Ik heb een iBook waar ze in het Apple Slowchat-topic helemaal van zouden gruwelen. Krassen, vlekken, butsen, weet ik veel wat allemaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Over gebruiksvoorwerpen gesproken.
Ja, als het er echt op aankomt, mag ik weer uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of is het uitmonden in, lien?
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als het er echt op aankomt, mag ik weer uitkomst bieden.
Ja, dat is een dooddoener, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Punt is dat het toch altijd weer uitmondt op die ene dooddoener; Beauty is in the eye of the beholder.
Yep.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is een dooddoener, inderdaad.
Icoontjes in de hoeken? Ik weet niet wat jij voor Mac gezien hebt, maar die van mij heeft geen icoontjes in de hoeken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens zo'n iMac gezien en zelfs aangeraakt. 't Lukte me niet om IE op te starten (maar waarschijnlijk hadden ze die ook wel heel erg goed verstopt, want zo dom ben ik niet). En die icoontjes in de hoeken zijn erg verwarrend als je Windows gewend bent.
O, je bent nog wél wakker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:03 schreef Lienekien het volgende:
Ja, als het er echt op aankomt, mag ik weer uitkomst bieden.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Punt is dat het toch altijd weer uitmondt op in die ene dooddoener; Beauty is in the eye of the beholder.
Uh uh uh.... die icoontjes om een venster te sluiten of maximaliseren etc.!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Icoontjes in de hoeken? Ik weet niet wat jij voor Mac gezien hebt, maar die van mij heeft geen icoontjes in de hoeken.
En IE zul je bij de meeste gebruikers inderdaad niet vinden. Firefox en Safari werken een stuk beter.
Waar heb je zo'n ding geprobeerd?
Ik heb momenteel even heel weinig meningen paraat over dat soort aardse zaken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Heb je een mening over iBooks of auto's?
Of een ander onderwerp?
True. Links klikken in plaats van rechts is wel raar. Maar je bent progressief of je bent het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Uh uh uh.... die icoontjes om een venster te sluiten of maximaliseren etc.!
Uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde. Windows en Mac. Ze geven gewoon het internet door.quote:En inderdaad is IE lastig te vinden, ik bedoel gewoon een internetbrowser. De Macs stonden op het campusterrein. En er was er ook één in Zwitserland waarop ik wel kon internetten.
Dat snap ik dan ook weer wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb momenteel even heel weinig meningen paraat over dat soort aardse zaken.
Goed hoor. Wel een bewogen dag, natuurlijk. Maar ook heel mooi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:16 schreef broer het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook weer wel.
Hoe gaat-ie? (Alleen als je daar op wilt antwoorden.)
Fijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:18 schreef Lienekien het volgende:
Goed hoor.
Een (relatief) goed gevoel eraan over houden is belangrijk. Dat is toch een van de belangrijkste dingen die je je uiteindelijk herinnert.quote:Wel een bewogen dag, natuurlijk. Maar ook heel mooi.
Heel bijzonder. Het zet een mens toch weer aan het denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Een (relatief) goed gevoel eraan over houden is belangrijk. Dat is toch een van de belangrijkste dingen die je je uiteindelijk herinnert.
Absoluut. Ik heb (godzijdank) nog geen sterfgevallen in mijn directe omgeving meegemaakt. Wel een aantal één slag verder, om het zo uit te drukken. Maar zelfs dat zette mij al aan het denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:31 schreef Lienekien het volgende:
Heel bijzonder. Het zet een mens toch weer aan het denken.
Voor de anderen zal ik er wel zijn, maar voor mij hoeft het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:35 schreef Lienekien het volgende:
Het is een ritueel, wyccie, en het is heel belangrijk. Je moet niks, het is gewoon dat je er bent.
Photoshoppen is lichamelijk minder vermoeiend. Zelf vind ik nieuwe spulletjes kopen en inrichten wel heel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:36 schreef broer het volgende:
En morgen ga ik mijn interieur veranderen. Hipper en moderner wordt het. Dan is wyccie niet al te teleurgesteld als ze het ziet.
Bakkebaarden zijn altijd cool.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:26 schreef broer het volgende:
Even een vraag aan Claudia tussendoor. Die bakkebaarden van Jakhals Frank, zijn die ook koel?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Dan is wyccie niet al te teleurgesteld als ze het ziet.
Zelfs als ze er zo uitzien?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
Bakkebaarden zijn altijd cool.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:29 schreef wyccie het volgende:
Ik heb die hele tekenfilmserie nooit gezien, trouwens. Voor mijn tijd, denk ik.
Toen ik de smiley zag, keek ik heel even als de huillach-smiley van een zeker persoon.quote:
Ik wist niet dat je blond was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:45 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je hoofdpijn of stoot je je net als ik meermalen per dag?
Is dat Jack Black?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:15 schreef broer het volgende:
[..]
Zelfs als ze er zo uitzien?
[afbeelding]
Ze is daardoor wel boos op me en erover praten lukt niet: ik was fout en ik moet excuses aanbieden. Haar logica ontgaat mij volledig. Net of ik probeer te communiceren met mijn cavia; die begrijpt me ook al niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:15 schreef IQM het volgende:
Maar je schoonzus opbellen om haar te feliciteren met je eigen broer...!!
Je kent mijn schoonzusje nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me dan onmiddellijk af wat er achter zit. Ik kan me niet voorstellen dat iemand om zoiets lulligs zo boos wordt.
Moeilijk, hoor. Je zou het je dan in ieder geval niet persoonlijk aan moeten trekken. Maar daarmee ben je nog steeds niet uitgenodigd om bij je eigen broer te komen eten voor zijn verjaardag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kent mijn schoonzusje niet![]()
Maar goed, momenteel is ze ook overspannen/depressief en dat speelt denk ik ook een grote rol. Ze zal zich wel kut en eenzaam hebben gevoeld op mijn broers verjaardag en dan belt je enige schoonzus ook niet eens. Meer kan ik er niet van maken.
Veel succes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen maar gezegd dat ik het een idiote hollandse gewoonte vondMaar ik zal jouw zin vanavond eens proberen
Ik vind dat van dat eten eigenlijk veel erger, daarmee ben ik best gekwetst.
Ik denk dat je je mag troosten met de gedachte dat eigenlijk iedereen wel vindt dat je onterecht gestraft wordt door je schoonzus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:41 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder kon aan me horen dat ik gekwetst was en die stelde al voor dat ik toch 's middags al kom en dan in het huis van mijn ouders op mijn ouders' kosten chinees zou bestellenDaar moest ik dan weer hard om lachen. Dat ga ik toch maar niet doen
![]()
Nee. Ik dacht dat Bob. erin had gereageerd (wat niet zo was) en ik wist zeker dat MissBliss erin had gereageerd. Ik heb ook even in mijn eigen postgeschiedenis zitten kijken, maar dan zou het langer duren dan wanneer ik in die van MB zou kijken. En dat heb ik dus gedaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijne?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:14 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ja...ik heb wel eens een periode gehad dat ik dacht dat ik gefilmd en in de gaten gehouden werd door de rest van de wereld. (En toen had ik The Truman Show dus nog niet gezien.). Als ik dan naar bed ging, dacht ik altijd dat mijn familie beneden het over mij had enzo (niet op de normale manier, maar op de Truman-manier)/. En als ik over straat liep, had ik dat Truman-gevoel ook wel eens.
Ik sta er niet in. En dat klopt ook wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:38 schreef IQM het volgende:
Echt leuk om die debiele reacties weer eens te lezen.En ik maar denken dat ík gek was met mijn rare rituelen.
Sterker nog, dat is het enige wat hem een beetje leuk maakt. Maar hey, jongens mogen er van mij een beetje slonzig uitzien, met grote bakkebaarden, foute hawaii-blouse, half afgezakte ribbroek, niet bij elkaar passende sokken. Ik vind het fantastisch. (Niet dat iedereen ermee wegkomt, he).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:15 schreef broer het volgende:
Zelfs als ze er zo uitzien?
[afbeelding]
Donkerblond én een kluns.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat heerlijk, erwtensoep als je het koud hebt.
Wat klopt ook wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik sta er niet in. En dat klopt ook wel.
Nee, niet echt. En een ongeschoren hoofd is vreselijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oftewel, je houdt niet zo van modepopjes.
Blaatjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, het is prachtig aan het herfsten! Serieus, als ik door de stad loop/rijdt, dan zie ik alleen maar mooie p/blaatjes. Het leven is één grote foto.
Het was leuker om het uit te spreken. Die spelling staat soms toch wel woordgrapjes in de weg.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blaatjes.![]()
Er zijn toch niet veel lammetjes in de herfst.
Ik had iets soortgelijks in de zomer, toen ik - op weg naar mijn vakantiewerk - dagelijks een oud vrouwtje met een hond voorbijfietste. En ze lachte elke keer vriendelijk, maar ook mysterieus naar me.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, maar dat is herkenbaar. Ik was ervan overtuigd dat mijn ouders camera's op mijn kamer verstopt ahdden, en dat er spionnen in supermarkten liepen die meinde gaten hielden. Dat was zeg maar 3 jaar terug ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |