Nee,... na de grote update van een paar maanden geleden zit het nu standaard in de options. Mijne boot ook eerst in het menu... vind ik prettiger. Even mailen,... kijken wie er online zijn,... geilen op achievements etc. etc... dan start ik het spel pas.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:23 schreef Erwtensoep het volgende:
Heb jij een aparte 360 dan (of ik).
Ok dat ga ik ook maar instellen dan. Veel handiger.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... na de grote update van een paar maanden geleden zit het nu standaard in de options. Mijne boot ook eerst in het menu... vind ik prettiger. Even mailen,... kijken wie er online zijn,... geilen op achievements etc. etc... dan start ik het spel pas.
Jij kan dat ook instellen.
Ja precies dat inderdaadquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... na de grote update van een paar maanden geleden zit het nu standaard in de options. Mijne boot ook eerst in het menu... vind ik prettiger. Even mailen,... kijken wie er online zijn,... geilen op achievements etc. etc... dan start ik het spel pas.
Jij kan dat ook instellen.
Nee niet als ik hem aanzet dat klopt, maar als ik er een spel in doe wanneer hij aan staat start hij hem wel gelijk op. Bij de Wii(zo te zien in het filmpje) moet ik nadat ik het spel erin heb gedaan hem nog eens een keer aanklikken om hem te starten. Vind ik een beetje dubbel op.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, mijn 360 start games ook niet automatisch als ik m aanzet... De DS en PSP ook niet. Ik vind dat juist fijn.
Ja, en vanuit Duitsland, Belgie, Spanje, en zelfs Australiequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef kula het volgende:
Idd.. zó irritant dat wachten nu het zo dichtbij is!
Btw, je kunt gewoon spellen vanuit de U.K bestellen en die zijn dan gewoon op je Wii hier te spelen.. toch?
Ah, tnx! Dan is bestellen van play.com wel voordeligquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, en vanuit Duitsland, Belgie, Spanje, en zelfs AustralieElk land dat een PAL gebied is, is compatible met de Wii in NL
Lol die usericoon van jou, wil je wat minder posten aub ik schiet steeds in de lach.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mwah, play.com is wel traag (8 dagen verzendperiode) en écht flink goedkoper zijn ze niet zonder aanbiedingen hoor
Gewone Nintendo games moeten hier namelijk ook 50 euro gaan kosten.
Ik ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Godver ik krijg er echt zin in![]()
En ja, dat ga ik meerdere keren per week zeggen totdat ik m heb
Ik roep het iedere keer als ik met iemand spreek. Waar het gesprek ook over gaat. En nog vragen sommige bekenden dan in eerste instantie: "Op wát ga je spelen??" Met een verbouwereerde blik alsof ze met een down-patientje aan het praten zijn die ze net vroeg of ze ook graag teletubbies kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Volgens mij wel iets langer...quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik ook. Nog iets meer dan een maandje, na meer dan een jaar speculeren
De wii is langer mainstream dan dat het voor "ons" is geweest. Wat ons wel niet betekenen zal.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:45 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel raar, ineens is de Wii in de mainstream nadat ie zo lang een beetje 'exlusief' van ons is geweest![]()
OMFG, dan ga ik de Wii echt niet meer kopen!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:04 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Nee niet als ik hem aanzet dat klopt, maar als ik er een spel in doe wanneer hij aan staat start hij hem wel gelijk op. Bij de Wii(zo te zien in het filmpje) moet ik nadat ik het spel erin heb gedaan hem nog eens een keer aanklikken om hem te starten. Vind ik een beetje dubbel op.
Iddquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:26 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
OMFG, dan ga ik de Wii echt niet meer kopen!![]()
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar als ik het woord Wii zeg tegen een gemiddelde Nederlander dan weet ie nog steeds niet waar je het over hebt. Wat helemaal niet raar is aangezien het nog steeds niet echt gemarket is. Over een paar weken is dat voorbij, tenminste, men zal het KUNNEN waarnemen in de mass media. Of men het dan ook echt tot zich neemt ligt aan de persoon in kwestie want de hersenen zijn als een parachute, hij werkt alleen als ie open is.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
De wii is langer mainstream dan dat het voor "ons" is geweest. Wat ons wel niet betekenen zal.
Sinds iedereen op de ds speelt willen mensen al een wii. Dat die niet direct op een gamersforum komen is dan ook niet zo gek. Het zijn mensen. Ze zouden eerder nu pas hier komen omdat ze nu willen gaan volgen wat de releases worden dan andersom.
Maargoed ligt eraan welke wereld in je hoofd afspeelt.
Yup, ik woon hier in huis met mensen die vaak nog wel een spelletje kunnen waarderen, maar er niet echt naar op zoek zijn. Niemand kent het.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:43 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke wereld jij leeft maar als ik het woord Wii zeg tegen een gemiddelde Nederlander dan weet ie nog steeds niet waar je het over hebt. Wat helemaal niet raar is aangezien het nog steeds niet echt gemarket is. Over een paar weken is dat voorbij, tenminste, men zal het KUNNEN waarnemen in de mass media. Of men het dan ook echt tot zich neemt ligt aan de persoon in kwestie want de hersenen zijn als een parachute, hij werkt alleen als ie open is.![]()
Bij bartsmit in zaandam was ik nummer 20, (een maand geleden)quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:52 schreef Gronnaephos het volgende:
Ik heb vanmiddag toch maar een pre-order geplaatst bij de Bart Smit in Enschede (was overigens de eerste), toen ik er dit gave ding kocht. Ze bellen als ze hem binnen krijgen (waarschijnlijk dus een paar dagen eerder)..
Dat had ik ook, maar m'n X360 kwam vorige week weer van reparatie... (op E-bay voor ¤225,- (premium met hd dus) deed een week, kapot, opgestuurt, nieuwe gekregenquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Acht mochten ze er niet genoeg binnen krijgen, heb ik ook nog een V&D, dixons, Dynabyte, Intertoys dus denk wel dat ik 8 dec. een wii heb.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nr 1, op een lijst van > 50, 5 maanden geleden gereserveerd.
ben normaal helemaal niet zo'n Free Roaming Gamer... maar dit spel vind ik geniaal... (duizend en één manieren om zombies uit te schakelen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Dead Rising vind ik echt een tegenvaller, maar goed.
Ach het is leuk tot de Wii komt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder ben ik ook wel veel met mn 360 bezig. Geweldige console
Ik ookquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geloof me, je bent bijna nooit #1, als vriendje/broertje X bij de verkoper komt, dan ben jij nog steeds #1, maar dan word hij #0,9quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:24 schreef Oksel het volgende:
Ik ben nr 1, op een lijst van > 50, 5 maanden geleden gereserveerd.
idd, 1e bij Bart Smit, omdat m'n zusje én mijn schoonzusje er werken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:50 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Geloof me, je bent bijna nooit #1, als vriendje/broertje X bij de verkoper komt, dan ben jij nog steeds #1, maar dan word hij #0,9
Zo werkt het gewoon, en zo lig ik ook boven op de stapel omdat een goede kennis gewoon in zo'n winkel werkt.
Maar als ze er 30 krijgen dan merk je er toch niets van.
In films schakelen ze nu over naar het shot waarin jij in de winkel staat en 'Sorry, uitverkocht' te horen krijgt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Waarom al dat gemier over pre-orders, nintendo kan meer dan genoeg wii's produceren dus er is geen reden waarom niet iedereen er 1 zal kunnen krijgen bij de launch.
Je krijgt er een gratis bij zelfsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef honderd het volgende:
Ik wist niet dat ding bestond man, deze is echt vuig, echt dikke shit. Ik zie mezelf al hard gaan met een stel vrienden op de bank, keihard rellen met die controllers. Echt een sociale console, vette shit. Komen er ook boksspelletjes dat lijkt me helemaal chill.
Ja, dat is idd een belangrijk punt voor de Wii, echt een party console. Vandaar ook de naam Wii (We).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:21 schreef honderd het volgende:
Ik wist niet dat ding bestond man, deze is echt vuig, echt dikke shit. Ik zie mezelf al hard gaan met een stel vrienden op de bank, keihard rellen met die controllers. Echt een sociale console, vette shit. Komen er ook boksspelletjes dat lijkt me helemaal chill.
http://forum.officialnintendomagazine.co.uk/viewtopic.php?p=803717&highlight=#803717quote:IMPRESSIONS FROM FINAL BUILD
Having clocked up 34 hours (and counting) on the final build of the Wii's 'The Legend Of Zelda: Twilight Princess', I will be posting my impressions on here over the coming weeks leading up to the full review in the next issue of the magazine (on sale 24 Nov).
I'm not going to give too much away right now, but rest assured that this is one hell of a game. I was actually surprised at how little I knew about the game. In a similar fashion to Capcom's treatment of RE4 pre-launch, even the hardcore followers probably only know around 5% of what this game has to offer.
I'm not going to ruin the game for you. If you want storyline info, boss tactics, character names etc then go elsewhere. I'm not going to be responsible for ruining this game for people. The story and character development is more relevant in this game than any other Zelda before it. I'm going to post as few spoilers as possible but here's your first warning:
THIS THREAD CONTAINS SPOILERS. AT THE START OF EVERY SECTION I'LL POST WARNINGS SO YOU KNOW WHETHER OR NOT TO READ ANY FURTHER, HOWEVER FOR MAXIMUM ENJOYMENT I WOULDN'T ADVISE READING ANY OF IT!
So, look out for my impressions, and Video Vault updates when the relevant dates arrive. The first one will be very soon.
When the first impressions go up I'll unlock this thread so that you can ask questions. Don't fill this thread with nonsense and speculation. I'll answer what I'm allowed to and only stuff that won't ruin the experience for everyone else. If this thread gets abused I'll lock it and will stop answering questions. Simple as.
zeldaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef kipknots het volgende:
[..]
http://forum.officialnintendomagazine.co.uk/viewtopic.php?p=803717&highlight=#803717
Maar jij vind dan ook standaard alle topgames voor de 360 niet leuk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Dead Rising vind ik echt een tegenvaller, maar goed.
Ik heb m niet gespeeld maar als het van Capcom is dan is t welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Maar jij vind dan ook standaard alle topgames voor de 360 niet leuk.
Ik vind Saints Row leuk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:08 schreef Hamburcher het volgende:
[..]
Maar jij vind dan ook standaard alle topgames voor de 360 niet leuk.
Classic controller is onhandig omdat je er altijd een wiimote aan heb zitten hangen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Classic Controller is draadloos, Wavebuurd ook wel, maar dat is lelijk![]()
edit: Ohja, en WiiPoints...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Europese Wii launchgames en accessoires bekend
Het worden voor mij dus
Wii + Wii sports (250)
Wii Play + Wiimote (50)
Zelda (50)
Red Steel (50)
Classic Controller (20)
Nunchuck Controller (20)
= 450 euro -15% = ¤ 382.50![]()
Ja, maar niet bij de launchquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:12 schreef Roi het volgende:
Japan krijgt een versie waarmee je wel DVD's kan afspelen..
Wii play is een compilatie van enkele kleine games.... Zo bevat de game pool, een soort duckhunt en nog meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:15 schreef RipCore het volgende:
Komt een stomme vraag, maar wat is Wii Play? Is dat dat online chat/avatarverhaal? If so, waarom moet je daar in godsnaam ¤50 voor betalen.. ?
Of is het eigenlijk een soort van lekkermakertje om maar te kopen zodat je iig een tweede wiimote hebt?
Precies waar ik bang voor ben/wasquote:Not everything is roses and sugar in Nintendoland. More reviewers are getting their hands on Wii's, and not all of them are liking what they see.
Bit-Tech was able to put some serous playtime into several of the launch titles for the system and here's what they had to say:
Too many journalists are giving out the impression that the Wii will provide an unbelievable, unique experience unlike anything you will have ever played before. That the Wii remote allows for completely dynamic gameplay that will revolutionise the gaming world. These facts are half-truths, based most probably on people spending a small amount of time with the console at a booth at one of the big conventions. When you get down to the nitty gritty of the Wii you find something a bit different from the 360 and PS3, but not drastically as you may have thought/hoped.
http://www.bit-tech.net/gaming/2006/10/26/Nintendo_Wii_Hands_On/
Wii lives and dies by how 'innovative' the controller design is. If the mainstream audience doesn't catch on, Nintendo will loose even more of their marketshare in the home console market.
Nee? Het is toch netjesquote:
Ach, ze moeten niet zeiken. Ze hebben vast die baggertitles alá Cars en Spongebob gespeeldquote:
Zelfde verhaal als met de DS launch.. De games waren het zelfde, alleen moest je ze spelen met het touchscreen.. Pas na een poos komen de echt orginele titels naar de wii.. Net zoals het gegaan is met de DS.quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met de DS launch.. De games waren het zelfde, alleen moest je ze spelen met het touchscreen.. Pas na een poos komen de echt orginele titels naar de wii.. Net zoals het gegaan is met de DS.
Ik haal Cod denk ik ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef s0ul het volgende:
Kenne we ook met de Classic controller NGC games spele ?
Mijn line-up
Wii console (duh)
Zelda TTP
Call of Duty 3 (ik ben zeker de enige hier)
Classic controller
en wat wii points
Ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:50 schreef s0ul het volgende:
Kenne we ook met de Classic controller NGC games spele ?
Goede keusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:05 schreef deGVR het volgende:
Wii
Zelda
Rayman
En misschien wel een NGC controller+spel erbij...
Ze leren het ook nooit hequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:26 schreef s0ul het volgende:
Pokemon Battle Revolution screens
17
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20261
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20262
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20263
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20264
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20265
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20266
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20267
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20268
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20269
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20270
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20271
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20272
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20273
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20274
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20275
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20276
http://www.cubezone.nl/get/getContentFile.asp?FileID=20277
Dat willen we allemaal weten... In principe moet het gewoon werken. Maar er kunnen natuurlijk wijzigingen gedaan zijn door Nintendo waardoor het niet meer werkt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:13 schreef PastoorPeter het volgende:
Werkt de Freeloader trouwens op de Wii?
Ja ze hadden die baggertitels zoals zelda gespeeltquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:23 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ach, ze moeten niet zeiken. Ze hebben vast die baggertitles alá Cars en Spongebob gespeeldEn over de grafische kant: Op een normale TV (die zo'n 80% van nederland nog heeft) merk je niks, of weinig van de grafische kant van een spel (ik heb games op de XBOX 360 gezien op een normale TV, en grafisch valt daar niks overdrevens van te zien. Dat zie je op een HD TV pas
![]()
Das wel super ja ben benieuwd hoop in game!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:23 schreef RaymanNL het volgende:
idd, 3/11 komt de nieuwe trailer van Super Smash Brawl![]()
Jij vuige afstudeerder/stageloper!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:09 schreef kipknots het volgende:
Voor mij wordt het Wii + Zelda.
Zelda en Wii sports, samen met een flinke cube backlog moeten me wel tot februari vermaken, dan ben ik toch een half jaar het land uit.
Zo niet, dan komt Super Monkey Ball er denk ik nog bij.
Wow, componentkabel in storequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Interessant stuk. Hij speelt helaas nét niet hét spel waar de Wii juist zo geschikt voor is. Red Steel. Of een andere FSP. Dat lijkt me IDEAAL, om dat met de Wii controller te spelen.. En dan heb je wel 100% vrijheid met je cursor. En hoe Zelda gaat spelen, en of de controller een meerwaarde gaat geven, vraag ik me ook af.quote:
Als ik dat in 1 koop kocht, dan ging ik toch vragen om wat kortingquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:46 schreef depax het volgende:
[..]
Das wel super ja ben benieuwd hoop in game!
mijn wii karretje btw:
Wii + Wii sports (249.99)
Wii Play + Wiimote (49.99)
2 x Wiimote (99.98)
3 x nun chuck (60)
Red Steel (50)
Super Monkey Ball Banana Blitz (50)
Need for Speed Carbon(50)
Tony Hawk Down Hill Jam(50)
Rayman Raving Rabbits(50)
en er komen nog spellen bij maar dit is even het begin
overigens zijn alleen de games en de wii zelf gepreordered de rest gaat nog niet bij gameshop.nl
Classic Controller (20)
prijs totaal: ¤729.96
was ook mijn bedoeling :pquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als ik dat in 1 koop kocht, dan ging ik toch vragen om wat korting![]()
Waar zijn Elebits, Excite Truck en Trauma Center?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga dr maar wel vanuit ja, maar hij is nog niet aangekondigd. Misschien gaan ze wel die arcadeversie uitbrengen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:28 schreef Captain_Ghost het volgende:
komt er ook een mariokart op Wii?..
vind niet erg moest ik elebits en trauma center ook nog er aan toevoegen :|quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waar zijn Elebits, Excite Truck en Trauma Center?
quote:I must admit, even back at E3 I had concerns about the controls. Would the Wii Remote swordplay get tedious? Would it be tiring? Is the pointing device accurate enough to get me out of a tight spot at the drop of a hat? Thankfully the answers are 'no, 'no' and 'yes'. I have to say though, there’s a mental barrier to cross with the Wii, and it’s one that I’m only just beginning to break through.
The problem is, even though I know the pointer works relatively (as opposed to where I’m pointing on the screen), I still find myself wanting to point at specific areas of the screen. So I’ll have the bow out and I swear I’m pointing at the screen. The thing is I’m not supposed to be. My Sensor Bar is actually sat a foot below the screen because it’s easier to have it there. So when I’m pointing directly at the Sensor Bar, that is interpreted as dead-centre (on the vertical plain). It takes a while for your head to readjust but once it does everything is so much easier. I had the same issues with Red Steel.
With that hurdle overcome, the pointing device is stunningly accurate. . . way more accurate than an analogue stick. There’s an area in the second dungeonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. It’s literally just point shoot, point shoot. . . and each movement is spot-on, even though three of them are only separated by 5mm each. That’s nothing to do with my skill - that’s just how responsive, lag-free and accurate the technology is.
But what of the sword fighting? Actually, it’s great. There is a tiny bit of lag but that’s because you have to complete the motion before the move is recognised. Honestly though, it’s a split-second thing.
Anyone who has played the E3 demo will know that Link has his spinning attack, a standard slice, a jab and a jump attack. The latter three are performed via the Wii Remote while the spinning attack comes from gesturing the Nunchuk left and right.De spoilers in deze quote zijn trouwens niet al te groot, maar toch maar voor de zekerheid verborgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, back to how the sword feels. A laid back flick of the wrist is as good as an intense swipe but when you’re in the thick of it you’ll find yourself really going for it. And no, it isn’t tiring. I’ve been doing 12-hour sessions, simply because I’ve had to, and while my eyes are barely open at the end my hands and arms are just fine. Sorry, I know there are cynics out there who don’t want to hear that, but it’s true.
Het spel schijnt ook veel meer verhaal te hebben dan de vorige delen.![]()
Toch dank voor de spoilers, zoals gezegd, ik wil niets weten, ik heb dan, op enkele screenshots na, nog niets meegekregen, zoals ik dat wilquote:Op woensdag 1 november 2006 01:40 schreef kipknots het volgende:
Op http://forum.officialnintendomagazine.co.uk/viewtopic.php?p=803717&highlight=#803717 staan nu ook Zelda impressies (met spoilers).
[..]
De spoilers in deze quote zijn trouwens niet al te groot, maar toch maar voor de zekerheid verborgen.
Het spel schijnt ook veel meer verhaal te hebben dan de vorige delen.![]()
Wat ik zo grappig vind is dat die gasten altijd met een big smile die Wiimote handelingen doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:48 schreef kipknots het volgende:
Na de Wii sports experience filmpjes zijn er nu ook Twilight Princess filmpjes:
http://us.wii.com/soft_loz_tp.jsp
Je zal jezelf eens moeten opnemen als je deze 4e dimensie gaming gaat proberenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat ik zo grappig vind is dat die gasten altijd met een big smile die Wiimote handelingen doen.
4e dimensie is tijdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zal jezelf eens moeten opnemen als je deze 4e dimensie gaming gaat proberen![]()
Daar heb ik een hoop van nodig danquote:
Ik vind die PS3 reclames eigenlijk wel verdomde overtuigend, ook al is het allemaal kletskoek, dat weten de meeste mensen namelijk niet. Kun je nagaan als ze Riiiiidge Raaaacer noemenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
4e dimensie is ps3. Die hebben ook een wii achtig filmpje uitgebracht, maar die is een stuk minder overtuigend
Gewoon minder slapenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik een hoop van nodig dan
Je hebt het filmpje nog niet gezien zo te horenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik vind die PS3 reclames eigenlijk wel verdomde overtuigend, ook al is het allemaal kletskoek, dat weten de meeste mensen namelijk niet. Kun je nagaan als ze Riiiiidge Raaaacer noemen![]()
Jewel, die filmpjes met de CELL processor als onderwerp (warhawk footage), met die baby en die kubus. Ik vind ze geniaal eerlijk gezegd. Die 360 reclames hebben me nooit aangezet om naar de winkel te rennen, na het zien van die spotjes was ik behoorlijk geboeid en overweegde ik nog een PS3 te halen (ooit).quote:Op woensdag 1 november 2006 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje nog niet gezien zo te horen
Heb helaas geen directe link.
i want one!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=11259
Is inderdaad suf om naar te kijken. Maar het ziet er wel "echter" uit dan die Wii filmpjes. En dan bedoel ik met hoe de mensen doe tijdens het gamen. Als ik naar die Wii reclames kijk krijg ik meer het gevoel naar een tell-sell reclame te kijken met al die blijhoofden.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, het filmpje ziet er echt dom uit, denk dat sony wel met iets mooiers komt nogquote:Op woensdag 1 november 2006 13:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is inderdaad suf om naar te kijken. Maar het ziet er wel "echter" uit dan die Wii filmpjes. En dan bedoel ik met hoe de mensen doe tijdens het gamen. Als ik naar die Wii reclames kijk krijg ik meer het gevoel naar een tell-sell reclame te kijken met al die blijhoofden.
Is dat filmpje trouwens door Sony gemaakt? Ziet er niet echt uit als een sony reclame. Meer een soort amateur filmpje.
quote:So, this has nothing to do with Zelda….
But last night I started playing Contact on my DS… got to the first boss, and the Professor says “Attack his weakpoint for massive damage!”
So I’m wondering… was this some sort of videogame joke BEFORE the Sony E3 conference? Or is Atlus on Nintendo’s side of the fence?
Ik sta op de 10e plaatsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Dementor het volgende:
Ik sta nu samen met een vriend op de 5e en 6e plaats van een wii preorder lijst bij de intertoys
Gast ga gewoon naar de Mediamarkt in Zwolle, er zal echt geen tekort zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik sta op de 10e plaatsIk hoop echt dat ik hem wel heb op 8 december
![]()
Tot een kleine maand geleden ik, toen ik hoorde dat de wii er geen had heb ik er toch maar 1 gekocht, maar ik vind al die snoeren maar niets, dus ik had liever een alles in 1 apparaat gehad.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Wie heeft er nou geen dvd speler tegenwoordig..serieus
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind alleen jammer dat er geen DVD opzit omdat het zo makkelijk was geweest zo'n portable console in je slaapkamer neer te zetten. Maar dan pleur ik er wel een PS2 neer.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot een kleine maand geleden ik, toen ik hoorde dat de wii er geen had heb ik er toch maar 1 gekocht, maar ik vind al die snoeren maar niets, dus ik had liever een alles in 1 apparaat gehad.
Voor tv's met progressive scan. Kan ook non HD zijn zoals de tv die ik heb.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Component is volgens mij voor HDTV's.
Het stelt je in staat 480P te gamen en in breedbeeld.... tevens denk ik dat het netter en rustiger beeld is dan RGB, maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:00 schreef Borizzz het volgende:
Nog een stomme vraag, maar die componentkabel... is die echt nodig?
je hebt ook een scart uitgang toch?
Of is component iets voor in de toekomst? ...
Niets persoonlijks aan. Progressive scan IS 2x zo scherp als normaal beeld. Kleine verduidelijking: Breedbeeld is ook te krijgen met de andere kabelsquote:Op woensdag 1 november 2006 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het stelt je in staat 480P te gamen en in breedbeeld.... tevens denk ik dat het netter en rustiger beeld is dan RGB, maar dat is persoonlijk.
Ja dat is waar,..... was in de war... De Cube versie van Zelda had geen breedbeeldquote:Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Breedbeeld is ook te krijgen met de andere kabels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |