Piemel hijs toch homo, hij zou alleen mn knuffelhomo worden meer niet. Laat 'm zich hier reggen joh, das leuk.quote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als hij hier komt, dan eist Peri hem op, maar hij is van mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo leuk. In die ene seconde op tv was ie leuker.
quote:
Niels kan wel het beste zingen vind ik van deze drie heren.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders openen jullie een hindoestaanse-achtige-whatever jongenstopic in B&H.
Gesloten? Wat heb je nu weer gezegd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:36 schreef BB_Koning het volgende:
Mn topic over Niels is gesloten, ze kunnen BB-humor neit waarderenHet zou pas echtw at zijn als ze me zouden bannen, hihi, geband op x-factor forum
![]()
![]()
De volgende keer dta iemand jouw ene bitch van een mod vindt, moet je die pagina laten zien. Ik weet zeker dat je dan op handen gedragen zult wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:22 schreef PeRi het volgende:
"Meisjes zijn vies"!!!
Ook echt die mod daar dan; 'Als ik jou was zou ik mij toch anders gaan formuleren, anders zijn de concequenties voor jou.'.
In het begin wist ik zeker dat ika cteerde, maar nuw eet ik het neit meerquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat speel je daar een obsessieve fan zeg.
Tenminste, je speelt toch wel...?
Niels of B. Prins?quote:
Oh my godddd, ik smolt toen ik dat zagquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Moest hij trouwens zo huilen? Want dat was wel heel erg.
Ik wens je veel voorspoed toe.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:28 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga een topic openen om mn steun te betuigen aanNiels en als ze me bannen, dan mogen ze aan mn pik zuigenNee, dat mag Niels doen
Nee, daar is hij te lief voor en ieuww, ik doe niet aan seks
![]()
Anyway, ik ga straks topic openen, ik plaats hier de link wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |