Wel toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet alle audities staan nog niet online, dus wie weet staat hij er later bij
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Alle audities online te zien, gratis!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ken er minimaal 2 die nog niet zijn toegevoegdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alle audities online te zien, gratis!
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:50 schreef csmoo het volgende:
Waar haal je dat vandaan?
En Niels liep na afloop van zijn auditie toch naar een jongen (zijn vriendje?) toe?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:59 schreef BB_Koning het volgende:
Op die foto lijk thij overigens op woonwagenkamptuigIk dacht eerst, ik zag m in een flits, dat hij Hindoestaans was, hoewel de naam Niels dan toch wel vreemd zou zijn. Nadeem van Idols was ook een lekkere Hindoestaan
![]()
De omhelzing straalde inderdaad wat intiems uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En Niels liep na afloop van zijn auditie toch naar een jongen (zijn vriendje?) toe?
Op het plaatje ziet ie er niet echt Hindoestaans uit hoor. Eerder Kaapverdiaans of Braziliaans of Portugees ofzo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:59 schreef BB_Koning het volgende:
Op die foto lijk thij overigens op woonwagenkamptuigIk dacht eerst, ik zag m in een flits, dat hij Hindoestaans was, hoewel de naam Niels dan toch wel vreemd zou zijn. Nadeem van Idols was ook een lekkere Hindoestaan
![]()
Ben jij ook Hindoestaans? No offence, ik vind je meer op een Paki lijkenquote:
Die vraag heb je al tig keer aan me gesteld geloof ik, en ik ben nog steeds 100% Hindoestaansquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ben jij ook Hindoestaans? No offence, ik vind je meer op een Paki lijkenMaar ja, misschien ben je een Paki en voel je j e door mn laatste zin niet eens beledigd
Are, hum kabhi na toke poechliequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:08 schreef PeRi het volgende:
[..]
Die vraag heb je al tig keer aan me gesteld geloof ik, en ik ben nog steeds 100% Hindoestaans.
Zelfs in mn eigen forum staan we wat sc toe joh. En dit is relevant, want Niels als 'mijn volk' is, steun ik hem natuurlijk door dik en dun.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe eens lief nietslowchatten peRi, moedermod..
Jawel hoor, in US.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Are, hum kabhi na toke poechlieMet wie verwar je me
Ik ben BB Koning: de enige echte!
![]()
Geef me de link en ik neem terug dat ik je op een Paki vind lijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zelfs in mn eigen forum staan we wat sc toe joh. En dit is relevant, want Niels als 'mijn volk' is, steun ik hem natuurlijk door dik en dun.
[..]
Jawel hoor, in US.
Wees eens niet zo bezitterig en deel de foto's met onsquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef PeRi het volgende:
Yay tis een hindoe heur. En nog een cute one ook zeg..
Genoeg Hindoestanen die hindoe zijn (zich hindoe noemen, kies maarquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:02 schreef PeRi het volgende:
Zeg hij eet wel Carpaccio, das rundvlees. Nu twijfel ik dus wel weer aan zn hindoestaanheid..
Op de site van x-factor kun je de utizending bekijken en je ziet hem bij 51:50quote:
Dan ga ik nu een printscreendinges maken van Nielsquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
Is altijd zo, maar met rechtermuisknop, opties, videoversnelling: geen, kan het wel.
Die derde foto is toch wel supercute?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo leuk. In die ene seconde op tv was ie leuker.
quote:Naam Niels
Leeftijd: 24 jaar
Beroep of opleiding: Ik ben sinds kort werkzaam in een exclusieve herenkledingzaak
Favoriete boek: Ik ben niet echt een lezer van boeken
Favoriete film: Mijn favoriete film is denk ik... WTC
Favoriete cd: James Morrison: Undiscovered
Favoriete artiesten: Op het moment James Morrison
Favoriete vakantieland: Thailand. Absoluut. Ik ben er één keer geweest en ik weet zeker dat ik er naar terug ga. Het is daar prachtig. Je kunt er snorkelen, diepzeeduiken en je heerlijk een uur laten masseren voor een paar euro
Favoriete eten: Carpaccio met parmezaan
Hobby’s: Koken, zingen en acteren
Goede eigenschappen: Open, spontaan, luisterend oor voor iedereen
Slechte eigenschappen: koppig, nieuwsgierig, perfectionist
Levensmotto en/of lijfspreuk: Geniet van elke dag, want het kan zo je laatste zijn
Waarom doe je mee aan X FACTOR? De reden dat ik mee doet aan X FACTOR is omdat ik mijn gevoel voor muziek wil over brengen aan iedereen die daar voor openstaat
Wat is jouw X Factor? Mijn X Factor hoop ik hier te vinden, maar denk niet dat het alleen m'n stem is, maar ook mijn uitstraling, mijn karakter en misschien ook m'n uiterlijk... we zullen zien...
Stukken beter! Grote sprongen! Rivieren! Kanalen zitten er tussen! Etc!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:08 schreef --Globe-- het volgende:
Mooie stem! Hij doet me een beetje denken aan Sonny van Idols 3 maar dan beter.
Ja, je bent fan, we weten t welquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stukken beter! Grote sprongen! Rivieren! Kanalen zitten er tussen! Etc!
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Overeenkomst met Sonny: hij is ook homo![]()
![]()
Nee okay, dat het ff duidelijk is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, je bent fan, we weten t wel![]()
Link! (Ik weet nou niet of ik me beledigend of complimenteus moet opvatten, het 2e in dit geval denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb me aangemeld op x-factor forum, ik ben net een15-jarig meisje (of Peri) dat dweept met haar favoriet![]()
Edit: ik heb dus een topic over Niels geopend![]()
![]()
Hm nee, ik vind 'm niet interessant omdatyie homo is. Maar omdat ie goed zingt en er leuk uitziet. Daar ben ik enthousiast om. Evenals ik Jeroen leuk vind, de dames van 6 en Genelva.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
Iemand is gay en hij krijgt opeens veel aandacht![]()
Nee, hijs lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
Iemand is gay en hij krijgt opeens veel aandacht![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben alle info over Niels aan het verzamelenIk maak mn Nilesclopedie
Ik ga hem opzoeken in Den Haag en een foto nemen met hem
![]()
BVO, wat heb je egdaan, nu weet hij dat ik BB ben, niet dat iemand in het echte leven weet wie ik benquote:
Laat hem nou maar komenquote:Op zondag 3 december 2006 19:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BVO, wat heb je egdaan, nu weet hij dat ik BB ben, niet dat iemand in het echte leven weet wie ik benMaar nu neemt hij me neit meer seirues als B Prins of misschien deed hij dat al niet
![]()
Daar staat wel materiaal op dat BB_Koning zal plezieren.quote:
Piemel hijs toch homo, hij zou alleen mn knuffelhomo worden meer niet. Laat 'm zich hier reggen joh, das leuk.quote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als hij hier komt, dan eist Peri hem op, maar hij is van mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo leuk. In die ene seconde op tv was ie leuker.
quote:
Niels kan wel het beste zingen vind ik van deze drie heren.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders openen jullie een hindoestaanse-achtige-whatever jongenstopic in B&H.
Gesloten? Wat heb je nu weer gezegd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:36 schreef BB_Koning het volgende:
Mn topic over Niels is gesloten, ze kunnen BB-humor neit waarderenHet zou pas echtw at zijn als ze me zouden bannen, hihi, geband op x-factor forum
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |