar moet je de tank niet op aan spreken maar de healers die verantwoordelijk voor m zijn.
Als ie geen gekke dingen doet zoals lashlayer met een 2 hander tanken ofzo, zal het toch echt aande healing liggen.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:30 schreef Departak het volgende:
Alliance:
MisterJ.Lo:Achillias: Trollbane ( 60 Dwarf Hunter)
Pritt: Stuv: Lightbringer ( 60 Gnome Mage: )
Horde
MisterJ.Lo:Achillias: Stonemaul (60 Undead Rogue)
Koffiegast: Kof: Tarren Mill (ex-Deathwing (60 orc shaman))
Departak: Departack: Dragonblight (lvl 60 troll mage)
PBateman1978: Nix, Tarren Mill (60 undead warlock)
Ik ken beastwood wel, mijn oude vriend uit Cold Bloodedquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:49 schreef Zosk het volgende:
Alliance: Zosk:Zosk 60 Night Elf rogue <Denial> Trollbane Po 60 Gnome warrior <Undeniable> Trollbane Tsar 60 Night Elf druid <Undeniable> Trollbane Zosk 39 Human priest - Dentarg
Btw Jimbo / Gloeidoos, kent 1 van jullie Beastwood nog uit Cold Blooded?![]()
beastwood was vaak raid leader / master looter?quote:Op zondag 5 november 2006 00:39 schreef Platina het volgende:
[..]
Ik ken beastwood wel, mijn oude vriend uit Cold Blooded![]()
(al heb ik hem nooit vergeven dat hij een shaman drac deflector gaf boven mijn warrior)
Achja, ik ga weer weg hier in dit topique want ik speel al 2 maanden geen wow meer![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 12:03 schreef Takje het volgende:
Alliance:
MisterJ.Lo:Achillias: Trollbane ( 60 Dwarf Hunter)
Pritt: Stuv: Lightbringer ( 60 Gnome Mage: )
Takje: Takje: Stormscale (60 Gnome Mage)
Horde
MisterJ.Lo:Achillias: Stonemaul (60 Undead Rogue)
Koffiegast: Kof: Tarren Mill (ex-Deathwing (60 orc shaman))
Sitethief, Vylixan, Ahn'Qiraj ( lvl 60 Tauren Druid)
quote:Alliance:
_evenstar_: rapunzel: Eonar (lvl 60 priest)
MisterJ.Lo:Achillias: Trollbane (60 Dwarf Hunter)
Pritt: Stuv: Lightbringer (60 Gnome Mage: )
Zosk: Zosk: Trollbane (60 Night Elf Rogue)
Zosk: Tsar: Trollbane (60 Night Elf Druid)
Zosk: Po: Trollbane (60 Gnome Warrior)
Horde:
Fratz: Zolah: Argent Dawn (lvl 41 mage)
MisterJ.Lo: Achillias: Stonemaul (60 Undead Rogue)
Koffiegast: Kof: Tarren Mill (ex-Deathwing (60 orc shaman)
Sitethief: Vylixan: Ahn'Qiraj (lvl 60 Tauren Druid)
ik zie us, als ie geen gekke dingen doet. Als ie binnen 2 seconden neergemaaid wordt omdat ie deathwish/recklenessness inramt is het zn eigen fout.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
always blame the healer![]()
Als een tank door zijn inschattingsfout binnen 2 secondes al neer gaat, hoe moet een healer hem dan healen omdat de snelste cast al langer duurt![]()
Bij voorkeur in combinatie met Executen @ Twin Emps zeker.quote:Op zondag 5 november 2006 17:51 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
ik zie us, als ie geen gekke dingen doet. Als ie binnen 2 seconden neergemaaid wordt omdat ie deathwish/recklenessness inramt is het zn eigen fout.
Het is leuker op Loatheb, dan doet de Inevitable Doom opeens 3,5k damage ofzo, en de healers kunnen alleen de MT healenquote:Op zondag 5 november 2006 18:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Bij voorkeur in combinatie met Executen @ Twin Emps zeker.
Die is ook leuk ja.quote:Op zondag 5 november 2006 21:20 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Het is leuker op Loatheb, dan doet de Inevitable Doom opeens 3,5k damage ofzo, en de healers kunnen alleen de MT healen
coolquote:Op maandag 6 november 2006 00:55 schreef Elikian het volgende:
Vanavond eerste guildrun naar Naxx gehad ... Anub'rekhan tot 86%, en 3 Locust swarm doorstaan. Blijkbaar werkt het, alleen was iedereen door de mana heen ... maar we hebben een uitgangspunt waar we aan kunnen werken. Maar AQ40 blijft de main instance, we zijn bij Huhuran.
quote:Op zondag 5 november 2006 13:18 schreef viezerdt het volgende:
Alliance:
_evenstar_: rapunzel: Eonar (lvl 60 priest)
MisterJ.Lo:Achillias: Trollbane (60 Dwarf Hunter)
Pritt: Stuv: Lightbringer (60 Gnome Mage: )
Zosk: Zosk: Trollbane (60 Night Elf Rogue)
Zosk: Tsar: Trollbane (60 Night Elf Druid)
Zosk: Po: Trollbane (60 Gnome Warrior)
R_o_N: Aliza: Trollbane (60 Human Priest)
R_o_N: Kiekeboe: Trollbane (57 Gnome Rogue)
Horde:
Fratz: Zolah: Argent Dawn (lvl 41 mage)
MisterJ.Lo: Achillias: Stonemaul (60 Undead Rogue)
Koffiegast: Kof: Tarren Mill (ex-Deathwing (60 orc shaman)
Sitethief: Vylixan: Ahn'Qiraj (lvl 60 Tauren Druid)
Viezerdt: Ltfocus: Deathwing (60 ud rogue) (inactive)
Viezerdt: Royalcheese: Deathwing (60 tauren warrior) (inactive)
oldquote:Op maandag 6 november 2006 10:29 schreef Sitethief het volgende:
WoW guild permanent geband voor cheaten
Whehehe eigen schuld hoor.................
Ik begrijp best waarom ze dit deden, maar ga dan niet lopen zeiken dat je geband bent....
http://www.imagebeaver.com/files/images/thumb/3237061106weloud.JPGquote:Op maandag 6 november 2006 11:16 schreef Takje het volgende:
Nou zo oud is dat nieuws nog niet hoor.
Had ik ook met Titan Quest (diablo-kloon), door een stroomstoring m'n hele char weg, sindsdien nooit meer gespeeld terwijl ik daarvoor wel eens 3 uur per dag het speeldequote:Op maandag 6 november 2006 11:17 schreef Elikian het volgende:
Begin je toch gewoon een nieuwe speler
Als ik mijn account zou kwijtraken zou ik er accuut helemaal mee stoppen. Kan echt al die effort niet nog een keer opbrengen
quote:Alliance
Darksorrow server:Necrodeath: Necrodeath (60 Rogue) Necrodeath: Diinia (60 Priest)
Eonar server:_evenstar_: Evenstar (60 Warrior) _evenstar_: rapunzel (60 Priest)
Lightbringer server:Pritt: Stuv (60 Gnome Mage)
Stormscale server:Takje: Takje (60 Gnome Mage)
Trollbane server:MisterJ.Lo: Achillias (60 Dwarf Hunter) Zosk: Zosk (60 Night Elf Rogue) Zosk: Tsar (60 Night Elf Druid) Zosk: Po (60 Gnome Warrior) R_o_N: Aliza (60 Human Priest) R_o_N: Kiekeboe (57 Gnome Rogue)
Twisting Nether server:Mauro: Eldoi (lvl 60 Mage) Mauro: Edloi (lvl 60 Warlock) Migwi: Cyndane (60 Night Elf Hunter) Migwi: Caraighan (60 Night Elf Warrior) Migwi: Renna (49 Night ElfRogue) DjNivek: Recca (60 Human Warlock) DjNivek: Madoka (60 Human Warrior)
Quel'Thalas server:Elikian: Clavemia (60 Mage) Lyssa: Dementer (60 Mage)
Ja, ik verveel mequote:Horde
Agamaggan server:Mister_Monkeyman: ... (25 Troll Shaman) <--- nooob ![]()
Ahn'Qiraj server:Sitethief: Vylixan (lvl 60 Tauren Druid)
Arathor server:Molotov25: Molodeath (60 Rogue)
Argent Dawn server:Fratz: Luthiena (60 Priest) Fratz: Zolah (41 Mage)
Deathwing server:Viezerdt: Ltfocus (60 Undead Rogue) (inactive) Viezerdt: Royalcheese (60 Tauren Warrior) (inactive)
Dragonblight server:Departak: Departack (60 Troll Mage)
Dunemaul server:Jimbo: MuertoMago Gloeidoos: Deor
Stonemaul server:MisterJ.Lo: Achilliasl (60 Undead Rogue)
Tarren Mill server:Koffiegast: Kof (60 Orc Shaman) PBateman1978: Nix (60 Undead Warlock)
Alliance;quote:
En nu ook nog de servers op alfabetische volgordequote:
Nu wel hoorquote:Op maandag 6 november 2006 12:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Bah ik sta er niet tussen, nog een keer dan :
PBateman1978 : Nix (60 undead warlock), Tarren Mill
quote:
haha, nee was het maar waar. We zijn na 4 keer gestopt.quote:
Hehe leukquote:Op maandag 6 november 2006 12:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]Alliance;
Lyssa; Dementer, Quel Thalas (lvl 60 mage)
Heb ook nog lagere lvl's maar niet zo de moeite waard om te noemen
[DIS]quote:
Tssk, granted dat we een paar retards hebben, maar die hebben jullie ook hoor.quote:
true that, noem er is een paarquote:Op maandag 6 november 2006 15:48 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tssk, granted dat we een paar retards hebben, maar die hebben jullie ook hoor.
Blazerbones is de naamquote:Op maandag 6 november 2006 16:28 schreef DarkManta het volgende:
Eonar
Horde
Undead mage lvl 60
I love being a mage
trust me, AQ40 is pointless als je eenmaal naxx loot krijgt. Naxx ownt de AQ40loot geowon en de encounters zijn 10x zo tof. Boevendien wil C'thun nog wel eens het "guild breaker" effect hebben.quote:Op maandag 6 november 2006 00:55 schreef Elikian het volgende:
Vanavond eerste guildrun naar Naxx gehad ... Anub'rekhan tot 75%, en 3 Locust swarm doorstaan. Blijkbaar werkt het, alleen was iedereen door de mana heen ... maar we hebben een uitgangspunt waar we aan kunnen werken. Maar AQ40 blijft de main instance, we zijn bij Huhuran.
Is dit omdat ik ook de EU versie op mijn pc heb (even folder ge-renamed omdat ik 'Play World of Warcraft' kreeg in plaats van 'Install World of Warcraft').quote:Sorry, the installation failed.
The file "PlatformWin32Dataeula.html" in archive "<unknown>" could not be opened, because an error 2 occurred. If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (MPQFile::OpenFromArchive)
Zosk, Anunnaki, to name a few.quote:
Probeer de trial te downloaden vanaf de US paginaquote:Op maandag 6 november 2006 20:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
HELP! Ik heb de US versie binnen, maar bij het installeren krijg ik bij disc 3 de melding:
[..]
Is dit omdat ik ook de EU versie op mijn pc heb (even folder ge-renamed omdat ik 'Play World of Warcraft' kreeg in plaats van 'Install World of Warcraft').
Adjuh ? Die probeerde vanavond June te benaderen voor een guildhop... egt NOT done imho... en dat hij daarna kwam met het smoesje " was als grapje bedoel" maar dat was het zeker niet...quote:
Was leuk je even te spreken vandaag ingame. Had helaas weinig tijd omdat ik bijna te laat was voor BWL, sorryquote:Op maandag 6 november 2006 12:33 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Alliance;
Lyssa; Dementer, Quel Thalas (lvl 60 mage)
Heb ook nog lagere lvl's maar niet zo de moeite waard om te noemen
quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
![]()
anyways, http://www.thottbot.com/?i=53768![]()
Re-roll Hunter en doe gewoon /follow en beetje auto shoot en niemand heeft in de gaten dat je hele andere dingen aan 't doen bentquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Elikian het volgende:
[..]
Was leuk je even te spreken vandaag ingame. Had helaas weinig tijd omdat ik bijna te laat was voor BWL, sorry
Maar ik heb je tot friend toegevoegd, dus ik zie je wel weer verschijnen
Ik zit op Frostwhisper. Iedereen praat daar Engels. Er zitten genoeg nationaliteiten; veel scandinaviers echter wel. Maar ze praten wel allemaal Engels in chat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef KreKkeR het volgende:
Weet iemand trouwens nog goede PVP servers waar in ieder geval hoofdzakelijk Engels wordt gesproken (of Nederlands van mijn part)?
Mensen met (server)tips?
eerste ja, ik doe het rustig aan en geef de warriors voorrangquote:Op dinsdag 7 november 2006 00:42 schreef Migwi het volgende:
[..]
![]()
cg!
Eerste tier 3 item of heb je er al meer?
pff dat gebeurt volgensmij dagelijks, denial mensen die disorder mensen vragen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef R_o_N het volgende:
[..]
Adjuh ? Die probeerde vanavond June te benaderen voor een guildhop... egt NOT done imho... en dat hij daarna kwam met het smoesje " was als grapje bedoel" maar dat was het zeker niet...
Verder de usual suspects
Ja, je betaald met de honor die je verzameld hebt. Check de nieuwe rewards, die kosten geen goud meer, maar een bepaald aantal honor points + een stel BG tokensquote:Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef koffiegast het volgende:
weet iemand antwoord op deze vraag:
bij 1.13 en tbc of de PvP items dan daadwerkelijk honor kosten, dus niet voor controle of je wel dat aantal honor hebt, maar dat je ook echt met een totaal aantal honor punten betaald (en dus verdwijnt na betaling)
BA is random.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef Brama het volgende:
kan je bij Vael je eigen groep healen met holy nova ipv prayer of healing?
Holy nova heeft als voordeel dat het geen aggro veroorzaakt en dus je bij de priests geen BA krijgt (of is BA echt random?)
op Vael gebruik ik als priest alleen maar PoH en shield. BA is echt random.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef Brama het volgende:
kan je bij Vael je eigen groep healen met holy nova ipv prayer of healing?
Holy nova heeft als voordeel dat het geen aggro veroorzaakt en dus je bij de priests geen BA krijgt (of is BA echt random?)
NGU? Ik kan me de guild echt niet voor de geest halen, welke guild is dit? Je zult vast wel alliance zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef Rann het volgende:
Wij op Ahn Qiraj kunnen ook nog wel druids gebruikenHet is 99% toch echt engels allemaal, en een paar serven, van me guild (NGU) is het verplicht om engels te spreken, en we hebben hard druids nodig...dus....
Never Give Up.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
NGU? Ik kan me de guild echt niet voor de geest halen, welke guild is dit? Je zult vast wel alliance zijn.
amagaad ><quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
NGU? Ik kan me de guild echt niet voor de geest halen, welke guild is dit? Je zult vast wel alliance zijn.
Niet 99%, we hebben redelijk veel turken op de server rondhobbelen. Beide factions hebben zelfs hun eigen turkse guild. Je kent Analtolia vast wel, klote guild is dat zeg. (standaard kos voor het gros van de hordes net als D E C A T H, wat een malloten). Ik noem maar een voorbeeld van een actie van anatolia: horde hunter is met demon quest bezig in sili met een paar buddies. Ze ganken wat alliance gasten die in de buurt komen en vervolgens komt er een gehele anatolia raid aankakken (ja serieus, geen mc maar gankraids
). Ze ganken de hunter en zijn maten en proberen vervolgens de demon te slopen (ze gingen gruwelijk op hun bek en er ging veel guildies kapot). Vervolgens het geweldige /spit macro op de hunter en een post op het realm forum waarin ze dit goed praten. Ik heb me nog nooit zo vermaakt met zulke domme mensen. Je kent misschien de ELDERZ wel, die zijn gemerged met een andere guild naar anatolia (zeg maar de voorloper van anatolia). Die gankte me met 2v1 in felwood en vervolgens heb ik ze 2 uur lang met mijn broer ge'cc'd
. (ze hadden nog een shaman gepakt en zo hadden we ze rap gevonden, /gen ftw
).
Ya.quote:
Ik heb USA en EU langs elkaar staan. Geen enkel probleemquote:Op maandag 6 november 2006 20:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
HELP! Ik heb de US versie binnen, maar bij het installeren krijg ik bij disc 3 de melding:
[..]
Is dit omdat ik ook de EU versie op mijn pc heb (even folder ge-renamed omdat ik 'Play World of Warcraft' kreeg in plaats van 'Install World of Warcraft').
Ja, halloquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef Elikian het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ericjuh gaat, en die paar anderen die recent gestart zijn
quote:
Gewoon vragen, dan leg ik het wel uit, alhoewel ik ook nog maar tot Razorgore gekomen ben,quote:Op woensdag 8 november 2006 00:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, hallo
Ik ben recent gestart. Het duurt altijd even voordat ik spellen doorheb en dat is dus niet anders bij wow. Wilde weten wat alle fuss rond dit spel was en aangezien ik altijd wel fan ben van rpg's en de warcraft serie helemaal gespeeld heb, vond ik het wel leuk het eens te proberen. Ik moet zeggen, ik vind het een erg leuk spel, ben nog lang geen level 60, maar ben toch wel benieuwd wat er bij level 60 allemaal op je af gaat komen en begrijp de ballen van de helft van de termen in dit topic, maar dat komt nog wel
jij bent van plan ff 2 level 70's te maken?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef MazeMouse het volgende:
Kga binnenkort maar weer eens beginnen om mijn "skills" op te poetsen voor TBC.
Nieuwe character aangezien ik in TBC ook voor Dranei en Blood Elves ga
Een van de leuke dingen aan een nieuw spel vind ik alles zelf uitzoeken, alhoewel ik het niet kan laten soms toch google te raadplegen bij quests.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gewoon vragen, dan leg ik het wel uit, alhoewel ik ook nog maar tot Razorgore gekomen ben,.
Ik geef je even wat nuttige links, hoef je niet meer zo te googlen.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Een van de leuke dingen aan een nieuw spel vind ik alles zelf uitzoeken, alhoewel ik het niet kan laten soms toch google te raadplegen bij quests.
Op het moment dat ik dalijk natuurlijk hoog level ben, kom ik er dan achter dat ik vanalles heb overgeslagen enzo, maar ja, dan beginnen we toch weer op nieuw
Ik speel trouwens samen met een huisgenoot en we levellen samen, maakt het ook een stuk makkelijker en leuker![]()
Thanks,quote:Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Rann het volgende:
Je vergeet te zeggen dat je bij thottbot en Allakhazam ook quests kan zoekenAls je ergens niet verder komt that is...
90% is het RTFQL
(Read the fcking Quest Log)
Wat site-thief zegt, als ik snel een quest wil doen, wil ik ook coördinatenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Rann het volgende:
Je vergeet te zeggen dat je bij thottbot en Allakhazam ook quests kan zoekenAls je ergens niet verder komt that is...
90% is het RTFQL
(Read the fcking Quest Log)
Thotbott vind ik vele male beter imho....quote:Op woensdag 8 november 2006 09:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat site-thief zegt, als ik snel een quest wil doen, wil ik ook coördinatenVerder heb ik een hekel aan allakhazam omdat ie regelmatig popups heeft waar mijn firefox van crasht
Je hebt wel de twee meest slome levelrs gekozen,quote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Atrimar het volgende:
Ik speel sinds een anderhalve week nu eindelijk ook WoW. Heb in middels enkele classes geprobeerd en speel op Burning Legion Server met een Troll Hunter. Mijn andere chars staan op RP servers om ze even uit te proberen. Ik ben wel gecharmeerd van mijn Druid en mijn Paladin.
Mijn main char is nu zo'n lvl 25 en het schiet niet op. Het is echt zo'n tussen level waar je net te zwak bent voor het een en te sterk voro het ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |