Ja, je bent fan, we weten t welquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stukken beter! Grote sprongen! Rivieren! Kanalen zitten er tussen! Etc!
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Overeenkomst met Sonny: hij is ook homo![]()
![]()
Nee okay, dat het ff duidelijk is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, je bent fan, we weten t wel![]()
Link! (Ik weet nou niet of ik me beledigend of complimenteus moet opvatten, het 2e in dit geval denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb me aangemeld op x-factor forum, ik ben net een15-jarig meisje (of Peri) dat dweept met haar favoriet![]()
Edit: ik heb dus een topic over Niels geopend![]()
![]()
Hm nee, ik vind 'm niet interessant omdatyie homo is. Maar omdat ie goed zingt en er leuk uitziet. Daar ben ik enthousiast om. Evenals ik Jeroen leuk vind, de dames van 6 en Genelva.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
Iemand is gay en hij krijgt opeens veel aandacht![]()
Nee, hijs lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
Iemand is gay en hij krijgt opeens veel aandacht![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben alle info over Niels aan het verzamelenIk maak mn Nilesclopedie
Ik ga hem opzoeken in Den Haag en een foto nemen met hem
![]()
BVO, wat heb je egdaan, nu weet hij dat ik BB ben, niet dat iemand in het echte leven weet wie ik benquote:
Laat hem nou maar komenquote:Op zondag 3 december 2006 19:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BVO, wat heb je egdaan, nu weet hij dat ik BB ben, niet dat iemand in het echte leven weet wie ik benMaar nu neemt hij me neit meer seirues als B Prins of misschien deed hij dat al niet
![]()
Daar staat wel materiaal op dat BB_Koning zal plezieren.quote:
Piemel hijs toch homo, hij zou alleen mn knuffelhomo worden meer niet. Laat 'm zich hier reggen joh, das leuk.quote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als hij hier komt, dan eist Peri hem op, maar hij is van mij![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo leuk. In die ene seconde op tv was ie leuker.
quote:
Niels kan wel het beste zingen vind ik van deze drie heren.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Anders openen jullie een hindoestaanse-achtige-whatever jongenstopic in B&H.
Gesloten? Wat heb je nu weer gezegd?quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:36 schreef BB_Koning het volgende:
Mn topic over Niels is gesloten, ze kunnen BB-humor neit waarderenHet zou pas echtw at zijn als ze me zouden bannen, hihi, geband op x-factor forum
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |