lol foutjequote:Op zondag 29 oktober 2006 09:43 schreef s0ul het volgende:
[Wii 119] Elebits hypetopic
we hebben allemaal 9 maanden geslapen, en zijn nu bij 220![]()
![]()
![]()
Ze ziet er goed uit inderdaad.... cool design... coole interfacequote:
Hoe ziet de nieuwe er uit dan? (wist niet dat-ie nu anders was... kijk meer naar de games dan de controller)quote:
Al sla je me dood.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef Kersje86 het volgende:
wrom word er zoveel topics gemaakt :S
Heb vanochtend OoT uitgespeeldquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:44 schreef _Supreme het volgende:
Ik ben OOT: Masterquest weer gaan spelen
Netjes van Nintendo,... als dat zo is. Ik heb echter de component cable nodig. Wil namelijk in breedbeeld 480P gaan gamenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:46 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik kan echt niet wachten hoor.
Wii + Zelda + RGB kabel op de eerste dag. Eerst even flink wat Wii Sports spelen om aan de controller te wennen en dan helemaal geprepareerd aan Zelda beginnen.
Oh mijn god het wordt echt helemaal geweldig.
Ik heb op GAF gelezen dat de Wii in Europa standaard met de Scart RGB kabel komt maar dat is voor mij alles behalve bevestigt.
Ja ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:00 schreef Xrenity het volgende:
Is iemand hier btw hyped voor Monkey Ball?
Smooth moves, zelda, COD, Downhill mijn rekening wat doe jequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Elebits
Monkey Ball
Excite Truck
Wordt alleen geen day one buy voor mij, bankrekening enzo...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:11 schreef BMH het volgende:
TVP..
Ik zoek nog geld...
Binnenkort maar mijn PS2 verkopen
En iedereen mij maar uitlachen dat ik niet genoeg geld had voor een Gamecube.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:29 schreef Tomasso het volgende:
Wordt alleen geen day one buy voor mij, bankrekening enzo...
Niemand lachte je uit omdat je geen geld had.. Ze lachten je uit omdat je meningen had over games die je nog nooit gespeeld had.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
En iedereen mij maar uitlachen dat ik niet genoeg geld had voor een Gamecube.![]()
![]()
Na 4 jaar had je dat geld nog niet...quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
[..]
En iedereen mij maar uitlachen dat ik niet genoeg geld had voor een Gamecube.![]()
![]()
Onzin, ik was totaal niet geintereseerd in de Gamecube in die 4 jaar, tot op het laatste moment.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Na 4 jaar had je dat geld nog niet...
Dus ik weet niet wat je zit te zeuren, maar dit is iets totaal anders.
Zelfde verhaal met de GB Microquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:03 schreef Ruzbeh het volgende:
Achteraf gezien had ik het geld beter kunnen houden.
Lul niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:17 schreef Oksel het volgende:
En omdat je op je 21ste nog maagd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Je hebt je antwoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:24 schreef Kersje86 het volgende:
wrom word er zoveel topics gemaakt :S
Is die van nintendo 8dec te koop ?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:11 schreef s0ul het volgende:
De wii Ethernet Adapter
[afbeelding]
Heb zelf wel zo'n ding hier te liggen alleen dan niet van Nintendo
quote:De specificaties: de Wii beschikt over maar liefst 512 megabyte intern flash-geheugen, twee USB 2.0-poorten en ingebouwde Wi-Fi-mogelijkheden. Via een opening voor SD-geheugenkaarten kunnen spelers het interne flash-geheugen uitbreiden. Het ontwerp is geoptimaliseerd met geavanceerde verwerkingstechnologieën die het stroomverbruik minimaliseren, het systeem compact houden en de 'altijd aan' WiiConnect24-stand mogelijk maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |