abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43313224
Hermida - 60 Undead Priest - Sylvanas
Japa - 60 Troll Rogue - Sylvanas
Ei - 60 Gnome Warlock - Ragnaros

Ben laatste tijd alleen een beetje uitgespeeld, vind m'n priest niet meer zo leuk (guild heef Twins down, beginnen beetje met Naxx maar laatste 2 maanden zijn 15 core members ofzo naar een betere guild gegaan), dus geprobeerd om met m'n warlock in een Naxx guild te komen (waar ik een paar lui kende), niet gelukt en heb ook totaal geen zin om met die char weer in BWL van voren af aan te beginnen.
Toen nog geprobeerd van m'n rogue (eigenlijk m'n alt) m'n main te maken en in de guild van m'n priest te komen, maarja dat wouden ze niet omdat m'n priest al full epic is, en de rogue niet....idiote reden natuurlijk want als ik niet meer speel met m'n priest hebben ze ook niks aan die epic gear...maarja wat doe je eraan. Beetje wachten op TBC dan maar denk ik
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
  dinsdag 7 november 2006 @ 00:22:14 #252
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_43313412
Weet iemand trouwens nog goede PVP servers waar in ieder geval hoofdzakelijk Engels wordt gesproken (of Nederlands van mijn part)?

Mijn main char (lvl 60 druid) zit op bloodscalp, waar dus voornamelijk Hongaren zitten. Er waren twee Engelstalige endgame guilds waarvan mijn guild een was. Mijn guild was eigenlijk ook de enige reden om op die server te blijven. De guild is nu uit elkaar en ik overweeg om OF te kijken of ik de andere engelstalige guild kan joinen OF om mijn char te transferen.

De kosten zijn het probleem niet, ik vind het alleen zonde omdat ik in de loop v/d tijd toch een aantal goede (ingame) vrienden heb gemaakt op de server...

Daarnaast zaten in mijn guild veel mensen van mijn leeftijd (26) en ouder, iets wat ik ook zeer op prijs stelde.

Mensen met (server)tips?
Krekker is de bom!
pi_43313565
quote:
Op maandag 6 november 2006 12:33 schreef Lyssa het volgende:

[..]

Alliance;
Lyssa; Dementer, Quel Thalas (lvl 60 mage)

Heb ook nog lagere lvl's maar niet zo de moeite waard om te noemen
Was leuk je even te spreken vandaag ingame. Had helaas weinig tijd omdat ik bijna te laat was voor BWL, sorry

Maar ik heb je tot friend toegevoegd, dus ik zie je wel weer verschijnen
pi_43313850
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef Zosk het volgende:

[..]

anyways, http://www.thottbot.com/?i=53768

cg!
Eerste tier 3 item of heb je er al meer?
pi_43313870
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:28 schreef Elikian het volgende:

[..]

Was leuk je even te spreken vandaag ingame. Had helaas weinig tijd omdat ik bijna te laat was voor BWL, sorry

Maar ik heb je tot friend toegevoegd, dus ik zie je wel weer verschijnen
Re-roll Hunter en doe gewoon /follow en beetje auto shoot en niemand heeft in de gaten dat je hele andere dingen aan 't doen bent
Kun je zoveel chatten of whatever als je wilt
  dinsdag 7 november 2006 @ 01:10:25 #256
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_43314316
Whehehe... net ff een stukje wezen vliegen

pi_43316201
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:22 schreef KreKkeR het volgende:
Weet iemand trouwens nog goede PVP servers waar in ieder geval hoofdzakelijk Engels wordt gesproken (of Nederlands van mijn part)?

Mensen met (server)tips?
Ik zit op Frostwhisper. Iedereen praat daar Engels. Er zitten genoeg nationaliteiten; veel scandinaviers echter wel. Maar ze praten wel allemaal Engels in chat.

Gisteren weer 2 uurtjes op Vael gewiped. Beste try 7%. Het gaat gelukkig steeds beter, in totaal nu 3 uur gewiped op hem.
Zolang de MT blijft leven gaat het op zich goed, met de 2eMT ook nog wel maar daarna gaat het snel mis.

Gisteren was ik 3 keer de bom terwijl anderen nooit de bom werden. Is dat gewoon pech?
pi_43317478
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:42 schreef Migwi het volgende:

[..]

cg!
Eerste tier 3 item of heb je er al meer?
eerste ja, ik doe het rustig aan en geef de warriors voorrang
maar deze was lekker goedkoop omdat 2 tanks en 2 rogues er niet waren
Welkom op FOK!
pi_43317497
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 00:14 schreef R_o_N het volgende:

[..]

Adjuh ? Die probeerde vanavond June te benaderen voor een guildhop... egt NOT done imho... en dat hij daarna kwam met het smoesje " was als grapje bedoel" maar dat was het zeker niet...

Verder de usual suspects
pff dat gebeurt volgensmij dagelijks, denial mensen die disorder mensen vragen.
sommigen kennen elkaar gewoon IRL enzo toch? dus dat gebeurt wel vaker hoor
Welkom op FOK!
pi_43318686
Muhaha: Kanniebaal (lvl 60 Undead Warlock) Ahn'Qiraj
Muhaha: Rapier (lvl 60 Undead Warlock) Draenor (inactive)
Muhaha: Lin (lvl 60 Night Elf Druid) Neptulon (inactive)

+ een paar low level altjes verspreid over deze servers en 1 op Agamagan maar die is ook inactive.
pi_43319124
Ben benieuwd hoe het met Ericjuh gaat, en die paar anderen die recent gestart zijn
pi_43320852
Wij op Ahn Qiraj kunnen ook nog wel druids gebruiken Het is 99% toch echt engels allemaal, en een paar serven, van me guild (NGU) is het verplicht om engels te spreken, en we hebben hard druids nodig...dus....
Dussss.... ?
pi_43321164
quote:
Op maandag 6 november 2006 23:57 schreef koffiegast het volgende:
weet iemand antwoord op deze vraag:

bij 1.13 en tbc of de PvP items dan daadwerkelijk honor kosten, dus niet voor controle of je wel dat aantal honor hebt, maar dat je ook echt met een totaal aantal honor punten betaald (en dus verdwijnt na betaling)
Ja, je betaald met de honor die je verzameld hebt. Check de nieuwe rewards, die kosten geen goud meer, maar een bepaald aantal honor points + een stel BG tokens
pi_43322214
Vael Down, Nef here we come.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_43322534
kan je bij Vael je eigen groep healen met holy nova ipv prayer of healing?
Holy nova heeft als voordeel dat het geen aggro veroorzaakt en dus je bij de priests geen BA krijgt (of is BA echt random?)
pi_43322956
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef Brama het volgende:
Holy nova heeft als voordeel dat het geen aggro veroorzaakt en dus je bij de priests geen BA krijgt (of is BA echt random?)
BA is random.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_43323012
BA is random en Holy Nova is viable op zich, ja.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 14:17:31 #268
34726 Fratz
Max
pi_43324001
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 13:21 schreef Brama het volgende:
op Vael gebruik ik als priest alleen maar PoH en shield. BA is echt random.

wij gaan vandaag lekker wipen op C'Thun
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:15:04 #269
33367 Miiso
aka Phuctivity
pi_43325739
Gisteravond weer een mijlpaal bereikt met onze guild.

6 weken na de eerste stap in BWL is Nefarian down
XBOX360 Gamertag: Phuctivity
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:31:35 #270
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43326246
holy nova healt
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43326614
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 12:15 schreef Rann het volgende:
Wij op Ahn Qiraj kunnen ook nog wel druids gebruiken Het is 99% toch echt engels allemaal, en een paar serven, van me guild (NGU) is het verplicht om engels te spreken, en we hebben hard druids nodig...dus....
NGU? Ik kan me de guild echt niet voor de geest halen, welke guild is dit? Je zult vast wel alliance zijn .

Niet 99%, we hebben redelijk veel turken op de server rondhobbelen. Beide factions hebben zelfs hun eigen turkse guild. Je kent Analtolia vast wel, klote guild is dat zeg . (standaard kos voor het gros van de hordes net als D E C A T H, wat een malloten). Ik noem maar een voorbeeld van een actie van anatolia: horde hunter is met demon quest bezig in sili met een paar buddies. Ze ganken wat alliance gasten die in de buurt komen en vervolgens komt er een gehele anatolia raid aankakken (ja serieus, geen mc maar gankraids ). Ze ganken de hunter en zijn maten en proberen vervolgens de demon te slopen (ze gingen gruwelijk op hun bek en er ging veel guildies kapot). Vervolgens het geweldige /spit macro op de hunter en een post op het realm forum waarin ze dit goed praten. Ik heb me nog nooit zo vermaakt met zulke domme mensen. Je kent misschien de ELDERZ wel, die zijn gemerged met een andere guild naar anatolia (zeg maar de voorloper van anatolia). Die gankte me met 2v1 in felwood en vervolgens heb ik ze 2 uur lang met mijn broer ge'cc'd . (ze hadden nog een shaman gepakt en zo hadden we ze rap gevonden, /gen ftw ).

[ Bericht 1% gewijzigd door muhahaha op 07-11-2006 15:52:23 ]
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:56:34 #272
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_43326977
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

NGU? Ik kan me de guild echt niet voor de geest halen, welke guild is dit? Je zult vast wel alliance zijn .
Never Give Up.
Ik ga ze zeer waarschijnlijk wel joinen, mooie progress en regels. Zitten en paar goede maten van me in die guild.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_43327107
Oooooow ja nu je het zegt . Ze hebben rag+ony toch al down? Ik ken wel wat mensen die erin zitten maar ik kan nu ff niet op de namen komen.

Je zou ook bij Fallout kunnen komen maar we komen nu echt om in de druids. Gem. 4/6 druids naar mc .
pi_43329576
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:43 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Niet 99%, we hebben redelijk veel turken op de server rondhobbelen. Beide factions hebben zelfs hun eigen turkse guild. Je kent Analtolia vast wel, klote guild is dat zeg . (standaard kos voor het gros van de hordes net als D E C A T H, wat een malloten). Ik noem maar een voorbeeld van een actie van anatolia: horde hunter is met demon quest bezig in sili met een paar buddies. Ze ganken wat alliance gasten die in de buurt komen en vervolgens komt er een gehele anatolia raid aankakken (ja serieus, geen mc maar gankraids ). Ze ganken de hunter en zijn maten en proberen vervolgens de demon te slopen (ze gingen gruwelijk op hun bek en er ging veel guildies kapot). Vervolgens het geweldige /spit macro op de hunter en een post op het realm forum waarin ze dit goed praten. Ik heb me nog nooit zo vermaakt met zulke domme mensen. Je kent misschien de ELDERZ wel, die zijn gemerged met een andere guild naar anatolia (zeg maar de voorloper van anatolia). Die gankte me met 2v1 in felwood en vervolgens heb ik ze 2 uur lang met mijn broer ge'cc'd . (ze hadden nog een shaman gepakt en zo hadden we ze rap gevonden, /gen ftw ).
amagaad ><
pi_43329798
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:31 schreef _evenstar_ het volgende:
holy nova healt
Ya.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')