abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43332892
quote:
Op maandag 6 november 2006 20:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
HELP! Ik heb de US versie binnen, maar bij het installeren krijg ik bij disc 3 de melding:
[..]

Is dit omdat ik ook de EU versie op mijn pc heb (even folder ge-renamed omdat ik 'Play World of Warcraft' kreeg in plaats van 'Install World of Warcraft').
Ik heb USA en EU langs elkaar staan. Geen enkel probleem
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_43346340
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef Elikian het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ericjuh gaat, en die paar anderen die recent gestart zijn
Ja, hallo

Ik ben recent gestart. Het duurt altijd even voordat ik spellen doorheb en dat is dus niet anders bij wow. Wilde weten wat alle fuss rond dit spel was en aangezien ik altijd wel fan ben van rpg's en de warcraft serie helemaal gespeeld heb, vond ik het wel leuk het eens te proberen. Ik moet zeggen, ik vind het een erg leuk spel, ben nog lang geen level 60, maar ben toch wel benieuwd wat er bij level 60 allemaal op je af gaat komen en begrijp de ballen van de helft van de termen in dit topic, maar dat komt nog wel
  woensdag 8 november 2006 @ 01:35:03 #278
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43347951
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 17:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ya.
da wistik nie =D gebruik het voornalelijk als k weer eens gnomers solo of bij strat dat stukje

/wave afwezige leuk je gesproken te hebben!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43350282
Kga binnenkort maar weer eens beginnen om mijn "skills" op te poetsen voor TBC.
Nieuwe character aangezien ik in TBC ook voor Dranei en Blood Elves ga
*piep*
  woensdag 8 november 2006 @ 09:19:32 #280
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43350351
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:16 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ja, hallo

Ik ben recent gestart. Het duurt altijd even voordat ik spellen doorheb en dat is dus niet anders bij wow. Wilde weten wat alle fuss rond dit spel was en aangezien ik altijd wel fan ben van rpg's en de warcraft serie helemaal gespeeld heb, vond ik het wel leuk het eens te proberen. Ik moet zeggen, ik vind het een erg leuk spel, ben nog lang geen level 60, maar ben toch wel benieuwd wat er bij level 60 allemaal op je af gaat komen en begrijp de ballen van de helft van de termen in dit topic, maar dat komt nog wel
Gewoon vragen, dan leg ik het wel uit, alhoewel ik ook nog maar tot Razorgore gekomen ben, .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43350375
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef MazeMouse het volgende:
Kga binnenkort maar weer eens beginnen om mijn "skills" op te poetsen voor TBC.
Nieuwe character aangezien ik in TBC ook voor Dranei en Blood Elves ga
jij bent van plan ff 2 level 70's te maken?
Welkom op FOK!
pi_43350414
@muhahaha

Never Give Up ja, en wij hebben HARD druids nodig.......1 druid gemiddeld per MC raid.....Cenarion DE 4tw.....lol!

Maar Anatolia.....moet dood tbh, en btw, we zijn horde
Me huidige ct profile (Arcanist SUX !)
http://ctprofiles.net/4000011
Dussss.... ?
pi_43350423
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:19 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Gewoon vragen, dan leg ik het wel uit, alhoewel ik ook nog maar tot Razorgore gekomen ben, .
Een van de leuke dingen aan een nieuw spel vind ik alles zelf uitzoeken, alhoewel ik het niet kan laten soms toch google te raadplegen bij quests.

Op het moment dat ik dalijk natuurlijk hoog level ben, kom ik er dan achter dat ik vanalles heb overgeslagen enzo, maar ja, dan beginnen we toch weer op nieuw

Ik speel trouwens samen met een huisgenoot en we levellen samen, maakt het ook een stuk makkelijker en leuker
  woensdag 8 november 2006 @ 09:26:58 #284
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43350488
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:23 schreef Stranger het volgende:

[..]

Een van de leuke dingen aan een nieuw spel vind ik alles zelf uitzoeken, alhoewel ik het niet kan laten soms toch google te raadplegen bij quests.

Op het moment dat ik dalijk natuurlijk hoog level ben, kom ik er dan achter dat ik vanalles heb overgeslagen enzo, maar ja, dan beginnen we toch weer op nieuw

Ik speel trouwens samen met een huisgenoot en we levellen samen, maakt het ook een stuk makkelijker en leuker
Ik geef je even wat nuttige links, hoef je niet meer zo te googlen.

http://www.wowwiki.com <<<< Wiki speciaal voor WoW, boooordevol informatie
http://www.thottbot.com <<<< Database voor Items, skills, spells, quests en NPC's
http://wow.allakhazam.com <<<<Database voor Items, skills, spells,quests en NPC's
http://wow-loot.com <<<< Prachtige site met alle loot per instance en class
http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons.html <<<< DE site voor add-ons.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sitethief op 08-11-2006 09:37:17 ]
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
pi_43350645
Je vergeet te zeggen dat je bij thottbot en Allakhazam ook quests kan zoeken Als je ergens niet verder komt that is...

90% is het RTFQL
(Read the fcking Quest Log)
Dussss.... ?
  woensdag 8 november 2006 @ 09:37:49 #286
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43350702
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Rann het volgende:
Je vergeet te zeggen dat je bij thottbot en Allakhazam ook quests kan zoeken Als je ergens niet verder komt that is...

90% is het RTFQL
Thanks, .
Mjah in de QL staan geen coords.. .
pi_43350798
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Rann het volgende:

90% is het RTFQL
Wat site-thief zegt, als ik snel een quest wil doen, wil ik ook coördinaten Verder heb ik een hekel aan allakhazam omdat ie regelmatig popups heeft waar mijn firefox van crasht
  woensdag 8 november 2006 @ 09:54:01 #288
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43351001
quote:
Op woensdag 8 november 2006 09:43 schreef Stranger het volgende:

[..]

Wat site-thief zegt, als ik snel een quest wil doen, wil ik ook coördinaten Verder heb ik een hekel aan allakhazam omdat ie regelmatig popups heeft waar mijn firefox van crasht
Thotbott vind ik vele male beter imho.... .
pi_43351010
voor quests heb ik ook liever thottbot, maar voor bossloot niet
Welkom op FOK!
pi_43351175
Ik speel sinds een anderhalve week nu eindelijk ook WoW. Heb in middels enkele classes geprobeerd en speel op Burning Legion Server met een Troll Hunter. Mijn andere chars staan op RP servers om ze even uit te proberen. Ik ben wel gecharmeerd van mijn Druid en mijn Paladin.

Mijn main char is nu zo'n lvl 25 en het schiet niet op. Het is echt zo'n tussen level waar je net te zwak bent voor het een en te sterk voro het ander
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_43351295
Oh ja, laat ik ook maar even zeggen wat voor char ik ben.

Ik ben level 47 Human Paladin, met skinning/blacksmithing en level samen met een Dwarf Hunter, met mining/engineering. Ik moet zeggen, Paladin en Hunter vullen elkaar wel lekker aan, ben wel trots op ons team.

We spelen op de server 'aerie peak' trouwens.
  woensdag 8 november 2006 @ 10:09:24 #292
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43351318
quote:
Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Atrimar het volgende:
Ik speel sinds een anderhalve week nu eindelijk ook WoW. Heb in middels enkele classes geprobeerd en speel op Burning Legion Server met een Troll Hunter. Mijn andere chars staan op RP servers om ze even uit te proberen. Ik ben wel gecharmeerd van mijn Druid en mijn Paladin.

Mijn main char is nu zo'n lvl 25 en het schiet niet op. Het is echt zo'n tussen level waar je net te zwak bent voor het een en te sterk voro het ander
Je hebt wel de twee meest slome levelrs gekozen, . Maar allebei zijn heel interessante classes als je bereid bent veel te slikken en er veel tijd in te stoppen... .
pi_43351473
En loot te missne (druids)
Dussss.... ?
pi_43351792
Ik zou geen paladin rollen, krijg je spijt van
Welkom op FOK!
pi_43351861
@Rann

Ja ik ken NGU toch wel . Gister kreeg 1 van onze healers weer een /w van NDDWLC met de vraag of ie een pve guild wilde joinen. Hij wilde niet maar ik had wel interesse. Of ik ff een apply op z'n forum wilde maken. Toen ik vroeg waarom mijn maten dat niet hoefde te doen kreeg ik geen antw. meer (kan ook te maken hebben met het feit dat ik niet wist wat attunements was en dat ik in dreadmist zit, althans dat beweerde ik ).

edit: mijn huidige profiel: http://ctprofiles.net/3303585
pi_43351962
Warlocks ....beetje vol maar we hebben healers nodig....en Ndd met zen pm's ...echt erg af en toe

Healers, (vooral druids) ahrd nodig, daarom geen apply maar instant invite..

Rest vd classes zitten we wel ok in
Dussss.... ?
pi_43352203
Grappig dat het zo verschilt per server/guild.
Wij hebben echt veel te veel druids en hebben al aantal moeten weigeren.
Terwijl wij weer een tekort hebben aan warlocks.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43352272
Vroeger! toen elke server nog voor 50% uit rogues bestond
Welkom op FOK!
pi_43352344
welke classe moet ik spelen om zo snel mogelijk te levelen? Ik heb nu een aantal geprobeerd: rogue, warlock en paladin, maar elke keer rond lvl 30 begint het beetje te vervelen. Hoe kom ik over die drempel heen?
pi_43352349
Hunter/Mage/Rogue
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')