Gewoon op de Wii wil je meer opslaan moet je even een SD kaartje er in stoppen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:44 schreef Herr.Flick het volgende:
Gaan "savegames" gewoon opgeslagen worden in de Wii, of hebben we toch nog een SD kaart nodig of een kaartje van de Cube
[speculatief]kan miss ook op de controller aangezien je ook je Mii mee kan nemen [/speculatief]quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef s0ul het volgende:
1 gig extra is zo'n 35 euro
En die in de Wii zit kun je er niet uit halen, als je bijv een game bij je maat gaat spele kun je je eigen uitgespeelde game save mee nemen
Maar het zal vast wel "te exporteren" zijn, dus dat je het later alsnog op een cubekaart of SD kan zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:59 schreef s0ul het volgende:
1 gig extra is zo'n 21 euro
En die in de Wii zit kun je er niet uit halen, als je bijv een game bij je maat gaat spele kun je je eigen uitgespeelde game save mee nemen
1 jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
vraagjes:
1. is er al bekend of je er mp3's of andere media op de SD kaart mee af kunt spelen
2. die wii browser, zit die in de wii gebouwd of moet je daar nog eens 40 euro voor betallen
3. kan je in de browser alles bekijken, ook java en flash
4. is er nu wel wat bekend over het ding waardoor je een lan kabel in je wii kan doen? (dus niet draadloos)
5. kan je alleen staan als je op de wii speelt of kan je ook op je krent zitten
Volgens mij zat er maar iets van 4K geheugen inquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef ikookhier het volgende:
[speculatief]kan miss ook op de controller aangezien je ook je Mii mee kan nemen [/speculatief]
4 k is niet klein aangezien er alleen maar chars aangegeven moeten worden die moeten verwijzen naar de Mii info op de flash zelf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zat er maar iets van 4K geheugen in.
Verschilt wel een beetje welk spel je doet. De meeste spellen zijn gemaakt om rustig zittend te kunnen doen, maar ik neem aan dat Wii Golf onspeelbaar is als je op de bank zit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef depax het volgende:
5 je kan zelf kiezen wat je wilt kleine bewegingen/ grote bewegingen
Ja je Mii kan je goed meenemen, maar de gemiddelde savegame is een heel stuk groter.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:48 schreef depax het volgende:
4 k is niet klein aangezien er alleen maar chars aangegeven moeten worden die moeten verwijzen naar de Mii info op de flash zelf.
Bijvoorbeeld
haar lang: 010010
ogen enorm groot: 0010100
ect
1. Je kunt `een liedje´ beluisteren in de photochannel... Er is (nog) geen muziek player channel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:43 schreef RacerDKB het volgende:
vraagjes:
1. is er al bekend of je er mp3's of andere media op de SD kaart mee af kunt spelen
2. die wii browser, zit die in de wii gebouwd of moet je daar nog eens 40 euro voor betallen
3. kan je in de browser alles bekijken, ook java en flash
4. is er nu wel wat bekend over het ding waardoor je een lan kabel in je wii kan doen? (dus niet draadloos)
5. kan je alleen staan als je op de wii speelt of kan je ook op je krent zitten
Wel gemakkelijk ja, maar ik vond het wel sfeervol (en dus niet saai), MM was pas saai...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef Oksel het volgende:
WW was écht te makkelijk, én te saai.. aan het einde..
MM saaiquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:03 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk ja, maar ik vond het wel sfeervol (en dus niet saai), MM was pas saai...
Het kon me totaal niet boeien, ik vond het echt een irritant spelquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:18 schreef Tware het volgende:
[..]
MM saaiDan heb jij dat spel niet goed genoeg gespeeld. Ik vond juist dat er zoveel te doen viel, zoveel uit te vinden, het spelen met de tijd en de maskers, vele sidequests en natuurlijk de zeer interessante mainquest met unieke verhaal.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Elke Zelda is saai omdat het allemaal hetzelfde isIk hoop dat TP wat vernieuwender is met die wolf erbij enzo
Whahahahaha,... Gijs ik vergeef het jequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luister klein mannetje in groen pakje! Jij bent THE ONE. Hier een schild. Ga een zwaard zoeken. Wow, een zwaard, ga naar de grot. Zoek een wapen en open de kamer die alleen met dat nieuwe wapen opengemaakt kan worden. Versla de vijand en ga naar de volgende grot. Zoek eerst de speciale schoenen zodat je er kan komen! Etc etc
Ondertussen ben je bezig met hartjes zoeken en gras maaien om rupees te vinden
En toch is het leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Luister klein mannetje in groen pakje! Jij bent THE ONE. Hier een schild. Ga een zwaard zoeken. Wow, een zwaard, ga naar de grot. Zoek een wapen en open de kamer die alleen met dat nieuwe wapen opengemaakt kan worden. Versla de vijand en ga naar de volgende grot. Zoek eerst de speciale schoenen zodat je er kan komen! Etc etc
Nee,... eigenlijk nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Whahahahaha,... Gijs ik vergeef het je
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
He, Mario >>>>> link ja!
Niemand is perfectquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... eigenlijk niet
De Zelda franchise heerst en staat als een huis. De serie brengt kwaliteit en gameplay je huis in..... (op de Philips versies na dan)
Ben liever een gay groen ventje met een te groot schild een zwaard dan een rare loodgieter die met een halve badkamer op zijn rug levels moet schoonspuiten
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:58 schreef Fliepke het volgende:
Een beetje vergelijkbaar met FIFA
quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zolang je geen Zelda gamed krijg je me niet jaloersquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:53 schreef Fliepke het volgende:
Had ik al gezegd, dat ik morgen weer even mag wii'en
Volgens mij staat die er ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zolang je geen Zelda gamed krijg je me niet jaloers
Nintendo´s NL HQ. Er zijn al een flink aantal mensen van de pers geweest.. Helaas mogen ze nog niets zeggenquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo´s NL HQ. Er zijn al een flink aantal mensen van de pers geweest.. Helaas mogen ze nog niets zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |