quote:I must admit, even back at E3 I had concerns about the controls. Would the Wii Remote swordplay get tedious? Would it be tiring? Is the pointing device accurate enough to get me out of a tight spot at the drop of a hat? Thankfully the answers are 'no, 'no' and 'yes'. I have to say though, there’s a mental barrier to cross with the Wii, and it’s one that I’m only just beginning to break through.
The problem is, even though I know the pointer works relatively (as opposed to where I’m pointing on the screen), I still find myself wanting to point at specific areas of the screen. So I’ll have the bow out and I swear I’m pointing at the screen. The thing is I’m not supposed to be. My Sensor Bar is actually sat a foot below the screen because it’s easier to have it there. So when I’m pointing directly at the Sensor Bar, that is interpreted as dead-centre (on the vertical plain). It takes a while for your head to readjust but once it does everything is so much easier. I had the same issues with Red Steel.
With that hurdle overcome, the pointing device is stunningly accurate. . . way more accurate than an analogue stick. There’s an area in the second dungeonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. It’s literally just point shoot, point shoot. . . and each movement is spot-on, even though three of them are only separated by 5mm each. That’s nothing to do with my skill - that’s just how responsive, lag-free and accurate the technology is.
But what of the sword fighting? Actually, it’s great. There is a tiny bit of lag but that’s because you have to complete the motion before the move is recognised. Honestly though, it’s a split-second thing.
Anyone who has played the E3 demo will know that Link has his spinning attack, a standard slice, a jab and a jump attack. The latter three are performed via the Wii Remote while the spinning attack comes from gesturing the Nunchuk left and right.De spoilers in deze quote zijn trouwens niet al te groot, maar toch maar voor de zekerheid verborgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, back to how the sword feels. A laid back flick of the wrist is as good as an intense swipe but when you’re in the thick of it you’ll find yourself really going for it. And no, it isn’t tiring. I’ve been doing 12-hour sessions, simply because I’ve had to, and while my eyes are barely open at the end my hands and arms are just fine. Sorry, I know there are cynics out there who don’t want to hear that, but it’s true.
Het spel schijnt ook veel meer verhaal te hebben dan de vorige delen.![]()
Toch dank voor de spoilers, zoals gezegd, ik wil niets weten, ik heb dan, op enkele screenshots na, nog niets meegekregen, zoals ik dat wilquote:Op woensdag 1 november 2006 01:40 schreef kipknots het volgende:
Op http://forum.officialnintendomagazine.co.uk/viewtopic.php?p=803717&highlight=#803717 staan nu ook Zelda impressies (met spoilers).
[..]
De spoilers in deze quote zijn trouwens niet al te groot, maar toch maar voor de zekerheid verborgen.
Het spel schijnt ook veel meer verhaal te hebben dan de vorige delen.![]()
Wat ik zo grappig vind is dat die gasten altijd met een big smile die Wiimote handelingen doen.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:48 schreef kipknots het volgende:
Na de Wii sports experience filmpjes zijn er nu ook Twilight Princess filmpjes:
http://us.wii.com/soft_loz_tp.jsp
Je zal jezelf eens moeten opnemen als je deze 4e dimensie gaming gaat proberenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:42 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat ik zo grappig vind is dat die gasten altijd met een big smile die Wiimote handelingen doen.
4e dimensie is tijdquote:Op woensdag 1 november 2006 11:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je zal jezelf eens moeten opnemen als je deze 4e dimensie gaming gaat proberen![]()
Daar heb ik een hoop van nodig danquote:
Ik vind die PS3 reclames eigenlijk wel verdomde overtuigend, ook al is het allemaal kletskoek, dat weten de meeste mensen namelijk niet. Kun je nagaan als ze Riiiiidge Raaaacer noemenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef Erwtensoep het volgende:
4e dimensie is ps3. Die hebben ook een wii achtig filmpje uitgebracht, maar die is een stuk minder overtuigend
Gewoon minder slapenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Daar heb ik een hoop van nodig dan
Je hebt het filmpje nog niet gezien zo te horenquote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik vind die PS3 reclames eigenlijk wel verdomde overtuigend, ook al is het allemaal kletskoek, dat weten de meeste mensen namelijk niet. Kun je nagaan als ze Riiiiidge Raaaacer noemen![]()
Jewel, die filmpjes met de CELL processor als onderwerp (warhawk footage), met die baby en die kubus. Ik vind ze geniaal eerlijk gezegd. Die 360 reclames hebben me nooit aangezet om naar de winkel te rennen, na het zien van die spotjes was ik behoorlijk geboeid en overweegde ik nog een PS3 te halen (ooit).quote:Op woensdag 1 november 2006 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hebt het filmpje nog niet gezien zo te horen
Heb helaas geen directe link.
i want one!quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=11259
Is inderdaad suf om naar te kijken. Maar het ziet er wel "echter" uit dan die Wii filmpjes. En dan bedoel ik met hoe de mensen doe tijdens het gamen. Als ik naar die Wii reclames kijk krijg ik meer het gevoel naar een tell-sell reclame te kijken met al die blijhoofden.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja, het filmpje ziet er echt dom uit, denk dat sony wel met iets mooiers komt nogquote:Op woensdag 1 november 2006 13:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Is inderdaad suf om naar te kijken. Maar het ziet er wel "echter" uit dan die Wii filmpjes. En dan bedoel ik met hoe de mensen doe tijdens het gamen. Als ik naar die Wii reclames kijk krijg ik meer het gevoel naar een tell-sell reclame te kijken met al die blijhoofden.
Is dat filmpje trouwens door Sony gemaakt? Ziet er niet echt uit als een sony reclame. Meer een soort amateur filmpje.
quote:So, this has nothing to do with Zelda….
But last night I started playing Contact on my DS… got to the first boss, and the Professor says “Attack his weakpoint for massive damage!”
So I’m wondering… was this some sort of videogame joke BEFORE the Sony E3 conference? Or is Atlus on Nintendo’s side of the fence?
Ik sta op de 10e plaatsquote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Dementor het volgende:
Ik sta nu samen met een vriend op de 5e en 6e plaats van een wii preorder lijst bij de intertoys
Gast ga gewoon naar de Mediamarkt in Zwolle, er zal echt geen tekort zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik sta op de 10e plaatsIk hoop echt dat ik hem wel heb op 8 december
![]()
Tot een kleine maand geleden ik, toen ik hoorde dat de wii er geen had heb ik er toch maar 1 gekocht, maar ik vind al die snoeren maar niets, dus ik had liever een alles in 1 apparaat gehad.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:52 schreef MMaRsu het volgende:
Wie heeft er nou geen dvd speler tegenwoordig..serieus
quote:Op woensdag 1 november 2006 13:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind alleen jammer dat er geen DVD opzit omdat het zo makkelijk was geweest zo'n portable console in je slaapkamer neer te zetten. Maar dan pleur ik er wel een PS2 neer.quote:Op woensdag 1 november 2006 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot een kleine maand geleden ik, toen ik hoorde dat de wii er geen had heb ik er toch maar 1 gekocht, maar ik vind al die snoeren maar niets, dus ik had liever een alles in 1 apparaat gehad.
Voor tv's met progressive scan. Kan ook non HD zijn zoals de tv die ik heb.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Component is volgens mij voor HDTV's.
Het stelt je in staat 480P te gamen en in breedbeeld.... tevens denk ik dat het netter en rustiger beeld is dan RGB, maar dat is persoonlijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:00 schreef Borizzz het volgende:
Nog een stomme vraag, maar die componentkabel... is die echt nodig?
je hebt ook een scart uitgang toch?
Of is component iets voor in de toekomst? ...
Niets persoonlijks aan. Progressive scan IS 2x zo scherp als normaal beeld. Kleine verduidelijking: Breedbeeld is ook te krijgen met de andere kabelsquote:Op woensdag 1 november 2006 20:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het stelt je in staat 480P te gamen en in breedbeeld.... tevens denk ik dat het netter en rustiger beeld is dan RGB, maar dat is persoonlijk.
Ja dat is waar,..... was in de war... De Cube versie van Zelda had geen breedbeeldquote:Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Breedbeeld is ook te krijgen met de andere kabels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |