lol foutjequote:Op zondag 29 oktober 2006 09:43 schreef s0ul het volgende:
[Wii 119] Elebits hypetopic
we hebben allemaal 9 maanden geslapen, en zijn nu bij 220![]()
![]()
![]()
Ze ziet er goed uit inderdaad.... cool design... coole interfacequote:
Hoe ziet de nieuwe er uit dan? (wist niet dat-ie nu anders was... kijk meer naar de games dan de controller)quote:
Al sla je me dood.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef Kersje86 het volgende:
wrom word er zoveel topics gemaakt :S
Heb vanochtend OoT uitgespeeldquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:44 schreef _Supreme het volgende:
Ik ben OOT: Masterquest weer gaan spelen
Netjes van Nintendo,... als dat zo is. Ik heb echter de component cable nodig. Wil namelijk in breedbeeld 480P gaan gamenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kan echt niet wachten hoor.
Wii + Zelda + RGB kabel op de eerste dag. Eerst even flink wat Wii Sports spelen om aan de controller te wennen en dan helemaal geprepareerd aan Zelda beginnen.
Oh mijn god het wordt echt helemaal geweldig.
Ik heb op GAF gelezen dat de Wii in Europa standaard met de Scart RGB kabel komt maar dat is voor mij alles behalve bevestigt.
Ja ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef Xrenity het volgende:
Is iemand hier btw hyped voor Monkey Ball?
Smooth moves, zelda, COD, Downhill mijn rekening wat doe jequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Elebits
Monkey Ball
Excite Truck
Wordt alleen geen day one buy voor mij, bankrekening enzo...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:11 schreef BMH het volgende:
TVP..
Ik zoek nog geld...
Binnenkort maar mijn PS2 verkopen
En iedereen mij maar uitlachen dat ik niet genoeg geld had voor een Gamecube.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Wordt alleen geen day one buy voor mij, bankrekening enzo...
Niemand lachte je uit omdat je geen geld had.. Ze lachten je uit omdat je meningen had over games die je nog nooit gespeeld had.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
En iedereen mij maar uitlachen dat ik niet genoeg geld had voor een Gamecube.![]()
![]()
Na 4 jaar had je dat geld nog niet...quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
En iedereen mij maar uitlachen dat ik niet genoeg geld had voor een Gamecube.![]()
![]()
Onzin, ik was totaal niet geintereseerd in de Gamecube in die 4 jaar, tot op het laatste moment.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Na 4 jaar had je dat geld nog niet...
Dus ik weet niet wat je zit te zeuren, maar dit is iets totaal anders.
Zelfde verhaal met de GB Microquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Achteraf gezien had ik het geld beter kunnen houden.
Lul niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef Oksel het volgende:
En omdat je op je 21ste nog maagd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Je hebt je antwoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef Kersje86 het volgende:
wrom word er zoveel topics gemaakt :S
Is die van nintendo 8dec te koop ?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:11 schreef s0ul het volgende:
De wii Ethernet Adapter
[afbeelding]
Heb zelf wel zo'n ding hier te liggen alleen dan niet van Nintendo
quote:De specificaties: de Wii beschikt over maar liefst 512 megabyte intern flash-geheugen, twee USB 2.0-poorten en ingebouwde Wi-Fi-mogelijkheden. Via een opening voor SD-geheugenkaarten kunnen spelers het interne flash-geheugen uitbreiden. Het ontwerp is geoptimaliseerd met geavanceerde verwerkingstechnologieën die het stroomverbruik minimaliseren, het systeem compact houden en de 'altijd aan' WiiConnect24-stand mogelijk maken.
Gewoon op de Wii wil je meer opslaan moet je even een SD kaartje er in stoppen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef Herr.Flick het volgende:
Gaan "savegames" gewoon opgeslagen worden in de Wii, of hebben we toch nog een SD kaart nodig of een kaartje van de Cube
[speculatief]kan miss ook op de controller aangezien je ook je Mii mee kan nemen [/speculatief]quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef s0ul het volgende:
1 gig extra is zo'n 35 euro
En die in de Wii zit kun je er niet uit halen, als je bijv een game bij je maat gaat spele kun je je eigen uitgespeelde game save mee nemen
Maar het zal vast wel "te exporteren" zijn, dus dat je het later alsnog op een cubekaart of SD kan zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef s0ul het volgende:
1 gig extra is zo'n 21 euro
En die in de Wii zit kun je er niet uit halen, als je bijv een game bij je maat gaat spele kun je je eigen uitgespeelde game save mee nemen
1 jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
vraagjes:
1. is er al bekend of je er mp3's of andere media op de SD kaart mee af kunt spelen
2. die wii browser, zit die in de wii gebouwd of moet je daar nog eens 40 euro voor betallen
3. kan je in de browser alles bekijken, ook java en flash
4. is er nu wel wat bekend over het ding waardoor je een lan kabel in je wii kan doen? (dus niet draadloos)
5. kan je alleen staan als je op de wii speelt of kan je ook op je krent zitten
Volgens mij zat er maar iets van 4K geheugen inquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef ikookhier het volgende:
[speculatief]kan miss ook op de controller aangezien je ook je Mii mee kan nemen [/speculatief]
4 k is niet klein aangezien er alleen maar chars aangegeven moeten worden die moeten verwijzen naar de Mii info op de flash zelf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zat er maar iets van 4K geheugen in.
Verschilt wel een beetje welk spel je doet. De meeste spellen zijn gemaakt om rustig zittend te kunnen doen, maar ik neem aan dat Wii Golf onspeelbaar is als je op de bank zit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef depax het volgende:
5 je kan zelf kiezen wat je wilt kleine bewegingen/ grote bewegingen
Ja je Mii kan je goed meenemen, maar de gemiddelde savegame is een heel stuk groter.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:48 schreef depax het volgende:
4 k is niet klein aangezien er alleen maar chars aangegeven moeten worden die moeten verwijzen naar de Mii info op de flash zelf.
Bijvoorbeeld
haar lang: 010010
ogen enorm groot: 0010100
ect
1. Je kunt `een liedje´ beluisteren in de photochannel... Er is (nog) geen muziek player channel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
vraagjes:
1. is er al bekend of je er mp3's of andere media op de SD kaart mee af kunt spelen
2. die wii browser, zit die in de wii gebouwd of moet je daar nog eens 40 euro voor betallen
3. kan je in de browser alles bekijken, ook java en flash
4. is er nu wel wat bekend over het ding waardoor je een lan kabel in je wii kan doen? (dus niet draadloos)
5. kan je alleen staan als je op de wii speelt of kan je ook op je krent zitten
Wel gemakkelijk ja, maar ik vond het wel sfeervol (en dus niet saai), MM was pas saai...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef Oksel het volgende:
WW was écht te makkelijk, én te saai.. aan het einde..
MM saaiquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk ja, maar ik vond het wel sfeervol (en dus niet saai), MM was pas saai...
Het kon me totaal niet boeien, ik vond het echt een irritant spelquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Tware het volgende:
[..]
MM saaiDan heb jij dat spel niet goed genoeg gespeeld. Ik vond juist dat er zoveel te doen viel, zoveel uit te vinden, het spelen met de tijd en de maskers, vele sidequests en natuurlijk de zeer interessante mainquest met unieke verhaal.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elke Zelda is saai omdat het allemaal hetzelfde isIk hoop dat TP wat vernieuwender is met die wolf erbij enzo
Whahahahaha,... Gijs ik vergeef het jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luister klein mannetje in groen pakje! Jij bent THE ONE. Hier een schild. Ga een zwaard zoeken. Wow, een zwaard, ga naar de grot. Zoek een wapen en open de kamer die alleen met dat nieuwe wapen opengemaakt kan worden. Versla de vijand en ga naar de volgende grot. Zoek eerst de speciale schoenen zodat je er kan komen! Etc etc
Ondertussen ben je bezig met hartjes zoeken en gras maaien om rupees te vinden
En toch is het leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luister klein mannetje in groen pakje! Jij bent THE ONE. Hier een schild. Ga een zwaard zoeken. Wow, een zwaard, ga naar de grot. Zoek een wapen en open de kamer die alleen met dat nieuwe wapen opengemaakt kan worden. Versla de vijand en ga naar de volgende grot. Zoek eerst de speciale schoenen zodat je er kan komen! Etc etc
Nee,... eigenlijk nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahaha,... Gijs ik vergeef het je
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
He, Mario >>>>> link ja!
Niemand is perfectquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... eigenlijk niet
De Zelda franchise heerst en staat als een huis. De serie brengt kwaliteit en gameplay je huis in..... (op de Philips versies na dan)
Ben liever een gay groen ventje met een te groot schild een zwaard dan een rare loodgieter die met een halve badkamer op zijn rug levels moet schoonspuiten
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:58 schreef Fliepke het volgende:
Een beetje vergelijkbaar met FIFA
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang je geen Zelda gamed krijg je me niet jaloersquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:53 schreef Fliepke het volgende:
Had ik al gezegd, dat ik morgen weer even mag wii'en
Volgens mij staat die er ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang je geen Zelda gamed krijg je me niet jaloers
Nintendo´s NL HQ. Er zijn al een flink aantal mensen van de pers geweest.. Helaas mogen ze nog niets zeggenquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo´s NL HQ. Er zijn al een flink aantal mensen van de pers geweest.. Helaas mogen ze nog niets zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Jupquote:
SPOILER/editclass="spoiler">Ik mag morgen weer
Voor monkey ball
Tja, op die manier kun je ELKE game simplistisch beschrijven natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pong: je bent een staafje, en je probeert een blokje tegen te houden, maar wacht er is meer, probeer het blokjes eens voorbij het staafje van de tegenstander te krijgen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:12 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Tja, op die manier kun je ELKE game simplistisch beschrijven natuurlijk.
MGS: Slang? Je bent de aangewezen persoon om het grote boevennetwerk te infiltreren en de plannen voor een 'onbekend' nieuw wapen te dwarsbomen. Selecteer wapen en wees muisstil, versla een paar boeven en ga door naar de grote boef. Versla boef en ga naar volgende segment, zoek eerst je objectives uit en versla boeven en ga door naar grote boef. Ga zo door en als je voldoende je best doet kom je vanzelf een mechanisch monster tegen.
Final Fantasy: Het is niet pluis in de wereld. De vier elementen water, vuur, aarde en ijs zijn niet in balans. Ga met een paar kornuiten de wereld redden. Vecht eerst tegen HEEL slappe tegenstanders en doe dit erg vaak zodat je sterker wordt. In de tussentijd kun je de paar kameraden die magie kennen ook nog eens spells aanleren. Versla een baas en kom achter de duistere opzet van de slechterik. Hieropvolgend weet je wat je verder staat te doen: op naar een grot waar ook weer een slechterik is. Als je dit maar lang genoeg doet kom je vanzelf bij de meester slechterik en als je die verslaat is het weer vrede in het rijk.
Halo: Jij bent de chef, nee niet de keukenchef maar de meesterchef. Jouw taak is om de confederation te redden van de ondergang. Gebruik je wapen en schiet heel veel, en als we veel zeggen dan bedoelen we ook veel, vijanden van de wereld. Als je dit maar lang genoeg volhoudt dan wordt het heelal voor nu vanzelf gered.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Of meer richting de RPG gaan.
Dank je.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Nouja het klopt dat de gemiddelde RPG weinig vernieuwend is, maar die hebben meestal tonnen aan verhaal om dat te maskeren. Halo heeft nog niet zoveel iteraties gehad als Zelda, en inderdaad, MGS begint langzaam een beetje oud te worden.
Roy heeft wat mij betreft wel een beetje gelijk dat Zelda nodig aan wat vernieuwing van het gameplay concept toe is. Van 2D naar 3D is een grote stap geweest, maar nu blijken de elementen toch wel weer erg vertrouwd. Ik betrapte mezelf bij tWW ook op routinematig spelen.
Natuurlijk gaat TP een briljante musthave meesterwerk worden. Want wat ze doen, doen ze ongeëvenaard. Maar een beetje frisheid zou niet mis zijn. Of meer richting de RPG gaan.
van GamesRadar url. bij Call of Duty 3 is het blijkbaar dus wel goed gelukt de Wiimote te implementeren.quote:At its best, when you're peering down the sights of your rifle, the Wii-mote is more responsive than sticks and less hyperactive than a mouse, making it about as realistic a shooter controller as you can get - short of playing with a lightgun. We always knew it would work well with shooters but it feels especially at home in CoD3 when you're crouching in cover (squeezing the Nunchuk trigger changes stances), picking off German snipers across a bombed-out street."
Trust us: it's punchy in a way you won't expect, and the ability to twist the Wii-mote to lean out in that direction will have you hunching forwards on the sofa with your breath held like all the best sniper duels in war flicks.
"Overall, Call of Duty 3 is an early showcase for how Wii can transform a game that hasn't even been built from the ground up for the console. If it's a sign of things to come, expect Wii to get some of the most interesting multiplatform versions gaming's ever seen - not to mention some amazing Wii-only shooters"
quote:The message is clear, this time Nintendo has made a game unafraid to stand tall beside those two previous titles (OOT, LTTP) widely regarded as the greatest in a series of greats. This is no 'what if' whimsy like the WW or the minish cap. TP is Zelda by the book and there's every sign that it's the most involved, the most ambitious, the just plain biggest zelda there's ever been."
"The sheer amount of content in TP is overwhelming. It throws new skills, items and intriguing twists at you far faster than any zelda before it."
"Epona is no slender pony this time, instead a solid, gigantic, invincible animal."
During the first 6 hours you will have done more than the equivalent of 3 dungeons in on any other zelda game in terms of new items, skills etc.
The first dungeon reminiscent of the forest temple is
"though hardly hard, it's probably as involved and suprising as any other initial zelda dungeon, if not more so."
"you begin to get a sense of the sheer dizzying scope of TP, it threatens to be absolutely immense, an epic seldom rivalled in scale outside the rpg form (and never by another launch game) and loaded heavier than ever with items, details and possibilities as yet unseen in a test that made 6 hours feel like 6 minutes."
"It's almost forbidding, TP is certainly no populist rethink of zelda, in tune with the popular all cuddly all access Wii. It is instead an all guns blazing assault on the hardcore, a fanboys wet dream (if there's any worry at all it's that it might overburden itself)"
"That's reflected in the involved controls of the wii version, though not as off putting as the E3 demo, when introduced and gradually relaxed into over time, they are delicate, sometimes demanding and occasionally frustraing. Attack gestures flow beautifully, but are sticky to start and jumping to pointer aiming can be awkward and dis-orientating. However they more than make up for it with tremendous tactile excitement, the shrill thrill of the speaker effects and the very real and seriously welcome freedom and comfort that comes from having your hands attached by 3 feet of wire, not 3 inches of plastic. . Factor in the Wii only widescreen support -no small consideration- and it's clear which version is a must have."
"The questions it answers are the important ones. Is it a challenge? Is it a mystery? Will it make your heart stop? Is it Zelda? Yes, yes, yes and yes."
Dat wilde ik ook net postenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef Tware het volgende:
Nog wat leuke quotes:
[..]
van GamesRadar url. bij Call of Duty 3 is het blijkbaar dus wel goed gelukt de Wiimote te implementeren.![]()
Het ownt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Nogmaals ik ben geen zelda fan, maar het idee om pijlen af te schieten met je wiimote lijkt me fantastisch!
Ik vind zelf dat Zelda geweldige gameplay heeft om de minpunten te maskeren, overigens heeft elk Zelda deel echt wel vernieuwende mechanics. Ik ben het wel eens met de standaard procedure wat betreft de wapens die je moet gebruiken om bazen/ hindernissen te passeren maar in principe heeft elk spel dit soort automatismen. Final Fantasy bijvoorbeeld heeft altijd bepaalde vijanden die met een bepaalde spel te verslaan zijn (vuurgastjes die met ICE moeten worden bestreden enz.). Ook is bij FF de volgorde van spells altijd hetzelfde (goh Ultima zit er in?!?). Maar dat maakt niet zoveel uit, vindt het juist vertrouwd. Spellen zoals Halo zijn eigenlijk veel meer basic dan Zelda, je kan namelijk bijna elk wapen gebruiken tegen vijanden en de hindernissen die je ziet bij Zelda zijn bij Halo gewoon allemaal scripted.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:18 schreef speknek het volgende:
Nouja het klopt dat de gemiddelde RPG weinig vernieuwend is, maar die hebben meestal tonnen aan verhaal om dat te maskeren. Halo heeft nog niet zoveel iteraties gehad als Zelda, en inderdaad, MGS begint langzaam een beetje oud te worden.
Hij heeft ook gelijk, maar IMO is Zelda juist altijd een game die vernieuwd, alleen komen ze niet aan sommige basiselementen net zoals bij andere games en dat is ook nergens voor nodig, als je het wapensysteem verandert in Zelda dan wordt het al gauw een standaard fight to survive game. We hebben drie 3D Zelda's gehad, net zoveel dus als MGS en bijna Halo, bij die games zie ik ook niet veel veranderen aan het concept.quote:Roy heeft wat mij betreft wel een beetje gelijk dat Zelda nodig aan wat vernieuwing van het gameplay concept toe is. Van 2D naar 3D is een grote stap geweest, maar nu blijken de elementen toch wel weer erg vertrouwd. Ik betrapte mezelf bij tWW ook op routinematig spelen.
Ik bedoel natuurlijk gewoon wat meer op het verhaal leunen, meer plottwists enzo.quote:
EDGE die positief over de Wiimote is. Dat moet wel goed wordenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef Tware het volgende:
Wat quotes uit de nieuwe EDGE over zelda:
However they more than make up for it with tremendous tactile excitement, the shrill thrill of the speaker effects and the very real and seriously welcome freedom and comfort that comes from having your hands attached by 3 feet of wire, not 3 inches of plastic
Je hoort toch ook een zoefje uit je speakertje komen?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Het ownt.
Al is je aim soms wel weg, maar dan moet je even je wiimote snel over het scherm raggen, dan heb je hem zo terug
© Dimension Plusquote:Wij accepteren momententeel geen reserveringen meer voor de Nintendo Wii. Iedereen die gereserveerd heeft ontvangt komende week (tussen maandag 30 oktober en vrijdag 3 november) bericht van ons.
ja dat is wel coolquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hoort toch ook een zoefje uit je speakertje komen?
Precies laat maar komen kan ook niet wachten!quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:32 schreef Koentje3 het volgende:
zomfg! bijna november = bijna december!! zomfg..!!!
kan niet wachten om met me vriendin lekker te gaan tennisen, of wiiplay!![]()
Die van de cube is idd tofquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Saaie interface. Vond die van de cube veel leuker.
Saai?,.... ik vond zelf de Cube interface erg saai en simpel. Channels ziet er cool uit. Alsmede de uitgebreide options en preferences,...... nu kan je direct al bijvoorbeeld 16:9 instellen.... dat moest je voorheen per spel doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Saaie interface. Vond die van de cube veel leuker.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Saai?,.... ik vond zelf de Cube interface erg saai en simpel. Channels ziet er cool uit. Alsmede de uitgebreide options en preferences,...... nu kan je direct al bijvoorbeeld 16:9 instellen.... dat moest je voorheen per spel doen.
niks persoonlijk verder(en compleeeeeeeeeeeet offtopic), maareh...quote:
Downloadable Graphics card.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:46 schreef RaymanNL het volgende:
NOG EEN WII GEHEIM ( ++ HYPE)
Speculeer
Geloof er geen zak van.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:46 schreef RaymanNL het volgende:
NOG EEN WII GEHEIM ( ++ HYPE)
Speculeer
Die gast doet net of die interface iets heel bijzonders is met geweldige opties. Terwijl het gewoon alle standaard zooi is die je tegenwoordig gewoon verwacht. Verder trouwens niks mis met die interface, simpel en functioneel.. Al oogt het een beetje saai.quote:
Nogmaals: Het oogt saai omdat er nog geen channels zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Die gast doet net of die interface iets heel bijzonders is met geweldige opties. Terwijl het gewoon alle standaard zooi is die je tegenwoordig gewoon verwacht. Verder trouwens niks mis met die interface, simpel en functioneel.. Al oogt het een beetje saai.
Met chanels blijft het saaiquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: Het oogt saai omdat er nog geen channels zijn.
Shit, nu moet ik Mail.app constant open laten staan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spannende week voor me:
[..]
© Dimension Plus
Nee het oogt saai door het kleur gebruik en vormgeving. En dat een game niet automatisch start vind ik een klein minpuntje. Maar een interface moet vooral functioneel en simpel zijn en dat is het over het algemeen wel dus dat hebben ze netjes gedaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Nogmaals: Het oogt saai omdat er nog geen channels zijn.
Euh, mijn 360 start games ook niet automatisch als ik m aanzet... De DS en PSP ook niet. Ik vind dat juist fijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee het oogt saai door het kleur gebruik en vormgeving. En dat een game niet automatisch start vind ik een klein minpuntje. Maar een interface moet vooral functioneel en simpel zijn en dat is het over het algemeen wel dus dat hebben ze netjes gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |