Yepquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
kan die sticky ?
hear hearquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
Ik stel voor dat we SC gaan toestaan in COS. De huidige opzet werkt voor geen meter.
Hehehehe... DOEN!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
Ik stel voor dat we SC gaan toestaan in COS. De huidige opzet werkt voor geen meter.
Eindelijk een goed idee!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
Slooooooooooooooooooooooooooooow Chatquote:
* Day gaat op zoek naar een upyours-smileyquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
* Day gaat op zoek naar een upyours-smiley
Precies! En je hebt gelijk je antwoord.quote:
Zou je onderhand niet eens hulp inroepen, bij je zoektocht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:16 schreef Day het volgende:
[..]
* Day gaat op zoek naar een upyours-smiley
okequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! En je hebt gelijk je antwoord.
En nu weer graag verder in het SC-topic!![]()
Die over die dildo mag ook wel weg hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Zo, alle SC opgeruimd en nu weer normaal verder graag
Zei Stefan ook vorige weekquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Die over die dildo mag ook wel weg hoor.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Gert het volgende:
Day is ook niet meer wat het geweest isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:52 schreef Day het volgende:
Zo, alle SC opgeruimd en nu weer normaal verder graag
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Day is ook niet meer wat het geweest is![]()
Ik ook niet, dat geef ik toe![]()
Nog steeds totale willekeur dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:05 schreef Gladys het volgende:
welke schijnheil heeft de offtopic commentaren verwijderd ? Je bent er paar vergetenzoals [FB #3] Geen oude dozen hier!
Dus je zit nou daarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef luciano het volgende:
WB duckie , IK blijf iig weg voorlopig , kheb mijn buik er V-O-L van , maar wilde een uitzondering maken om ff naar jou te![]()
Dit topic kan zo naar WOW ineens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef luciano het volgende:
WB duckie , IK blijf iig weg voorlopig , kheb mijn buik er V-O-L van , maar wilde een uitzondering maken om ff naar jou te![]()
Dat probeer ik dus ook al de hele tijd aan te kaartenquote:
Er zijn nog wat problemen, deze zijn bekend bij de IT mensen en ze proberen ze zsm op te lossen. Ik heb het zelf ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:53 schreef PH52 het volgende:
Weet iemand waarom ik gvd iedere keer zowel in de topiclijst als in het topic zelf, moet F5-en om mn scherm ververst te krijgen, en zelfs bij het posten wordt mn scherm niet ververst ? Vlieg bovendien steeds naar de eerte post ipv de laatste, heeft iedereen dat ??
Zie zelfs in 1e instantie mn reactie niet terug, moet je eerst weer F5en.
Dan ga ik me weer eens poosje aan wat anders ergeren, dank je flugeltjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er zijn nog wat problemen, deze zijn bekend bij de IT mensen en ze proberen ze zsm op te lossen. Ik heb het zelf ook
sowieso staat de cache weer aan, wat erg vervelend is als ik op m'n werk aan het FOK!ken ben. Dan moet ik steeds een 'harde' F5 geven om de nieuwe posts te zien. Maar goed, het zal wel opgelost worden, problemen zijn bekend zoals gezegd. We kunnen in ieder geval weer gewoon postenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:12 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dan ga ik me weer eens poosje aan wat anders ergeren, dank je flugeltje![]()
Ga je daar dan óók hetzelfde bericht in vier verschillende topics posten enzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef luciano het volgende:
Mensen die weglopen door een ban nadat ze er zelf een potje van gemaakt hebben zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo BB5!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je daar dan óók hetzelfde bericht in vier verschillende topics posten enzo?
En denk erom: wel ff telegraaf en Jan de Wit bellen hè, als ze er een potje van maken daar.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen die weglopen door een ban nadat ze er zelf een potje van gemaakt hebben zijn zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo BB5!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
En nu opzouten, dit is een serieuze FB!![]()
Ah, weer zo'n "gevatte" post van Manu.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, weer zo'n "gevatte" post van Manu.![]()
Donequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:01 schreef versabommie het volgende:
Hoi Mods, kunnen jullie de tt ff aanpassen...tis post-jubileum [BB SC 101] Post-Jubileumtopic, The Afterparty
Lekker dan...en nu vraagt iedereen zich af waar die die eerste 20 nog wat posts in het desbetreffende topic over gaanquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:07 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lekker dan...en nu vraagt iedereen zich af waar die die eerste 20 nog wat posts in het desbetreffende topic over gaan
oh...ennuh haaaaaaaaaaaaaaaaaaiiii flugggssssss................![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een Engel!quote:
Hij scheen anders het rimmen al na een dag onder de knie te hebben, als bitch van Pinbaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet stimuleren dmv complimentjes Gert. Onze forumkleuter moet nog veel leren en ik denk dat we scherp moeten zijn in ons oordeel want hij is een beetje een trage leerling!
Ik beoordeel dat als zeer positief, onze junior ziet in dat hij pure bagger post en vervangt allerhande onzin door: "Editquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij scheen anders het rimmen al na een dag onder de knie te hebben, als bitch van Pinbaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe beoordeel jij de nieuwste bijdrage van onze pupil: "Edit" ?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij scheen anders het rimmen al na een dag onder de knie te hebben, als bitch van Pinbaal.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe beoordeel jij de nieuwste bijdrage van onze pupil: "Edit" ?
Misschien volgend jaar solliciteren voor mod, of is dit gewoon weer een slijmpoging?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik beoordeel dat als zeer positief, onze junior ziet in dat hij pure bagger post en vervangt allerhande onzin door: "Edit" ! Ik zeg keep up the good work, Banu!
Donequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:37 schreef Nostalgist het volgende:
Kan [COS #475 Zonder streams] worden aangepast? Dit schrikt alléén maar af.....
TS is niet te vinden, dus ik stel voor : [COS # 475 Streams doen het weer......]
Thanks !quote:
Kun je hem weer terug zetten naar Geen streams?quote:
Ik zat er idd al over te denken jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je hem weer terug zetten naar Geen streams?
Ze zijn gewoon jaloers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Wat een belangstelling weer, dan posten we de foto's gewoon niet.![]()
nou, ik wil de foto`s wel zien hoorquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:41 schreef APK het volgende:
Wat een belangstelling weer, dan posten we de foto's gewoon niet.![]()
Alleen als ik ook een tag achter mijn naam krijg.quote:
dat kan ik helaas niet regelenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Alleen als ik ook een tag achter mijn naam krijg.![]()
Dan kan ik de foto's niet regelen.quote:
Snij die zieke werkkamp-smoeltjes van ons er maar even naast weg ja.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:53 schreef APK het volgende:
Oa de tieten van de moeder van Tijn en Rik.![]()
![]()
Jullie naar de LIVE?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Snij die zieke werkkamp-smoeltjes van ons er maar even naast weg ja.![]()
Stuur ze anders ff naar het uitzendingstopicquote:
Zeur niet, jaloerse stinkeend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:25 schreef PC eend het volgende:
Stuur ze anders ff naar het uitzendingstopic![]()
Als je het weer ff goedmaakt met je oude vriendin LV, nodigt ze jou misschien ook wel uit voor de finalequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Zeur niet, jaloerse stinkeend.![]()
Dit is Feedback, een mooie BB-sjaal als extra aanmoediging voor de fakers.![]()
Na vanavond bij de live uitzending te zijn geweest wil ik niet eens naar de finale.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:33 schreef PC eend het volgende:
Als je het weer ff goedmaakt met je oude vriendin LV, nodigt ze jou misschien ook wel uit voor de finale![]()
Ik denk niet dat het je lukt![]()
Finale is andere koek, dat is een feest.... nou klink jij jaloersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Na vanavond bij de live uitzending te zijn geweest wil ik niet eens naar de finale.![]()
Lul niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:48 schreef PC eend het volgende:
Finale is andere koek, dat is een feest.... nou klink jij jaloers![]()
Als jij dat wilt roepen ze jou nog tot winnaar uit als je niet oppastquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Lul niet.![]()
Als wij willen staan we naast Bridget op het podium tijdens de finale.![]()
Anyways, genoeg offtopic.
Mag Gert morgen doen, met foto's van F_L en zijn eigen brakke GSM camera.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:32 schreef Day het volgende:
Oh en APK en Gert; een leuk verslagje zou misschien wel leuk zijn?
Gewoon een ideetje?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:01 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ook niet, maar sluit niet uit dat zijn opa en oma dat wel waren. Toen het zuiden werd bevrijd in 1944 vluchtten veel; NSB'ers naar het Land van Heusden en Altena (jaja, daar ligt Werkendam) en de Bommelerwaard. Dus een potentiele NSB'er is hij denk ik wel.
hmm jeroen of sem die begon met zo'n uitspraak maar dat kunnen we wel uitzoekenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:36 schreef Bluezz het volgende:
Zoals jullie (misschien) weten stoor ik me niet gauw aan iets, maar een vergelijking met Jeroen en zijn woongebied en automatisch NSB eraan verbinden gaat mij te ver.
Het gaat om deze quote :
[..]
Mag je jeroen een NSBer noemen omdat hij Tijn nomineerde?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:16 schreef neferhone het volgende:
sem begon
en voor de rest waar slaat dit op?
bullshit weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mag je jeroen een NSBer noemen omdat hij Tijn nomineerde?
En heeft de plaats waar hij woont daar invloed op, volgens sommige namelijk wel![]()
Ik geef je alleen maar heel vriendelijk antwoord?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 05:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik geef je alleen maar heel vriendelijk antwoord?![]()
Daar draait het volgens mij allemaal om
Ik heb dat zelf niet bedacht, ik had het ook wel gelezen, maar vond het (toen) niet eens de moeite om op te reageren
En dat meen je serieus ? ik bedoel, dat geneuzel van Hepie en Hepie over hun bezoek aan de live valt niet onder onzinnige SC ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:23 schreef teamlead het volgende:
Mogguh
- Iemand een NSB-er noemen omdat ie in een of ander vaag dorp woont, slaat nergens op en is dus ook niet nodig. Voor zover ik weet was het in dit geval echter een reactie op iets dat op de streams gezegd werd. Nog steeds niet gewenst, maar da's het probleem van Hummie
- onzinnige SC (de meest recente althans) verwijderd
- Peter: zo provocend was je niet
Is dat eigenlijk veel werk, sc verwijderen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:07 schreef teamlead het volgende:
ik zei dan ook niet voor niets "de meest recente"
En je zei "onzinnige".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:07 schreef teamlead het volgende:
ik zei dan ook niet voor niets "de meest recente"
Schiet nou maar op met dat topic en de fotoows..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En je zei "onzinnige".![]()
Maar alleen al de verongelijkte reacties van dat kleinzielige gepeupel hier, zijn de moeite waard.![]()
Hij bedoelt gewoon weer SC van mijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:21 schreef demins het volgende:
Goed om te horen, inderdaad, dat niet geheel onzinnige SC weer getolereerd wordt! Mag ik de brochure "Zinnig / Onzinnig: moderne ideeen over SC" per omgaande van u ontvangen?
Pardonquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:01 schreef teamlead het volgende:
Eend.. tyf nou gewoon eens op met dat calimero-syndroom van je.
Zal proberen om net zo duidelijk te worden danquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:03 schreef teamlead het volgende:
lijkt me een heel duidelijke zin
boehoefuckinghoequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zal proberen om net zo duidelijk te worden dan
Tief jij maar op met dat machtswellustige subjectieve gedelete van je
Ik ben overigens niet de enige die dat opvalt
oei.. heb ik een post van jou niet gedeltequote:Bovendien staat er nog een vraag open die je vast door al dat deleten over het hoofd gezien heb, maar als je dat wel laat staan, kan je hem net zo goed beantwoorden, want dat was kennelijk niet onzinnig![]()
Dat selectief gehak van jouw neemt ietwat groteske vormen aan, misschien is het niet verkeerd in dit stadium wat afstand te nemen, de verschillende posts nog even door te nemen en feedback te geven op de door eend gestelde vraag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:11 schreef teamlead het volgende:
[..]
boehoefuckinghoe
- de posts die van jou gedelete zijn waren simpelweg SC.
- niet alleen posts van jou zijn gedelte
- het interesseert me geen hol of jij mensen wel of niet van jouw gelijk hebt kunnen overtuigen
[..]
oei.. heb ik een post van jou niet gedelteDan moet ik zeker even niet opgelet hebben
![]()
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deletenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
"Amigos de la BB, yo me voy. Felicidades."
Volgens mij betekent het: "Vrienden van BB, ik ga me verhangen! Gelukkig nieuwjaar!".quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Volgens mij is dit een reply uit de "Ongezien de tyfus" reeksquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan dat niet verstaan, dus wat mij betreft onzinnige slowchat, rijp om te deleten
Had dat dan maar een jaar eerder gedaan. Nu hoeft het niet meer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Julio Iglesias?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:37 schreef luciano het volgende:
Usted tiene a ningunos amigos aquí, me / NOS hacen feliz, y van.............
HUILIE !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:02 schreef Gert het volgende:
Wij waren vanavond in de studio bij de live-uitzending!!! [afbeelding] [afbeelding][afbeelding]
Eigenlijk mocht APK dit aan jullie vertellen, maar ik kon het niet langer voor me houden!!!![]()
![]()
![]()
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Statler en Waldorf on tour....
Ik zie het helemaal voor me...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:49 schreef demins het volgende:
[..]
Waarom gaat dit bericht niet over het "Kleine Nieuws" van vandaag?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:23 schreef teamlead het volgende:
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?quote:
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Wie heeft het over wegjagen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oh dat... Je denkt toch niet dat die zich laat wegjagen door die kuteend?
Misschien ook niet!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is de vraag, misschien moet je een "TL blijf alsjeblieft hier" topic openen
Heb je een spit?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor eend aan het spit?
Ik heb een spit, ik heb wijn, ik heb nog wel wat kruiden en die eend vang ik nog welquote:
Laten we de eend niet verkopen grillen voor hij gevangen is!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb een spit, ik heb wijn, ik heb nog wel wat kruiden en die eend vang ik nog wel
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:24 schreef PH52 het volgende:
Ik mag de dames en heren fanatici hier er misschien wel even op wijzen dat wat er hier gebeurt valt onder de noemer demoniseren. Er is sprake van een regelrechte hetze tegen een bepaalde poster alhier welke wordt gevoed ( onder andere) door allerlei laag blauw gespuis. Dmv het steeds weer in een hoekje drijven van deze user rest hem niets anders dan met welonderbouwde posts het hier tentoongepreide onvermogen aan het daglicht te brengen.
Ik verklaar hierbij dan ook mijn onvoorwaardelijke steun aan PC-eend in zijn strijd tegen willekeur en censuur in dit FB topic.
Uhh.. dat probeerde-ie ook.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?
Ik probeer de boel juist wat luchtiger te maken, misschien zou jij dat ook eens moeten doen.
Zou het echt? Zou hij een grappetje maken met fluugs??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhh.. dat probeerde-ie ook.![]()
Zeker, het kwam uit onverwachte hoek, maar zelfs zure opa laat de teugels weleens vieren.![]()
Deze post gaat je nog zuur opbreken...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het echt? Zou hij een grappetje maken met fluugs??
Dat ik dat toch nog een keer mee mag maken...
* traantje wegpinkt
sh*tquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze post gaat je nog zuur opbreken...![]()
![]()
eend, maar dan wel te pruimenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Heeft iemand hier een recept voor eend aan het spit?
Jij wou de eend terug, stond laatst nog in je sigquote:
die ouwe, die wil ik terug!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij wou de eend terug, stond laatst nog in je sig![]()
Als je dan krijgt waar je om vraagt moet je verder ook niet zeiken![]()
Bovendien heb ik weinig verkeerds gedaan volgens mij
Van mij welquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
enne, beetje prikkelen mag toch wel...![]()
Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Deze post gaat je nog zuur opbreken...![]()
![]()
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerijquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee. Schattig juist, die "ik had het heus wel door hoor!"-posts.![]()
Ik zou de euforie nog even uitstellen tot PH hier zelf op heeft gereageerd!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
We zijn alvast begonnenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:54 schreef neferhone het volgende:
ok en nu gewoon feestje?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Daar gaat onze pretweek!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zo was die post dus niet bedoeld, ik had 'm namelijk écht niet door en was al in de veronderstelling dat ik tot zondag aan toe in discussie zou moeten over demonisatie en voortrekkerij
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:20 schreef Day het volgende:
[..]
Daar gaat onze pretweek!
Ik had net al m'n messen geslepen.![]()
De bullseye zit al volquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had er al op gerekend, steek maar in mijn rug,... als er nog plaats is
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
Maar jij zou dan ook het spit van beneden naar boven door me heen raggen, er is nog genoeg lol voor iedereenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:28 schreef flugeltje het volgende:
[..]
De bullseye zit al vol
We kunnen alleen nog op de buitenste ringen mikken, is geen lol aan
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
We zijn alvast begonnen![]()
Vind je het niet gezellig dan![]()
![]()
Donequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:54 schreef arneaux het volgende:
Het COS topic heeft het verkeerde nummer, het moet namelijk 478 zijn. TT mag : arneaux is dom zijn, ofzo.
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het kluisjestopic loopt minder goed dan verwacht, ook qua pageviews, dus ik wil het kluisjestopic graag sticky.
Ook al omdat het in de eindfase belangrijk zal gaan worden.
En ik wil ook pijltjes.
Stelletje rellerts!!!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Vind ik ook. TIjd voor een nieuwe slachtoffer. PC Eend is zó BB 2005![]()
Ik wil nieuw vlees. Wat jij, Fluugs?![]()
Moet jij zeggen!quote:
2005quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
OMFGquote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.![]()
Ik kom morgen op je vraag terug! Oh en pijltjes kan volgens mij niet meer.
ach. nog 1 reactie dan:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:01 schreef luciano het volgende:
Ahhhhhhhhhhh , dont wurry fooks , TL heeft zojuist laten zien dat het maar een glapje was hoor zijn YO ME VOY .. want hij heeft MIJ alweer voor 12% gedelete . ik mag blijkbaar niet eens zijn bloedeigen babyfoto posten die hij zelf heeft gepost op een openbaar forum .........met als onderschrift HUILIE .......... das toch niet verboden om een geposte foto te copyen en pasten ????? Nahhhhhhh , anders had ik nu wel een SUPERpermban gehad ........... tzal wel weer een van zijn anti_luciano_acties zijn geweest ..... maarre .. op de man spelen .... daar houdt hij niet van hoor .........![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oneensch.quote:Op woensdag 1 november 2006 00:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het kluisjestopic loopt minder goed dan verwacht, ook qua pageviews, dus ik wil het kluisjestopic graag sticky.
Ook al omdat het in de eindfase belangrijk zal gaan worden.
En ik wil ook pijltjes.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ach kom op nou, een beetje spielerij van mijn zijde is ineens demonisatie?
Ik probeer de boel juist wat luchtiger te maken, misschien zou jij dat ook eens moeten doen.
Als ik daar aan moet beginnen hou ik geen tijd meer over voor FOK!quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
dat je echt serieus dacht dat ik hier de hele week zou gaan lopen zeiken over willekeur en vriendjespolitiek, het idee
![]()
Ms toch maar eens iemand inhuren om iets aan mijn imago te doen. Zeg, flugel, jij doet toch iets met PR, heb jij nog tijd over ?
Hoor die grootspraak inene....Jullie zijn de my little pony's van het moddies-gilde op Fok!. Ik denk niet dat jullie met deze onzinnige dialoog indruk maken, kleine bange meisjes!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:31 schreef Day het volgende:
[..]
Fluugs heeft al genoeg vlees.quote:
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2006 08:33 schreef PH52 het volgende:
dat je echt serieus dacht dat ik hier de hele week zou gaan lopen zeiken over willekeur en vriendjespolitiek, het idee
![]()
We kunnen ook het kluisjestopic sticky maken, en dan een commentaren op het kluisjestopic (niet sticky) erbij maken.quote:Op woensdag 1 november 2006 01:24 schreef Day het volgende:
[..]
Je wil wel veel in 1 keer, Peet! Zo is het bij Eend ook misgegaan.![]()
Ik kom morgen op je vraag terug! Oh en pijltjes kan volgens mij niet meer.
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....quote:Op woensdag 1 november 2006 08:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoor die grootspraak inene....Jullie zijn de my little pony's van het moddies-gilde op Fok!. Ik denk niet dat jullie met deze onzinnige dialoog indruk maken, kleine bange meisjes!![]()
Vind je Tijn eigenlijk nog steeds zo leuk???quote:Op woensdag 1 november 2006 09:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....![]()
En wat was er mis met het originele kluisjestopic?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:34 schreef Peter6000 het volgende:
We kunnen ook het kluisjestopic sticky maken, en dan een commentaren op het kluisjestopic (niet sticky) erbij maken.
Cartwomen is het er ook al mee eens dat het een belangrijk BB element gaat worden
(bij VOL is het kijkcijfertopic trouwens ook sticky).
Ohquote:Op woensdag 1 november 2006 09:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
En wat was er mis met het originele kluisjestopic?![]()
Het geld in de kluisjes
Ik denk dat ik gewoon een goede zet heb gedaan voor wat betreft zelfbehoud in dezequote:Op woensdag 1 november 2006 09:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit kleine bange meisje durfde in ieder geval wél naar een meet toe die door een niet nader te noemen persoon met het zweet op de bovenlip werd afgezegd....![]()
Het modje van BB, van BB, van BB.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:53 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat ik gewoon een goede zet heb gedaan voor wat betreft zelfbehoud in dezeHet moment dat jij begon te mailen van: "ik wil je een postma geven" had ik eigenlijk niet zo heel gek veel zin meer
FLUGEL, KONTEBONKERT! FLUGEL KONTEBONKERT! FLUGEL KONTEBONKERT!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:58 schreef APK het volgende:
[..]
Het modje van BB, van BB, van BB.
Het modje van BB, die heeft een dildo voor haar snee!![]()
is ze te schijterig voor!quote:Op woensdag 1 november 2006 15:31 schreef Peter6000 het volgende:
@ Day, wanneer maak je je fotoboek aan?
Nee, ik meen echt elk woord: is_ze_te_schijterig_voor.nl !quote:Op woensdag 1 november 2006 15:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze doet HBO, dit psychologische trukje heeft ze meteen door.
Dat is niet aardigquote:Op woensdag 1 november 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, ik meen echt elk woord: is_ze_te_schijterig_voor.nl !
Is ze tegen mij ook nooit!quote:
Lieve, lieve Peter,quote:Op woensdag 1 november 2006 15:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tegen mij wel
Mijn kluisjestopic wordt misschien zelfs sticky![]()
Das lief, tnxquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Day het volgende:
[..]
Lieve, lieve Peter,
Een sticky zit er niet in, helaas. Heb m'n best gedaan, maar helaas.
Ik ga wel een merge aanvragen voor beide kluisjes-topics en raad 'ns? Het krijgt jouw TT!
En als troost, heb ik http://fotoboek.fok.nl/user/Day voor je gemaakt, kijk effe bij 'favo user".
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:35 schreef luciano het volgende:
Beste TL ............... of het nu een OPENBAAR of GESLOTEN forum is ........... ze staan op het OPENBARE WereldWijdeWeb , dus voor iedereen toegankelijk
TL bashen is zo zoutloosquote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Loopt er stiekem een weddenschap m.b.t het aantal bans dat jij weet te scoren in een BB-seizoen?
Het (cross)posten van andermans foto's hoort gewoon niet, dat is basic net-etiquette. Maar niet iedereen is even goed gemanierd.
Nooit gedacht dat ik het nog eens regelmatig voor TL zou gaan opnemen, ben ík nou zo laag gezonken of is een aantal van júllie dat?![]()
Misschien is het beter als je even een doosje tissues pakt ? doe maar:quote:Op woensdag 1 november 2006 16:50 schreef luciano het volgende:
En het op_de_man_spelen NOTA BENE door een MOD ......... hoort dat wel ??????
Etiquette zei je Gert ? Welke ? Die speciale_alleen_voor_TL_geldende_etiquette bedoel je zeker ???
I REST MY CASE UR HONOUR !
quote:
Ik ben tot de bodem gegaan Gertquote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het nog eens regelmatig voor TL zou gaan opnemen, ben ík nou zo laag gezonken of is een aantal van júllie dat?![]()
Niet dat hij ongelijk heeft in deze maar ik vind Gert dit jaar wel een beetje de balkenende van het forum, de kleine fanatieke moralistquote:Op woensdag 1 november 2006 17:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben tot de bodem gegaan Gert![]()
Maar ik kom langzaam weer bovendrijven![]()
Ze staan idd niet meer op een openbaar medium en dus is het plaatsen ervan tegen de wet in. Je schendt nu in de context van je postings waarbij je ze post meerdere wetten, waaronder die van schending van de privacy. Your totally fucked now dude!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef luciano het volgende:
ONtopic !
Ik heb zojuist gechecked waar de foto's stonden , en ik zie dat hij ze heeft verwijderd van photobucket .
Dat betekent dat ik ze NU dus NIET meer mag posten ?
Want ik hou me natuurlijk WEL aan de spelregels , dit i.t.t anderen ......
Ik hoor graag FB hierover nu .
Vergeet hem ook niet ff af te zeiken omdat hij naar de live was geweestquote:Op woensdag 1 november 2006 17:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet dat hij ongelijk heeft in deze maar ik vind Gert dit jaar wel een beetje de balkenende van het forum, de kleine fanatieke moralist
Voor iemand die de laatste tijd BB behoorlijk af zit te zeiken ten favoure van DGK is het idd enorm hypocrietquote:Op woensdag 1 november 2006 17:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vergeet hem ook niet ff af te zeiken omdat hij naar de live was geweest
Ik ben veel te oud om naar een schoolfeest te gaanquote:
Ik hoopte hiemee slechts mijn persoonlijke BB-experience wat nieuw leven in te blazen.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor iemand die de laatste tijd BB behoorlijk af zit te zeiken ten favoure van DGK is het idd enorm hypocriet
Klopt! Veel te oud!quote:Op woensdag 1 november 2006 18:06 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben veel te oud om naar een schoolfeest te gaan
Zit het nog uit te leggen ookquote:Op woensdag 1 november 2006 18:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoopte hiemee slechts mijn persoonlijke BB-experience wat nieuw leven in te blazen.![]()
En ik moet zeggen: het is leuker om tijdens de breaks naar Bridget te kijken wier lippen worden bijgestift, of naar Hilde die haar zoveelste glas wijn inschenkt, dan naar de reclame.
Maar verder.. het interesseert met nog steeds geen ruk wat Jeroen op dit moment doet.![]()
Ik denk dat ik, du moment dat ik mijn ponum elders op het wwweb heb gepleurd, je mening ga delen. Tot die tijd is het gewoon verzamelen en in mapjes op de harde schijf pleuren, je weet nooit ....quote:Op woensdag 1 november 2006 16:47 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Loopt er stiekem een weddenschap m.b.t het aantal bans dat jij weet te scoren in een BB-seizoen?
Het (cross)posten van andermans foto's hoort gewoon niet, dat is basic net-etiquette. Maar niet iedereen is even goed gemanierd.
Jij krijgt mijne als jij mij oortjes geeft.... dan heb ik kwartetquote:Op woensdag 1 november 2006 18:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik, du moment dat ik mijn ponum elders op het wwweb heb gepleurd, je mening ga delen. Tot die tijd is het gewoon verzamelen en in mapjes op de harde schijf pleuren, je weet nooit ....![]()
Op het eerste gezicht een aardige ruil, maar ik denk dat ik met oortjes plaatje een betere deal kan makenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij krijgt mijne als jij mij oortjes geeft.... dan heb ik kwartet![]()
Bij de inlegkruisjes van de AH.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:44 schreef demins het volgende:
Waar krijg je die kaartjes nou weer bij?![]()
Ik heb de jopen van nagenoeg alle mods, en die ruil ik alleen tegen een rood kleurtjequote:Op woensdag 1 november 2006 18:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht een aardige ruil, maar ik denk dat ik met oortjes plaatje een betere deal kan maken![]()
Ik ruil voor de tieten van Day![]()
OK!!! Wil je dan óók een keer mee naar de live-uitzending?quote:Op woensdag 1 november 2006 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zit het nog uit te leggen ookIk kijk zelf bijna geen bb meer, meer dgk
![]()
ik wil alleen mee als ik de garantie krijg dat flugel er niet is!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
OK!!! Wil je dan óók een keer mee naar de live-uitzending?![]()
Dat gaat niet lukken!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wil alleen mee als ik de garantie krijg dat flugel er niet is!
Zie je wel, ik wist wel dat Hilde dat niet kon zijn...die neemt lang niet zoveel plek inquote:Op woensdag 1 november 2006 20:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken!
Ze was er maandagavond ook weer. Vermomd aan de bar tussen de ex-bewoners, wijn te slempen.![]()
En dat kun je zelf niet omdat?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
Kan een modje misschien even een nieuwe SC aanmaken ? Alvast bedankt.
Flugs, zou jij aub svp de teveel geopende SC weer willen verwijderen?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Flugs, zou jij aub svp de teveel geopende SC weer willen verwijderen?
![]()
da's een ja zo te zien!!quote:
je hebt een ban!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef assuranseturix het volgende:
waarom mag ik niet meer posten in [BB SC # 109] waar het toch nog gezellig is
quote:
Slijmbalquote:
Niet achteraf janken, zul je het wel zelf naar gemaakt hebben!quote:
JALOERS??????quote:
Thxquote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind het leuk, de moddiemods vaker in de COS en de SC tegen te komen !
Jij bent bruinquote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Thx
Ik ben de schade aan het inhalen, zeg maar
Check effe mijn fotoboek
Surprise, surprisequote:
Ik eeeuuuuh ookquote:Op donderdag 2 november 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Ik vind het leuk, de moddiemods vaker in de COS en de SC tegen te komen !
quote:
Psssst Fluugs! Niet intrappen, is een afleidingsmanoeuvre!quote:
Ik begon jou zelfs bijna weer lief te vindenquote:Op donderdag 2 november 2006 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Psssst Fluugs! Niet intrappen, is een afleidingsmanoeuvre!
Komop Eend, laat het gaat! Ze verpulvert je hart puur voor de fun!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik begon jou zelfs bijna weer lief te vinden![]()
![]()
En jij een rubensmokkeltje met sproetenquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 20:53 schreef Day het volgende:
[..]
Thx
Ik ben de schade aan het inhalen, zeg maar
Check effe mijn fotoboek
Leer mij Day kennenquote:Op donderdag 2 november 2006 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Komop Eend, laat het gaat! Ze verpulvert je hart puur voor de fun!![]()
En dat gaat je nog zuur en grof opbrekenquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Leer mij Day kennen![]()
Toch heb ik een zwak voor haar![]()
![]()
Ik heb er nu al weer spijt van, maar ik kan het niet helpenquote:Op vrijdag 3 november 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dat gaat je nog zuur en grof opbreken![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er nu al weer spijt van, maar ik kan het niet helpen![]()
Nee, dat kan nu niet meer.quote:Op vrijdag 3 november 2006 03:17 schreef Prospera het volgende:
Kan er iemand rode pijltjes maken voor vrijdag 3 november?
Inderdaad. Het was net of Fok! even onbereikbaar was om 12 uur precies. Hopelijk vanavond weer als vanouds.quote:
Achjoh mat wat mazzel is ze het alweer vergeten, het kalfjequote:Op vrijdag 3 november 2006 02:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb er nu al weer spijt van, maar ik kan het niet helpen![]()
bel TL gewoon uit zijn nest!quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op vrijdag 3 november 2006 07:17 schreef Pinball het volgende:
[..]
Inderdaad. Het was net of Fok! even onbereikbaar was om 12 uur precies. Hopelijk vanavond weer als vanouds.
quote:
Nee vriend Nossie, dit is puur een algemene oproep tot totale chaos en anarchie...quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vanwege het niet-vullen van de SV's ? Dat vind ik alleen maar triest. Zó heel veel moeite is het toch niet ?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee vriend Nossie, dit is puur een algemene oproep tot totale chaos en anarchie...
er hangts iets in de lucht en ik kan mijn vinger er niet op plaatsen , maar ik heb het gevoel dat de katten van huis zijn!
Behalve die dikke rooie pisnijdige poes op de vensterbankquote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Behalve die dikke rooie pisnijdige poes op de vensterbank![]()
Kijk zo zie ik het graag! Vrouwelijke Moddiemods en FA's en ik dat is gewoon altijd passie, liefde en pure lustquote:
Vriend Versa;quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee vriend Nossie, dit is puur een algemene oproep tot totale chaos en anarchie...
er hangts iets in de lucht en ik kan mijn vinger er niet op plaatsen , maar ik heb het gevoel dat de katten van huis zijn!
Daar heeft men inderdaad de infanterie voor uitgevonden. Daar waar PH52, Eend, Demins en al dat andere voetvolk voorop loopt met de tong uit de bek en de vlag in de hand, daat sta ik tactisch aan de rand van het veld de veldslag te roelen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Vriend Versa;
U wakkert het vuur aan, en loopt na de strijd weer met ongeschonden gelaat door de optrekkende kruitdampen.....![]()
On topic: Goedemiddag Moddiemod!quote:On Topic : Goedenmiddag, Moddiemods: Goed u allen weer te zien !
quote:
Ik denk het niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij zit die kleine krulspeldmod al op de loer...
Gaat niet gebeuren, wij roelen hier de boel!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:32 schreef Mike1964 het volgende:
Zit eigenlijk te wachten tot iemand met een "" om de hoek komt gluren...
volposten dan maar? Je hebt vast al een leuke nieuwe klaarstaan...quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, wij roelen hier de boel!![]()
![]()
FUCK DE ROELS!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, wij roelen hier de boel!![]()
![]()
FUCK DE ROELS!
Ik maak er alvast 1 aanquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:40 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
volposten dan maar? Je hebt vast al een leuke nieuwe klaarstaan...![]()
Misschien kunnen we het functioneren van de modschap doornemen ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:41 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Rellen zonder duidelijke redenen is heulemaal niet leuk...
Iets als: " Waar de zachte G regeert" ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik maak er alvast 1 aan![]()
ideeen voor een tt? "Users zijn de baas in BB" ?
Mmmzz...nu je het er toch over hebt: Wat vind jij nou van TL?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien kunnen we het functioneren van de modschap doornemen ?
zachte g?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Iets als: " Waar de zachte G regeert" ?
hoezo een tt over iets wat niet bestaat ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:44 schreef Mike1964 het volgende:
Of "Mods met ballen"
Da's toch geen mod?quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmmzz...nu je het er toch over hebt: Wat vind jij nou van TL?
hij is wél blauw... én hij spreekt Spaans, das dan wel weer stoer.quote:
Hij komt uit limburg, dus spaans is de enige taal waarin hij zichzelf verstaanbaar kan makenquote:Op zaterdag 4 november 2006 15:57 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
hij is wél blauw... én hij spreekt Spaans, das dan wel weer stoer.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij komt uit limburg, dus spaans is de enige taal waarin hij zichzelf verstaanbaar kan maken
quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij komt uit limburg, dus spaans is de enige taal waarin hij zichzelf verstaanbaar kan maken
OMG! Nog zo één uit Limbabwe...quote:
quote:
quote:
ga vooral zo door... ben steeds meer een hekel aan je te krijgen hoorquote:
lijkt me sterk ;Pquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:09 schreef Gladys het volgende:
[..]
ga vooral zo door... ben steeds meer een hekel aan je te krijgen hoor![]()
![]()
Nou oké, één verzachtende omstandigheid: Ik heb ooit eens een poosje een Limburgse vriendin gehad en "Chiel ik ben zo geil" klonk wel érg lekker in het Limburgs hoor!...quote:
en toch is het zoquote:
leugens, je kan geen dag zonder mequote:
dat is dan wel wederzijds hequote:Op zaterdag 4 november 2006 16:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
leugens, je kan geen dag zonder me
quote:
zal ik ff mijn msn quoten of geef je het nu wel toe ?quote:
ok okquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
zal ik ff mijn msn quoten of geef je het nu wel toe ?![]()
zo ben je braafquote:
ER ging een sirene af bij mij in de straat ( iets met Bescherming Bevolking werd mij verteld , en ik kreeg een volautomatisch gegenereerd sms-je van vodaFOK ...........quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 18:20 schreef Manu82 het volgende:
Kan het nu eens ophouden met de belachelijke SC hier![]()
Ben blij dat het systeem werkt luus!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:45 schreef luciano het volgende:
[..]
ER ging een sirene af bij mij in de straat ( iets met Bescherming Bevolking werd mij verteld , en ik kreeg een volautomatisch gegenereerd sms-je van vodaFOK ...........
Did u ring sir ???
Denk dat het gros nog wakker moet worden hier bluesiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |