Jij zou het er ook wel op kunnen, bij wijze van?quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een gezeik in dit topic over leeftijd.
Tijdens idols vond ik kandidaten leuk die ook 10 jaar jonger waren dan ik.... ben ik dan gelijk pedo?
Mijn man is 2 jaar jonger..... zal gelijk lid worden van de pedo partij
Wat een gezeur... laat die jongen dat meisje leuk vinden.... hij heeft toch gelijk. Ik vind haar ook leuk, lief en schattig
ik ben een vrouw.... dus neequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij zou het er ook wel op kunnen, bij wijze van?
Nou, erg informatiefquote:
Die had ik ook al gespot. Niet echt iets om gelukkig van te wordenquote:
Komt later nog welquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:22 schreef BVO het volgende:
Ik zie in zo'n jong miesje alleen niet iemand die hele zalen kan vermaken.
Mwah, het gaat voorlopig alleen om de audities. Als ze geen entertainer blijkt te zijn vliegt ze er wel uit.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:26 schreef BVO het volgende:
Ja, over een jaar of wat, maar daarom moet je haar nu ook nog niet doorlaten.
Dat zou zonde zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mwah, het gaat voorlopig alleen om de audities. Als ze geen entertainer blijkt te zijn vliegt ze er wel uit.
Mjah, maar:quote:
Ja, maar ze is wel het ideale buurmeisjequote:Op zondag 29 oktober 2006 18:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mjah, maar:
[Henk Jan mode]
Alleen goede looks maken nog geen x-factor.
[/Henk Jan mode]
We zullen het wel zien in de volgende ronde, ik hoop dat het dan nog beter gaatquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:18 schreef SnowDoggg het volgende:
Ze zingt best goed! Maar ze vergeet wel een stuk van het liedjeEn ze heeft ook geen couplet en refrein gezongen! Het was ook wel erg kort... jaja ik weet het, ik ben een zeurpiet
![]()
Wel een leuk meisje idd!![]()
Huh, hoezo?quote:
The girl next doorquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, maar ze is wel het ideale buurmeisje![]()
En ze kan nog zingen ook! Volgens mij is ze ook best slim.
Als ik 16 ofzo was, en ik kende haar, zou ik het wel weten...althans, ik zou een balletje opwerpen![]()
de herhaling is morgen pasquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Herhaling van gisteren![]()
Maar dat jurywijf gaf haar veel kans. En ik ook! Kreeg weer kippenvel![]()
Ik heb d'r mutsje niet gezien!quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:52 schreef Herald het volgende:
ik vind het maar een 13 in een dozijn mutsje
Ik vind dat jij geen verstand hebtquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:52 schreef Herald het volgende:
ik vind het maar een 13 in een dozijn mutsje
het is de playbackshow nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:47 schreef caradoc het volgende:
Ze zong veeeeels te langzaam. Dat lied moet je minstens twee keer zo snel zingen.
Je hebt wel door dat je geilt op een minderjarig meisje dat 8 jaar jonger is dan jij bent?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind dat jij geen verstand hebt![]()
![]()
Jij hebt duidelijk het topic niet gelezen hequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je hebt wel door dat je geilt op een minderjarig meisje dat 8 jaar jonger is dan jij bent?
HULDE!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:44 schreef Duiveltja het volgende:
Een paar Lotusjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohhh! Kijk jij daarnaar!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:17 schreef tijntjethf het volgende:
Volgens mij is ze trouwens ook bang dat ze haar rechter borst verliest ofzo.. ze houdt hem zo stevig vast
Alleen dan net iets mooier en getalenteerder dan haar 'soortgenotes'.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ze is echt een 50 in een dozijn meisje. Kom op zeg..
in je eigen subforum zou dit een ban opleverenquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:51 schreef PeRi het volgende:
Ze is echt een 50 in een dozijn meisje. Kom op zeg..
Zo getalenteerd vind ik dr helemaal niet, misschien over een paar jaar als ze zal blijven groeien. Maar nu vind ik dr nog steeds een 50 in een dozijn meisje met een 50 in een dozijn stemmetje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:07 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Alleen dan net iets mooier en getalenteerder dan haar 'soortgenotes'.
Het ligt eraan hoe je het verpakt hè.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:52 schreef Herald het volgende:
[..]
in je eigen subforum zou dit een ban opleveren
Neemt die op van die streaming file?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:58 schreef Fir3fly het volgende:
Ik doe het Camtasia. Moet je maar ff googelen.
Lotus is knapper. meer uitstraling, heeft ook geen relatie met Peter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef Aventura het volgende:
Ze lijkt op Kirsten Dunst, zelfs die hoektandjes komen overeen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer uitstralingquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
Lotus is knapper. meer uitstraling, heeft ook geen relatie met Peter.
(un)Lucky you.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef BiMeWet het volgende:
Lotus is mijn ex-vriendin en speelt zéér, zéér goed viool en klarinet.
Dat wilde ik even melden.
Oh, en ze blijft leuk. Trust me.. Geen alice.
het is een huppelkutje van 15 met een guitig snoetje. Dat soort meisjes krijgen altijd de meeste aandacht op FOK!quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:31 schreef Dammie het volgende:
1 ding weet ik wel.......het is de enige met minstens 4 pagina's in dit forum, dus zal wel het meeste van deze factor X hebben
Speelde me altijd helemaal zoek met haar broer belushi in het spel magic: the gathering overigens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
(un)Lucky you.
lijkt me tof meisje
Jij was 13 en zij 11?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef BiMeWet het volgende:
of heeft ze het gister uitgemaakt?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:40 schreef BiMeWet het volgende:
En wat is er 'verstandig' aan het niet-seks hebben op jonge leeftijd? Ikzelf ben behoorlijk hoog opgeleid, maar ging toch al op mijn 14e naar bed met mijn vriendin (die nu, 3 en een half jaar later, nog steeds mijn vriendin is overigens).
We waren wel jong ja, maar ze was altijd al een beeldschoon meisje. Heb nog foto's van ons tweetjes ergens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij was 13 en zij 11?
[..]
of heeft ze het gister uitgemaakt?
Postenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:54 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
We waren wel jong ja, maar ze was altijd al een beeldschoon meisje. Heb nog foto's van ons tweetjes ergens.![]()
Inderdaad.quote:
Op je 17e hoog opgeleid.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:40 schreef BiMeWet het volgende:
En wat is er 'verstandig' aan het niet-seks hebben op jonge leeftijd? Ikzelf ben behoorlijk hoog opgeleid, maar ging toch al op mijn 14e naar bed met mijn vriendin (die nu, 3 en een half jaar later, nog steeds mijn vriendin is overigens).
Ik zoek wel eventjes. Maar wil d'r dan toch even eerst vragen of ze dat goed vindt.quote:
Haal over 2 maanden mn propedeuse met alleen maar achten in de studierichting geneeskunde, dus dat mag ik wel zeggen denk ik zo.quote:
Wij wachten in spanning af....quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:56 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Ik zoek wel eventjes. Maar wil d'r dan toch even eerst vragen of ze dat goed vindt.
Denk wel dat ze 't leuk vindt dat ze een fantopic heeft. :p
Wordt wel eventjes wachten want ik werk zaterdag pas weer (en dan komt ze vrijwel altijd voorbij gehupt).quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dan maar dat ze even moet registreren. Ze kan de volgend Fok!-hype worden.
Ik zou maar niet teveel opscheppen als ik jou was, eer je het weet keert het tij zich.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:57 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Haal over 2 maanden mn propedeuse met alleen maar achten in de studierichting geneeskunde, dus dat mag ik wel zeggen denk ik zo.
(Hoog als in hoog voor mijn leeftijd)
Ik was niet van plan op te scheppen maar de een of andere Fok!ker vond het nodig 17 jaar en 'hoog opgeleid' als onmogelijk te beschouwen, terwijl het dus wel mogelijk is. Tuurlijk, ik ben geen afgestudeerd chirurg, maar ik doe het ook niet bepaald slecht. En dat mag ik best zeggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zou maar niet teveel opscheppen als ik jou was, eer je het weet keert het tij zich..
Nu ze beroemd is zal ze je doodnegeren!quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wordt wel eventjes wachten want ik werk zaterdag pas weer (en dan komt ze vrijwel altijd voorbij gehupt).
Of ik moet haar huisnummer nog ergens heben liggen, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Is ze te lief voor. Die heeft geen air hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nu ze beroemd is zal ze je doodnegeren!![]()
* leolinedance jaloers is (als ik 16 ofzo zou zijn danquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:06 schreef BiMeWet het volgende:
Ja, dat zie ik ook wel gebeurenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:58 schreef Fir3fly het volgende:
Zeg dan maar dat ze even moet registreren. Ze kan de volgende Fok!-hype worden.
Ze zat ooit bij mijn broertje in de klas op de basisschool vanaf groep 8 ofzo, toen ik net op de middelbare school terecht kwam. Vanaf daar is ze gestapt naar het VMBO geloof ik (En dat weet ik niet eens meer zekerquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
* leolinedance jaloers is (als ik 16 ofzo zou zijn dan)
Vertel eens wat meer? Is ze beetje slim enzo?
Jaloers.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
Nu ik dr op echt beeld gezien heb weet ik het zeker, zij is echt niks.
Heb je nou wel of niet gelezen wat FF vlak boven je zeiquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
Op Fok hebben ze allemaal een grote mond.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb je nou wel of niet gelezen wat FF vlak boven je zei
Ik gok wel
Wat stond daar?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:59 schreef FlyingFox het volgende:
edit: houd het netjes aub.
Geen verstandquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:01 schreef PeRi het volgende:
Neen. De tweede keer is-ie hummel niet zo leuk meer.quote:
Doet hij maar via PMquote:
Ze is geen sletje. Al was ze het wél, was ze geen breezersletje. En ze is bovengemiddeld leukquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:18 schreef BVO het volgende:
Wat een gedoe om een gemiddeld breezersletje.
Ik denk het niet, anders had ze zich toch echt wel Elise genoemd....quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:11 schreef SimtekF1 het volgende:
Vind die foto's niet bijzonder.
Wat is haar 2de naam ook alweer? Elise toch?
oé zeker niet verkeerdquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:33 schreef csmoo het volgende:
[afbeelding]
Echt een leuk meisjeen ze ziet er zeker niet verkeerd uit
Hmm, het is je vriendin geweest, maar je weet haar huisnummer niet meerquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:00 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Wordt wel eventjes wachten want ik werk zaterdag pas weer (en dan komt ze vrijwel altijd voorbij gehupt).
Of ik moet haar huisnummer nog ergens heben liggen, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Zoveel speciaals zat er ook niet tussen de eerste afleveringquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Maar ff OT over deze lotus, is opzich een leuke meid, maar nou ook weer niet iets echt speciaals.
hey, ik heb dat hele xfactor nieteens gezien, behalve bij toeval lotus, dus goed als zij het beste was tussen alles wat er bij zit, dan voorspel ik een glansrijke carriere voor lotusquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoveel speciaals zat er ook niet tussen de eerste aflevering.
Nou ze was misschien niet de beste, maar gewoon wel goed en leuk enzo. En ze is 15, zie hier de formule voor een succestopic op Fok!quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:56 schreef Spyronius het volgende:
[..]
hey, ik heb dat hele xfactor nieteens gezien, behalve bij toeval lotus, dus goed als zij het beste was tussen alles wat er bij zit, dan voorspel ik een glansrijke carriere voor lotus
Als in lekker wijf?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
En voor haar leeftijd ziet ze er zeker goed uit.
Ik maak altijd onderscheid tussen knap en lekker.. knap zeg ik als iemand feitelijk gewoon een mooi en schoon uiterlijk heeft maar ik er verder niks mee heb en lekker als ik me er fysiek tot aangetrokken voel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:02 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als in lekker wijf?
Dat vind ik haar sowieso niet, imo is ze nog echt kind dat er schattig uitziet.
Precies mijn gedachtequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vind niet dat je haar 13 in een dozijn kan noemen, ik vind dat ze een leuke uitstraling heeft, en echt niet een standaard 15-jaar uitstraling. En voor haar leeftijd ziet ze er zeker goed uit. Maar belangrijkste is natuurlijk het zingen en daarin was ze idd iig de beste van die aflevering.. dus dat ze nu populair is is niet meer dan redelijk maar ze kan dus nog overschaduwd worden door anderen die nog moeten komen.
En gezeur over dat ze niet zou kunnen entertainen... dat kunnen ze haar leren, dat is de hele bedoeling toch. Heeft verder niets met leeftijd te maken, genoeg 'childstars' die dat kunnen.
Waarom doet Lisa Nova niet mee?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:08 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik maak altijd onderscheid tussen knap en lekker.. knap zeg ik als iemand feitelijk gewoon een mooi en schoon uiterlijk heeft maar ik er verder niks mee heb en lekker als ik me er fysiek tot aangetrokken voel.
Gewoon knap dus, maar goed bij programma's als x-factor zullen vooral de tieners gaan stemmen en die vallen eerder op dat soort meiden dan 'dames' van 20+
Je snapt 'm niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet, anders had ze zich toch echt wel Elise genoemd....
Lotus Metaal klinkt wel heel erg... ja...
inderdaad..quote:
Daar gebruik ik dan weer Photoshop voorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor de Camtasiërs, hoe verklein ik hem naar 60*60?
We hebben een PM systeemquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
Voor de Camtasiërs, hoe verklein ik hem naar 60*60?
Nog een laatste vraag, hij is 304kb, en nuquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dan weer Photoshop voor.
Al geoptimized?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:19 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog een laatste vraag, hij is 304kb, en nu.
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef Andiyan het volgende:
Lotus! Goed gezongen, goeie uitstraling, mooie naam (maar laten we de achternaam weglaten)
Kan wel eens ver gaan komen denk ik, maar misschien iets te jong.
Zoals zij het vertelde had ze toen ze 11 was al meegedaan aan IDO 1.![]()
Joh...quote:Op woensdag 1 november 2006 16:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ze kon nu pas meedoen omdat je 15 moet zijn voor idols/x-factor.
zeg dat danquote:Op woensdag 1 november 2006 17:00 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Joh...Ik bedoelde natuurlijk dat als ze áls ze mee had mogen doen, mee had gedaan.
ik denk dat hij haar vaste telnr bedoeldquote:Op maandag 30 oktober 2006 23:43 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm, het is je vriendin geweest, maar je weet haar huisnummer niet meer
Nu heb ik niets tegen geneeskunde, geweldige studie, maar is vooral in het begin veel feitjes kennen, dus ik begin met toch af te vragen hoe jij allemaal 8'en haalt en niet een simpel huisnummer meer weet![]()
Maar ff OT over deze lotus, is opzich een leuke meid, maar nou ook weer niet iets echt speciaals.
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk dat hij haar vaste telnr bedoeld
Thanx! Lotusquote:Op donderdag 2 november 2006 23:21 schreef Andiyan het volgende:
Ik voel een eerste #2 voor een kandidaat aankomen, en het is nog terecht ook.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:04 schreef SpecialGuest het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]hier is niks van waar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
-The hardest thing in this world, is to live in it-
Spinvisquote:Op donderdag 2 november 2006 21:09 schreef PimpofPersia het volgende:
(8)Ik had een auto, een Lotus Europa(8)
Jim was ook 15quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:33 schreef BVO het volgende:Alsof Nederland op zo'n klein meisje zit te wachten.
Jonge jongens is iets andersquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Jim was ook 15. Maar er zijn vast niet genoeg jongetjes die op haar zouden stemmen, áls ze uberhaupt tot daar komt.
2 december.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Thanx! Lotus![]()
Wanneer is de volgende ronde eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |