Ik heb USA en EU langs elkaar staan. Geen enkel probleemquote:Op maandag 6 november 2006 20:15 schreef Dr_Crouton het volgende:
HELP! Ik heb de US versie binnen, maar bij het installeren krijg ik bij disc 3 de melding:
[..]
Is dit omdat ik ook de EU versie op mijn pc heb (even folder ge-renamed omdat ik 'Play World of Warcraft' kreeg in plaats van 'Install World of Warcraft').
Ja, halloquote:Op dinsdag 7 november 2006 11:09 schreef Elikian het volgende:
Ben benieuwd hoe het met Ericjuh gaat, en die paar anderen die recent gestart zijn
quote:
Gewoon vragen, dan leg ik het wel uit, alhoewel ik ook nog maar tot Razorgore gekomen ben,quote:Op woensdag 8 november 2006 00:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, hallo
Ik ben recent gestart. Het duurt altijd even voordat ik spellen doorheb en dat is dus niet anders bij wow. Wilde weten wat alle fuss rond dit spel was en aangezien ik altijd wel fan ben van rpg's en de warcraft serie helemaal gespeeld heb, vond ik het wel leuk het eens te proberen. Ik moet zeggen, ik vind het een erg leuk spel, ben nog lang geen level 60, maar ben toch wel benieuwd wat er bij level 60 allemaal op je af gaat komen en begrijp de ballen van de helft van de termen in dit topic, maar dat komt nog wel
jij bent van plan ff 2 level 70's te maken?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:16 schreef MazeMouse het volgende:
Kga binnenkort maar weer eens beginnen om mijn "skills" op te poetsen voor TBC.
Nieuwe character aangezien ik in TBC ook voor Dranei en Blood Elves ga
Een van de leuke dingen aan een nieuw spel vind ik alles zelf uitzoeken, alhoewel ik het niet kan laten soms toch google te raadplegen bij quests.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Gewoon vragen, dan leg ik het wel uit, alhoewel ik ook nog maar tot Razorgore gekomen ben,.
Ik geef je even wat nuttige links, hoef je niet meer zo te googlen.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Een van de leuke dingen aan een nieuw spel vind ik alles zelf uitzoeken, alhoewel ik het niet kan laten soms toch google te raadplegen bij quests.
Op het moment dat ik dalijk natuurlijk hoog level ben, kom ik er dan achter dat ik vanalles heb overgeslagen enzo, maar ja, dan beginnen we toch weer op nieuw
Ik speel trouwens samen met een huisgenoot en we levellen samen, maakt het ook een stuk makkelijker en leuker![]()
Thanks,quote:Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Rann het volgende:
Je vergeet te zeggen dat je bij thottbot en Allakhazam ook quests kan zoekenAls je ergens niet verder komt that is...
90% is het RTFQL
(Read the fcking Quest Log)
Wat site-thief zegt, als ik snel een quest wil doen, wil ik ook coördinatenquote:Op woensdag 8 november 2006 09:34 schreef Rann het volgende:
Je vergeet te zeggen dat je bij thottbot en Allakhazam ook quests kan zoekenAls je ergens niet verder komt that is...
90% is het RTFQL
(Read the fcking Quest Log)
Thotbott vind ik vele male beter imho....quote:Op woensdag 8 november 2006 09:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat site-thief zegt, als ik snel een quest wil doen, wil ik ook coördinatenVerder heb ik een hekel aan allakhazam omdat ie regelmatig popups heeft waar mijn firefox van crasht
Je hebt wel de twee meest slome levelrs gekozen,quote:Op woensdag 8 november 2006 10:02 schreef Atrimar het volgende:
Ik speel sinds een anderhalve week nu eindelijk ook WoW. Heb in middels enkele classes geprobeerd en speel op Burning Legion Server met een Troll Hunter. Mijn andere chars staan op RP servers om ze even uit te proberen. Ik ben wel gecharmeerd van mijn Druid en mijn Paladin.
Mijn main char is nu zo'n lvl 25 en het schiet niet op. Het is echt zo'n tussen level waar je net te zwak bent voor het een en te sterk voro het ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |