quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:04 schreef Sander170 het volgende:
Hoe vroeger ze beginnen hoe beter !
Kunnen ze lekker ervaring op doen !!
quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:35 schreef diginoob het volgende:
Als kind ok. Als puber nee. Vanaf 11 jaar moeten de jonkies wachten tot hun 20e minimaal vind ik.
En het lukte?!quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:01 schreef rival het volgende:
ik was 12..... zij 11!
-edit- ik kreeg hem er in.. daar is wel alles mee gezegt.... begrippen als klaarkomen/genieten/condoom enzo kon ik nog niet... we deden na wat we op tv hadden gezien.quote:
OEPSS....quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:10 schreef rival het volgende:
[..]
-edit- ik kreeg hem er in.. daar is wel alles mee gezegt.... begrippen als klaarkomen/genieten/condoom enzo kon ik nog niet... we deden na wat we op tv hadden gezien.
totdat haar moeder de kamer in kwam ja!
moeder boos... wij niet eens beseffen waarom... moeder eerst schreeuwen daarna voorlichting gekregen enzo....quote:
hahaquote:Op maandag 23 oktober 2006 10:07 schreef rival het volgende:
[..]
moeder boos... wij niet eens beseffen waarom... moeder eerst schreeuwen daarna voorlichting gekregen enzo....![]()
ik was erger geschrokken dan zij iig.. toen we 2 dagen erna bij mij waren wilde ze weeer.... ik durfde niet...quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:14 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
haha![]()
dat heb ik gelukkig nooit mee mogen maken
maar kan me er wel iets bij voorstellen.
bij mijn toen 14/15 jarige vriendin mochten we ook nooit samen naar haar slaapkamer...
dus stonden we altijd maar een btje te friemelen in het poortje achter haar huis.
gelukkig heeft niemand dat ooit gezien ofzo
Jij vindt jezelf zeker een hele pief?quote:Op maandag 17 april 2006 10:12 schreef Mute_Me het volgende:
Trouwens, het zijn meestal pauperkinderen die toch niks hogers halen dan vbo of misschien VMBO... dus wat zullen ze missen?
das hopelijk nu wel goed gekomen?quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
ik was erger geschrokken dan zij iig.. toen we 2 dagen erna bij mij waren wilde ze weeer.... ik durfde niet...
jahoor.... toen ik 17 was is het (ben ik) goed gekomenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:32 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
das hopelijk nu wel goed gekomen?
of heb je nog steeds trauma's?
Jij bent laag opgeleid tuig en nog steeds maagd,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef FuifDuif het volgende:
Laag opgeleid volk doet het voornamelijk vanaf een zeer jonge leeftijd. Hoog opgeleid volk is op iedere leeftijd veel verstandiger, dat blijkt.
Yep, die schatkist gaat er -3% op achteruit.quote:Wat koopkracht betreft komen de programma's van GroenLinks en SP als beste uit de bus. Een doorsnee gezin krijgt er dankzij GroenLinks 2 procent bij, en bij de SP 1,5 procent. Bij VVD en D66 is dat 1,25 procent en bij CDA, PvdA en ChristenUnie 1 procent. Maar de programma's van GroenLinks en SP zijn op termijn minder gunstig voor de positie van de schatkist.
Meestal ook boven de 18quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:16 schreef anisubs het volgende:
Te vroeg plus ze doen het meestal onveilig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |