Ik ken mensen met 200+quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Elikian het volgende:
Het spel bestaat 1.5 jaar ofzo ... en daarvan heb jij al 130 dagen pure speeltijd (op een char?)
WoW!
niksen is gewoon playtime.., AFK-en trekt het idd uit zn verhoudingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:53 schreef Sitethief het volgende:
Ik zit veel te vaak te niksen in Ogrimar om nog een /played te hebben die in verhouding is,.
Nou ja, af en toe traden, maar vooral wow als superluxe chatbox gebruiken,quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:11 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
niksen is gewoon playtime.., AFK-en trekt het idd uit zn verhouding![]()
niksen in orgrimmar mag ik pas als ik lvl 60 ben, ik ga voor de 12 dagen playtime lvl 60quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe traden, maar vooral wow als superluxe chatbox gebruiken,. Als je te brak bent om te grinden enzo,
.
Uh-hu, je hebt veel skills nodig om bij Thaddius je debuff in de gaten te houden en naar voren in te drukken. En dit is al helemaal erg als je Bigwigs gebruikt, dat schijnt het nog makkelijker te maken.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:46 schreef paradoXical het volgende:
Patchwork is echt de meest boring boss ever
nuken staat gelijk aan knopjes rammen..
voor bosses als Heighan of Gluth / Thaddius heb je tenminste echt skills nodig, zelfs de dps classes (dodge die fear op gluth maar eens met een perfecte time interval zodat je continue kan doordpsen zonder fear, en dan zorgen dat je combo saved/energy restored.) Dat is pas kickass
Patchwork is eigenlijk alleen leuk als healing class in mijn ogen
Mja, 164 in totaal ofzo.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:11 schreef Elikian het volgende:
Het spel bestaat 1.5 jaar ofzo ... en daarvan heb jij al 130 dagen pure speeltijd (op een char?)
WoW!
Die ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mobywan?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:40 schreef DjNivek het volgende:
Had m'n "Heeft IL soms niks beters te doen?" van gisteren je toch aan het denken gezet Cyn?
jezelf een nerd noemen is not donequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:38 schreef Migwi het volgende:
Ja ik weet 't, ik ben een nerd. Alhoewel ik wel steeds minder gespeeld heb de laatste maanden.
Er is nog hoop
US-creditcard? Je kan volgens mij met elke willekeurige creditcard je account activeren en er voor betalen zonder problemenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:47 schreef Dr_Crouton het volgende:
Okay, ik wil het nu echt weten: kan je met een willekeurige prepaid game-card (bijv. 60 dagen) gewoon op een EU of US account spelen? Of zijn er toch verschillen en zou ik als ik op een US-server wil spelen een US versie game-card moeten hebben?
Ik wil niet gaan knoeien met de programmering van het spel om aan de regiosettings te knoeien en overweeg een US-versie van WoW te kopen en dan om de US-creditcard kwestie te omzeilen met prepaid kaarten te spelen. Heb nog Amerikaanse, Canadese en Nieuw-Zeelandse vrienden van de guild uit de tijd van Diablo EN_KAN_DANKZIJ_BLIZZARD_NOG_STEEDS_NIET_MET_HEN_SPELEN!!!! Verdomde discriminatie.
/agreequote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Tain het volgende:
[..]
US-creditcard? Je kan volgens mij met elke willekeurige creditcard je account activeren en er voor betalen zonder problemen
Ja, dat vind ik ook. Maar waarom heeft Blizzard dan fysiek en online gescheiden zones.. In de oude 56k6 periode kon ik ook of vooral met overzeese gamers spelen met Diablo, de latency was dan niet altijd van je het, maar in de meeste gevallen speelbaar. Nu in de breedband-tijdperk moeten we gescheiden spelen!quote:Op donderdag 2 november 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Zou dat ook wel raar vinden, credit card is credit card
Nou, dat is 8 uur per dagquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:53 schreef Zosk het volgende:
iedereen vind 200+ zoveelhet spel bestaat al 629 dagen ofzo, dus dat is 1/3 van je tijd in wow steken.
Zoveel is dat niet![]()
Zoek een leven manquote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef Elikian het volgende:
Vandaag ben ik in-game getrouwd, met de fellow mage met wie ik alles samen heb gedaan vanaf level 12, toen we allebij nog totale noobs waren
Een deel van het guild was gekomen, allemaal in feestkledij .. prachtig. Helaas ben ik van het event zelf vergeten fotos te maken, en het enorme vuurwerk in de Cathedral die blijkbaar iedereen bij zich had. Wel foto's van de ring wissel, het verlaten van de kerk, een portret en natuurlijk het feest op het eind .. helaas is die foto niet helemaal scherp, want toen was ik een beetje tipsy
Maar het is echt geweldig om een raiding guild te zien, op een dag dat ze eens wat anders doen
Die jurken waren echt prachtig .. ik wist niet dat er zoveel mooie kostuums in WoW waren. Dingen als "lovely red dress" :-)
WoW is meer dan alleen hakken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee man lock en druid dropsquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik wordt gek van die paladrops in MC![]()
Want ik ben gehackt 2 maanden terugquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:55 schreef tonks het volgende:
Iemand al eens gehackt?
Proestquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:21 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nee man lock en druid drops![]()
wel humor gisteren zwaardje gedropt bij geddong ben de nama kwijt huppa vol 4000 dkp onze maintank ging er mee vandoor.
golemagg dropt zelfde zwaardje voor 50 dkp naar de ander die aan het bieden was lol![]()
![]()
lol als dat hte zwaard is had ik er uberhaupt geen dkp op gebodequote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Proest![]()
Gisteren in MC eindelijk eens wat magedrops.
Dus de Fireruned Grimoire is van mij
PS: Dit zwaardje?
Idem.quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Zosk het volgende:
ben nog nooit gehackt/gescamt en heb nog nooit gehackt/gescamt![]()
Denk een keylogger jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:17 schreef Elikian het volgende:
[..]
Idem.
Had je een keylogger dan? En op wat voor sites pik je die op?
dat zwaardje jaquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:23 schreef Mauro het volgende:
[..]
Proest![]()
Gisteren in MC eindelijk eens wat magedrops.
Dus de Fireruned Grimoire is van mij
PS: Dit zwaardje?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat zwaardje jaik was echt van zomfg lmao
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |