je bent echt een rotzakquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:23 schreef versabommie het volgende:
omen WHAHAHAHAHAHA TAALACHTERSTANDJE, SHOARMAKOERIER?![]()
je bent nu mijn gevoel aan het bespelen he?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
je bent echt een rotzakdoe eens een keer lief zeg,al is het maar voor 1 dag
![]()
ja lukt het al ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
je bent nu mijn gevoel aan het bespelen he?
Day die heeft zich de hele dag niet meer laten zien wijselijk. Ik ging gisteren naar bed omdat ik moest wereken en mevrouw vond het nodig om samen met gladys te gaan roepen dat ze mij verslagen (???) hadden...quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is Day? Nog in het vorige COS-topic?![]()
bijnaquote:
Hoe durft ze!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Day die heeft zich de hele dag niet meer laten zien wijselijk. Ik ging gisteren naar bed omdat ik moest wereken en mevrouw vond het nodig om samen met gladys te gaan roepen dat ze mij verslagen (???) hadden...
ja en dan maar snel wegblijven![]()
het brutaaltje is dan ook de hele dag ondergedokenquote:
wat moet ik er nog meer voor doen dan ?quote:
plaats maken op die bank van jequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:29 schreef Gladys het volgende:
[..]
wat moet ik er nog meer voor doen dan ?![]()
Uiteraard, als mod ben je bang voor de usersquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
het brutaaltje is dan ook de hele dag ondergedoken![]()
de meesten welquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard, als mod ben je bang voor de users![]()
plaats zat hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
plaats maken op die bank van je![]()
zonder users geen mod bedoeljequote:Op zaterdag 4 november 2006 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uiteraard, als mod ben je bang voor de users![]()
nee ik doe niet aan kiss and tellquote:
quote:
Nee, je wilt er zelluf eentje zijn! Slijmbal!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee ik doe niet aan kiss and tell![]()
Ik wil dat hele mod gebeuren overlsaan en direct fa worden!quote:Op zaterdag 4 november 2006 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, je wilt er zelluf eentje zijn! Slijmbal!
ben te snel voor haar kutfirefox hahahahaquote:Op zaterdag 4 november 2006 02:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Een eekhoorntje met adhd. Jij niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |