Alle audities online te zien, gratis!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is dus niet goed. Je kunt het zelf checken.

zonde...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Martijntj het volgende:
Da's het stomme. Ze staat onder Lotus helemaal niet in deelnemerslijst op die site. Zoek maar eens op % als voornaam, dan zie je hele lijst.

Ik val op wat oudere meisjes dan jou blijkbaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo leuk als Lotus![]()

heeft niks met leeftijd temaken hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik val op wat oudere meisjes dan jou blijkbaar![]()

en ik, en ik?????????????????quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo leuk als Lotus![]()

Zijn nog niet te vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:20 schreef znarch het volgende:
Post eens een foto dan !

En die gaan ook door de Rode Zee. En de Dode Zee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nee, ik ben een schipper. Die drijven ook.

Die ziet er ook echt 15-jaar uitquote:

Dat verklaart het een en anderquote:

Fatimaquote:

Mijn schoonpa heeft een S60 T5 gekocht vandaagquote:

Doe eens op IRC of zulks sturen.quote:

Op de sitequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
Leuk meisje, het filmpje is nog niet te zien?

Er zijn GEEN voornamen gevonden waarin Lotus voorkomt.quote:

http://www.rtl.nl/(/shows(...)eo/auditie_lotus.xmlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Er zijn GEEN voornamen gevonden waarin Lotus voorkomt.

Gast, jij bent van 83. Dat maakt jou 23 (of dat moet je nog worden, maar kans is groot dat je 23 bent).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:04 schreef leolinedance het volgende:
Wanneer komt ronde 2 op tv? ik wil haar weer zien...

Dat maak ik zelf wel uit, ik vind het triest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel je niet zo aan zeg.
											| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |