Jupquote:
SPOILER/editclass="spoiler">Ik mag morgen weer
Voor monkey ball
Tja, op die manier kun je ELKE game simplistisch beschrijven natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luister klein mannetje in groen pakje! Jij bent THE ONE. Hier een schild. Ga een zwaard zoeken. Wow, een zwaard, ga naar de grot. Zoek een wapen en open de kamer die alleen met dat nieuwe wapen opengemaakt kan worden. Versla de vijand en ga naar de volgende grot. Zoek eerst de speciale schoenen zodat je er kan komen! Etc etc
Ondertussen ben je bezig met hartjes zoeken en gras maaien om rupees te vinden
Pong: je bent een staafje, en je probeert een blokje tegen te houden, maar wacht er is meer, probeer het blokjes eens voorbij het staafje van de tegenstander te krijgen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:12 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Tja, op die manier kun je ELKE game simplistisch beschrijven natuurlijk.
MGS: Slang? Je bent de aangewezen persoon om het grote boevennetwerk te infiltreren en de plannen voor een 'onbekend' nieuw wapen te dwarsbomen. Selecteer wapen en wees muisstil, versla een paar boeven en ga door naar de grote boef. Versla boef en ga naar volgende segment, zoek eerst je objectives uit en versla boeven en ga door naar grote boef. Ga zo door en als je voldoende je best doet kom je vanzelf een mechanisch monster tegen.
Final Fantasy: Het is niet pluis in de wereld. De vier elementen water, vuur, aarde en ijs zijn niet in balans. Ga met een paar kornuiten de wereld redden. Vecht eerst tegen HEEL slappe tegenstanders en doe dit erg vaak zodat je sterker wordt. In de tussentijd kun je de paar kameraden die magie kennen ook nog eens spells aanleren. Versla een baas en kom achter de duistere opzet van de slechterik. Hieropvolgend weet je wat je verder staat te doen: op naar een grot waar ook weer een slechterik is. Als je dit maar lang genoeg doet kom je vanzelf bij de meester slechterik en als je die verslaat is het weer vrede in het rijk.
Halo: Jij bent de chef, nee niet de keukenchef maar de meesterchef. Jouw taak is om de confederation te redden van de ondergang. Gebruik je wapen en schiet heel veel, en als we veel zeggen dan bedoelen we ook veel, vijanden van de wereld. Als je dit maar lang genoeg volhoudt dan wordt het heelal voor nu vanzelf gered.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Of meer richting de RPG gaan.
Dank je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Nouja het klopt dat de gemiddelde RPG weinig vernieuwend is, maar die hebben meestal tonnen aan verhaal om dat te maskeren. Halo heeft nog niet zoveel iteraties gehad als Zelda, en inderdaad, MGS begint langzaam een beetje oud te worden.
Roy heeft wat mij betreft wel een beetje gelijk dat Zelda nodig aan wat vernieuwing van het gameplay concept toe is. Van 2D naar 3D is een grote stap geweest, maar nu blijken de elementen toch wel weer erg vertrouwd. Ik betrapte mezelf bij tWW ook op routinematig spelen.
Natuurlijk gaat TP een briljante musthave meesterwerk worden. Want wat ze doen, doen ze ongeëvenaard. Maar een beetje frisheid zou niet mis zijn. Of meer richting de RPG gaan.
van GamesRadar url. bij Call of Duty 3 is het blijkbaar dus wel goed gelukt de Wiimote te implementeren.quote:At its best, when you're peering down the sights of your rifle, the Wii-mote is more responsive than sticks and less hyperactive than a mouse, making it about as realistic a shooter controller as you can get - short of playing with a lightgun. We always knew it would work well with shooters but it feels especially at home in CoD3 when you're crouching in cover (squeezing the Nunchuk trigger changes stances), picking off German snipers across a bombed-out street."
Trust us: it's punchy in a way you won't expect, and the ability to twist the Wii-mote to lean out in that direction will have you hunching forwards on the sofa with your breath held like all the best sniper duels in war flicks.
"Overall, Call of Duty 3 is an early showcase for how Wii can transform a game that hasn't even been built from the ground up for the console. If it's a sign of things to come, expect Wii to get some of the most interesting multiplatform versions gaming's ever seen - not to mention some amazing Wii-only shooters"
quote:The message is clear, this time Nintendo has made a game unafraid to stand tall beside those two previous titles (OOT, LTTP) widely regarded as the greatest in a series of greats. This is no 'what if' whimsy like the WW or the minish cap. TP is Zelda by the book and there's every sign that it's the most involved, the most ambitious, the just plain biggest zelda there's ever been."
"The sheer amount of content in TP is overwhelming. It throws new skills, items and intriguing twists at you far faster than any zelda before it."
"Epona is no slender pony this time, instead a solid, gigantic, invincible animal."
During the first 6 hours you will have done more than the equivalent of 3 dungeons in on any other zelda game in terms of new items, skills etc.
The first dungeon reminiscent of the forest temple is
"though hardly hard, it's probably as involved and suprising as any other initial zelda dungeon, if not more so."
"you begin to get a sense of the sheer dizzying scope of TP, it threatens to be absolutely immense, an epic seldom rivalled in scale outside the rpg form (and never by another launch game) and loaded heavier than ever with items, details and possibilities as yet unseen in a test that made 6 hours feel like 6 minutes."
"It's almost forbidding, TP is certainly no populist rethink of zelda, in tune with the popular all cuddly all access Wii. It is instead an all guns blazing assault on the hardcore, a fanboys wet dream (if there's any worry at all it's that it might overburden itself)"
"That's reflected in the involved controls of the wii version, though not as off putting as the E3 demo, when introduced and gradually relaxed into over time, they are delicate, sometimes demanding and occasionally frustraing. Attack gestures flow beautifully, but are sticky to start and jumping to pointer aiming can be awkward and dis-orientating. However they more than make up for it with tremendous tactile excitement, the shrill thrill of the speaker effects and the very real and seriously welcome freedom and comfort that comes from having your hands attached by 3 feet of wire, not 3 inches of plastic. . Factor in the Wii only widescreen support -no small consideration- and it's clear which version is a must have."
"The questions it answers are the important ones. Is it a challenge? Is it a mystery? Will it make your heart stop? Is it Zelda? Yes, yes, yes and yes."
Dat wilde ik ook net postenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef Tware het volgende:
Nog wat leuke quotes:
[..]
van GamesRadar url. bij Call of Duty 3 is het blijkbaar dus wel goed gelukt de Wiimote te implementeren.![]()
Het ownt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals ik ben geen zelda fan, maar het idee om pijlen af te schieten met je wiimote lijkt me fantastisch!
Ik vind zelf dat Zelda geweldige gameplay heeft om de minpunten te maskeren, overigens heeft elk Zelda deel echt wel vernieuwende mechanics. Ik ben het wel eens met de standaard procedure wat betreft de wapens die je moet gebruiken om bazen/ hindernissen te passeren maar in principe heeft elk spel dit soort automatismen. Final Fantasy bijvoorbeeld heeft altijd bepaalde vijanden die met een bepaalde spel te verslaan zijn (vuurgastjes die met ICE moeten worden bestreden enz.). Ook is bij FF de volgorde van spells altijd hetzelfde (goh Ultima zit er in?!?). Maar dat maakt niet zoveel uit, vindt het juist vertrouwd. Spellen zoals Halo zijn eigenlijk veel meer basic dan Zelda, je kan namelijk bijna elk wapen gebruiken tegen vijanden en de hindernissen die je ziet bij Zelda zijn bij Halo gewoon allemaal scripted.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Nouja het klopt dat de gemiddelde RPG weinig vernieuwend is, maar die hebben meestal tonnen aan verhaal om dat te maskeren. Halo heeft nog niet zoveel iteraties gehad als Zelda, en inderdaad, MGS begint langzaam een beetje oud te worden.
Hij heeft ook gelijk, maar IMO is Zelda juist altijd een game die vernieuwd, alleen komen ze niet aan sommige basiselementen net zoals bij andere games en dat is ook nergens voor nodig, als je het wapensysteem verandert in Zelda dan wordt het al gauw een standaard fight to survive game. We hebben drie 3D Zelda's gehad, net zoveel dus als MGS en bijna Halo, bij die games zie ik ook niet veel veranderen aan het concept.quote:Roy heeft wat mij betreft wel een beetje gelijk dat Zelda nodig aan wat vernieuwing van het gameplay concept toe is. Van 2D naar 3D is een grote stap geweest, maar nu blijken de elementen toch wel weer erg vertrouwd. Ik betrapte mezelf bij tWW ook op routinematig spelen.
Ik bedoel natuurlijk gewoon wat meer op het verhaal leunen, meer plottwists enzo.quote:
EDGE die positief over de Wiimote is. Dat moet wel goed wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef Tware het volgende:
Wat quotes uit de nieuwe EDGE over zelda:
However they more than make up for it with tremendous tactile excitement, the shrill thrill of the speaker effects and the very real and seriously welcome freedom and comfort that comes from having your hands attached by 3 feet of wire, not 3 inches of plastic
Je hoort toch ook een zoefje uit je speakertje komen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het ownt.
Al is je aim soms wel weg, maar dan moet je even je wiimote snel over het scherm raggen, dan heb je hem zo terug
© Dimension Plusquote:Wij accepteren momententeel geen reserveringen meer voor de Nintendo Wii. Iedereen die gereserveerd heeft ontvangt komende week (tussen maandag 30 oktober en vrijdag 3 november) bericht van ons.
ja dat is wel coolquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hoort toch ook een zoefje uit je speakertje komen?
Precies laat maar komen kan ook niet wachten!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:32 schreef Koentje3 het volgende:
zomfg! bijna november = bijna december!! zomfg..!!!
kan niet wachten om met me vriendin lekker te gaan tennisen, of wiiplay!![]()
Die van de cube is idd tofquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Saaie interface. Vond die van de cube veel leuker.
Saai?,.... ik vond zelf de Cube interface erg saai en simpel. Channels ziet er cool uit. Alsmede de uitgebreide options en preferences,...... nu kan je direct al bijvoorbeeld 16:9 instellen.... dat moest je voorheen per spel doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Saaie interface. Vond die van de cube veel leuker.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Saai?,.... ik vond zelf de Cube interface erg saai en simpel. Channels ziet er cool uit. Alsmede de uitgebreide options en preferences,...... nu kan je direct al bijvoorbeeld 16:9 instellen.... dat moest je voorheen per spel doen.
niks persoonlijk verder(en compleeeeeeeeeeeet offtopic), maareh...quote:
Downloadable Graphics card.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:46 schreef RaymanNL het volgende:
NOG EEN WII GEHEIM ( ++ HYPE)
Speculeer
Geloof er geen zak van.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:46 schreef RaymanNL het volgende:
NOG EEN WII GEHEIM ( ++ HYPE)
Speculeer
Die gast doet net of die interface iets heel bijzonders is met geweldige opties. Terwijl het gewoon alle standaard zooi is die je tegenwoordig gewoon verwacht. Verder trouwens niks mis met die interface, simpel en functioneel.. Al oogt het een beetje saai.quote:
Nogmaals: Het oogt saai omdat er nog geen channels zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die gast doet net of die interface iets heel bijzonders is met geweldige opties. Terwijl het gewoon alle standaard zooi is die je tegenwoordig gewoon verwacht. Verder trouwens niks mis met die interface, simpel en functioneel.. Al oogt het een beetje saai.
Met chanels blijft het saaiquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: Het oogt saai omdat er nog geen channels zijn.
Shit, nu moet ik Mail.app constant open laten staan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spannende week voor me:
[..]
© Dimension Plus
Nee het oogt saai door het kleur gebruik en vormgeving. En dat een game niet automatisch start vind ik een klein minpuntje. Maar een interface moet vooral functioneel en simpel zijn en dat is het over het algemeen wel dus dat hebben ze netjes gedaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: Het oogt saai omdat er nog geen channels zijn.
Euh, mijn 360 start games ook niet automatisch als ik m aanzet... De DS en PSP ook niet. Ik vind dat juist fijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee het oogt saai door het kleur gebruik en vormgeving. En dat een game niet automatisch start vind ik een klein minpuntje. Maar een interface moet vooral functioneel en simpel zijn en dat is het over het algemeen wel dus dat hebben ze netjes gedaan.
Nee,... na de grote update van een paar maanden geleden zit het nu standaard in de options. Mijne boot ook eerst in het menu... vind ik prettiger. Even mailen,... kijken wie er online zijn,... geilen op achievements etc. etc... dan start ik het spel pas.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb jij een aparte 360 dan (of ik).
Ok dat ga ik ook maar instellen dan. Veel handiger.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... na de grote update van een paar maanden geleden zit het nu standaard in de options. Mijne boot ook eerst in het menu... vind ik prettiger. Even mailen,... kijken wie er online zijn,... geilen op achievements etc. etc... dan start ik het spel pas.
Jij kan dat ook instellen.
Ja precies dat inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... na de grote update van een paar maanden geleden zit het nu standaard in de options. Mijne boot ook eerst in het menu... vind ik prettiger. Even mailen,... kijken wie er online zijn,... geilen op achievements etc. etc... dan start ik het spel pas.
Jij kan dat ook instellen.
Nee niet als ik hem aanzet dat klopt, maar als ik er een spel in doe wanneer hij aan staat start hij hem wel gelijk op. Bij de Wii(zo te zien in het filmpje) moet ik nadat ik het spel erin heb gedaan hem nog eens een keer aanklikken om hem te starten. Vind ik een beetje dubbel op.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, mijn 360 start games ook niet automatisch als ik m aanzet... De DS en PSP ook niet. Ik vind dat juist fijn.
Ja, en vanuit Duitsland, Belgie, Spanje, en zelfs Australiequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef kula het volgende:
Idd.. zó irritant dat wachten nu het zo dichtbij is!
Btw, je kunt gewoon spellen vanuit de U.K bestellen en die zijn dan gewoon op je Wii hier te spelen.. toch?
Ah, tnx! Dan is bestellen van play.com wel voordeligquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en vanuit Duitsland, Belgie, Spanje, en zelfs AustralieElk land dat een PAL gebied is, is compatible met de Wii in NL
Lol die usericoon van jou, wil je wat minder posten aub ik schiet steeds in de lach.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, play.com is wel traag (8 dagen verzendperiode) en écht flink goedkoper zijn ze niet zonder aanbiedingen hoor
Gewone Nintendo games moeten hier namelijk ook 50 euro gaan kosten.
Ik ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver ik krijg er echt zin in![]()
En ja, dat ga ik meerdere keren per week zeggen totdat ik m heb
Ik roep het iedere keer als ik met iemand spreek. Waar het gesprek ook over gaat. En nog vragen sommige bekenden dan in eerste instantie: "Op wát ga je spelen??" Met een verbouwereerde blik alsof ze met een down-patientje aan het praten zijn die ze net vroeg of ze ook graag teletubbies kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij wel iets langer...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ook. Nog iets meer dan een maandje, na meer dan een jaar speculeren
De wii is langer mainstream dan dat het voor "ons" is geweest. Wat ons wel niet betekenen zal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel raar, ineens is de Wii in de mainstream nadat ie zo lang een beetje 'exlusief' van ons is geweest![]()
OMFG, dan ga ik de Wii echt niet meer kopen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee niet als ik hem aanzet dat klopt, maar als ik er een spel in doe wanneer hij aan staat start hij hem wel gelijk op. Bij de Wii(zo te zien in het filmpje) moet ik nadat ik het spel erin heb gedaan hem nog eens een keer aanklikken om hem te starten. Vind ik een beetje dubbel op.
Iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
OMFG, dan ga ik de Wii echt niet meer kopen!![]()
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar als ik het woord Wii zeg tegen een gemiddelde Nederlander dan weet ie nog steeds niet waar je het over hebt. Wat helemaal niet raar is aangezien het nog steeds niet echt gemarket is. Over een paar weken is dat voorbij, tenminste, men zal het KUNNEN waarnemen in de mass media. Of men het dan ook echt tot zich neemt ligt aan de persoon in kwestie want de hersenen zijn als een parachute, hij werkt alleen als ie open is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
De wii is langer mainstream dan dat het voor "ons" is geweest. Wat ons wel niet betekenen zal.
Sinds iedereen op de ds speelt willen mensen al een wii. Dat die niet direct op een gamersforum komen is dan ook niet zo gek. Het zijn mensen. Ze zouden eerder nu pas hier komen omdat ze nu willen gaan volgen wat de releases worden dan andersom.
Maargoed ligt eraan welke wereld in je hoofd afspeelt.
Yup, ik woon hier in huis met mensen die vaak nog wel een spelletje kunnen waarderen, maar er niet echt naar op zoek zijn. Niemand kent het.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar als ik het woord Wii zeg tegen een gemiddelde Nederlander dan weet ie nog steeds niet waar je het over hebt. Wat helemaal niet raar is aangezien het nog steeds niet echt gemarket is. Over een paar weken is dat voorbij, tenminste, men zal het KUNNEN waarnemen in de mass media. Of men het dan ook echt tot zich neemt ligt aan de persoon in kwestie want de hersenen zijn als een parachute, hij werkt alleen als ie open is.![]()
Bij bartsmit in zaandam was ik nummer 20, (een maand geleden)quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:52 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb vanmiddag toch maar een pre-order geplaatst bij de Bart Smit in Enschede (was overigens de eerste), toen ik er dit gave ding kocht. Ze bellen als ze hem binnen krijgen (waarschijnlijk dus een paar dagen eerder)..
Dat had ik ook, maar m'n X360 kwam vorige week weer van reparatie... (op E-bay voor ¤225,- (premium met hd dus) deed een week, kapot, opgestuurt, nieuwe gekregenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Acht mochten ze er niet genoeg binnen krijgen, heb ik ook nog een V&D, dixons, Dynabyte, Intertoys dus denk wel dat ik 8 dec. een wii heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nr 1, op een lijst van > 50, 5 maanden geleden gereserveerd.
ben normaal helemaal niet zo'n Free Roaming Gamer... maar dit spel vind ik geniaal... (duizend en één manieren om zombies uit te schakelen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Dead Rising vind ik echt een tegenvaller, maar goed.
Ach het is leuk tot de Wii komt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder ben ik ook wel veel met mn 360 bezig. Geweldige console
Ik ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geloof me, je bent bijna nooit #1, als vriendje/broertje X bij de verkoper komt, dan ben jij nog steeds #1, maar dan word hij #0,9quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nr 1, op een lijst van > 50, 5 maanden geleden gereserveerd.
idd, 1e bij Bart Smit, omdat m'n zusje én mijn schoonzusje er werken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:50 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Geloof me, je bent bijna nooit #1, als vriendje/broertje X bij de verkoper komt, dan ben jij nog steeds #1, maar dan word hij #0,9
Zo werkt het gewoon, en zo lig ik ook boven op de stapel omdat een goede kennis gewoon in zo'n winkel werkt.
Maar als ze er 30 krijgen dan merk je er toch niets van.
In films schakelen ze nu over naar het shot waarin jij in de winkel staat en 'Sorry, uitverkocht' te horen krijgt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom al dat gemier over pre-orders, nintendo kan meer dan genoeg wii's produceren dus er is geen reden waarom niet iedereen er 1 zal kunnen krijgen bij de launch.
Je krijgt er een gratis bij zelfsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef honderd het volgende:
Ik wist niet dat ding bestond man, deze is echt vuig, echt dikke shit. Ik zie mezelf al hard gaan met een stel vrienden op de bank, keihard rellen met die controllers. Echt een sociale console, vette shit. Komen er ook boksspelletjes dat lijkt me helemaal chill.
Ja, dat is idd een belangrijk punt voor de Wii, echt een party console. Vandaar ook de naam Wii (We).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef honderd het volgende:
Ik wist niet dat ding bestond man, deze is echt vuig, echt dikke shit. Ik zie mezelf al hard gaan met een stel vrienden op de bank, keihard rellen met die controllers. Echt een sociale console, vette shit. Komen er ook boksspelletjes dat lijkt me helemaal chill.
http://forum.officialnintendomagazine.co.uk/viewtopic.php?p=803717&highlight=#803717quote:IMPRESSIONS FROM FINAL BUILD
Having clocked up 34 hours (and counting) on the final build of the Wii's 'The Legend Of Zelda: Twilight Princess', I will be posting my impressions on here over the coming weeks leading up to the full review in the next issue of the magazine (on sale 24 Nov).
I'm not going to give too much away right now, but rest assured that this is one hell of a game. I was actually surprised at how little I knew about the game. In a similar fashion to Capcom's treatment of RE4 pre-launch, even the hardcore followers probably only know around 5% of what this game has to offer.
I'm not going to ruin the game for you. If you want storyline info, boss tactics, character names etc then go elsewhere. I'm not going to be responsible for ruining this game for people. The story and character development is more relevant in this game than any other Zelda before it. I'm going to post as few spoilers as possible but here's your first warning:
THIS THREAD CONTAINS SPOILERS. AT THE START OF EVERY SECTION I'LL POST WARNINGS SO YOU KNOW WHETHER OR NOT TO READ ANY FURTHER, HOWEVER FOR MAXIMUM ENJOYMENT I WOULDN'T ADVISE READING ANY OF IT!
So, look out for my impressions, and Video Vault updates when the relevant dates arrive. The first one will be very soon.
When the first impressions go up I'll unlock this thread so that you can ask questions. Don't fill this thread with nonsense and speculation. I'll answer what I'm allowed to and only stuff that won't ruin the experience for everyone else. If this thread gets abused I'll lock it and will stop answering questions. Simple as.
zeldaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef kipknots het volgende:
[..]
http://forum.officialnintendomagazine.co.uk/viewtopic.php?p=803717&highlight=#803717
Maar jij vind dan ook standaard alle topgames voor de 360 niet leuk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Dead Rising vind ik echt een tegenvaller, maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |