Die derde foto is toch wel supercute?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind 'm eigenlijk niet zo leuk. In die ene seconde op tv was ie leuker.
quote:Naam Niels
Leeftijd: 24 jaar
Beroep of opleiding: Ik ben sinds kort werkzaam in een exclusieve herenkledingzaak
Favoriete boek: Ik ben niet echt een lezer van boeken
Favoriete film: Mijn favoriete film is denk ik... WTC
Favoriete cd: James Morrison: Undiscovered
Favoriete artiesten: Op het moment James Morrison
Favoriete vakantieland: Thailand. Absoluut. Ik ben er één keer geweest en ik weet zeker dat ik er naar terug ga. Het is daar prachtig. Je kunt er snorkelen, diepzeeduiken en je heerlijk een uur laten masseren voor een paar euro
Favoriete eten: Carpaccio met parmezaan
Hobby’s: Koken, zingen en acteren
Goede eigenschappen: Open, spontaan, luisterend oor voor iedereen
Slechte eigenschappen: koppig, nieuwsgierig, perfectionist
Levensmotto en/of lijfspreuk: Geniet van elke dag, want het kan zo je laatste zijn
Waarom doe je mee aan X FACTOR? De reden dat ik mee doet aan X FACTOR is omdat ik mijn gevoel voor muziek wil over brengen aan iedereen die daar voor openstaat
Wat is jouw X Factor? Mijn X Factor hoop ik hier te vinden, maar denk niet dat het alleen m'n stem is, maar ook mijn uitstraling, mijn karakter en misschien ook m'n uiterlijk... we zullen zien...
Stukken beter! Grote sprongen! Rivieren! Kanalen zitten er tussen! Etc!quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:08 schreef --Globe-- het volgende:
Mooie stem! Hij doet me een beetje denken aan Sonny van Idols 3 maar dan beter.
Ja, je bent fan, we weten t welquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Stukken beter! Grote sprongen! Rivieren! Kanalen zitten er tussen! Etc!
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Overeenkomst met Sonny: hij is ook homo![]()
![]()
Nee okay, dat het ff duidelijk is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:10 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, je bent fan, we weten t wel![]()
Link! (Ik weet nou niet of ik me beledigend of complimenteus moet opvatten, het 2e in dit geval denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef BB_Koning het volgende:
Ik heb me aangemeld op x-factor forum, ik ben net een15-jarig meisje (of Peri) dat dweept met haar favoriet![]()
Edit: ik heb dus een topic over Niels geopend![]()
![]()
Hm nee, ik vind 'm niet interessant omdatyie homo is. Maar omdat ie goed zingt en er leuk uitziet. Daar ben ik enthousiast om. Evenals ik Jeroen leuk vind, de dames van 6 en Genelva.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
Iemand is gay en hij krijgt opeens veel aandacht![]()
Nee, hijs lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:21 schreef superhero87 het volgende:
Iemand is gay en hij krijgt opeens veel aandacht![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:59 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ben alle info over Niels aan het verzamelenIk maak mn Nilesclopedie
Ik ga hem opzoeken in Den Haag en een foto nemen met hem
![]()
BVO, wat heb je egdaan, nu weet hij dat ik BB ben, niet dat iemand in het echte leven weet wie ik benquote:
Laat hem nou maar komenquote:Op zondag 3 december 2006 19:24 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
BVO, wat heb je egdaan, nu weet hij dat ik BB ben, niet dat iemand in het echte leven weet wie ik benMaar nu neemt hij me neit meer seirues als B Prins of misschien deed hij dat al niet
![]()
Daar staat wel materiaal op dat BB_Koning zal plezieren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |